-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Stafni
aktív tag
válasz Sandrew #1476 üzenetére
Remélem semmi bajod nem lett! Sajnos a zöldnél is figyelni kell minden irányban és vannak kivédhetetlen dolgok.
Az én nézetem, hogy inkább a házra, vagy a gyerekre költeni inkább a pénzt. Új autót már soha nem fogok venni, mert óriási pénzkidobás. A +extrákért meg vagyonokat elkérnek. -
Stafni
aktív tag
Azért elolvashattad volna amit írok! Nem 1 autóm van. Amiben a gyerekek utaznak egy 11 éves G Astra. 5 évesen 95ekm-el 1M-ért vettük apóstól. 1,4-ért számolták volna be és úgy volt hogy 1M kp. és fél év múlva a maradék. Aztán nem kért maradékot.
Városon belül vittem őket a swiftben is, ott nem lehet akkorát csattani. Mit gondolsz mi hogy tudtunk életben maradni, mikor a legtöbbnek autója se volt. Vagy trabant, max. LADA biztonsági öv nélkül!
-
Stafni
aktív tag
Milyen szintről van szó? A mi házunk olyan 40M körüli értékű lesz. A 11 éves Asrta mennyit ér? Vagy a 10 éves swift? Ugye ez nem megfelelő arány?
Nekem pedig megfelel! 100LE és 8,5-et eszik autógázból. Kevesebbet, mint a swift.
Nincs klíma ami nem zavar, az ABS jól jönne, az sincs. 3 év múlva após megint autót cserél akkor lesz majd egy 5 éves J Astra. De lehet, hogy előbb megunja! Amennyiért beszámolja egy kereskedő annyit nekünk is megér!Én inkább a házra költöm, mert az autóban nem nézem a műszereket és kívülről sem csodálom. Nekem a ház az életművem, ami optimális méretű 4 embernek és nem fizetem ki számlára az összes pénzem. Meg a gyerekek felsőfokú képzése! Az 10 év múlva nem lesz olcsó! Az otthonomban több időt töltök mint a kocsiban, ráadásul jobban tartja egy darabig az árát.
-
Stafni
aktív tag
Akkor én hazudok, aki olyan 100e-t ment a swiftel. A G Asrtám kevesebb gázzal is beéri.
Öcsém autója 7-el is elmegy, bár ott volt már motorcsere is. 7,5 alatt az én autóm soha nem kajált. Volt olyan srác akinek 10L evett a városban gázból. A sok araszolás is tud csodát.
Nem egyedi a magas gázfogyasztás swiftnél. Többször nézettem több helyen, és mindig rendben találták.Nem mérvadó az én fogyasztásom, de nem is az egyetlen. Nem rakok tojást a lában alá, de nem is taposom ki a lelkét.
[ Szerkesztve ]
-
Stafni
aktív tag
Ja ami lemaradt. 1.3 8V
-
-
Stafni
aktív tag
Germán barátom Octáviuszában 1.8T a motor. 30e a csereciklus. Long Life olajat kell használni. Olyan 340e van a kocsiban eddig és nem hullott szét. Szlovákiában szervizelteti, mert a német drága neki, a magyar miatt ki van bukva. Ott szokott állni a kocsi mellett.
Qru: Persze! Varázslat, gumibogyó szörp. Esetleg a kolega valami Lukoil szerű kúton tankolt előtte.
[ Szerkesztve ]
-
Stafni
aktív tag
válasz Tökmindegy #3292 üzenetére
Lehet, hogy nem a moltól veszik. Bár az indexes két fickó tesztjében nem volt eltérés a kinti és az itthoni benzin között.
Én 5e forint benzinnel simán megyek 5000km-et! -
Stafni
aktív tag
válasz AMD Power #3302 üzenetére
Az Long Life olaj ami jó 30e-re nem 5eFt/ 4L
Mond a főnökömnek, hogy üljön BKV-ra. 50e km van a kocsijában. 10 éves a kocsi.
6 évnél lett cserélve az olaj. 30e km-t nem is ment vele.
Én 15e-ként cserélek, az opel x16xel meg előbb megeszi, mint 10e km az olajat. Mindig töltögetni kell. -
Stafni
aktív tag
válasz AMD Power #3306 üzenetére
Mivel gondolom BKV-t írtál Budapesten autózol. Én viszont nagyobb távot teszek meg mint mondjuk elmegyek a sarka ABC-be. A stílusodból ítélve valószínűleg nem is vagy túl óvatos vezető. Napi 50km-et autózok és sokszor a család is utazik. Ilyen használat mellett hülyeség 10e-ként olajat cserélni. Neked viszont lehet, hogy 5e-ként kellene, ha nem bánsz óvatosan a motorral.
Nem céges autóról beszéltem az 50e az 10 év alatt került bele. Főnököm autója.
-
Stafni
aktív tag
válasz AMD Power #3308 üzenetére
Olyan állapotban, amennyire el vannak használódva. Nekem csöpög a hűtőm, igaz megvan már az új. Horpadt a csomifedél. Mindkét autóm, egyik sárvédője enyhén sérült. Nem megy az EGR szelep, lekupakoltam. Akkor kap alkatrészt, ha kell nem akkor amikor a gyár előírja.
Csak a vezérlést cserélem idővel. 10 év fölötti mindkettő és működnek. -
Stafni
aktív tag
válasz soldi3r #3368 üzenetére
Nekem még sok van hátra. 140e van az Astában, a régi swiftben is csak 150e.
Párom megtanul vezetni, aztán nekünk is jó lenne olyan ami gyerekszállításra is alkalmas. Após unja már a J Astrát, csak bírja még addig amíg megtanul kicsit vezetni az asszony.
Átvesszük jutányos áron és megbízható forrásból. -
Stafni
aktív tag
válasz dízelracer #3442 üzenetére
De repülni igen! Hála neki, elég olcsón megússzuk majd az építkezést!
-
Stafni
aktív tag
válasz golya32 #3509 üzenetére
Inkább olyan gondok lesznek, hogy megváltoznak dolgok. Nekem mindkét autóm normálisan ment benzinnel, miután gázosak lettek, benzines üzemben nem remekelnek. Az opel miután indítom amikor a pedálra lépek visszaesik a fordulatszáma. Van amikor le is áll. Amikor felmelegszik nincs gond. Gázos üzemben rendesen működik. Hiába viszem a gázos szervizbe nem értik a dolgot. Vagy csak nem akarják. Olyan variáció lehetne, hogy otthagyom nekik vizsgálatra, de a család miatt kell az autó.
Valakinek nincs semmi problémája, de nekem mindkét autónál változtak a dolgok.
Viszont lényegesen olcsóbb autózni.[ Szerkesztve ]
-
-
Stafni
aktív tag
Te mindenkivel ilyen tuskó vagy? Lehetnél kicsit visszafogottabb.
Puntobol nem csak 16 szelepes van. Szerintem a Zavoli Alisei is öntanulós. Ennek ellenére nekem nem remekel. Az átalakítás óta ráadásul csobogó hangja van gondolom a vízkörnek. Csöpögött a radiátor, kicseréltem, de most is ugyanaz a szitu. Egy adatkábellel rá kellene nézni a gázrendszer elektronikájára. -
Stafni
aktív tag
Áh, itt mindenki hülye, csak te vagy repülő!
Szerintem nem volt egyértelmű, hogy milyen a motorja a Puntonak. Viszont ne kezdjünk itt egy gyíkcsatába, mert így is eltértünk a topic témájától.
Sajnos nem megy a topic, mint ahogy az autópiac sem.soldi3r: A reduktort eléggé lerakta az ember. Ezek szerint nincs programozva rendesen a benzines része a Zavoli ECU-ban?
Az EGR hibás volt és visszadugta amikor szerelte. Mondtam neki, hogy direkt húztam le, mert nem megy rendesen. Elfelejtette.[ Szerkesztve ]
-
Stafni
aktív tag
Az új Aveo tetszik valakinek? [link]
A műszarfal nekem bejön, de kívülről nem szép. A felhasznált anyagok se jól jók. A műszerfal is olyan kopogós műanyag lehet. A páromnak tetszik, nekem nem annyira. Bár neki kellene most autó nem nekem. -
Stafni
aktív tag
G Astra 8,5L gázból vegyes használatnál és nem vagyok óvatos. Én teljesen gázpárti vagyok. A másik autó is e körül fogyaszt azzal 110e mentem gázzal, de meguntam és pihen. Majd a párom tanul rajta vezetni, ha végre rászánja magát.
Ja az olyan 4,3L benzinfogyasztásnak felel meg.
[ Szerkesztve ]
-
Stafni
aktív tag
Tudtok valami megbízható aksit? A kisautónkban a gondozásmentes Perion 1 évet bírt. Eddig bármi volt az autóinkban 3 évnél tovább nem muzsikált.
-
Stafni
aktív tag
Totálcar 3. adás
Családi autók 2M-ból. Nem túl sok infót ad sajnos, 3 autót vizsgálnak, 1 kereskedőtől. A mazda 6-ot hozzák ki győztesnek, ami sajnos nem nagyos szereti az elgázosítást. Pedig nekem is nagyon bejönne. -
Stafni
aktív tag
válasz tomcsi23 #3947 üzenetére
Jól írta Rick. Kiegészíteném még. Nem büntetnek a vizsgaállomáson, ha nem érvényes a forgalmi, mert trélerrel is vihetnéd akár. A rendőr nekem is kiszúrta a matricát, levizsgáztam és az önkormányzatnak nem volt matricája, hiány volt. Kaptam egy igazolást, ami jó volt. A rendőrt más nem is érdekelte. A vizsgalapra se volt kíváncsi.
Csikorgó kerékkel jöttek utánam, ahogy kiszúrták a matricát, bevágott elém, satufék. Na most megfingatunk nézés! Nem is hagyták, hogy magyarázzam, amikor látták az önkormányzat igazolását, hogy csak 1 hónap múlva lesz matrica csak akkor nyugodtak meg.
Az idősebbik nagyon mérges volt, hogy nem jött be a dolog. Kis Suzukison példát akart statuálni. 2006 ősze után volt a dolog.
Mostanság rendesebben a rendőrök. -
Stafni
aktív tag
válasz jasszer #4053 üzenetére
Kia Rioban is lesz LPG, bár nem egy izmos motorral.
Használt autóban nem gondolkozol? Nem vagyok benne biztos, hogy a márkaszervizek képben lesznek. Én csak a hajmeresztésre vittem az autókat márkaszervizbe. Nagyon alacsony béreken dolgoznak az emberek, és olyan is a munka. Volt olyan, hogy 35km-et raktak bele az autóba, és egy rakat pénzt kértek mindenért. A garanciális dolgokat nem csinálták meg általában.Skodánál akkor is van garancia, ha szerződött partnernél alakítod át. Amikor én érdeklődtem, akkor még így volt.
[ Szerkesztve ]
-
Stafni
aktív tag
válasz kisza25 #4060 üzenetére
A szerződött partner 200e-ért is berakja, de 65e alatt megtérült volna.
Régen ciki volt az LPG-s autó és csak úgy lehetett eladni, ha kiszedik a rendszert, most legalább már előny. Bár ki hinné el, hogy a 11 éves Astrába 140e km van. 4e-et mentem gázzal. Eddig ráfizetés!
KIA-nál bukod a garanciát, ha átalakítják?jasszer: Én kb. 5 éve érdeklődtem e felől, amikor az új Oktáviákat nézegettem. Akkor engedték volna. Remélem sikerrel jársz.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...