-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
itouchfan
senior tag
válasz itouchfan #206808 üzenetére
Illetve ha ebben az arkategoriaban (6-800k) van olyan tuti tipp vagy típus amit érdemes megnézni a leírt felhasználásra, és jobb választás mint az említett Getz, akkor azt is szívesen fogadom
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
őstag
válasz itouchfan #216632 üzenetére
öcsémnek elég sok Mazda 2-t megnéztünk, mind fos volt. vagy csak simán fos, vagy híg fos. jó részük ausztriából jön egyébként, és ez együtt a korabeli Mazdák híres/hírhedt rohadási hajlamával... nem jó csillagjegy.
ezt a Yarist mondjuk pl. megnézném (én egyébként ebbe az irányba indulnék) ez még nem a rossznak tartott 1.33-as motor (NR-FE, 1329 ccm) hanem a régebbi "sima" egyhármas (NZ-FE,1297 ccm) aminek a módosított verziója ment Priusokba is a hibrid hajtás mellé“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
-
prsq
tag
válasz itouchfan #217516 üzenetére
2007-es van (pont facelift előtti), 5 éve az asszonynak. Eddig mindig beindult, túl sokat sem kellett rákölteni, pedig ridegtartásban van. Kicsit fapados, zörög itt-ott, asszony szereti, csak hát mindig le akarják tolni. (Mint minden minit.)
A 2007-es az első generáció közepe (facelift előtti utolsó év, facelift első év, addigra szerencsére sok hibát kijavítottak). A rozsdásodó ülésrögzítőcsavarokba futhatsz bele, nem nagy gond. A beltér nagyon strapabíró (régi műanyagok tudnak törni azért), a kárpitok/ülések nagyon jól bírják (ha rózsaszínes árnyalatúra színeződnek, akkor sokat állt kint, a nap szívja úgy ki), miközben alul lehet hótrozsda az egész autó. Rozsdát feltétlenül nézni kell, küszöbnél, motorvédő lemez környékén, fékeknél emlékszem ijesztő állapotokra több - kintről behozott - megnézett autónál.
Ami típushiba: az 1,1-es motoron a vezérlőtengely szíjtárcsáját rögzítő csavar túl rövid, lelazul a tárcsa, elgörbül/eltörik a vezérműtengely, sok százezres, akár motorcserés javítás. Visszahívás nem volt (mivel nem biztonsági ügy), a márkaszervizbe hordott autóknál cserélték (egy darab csavart, vicces), ez lekérdezhető alvázszám alapján, hogy megvolt-e a csere. Ha nem márkaszervizbe hordták, szinte biztosan nincs kicserélve. A hiba az ezres (999 ccm) motort nem érinti. (A Hyundai i10-ben javították ki végleg, abban már nem volt ezres motor, csak 1,1-es.)
Nálunk bevált, én megvenném újra, akár a 2011-est is. (Pont generációhatárokat írsz, a 2011-es már TA, második generációs?) A koraihoz képest óriási műszaki újdonságok nincsenek a későbbiben, amiben - már a faceliftes elsőben is - változtattak sokat, az a beltér, nagyautósabb, igényesebb.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz itouchfan #217742 üzenetére
Fiestanak nagyon jo futomuve van, mint a Fordoknak altalaban. 1.6 dizelbol van 75 lovas, fixgeos turboval, talan dpf nelkul Sogornomnek volt olyan, mokas kis gokart. Egy chip kell neki, mert nagyon vissza van fogva, de amugy egy igazi gokart, tok elvezeteset lehet vele autozni.
-
őstag
válasz itouchfan #218304 üzenetére
Ha az az első i30 széria akkor inkább 1,6 mpi változat. Nekem 10,5 évig volt (2007, 1.4) és nem volt vele gond 150+ ezer kilométerig, de gondosan volt olajcserélve. Utólag amit olvastam róla már eladás után az alapján nem egy bombabiztos motor (kb. van rosszabb van jobb kategória ha jól értem).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen