Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz nesa #93579 üzenetére

    a HGT az mar mk2 Punto, es 1.8 16v VFD-s es szivo motor

    mi a mk1 PuntoGT-t buzeralgatjuk, ami 1.4 8v turbo, de boven 200lo felett van mar 6000 alatt is:

    PGT on RR

    5000 es 6300 kozott vegig 240lo felett van/volt ezzel a 8v motorral is, csucsban 248, meg 334Nm, de most mar 16v feje van, azzal meg nem volt merve

    8300-nal ugy sem lebeg be a szelep, hogy turbos autonal raadasul a toltonyomas ellen kell bezarnia, akkor szerintem a szivoknal sem kene 9000-nel

    igazabol az a "baj", hogy a legtobb veztengely ún powerband-je 7700-7800-g tart csak, ami 9000-g elmegy, annal mar akkora szelepemeles, hogy az miatt kell rugokat kicserelni, mert a gyari rugok rugomenetei mar osszetamaszkodnanak, es nem tudna atfordulni a vezermutengely
    egy 7700-g jo tengellyel ott igazából már csak pörög, de nem húz

    itthon egy autoban lattam csak eddig a gyaritol eltero szeleprugokat, rendes Abarth felirattal es logoval, digoisztanbol rendelte bele a muki nem eppen óccsóé, az osszes tobbiben a szeria rugok vannak csak, de teljesen jol mennek amugy azokkal is, ha nincs ilyen extrem magas 9k+ rpm-s motorfordulatszam

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák