Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dízelracer

    senior tag

    válasz Rick4 #731 üzenetére

    "Félrebeszélsz, nyilvánvalóan a tények teljes ismerete nélkül".

    Renault Thalia (1.4 16v) gázosítása 2008ban vagy 2009ben szinte forintra pontosan 230ezer forintba állt meg. Nem hiszem, hogy azóta lejjebb mentek volna az árak. Most fogyaszt 7-10litert gázból (itt 219Ft a MOL kúton). Ha kiszámolod az mennyi egy kilométerre vetítve már nem is olyan szép a kép. Plusz ott van még a közel negyed milla amibe az egész átalakítósdi móka került.

    Lupo: 1999től 2002ig gyártották. 800-900k-ért már akad vállalható de mindre költeni kell köszönhetően a tipikus amíg megy addig nem bántjuk magyar mentalitásnak. Ha a váltója rendben van nem kell fosni tőle mert más gyenge pontja nincs. Minden kopó alkatrésze olcsó és ez a világ második leggazdaságosabb sorozatgyártású autója.

    "olyan fasza lett volna, mindenki azt venné. De szopni senki se akar."

    Itthon tíz lupóból kilenc olyan állapotban van, hogy 300ezer forintot nem adnék érte. És ez nem az autó hibája. Ez a tulajdonosok hibája. Zsigulin nevelkedett magyar parasztnak egyszerűen nem való ilyen autó. Aztán ha valami (miatta) beszarik rögtön szalad fröcsögni a népítéletre, hogy fúdeszar és senki ne vegyen olyat. Kurvára el lettek hanyagolva és le lettek lakva ezért nem találsz normális állapotút eladót. Akinek van egy patent 3L-je az meg soha büdös életbe nem fogja eladni. Ez a tökéletes városi autó. Kényelmes automata váltó a legkisebb parkolóhelyre is befér megfizethető kopó alkatrészek és 4liter alatt eszik városi forgalomban.

    (#732) "Na ebből is látszik, fogalmad sincsen a dolgokról. Mi köze az elgázosításnak a lassúsághoz?"

    Ha egy eleve harmat gyenge 1literes kocsit megkínálsz gázzal előbújik belőle a vadállat vagy mi? Mert ha benzinnel geci lassú akkor gázzal is az lesz.

    Ne vegyük már egy kalap alá a Seicentot a Lupoval. Az a kocsi egy vicc. A Lupo messze a legjobb autó a kategóriájában. A Seicento egy fapados, szűkös, kényelmetlen, gagyin összeszerelt valami. Se futóműve se, rendes féke nincs. Biztonságról még hírből sem hallott. Ég és föld a két kocsi. Na meg az neked sosem fog 4litert vagy még kevesebbet enni gázból de benzinből se nagyon. :N Ha már mindenképpen mini autó kell gázzal akkor ott van 500k-ért az 1.4 8v Lupo/Arosa. Sokkal jobb autó mint a Seicento és 4csillagos a töréstesztje. 2000utáni 1.0 Lupo/Arosa fapados verzióban még olcsóbb. Dízel pártiaknak ott a Lupo/Arosa SDI. 1700ccm 60lovas adagolós szívódízel sima kézi váltóval 4liter alatti átlagfogyasztással. Az egész kocsi egyszerű mint a faék. 800k-ért 2légzsákkal 2001után széria abs-el. Aki ezek után is inkább egy Seicento-ba ülne mert 1literrel kevesebbet fogyaszt az megérdemli. Ha azzal balesetet szenved tuti lenyomorodik sanszos, hogy meg is hal. Megér ennyit bárkinek is az olcsó autózás?

    szerk: most ebből az jön le, hogy én mindenáron kardoskodok a dízel mellett. Nem így van. Nagyobb autónál simán egy hosszú löketű nyomatékos szívó benzinest vennék lpg-vel. De kisautónál pláne ha városba kell csakis dízelt. Városon kívül stabil 90km/h-ra beállva egy 2-3literes benzines sem fogyaszt rosszul egészen addig amíg be nem érünk egy forgalmasabb városi szakaszra. Na ott csúnyám megugrik a fogyasztása a sok tönymörgéssel.

    [ Szerkesztve ]

  • Gebriel

    veterán

    válasz Rick4 #731 üzenetére

    meghibásodási lehetőség meg kb nulla,

    Na persze. Ne nevettesd már ki magad. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák