-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
a HGT az mar mk2 Punto, es 1.8 16v VFD-s es szivo motor
mi a mk1 PuntoGT-t buzeralgatjuk, ami 1.4 8v turbo, de boven 200lo felett van mar 6000 alatt is:
5000 es 6300 kozott vegig 240lo felett van/volt ezzel a 8v motorral is, csucsban 248, meg 334Nm, de most mar 16v feje van, azzal meg nem volt merve
8300-nal ugy sem lebeg be a szelep, hogy turbos autonal raadasul a toltonyomas ellen kell bezarnia, akkor szerintem a szivoknal sem kene 9000-nel
igazabol az a "baj", hogy a legtobb veztengely ún powerband-je 7700-7800-g tart csak, ami 9000-g elmegy, annal mar akkora szelepemeles, hogy az miatt kell rugokat kicserelni, mert a gyari rugok rugomenetei mar osszetamaszkodnanak, es nem tudna atfordulni a vezermutengely
egy 7700-g jo tengellyel ott igazából már csak pörög, de nem húzitthon egy autoban lattam csak eddig a gyaritol eltero szeleprugokat, rendes Abarth felirattal es logoval, digoisztanbol rendelte bele a muki nem eppen óccsóé, az osszes tobbiben a szeria rugok vannak csak, de teljesen jol mennek amugy azokkal is, ha nincs ilyen extrem magas 9k+ rpm-s motorfordulatszam
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- SSD kibeszélő
- Hálózati / IP kamera
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Építő/felújító topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...