-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
arpii
aktív tag
Sziasztok. A témaindító kérdés az adott, bár nem érzem szükségét a cserének, ezen lassan el kell gondolkodnom, mert idővel gazdaságtalanná válik a mostani üzemeltetése.
A jelenlegi, örök és elnyűhetetlen:
1994-es Opel Astra Classic 1.4 C14NZ a 60 lovas, 5 ajtós. Külsőleg felületi rozsdásodás, a tipikus jelek már rég megvannak, a motorja gyakorlatilag elpusztíthatatlan. Km állás ~300e. Városi ~6l , vegyes-országúti: ~5.2l százon.Egy lehetséges utódján gondolkodom, bár alapvetően nem érdekelne, hogy egy kicsit gyorsabb, kényelmesebb, erősebb valami legyen, mert tudom, hogy a mostanitól megbízhatóbb nem létezik sajnos.
-Ez utóbbi lenne az elvárás a lehetséges utódnál, hogy ne hagyjon az út szélén, soha.
-Francia és Olasz autó teljes mértékben kizárva.
-Lehetőleg minél újabb, talán olyan 2004 alá már nem akarok menni.
-Csak és kizárólag benzines.
-Nem érdekelnek a kisköbcentis 125 lóig gyárilag tuningolt vackok, hagyományos 1.6-1.8 környéke lenne gazdaságos, olyan 100LE körül.
-Az ár dinamikus, 1M körül érdekelne, mik a lehetőségek, de egy jobbacska darab megérne nekem 1,5-et is.
-Nem lenne nagy baj, ha alacsony szervizköltsége lenne.
-Persze nagyon szép és jó lenne egy 150e alatti példány, de értelemszerűen állapotot tekintve jó legyen, az óra bármit mutathat.Eddig számításba vett gyártmányok/modellek:
-Astra G (olajevő, emiatt nemigazán érdekel, pedig elég kiforrott technika ez is, kivéve EGR cserebere és egyéb gyermekbetegségek, másrészt kiesik a preferált 2004+ évjáratból)
-Vectra C, tetszik, de fogalmam sincs milyenek a tapasztalatok ill. szerintem ez ki is esne az árból
-Focus MK1 nagyon preferált, van vele tapasztalat és igen kedvező paraméterekkel rendelkezik, hosszútávú üzemeltetés terén.
-Focus MK2 nincs vele tapasztalatom, de preferáltnak mondanám
-Focus MK3 nincs vele tapasztalatom, de gyanítom, hogy ez nem férne bele az árba, bőven nem.
-Mondeo MK4 nagyon tetszik, de ez nem az az árkategória, amit keresek, egyelőre.
-Bora/Jetta & Golf MK5-ösök fogalmam sincs, de biztosan jók, persze nem a "jól sikerült" TSI motorral.
-Japán autókról sajnos nem tudok sokat, Toyota-kat mondják még rendkívül megbízhatónak sokan.BMW, Merci, Audi nem kell csak azért hogy jampizzak, aztán meg fél miilió egy olajcsere.
Külföldi kínálattal kalkulálva is érdekelne a dolog, értelemszerűen ott "hihetőbbek" a dolgok általában. -
arpii
aktív tag
válasz barnam_ #167051 üzenetére
Költői túlzás volt, de nem is 12-13 ezer, mint most és úgy hogy végignézem és nem kell fetrengnem alatta a koszban (azt is megcsinálnám magamnak, ha lenne szerelőakna).
Focvis Nem gyorsulási versenyre kell, hanem hogy elvigyen A-ból B-be. Vergődni ott van a supermoto Amúgy kösz a tippeket.
4db MK1-es fóka van/volt az ismerős körben, családban, nem voltak veszedelmes összegek, mikor lengéscsillapítót cseréltek, stb. Viszont azt tudom, hogy kategóriájában nagyon jó futóműve van. Rozsdásodás egyikre sem volt jellemző eddig, mondjuk vigyáztak is mindre. -
arpii
aktív tag
válasz BigBlackDog #167057 üzenetére
Nyugi az Alfa a 8. végülis ez biztos így van, ha nem mennek vele egy métert sem.
Látom azért elég ajánlottak a japán autók, ideje lesz szétnéznem, hogy mi a kínálat.
-
arpii
aktív tag
Kicsit off...Srácok, tudnátok SOS-ben ajánlani valakit, aki Hollandia területén praktizál és le tudna nekem személyesen csekkolni egy autót? Nyilván nem ingyen kéne, de egyszerűen arrafelé semmilyen ismerősöm nem lakik.
aero. ezt amúgy nem neked címeztem, csak már k#ra felhúzott, hogy nem találom a hozzászólás gombot az új design-on.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Microsoft Excel topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PlayStation 5
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Xbox Series X|S
- Ukrajnai háború
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- További aktív témák...