-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Ja, meg valami, a kedvencem, az autovasarlok uj megvaltoja: Becsuletesnepper, aki olyan tanacsokat ad a Totalcaron, hogy a pofam leszakad: 'Nepper, szerinted Z autot erdemes megvenni?' 'Hat, haveromnak van, nincs semmi baja, en siman megvennem, megbizhatonak tunik'.
LOL
while (!sleep) sheep++;
-
Qru
MODERÁTOR
Mert valószínűleg az 107-es ugyanúgy ki van hegyezve mint egy M5, nem?! Ugyanúgy használják is, ugye...?! Almát a körtével tipikus esete. Nyilván az előtted is világos, hogy a használat is erősen befolyásolja az elromlási statisztikát. Van kapcsolat márkaszervízhez, érdekes módon a céges autókat bő 30-40%-al viszik többet szervízbe mint a magán verdákat (és nem azért mert abból több van). Nyilván nem azért mert lerúgják őket...
Pl: céges 1,8T B5-nél szted hol érdekelte a kollégákat, hogy hidegen ne rúgják neki? Meg, hogy pályáról ha leáll a pijenőbe dobni egy sárgát ne állítsa le egyből a motort miközben előtte 150-el tépett 100 km-t?
Alig 2 év után makkan meg az első turbó benne. Ez nem torzítja a statisztikát? Hány céges 107-es van ott? Kb 0? És hány Civic?De akkor kanyarodjunk vissza Civichez és az arányokhoz: Mennyit adtak el 107-esből és mennyit Civicből UK-ben (mert az only uk statisztika)? Akkor, hogy is van ez az általad említett arányos dolog?
#nincsbennetarcsi
-
DeFranco
nagyúr
vilie sem fosfranciázott ne kend rá, mert ez is egy marha nagy torzítás lesz akkor.
azt kritizálta (és nagyon egyetértek ezzel) hogy nem lehet úgy tanácsot adni, hogy vedd meg amelyik megtetszik és a szeretet mindent megold a többit meg betömöd pénzzel.
alakilag így van igen, csak éppen ez nem tanács, hanem egy alapvető hibában történő megerősítés. lehet ezt is csinálni, persze, ha az embernek van elég tudása, forrása, kapcsolata így autózni, de az elhiheted nem is ide fog jönni kérdezni, hogy milyen autót vegyen. aki már vadidegenek tanácsára van utalva milliós döntésekben, azt az ág is húzza, nem kéne még belesimogatni a wannabe prémiumérzésbe is, mert véreset fog hányni egy év múlva.
értem én, hogy valamikor majd el kell adni a saját autót is, és érdemes fenntartani az öreg de tisztes prémiumok nimbuszát, meg mindenki szereti dícsérni a saját választását, de ez így nem tanács. vagy tanács, de nem jó.
igen is van különbség megbízhatóságban kategóriák között és kategórián belül is, sőt, a korral ez a dolog változhat is, egész más egy 5 éves audi-dacia megbízhatósági aránya mint egy 10 éves párosé. feltéve, hogy valaki tényleg rendben is akarja tudni az autóját, és nem szelektív a látása-hallása a hibajelzések tekintetében.
ezt a különbséget pedig lehet, kell, érdemes figyelembe venni választáskor, vagy tanácsadáskor. erre pedig nem válasz, hogy vedd meg amelyik tetszik. kb. annyira igaz, mint hogy házasodj random úgy is minden nő k.va.
szerk:
és ez nem a fosfranciázásról szól. típusokról szól, tapasztalatokról szól.
szerk2: becsnepes gondolattal egyetértek
[ Szerkesztve ]