Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz TaaT #82380 üzenetére

    olcso husnak hig a leve
    egy BMW feltehetoen visz oda minosegellenorzest is, foleg amibe kerul majd egy ilyen felni meg ugyis, hogy ott keszul, igazan belferhet(ne) az arba

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

  • lapa

    veterán

    válasz TaaT #82380 üzenetére

    (régen) téma volt a szénszálnál a mikrobuborékok aránya, szóval ha szar a tech akkor azt minőségellenőrizheted.

    más: ha ti autószerelők lennétek, és kedvesügyfél odavinné a kocsiját hogy a hátsó fékdobból csurog az olaj (kitalált elméleti esetünkben ez merevtengely, kerékcsapágy a difi olajában úszik - azaz nem fék, hanem kerékcsapágy baj)...

    szóval akkor ti, miután kicseréltétek a hátsó kerékcsapágyat

    a) lemosnátok extra szűz brigéciollal az olajsárban álló fékpofákat, esetleg mittomén az olajtól csöpögő dobot is, esetleg kis használt csiszolóvászonnal még felvakarnátok a pofáról az olajat, és esetleg a 20 deka saras olajat a felni belső pereméről letörölnétek egy amúgy műhelyben kibaszottul ritka koszos ronggyal, vagy

    b) rábíznátok ezt - a felni kívülről alapos megpucolásával nyomokat eltüntetve - a kedvesügyfélre, aki unalmában(!) szerencsére ránéz a dologra otthon, miután visszakapta a kulcsot, hogy mennyé paraszt, deszép a két gyerekülésed hátul. oké, hogy hátsó fék, de ide a bökőt, hogy ugyanez lett volna elsővel is (csak ott ugye látszik könnyen).

    brigéciolos fékmosás után fekete szigszalag elővesz, rendszámkereten szervíz nevét diszkréten felülragaszt, de csak mert legalább a keret normális, nem érintésre törős verzió. szervízt aranyfokozatú támogatottak listájáról kihúz (bőven 7 számjegyről beszélünk, csak hogy meglegyenek az arányok).

    ugyanitt ugyanekkor segítettek az "alacsony a vízhőfokom, 60-70 fok" kapcsán is, "kicseréltük a hőgombát, hát nem tudom jó lett-e, majd mennyé vele 'szt nézd meg.". hát nem lett jó, pedig az is benne volt a pakliban. kár, hogy épp nem volt senki a szervízben, aki valamilyen ügyes autószerelős trükkel (üzem- és forgalomképes jármű) ki tudta volna deríteni, hogy kell-e a 200 forintos hőgomba mellé még egy 5000 forintos termosztát is...

    mindezen jótanácsok után, magamban sohaviszontnemlátásra gondolással átgurultam a szervízzel szembe benzoánkúthoz herceghalmon, ahol is telitankoláskor (mert azt is "megszerelték") szó szerint ömleni kezdett a gázolaj a kút betonjára. mindez harmadszori próbálkozásuk volt megoldani a "maradjon benn a folyadék abban a két csavarral, 5 perc alatt bontható nagy, ép tartályban" rejtélyt.

    na mindegy csak mesélem, hogy ha benzines lenne a kocsi már lehet elszálltunk volna valahol a sok jedi kezei közt. de lehet, hogy pont jól jött volna a benzin leégetni az olajat a fékdobból. abban az időutazós filmben láttam ilyet, nagyon látványos ahogy ég a kocsi után a két csík.

    azóta internetről szerelünk megin, mint régen. sicc tranzit.

    ja, többit nem írom le mert minek. ezek csak a vidámabb, szórakoztatóbb események voltak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák