-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandi0000
nagyúr
sziasztok
Lassan elgondolkodok autó vásárláson, de persze még odébb van, viszont kíváncsi vagyok hogy mit ajánlanátok
Lényegében 1 milka körülire gondoltam, mivel mint minden másnál ha rá akarok dobni egy kis pénzt hogy jobb legyen, aztán megint rá dobok egy kicsit és már 2 milliónál járok
Annyira nem értek az autókhoz, de szinte biztos, hogy német autóba gondolkodok, nekünk F astránk van, havernak G astrája, szóval opeleket szeretem, de nem feltétlenül ez kell
Nyilván egy megbízható autót akarok majd, napi használatra, diesel keveset eszik tudom, de sose volt a családba, csak benzin, illetve a diesel ha jól tudom nem annyira " igénytelen" mint a benzines autó, ezért kicsit ódzkodok tőle
motor, na ez jó kérdés, mindenképp 100+ Le kell, mert a mostani 60Le opel az elég lomha, nem versenyezni akarok, de előzésnél legyen benne potencia
Mindenképp sedán forma kell, ezek a csapott hátú autók nem kifejezetten tetszenek, illene jó lenne sok extra, pl klíma, bőr ülés, ülés fűtés, persze ezek sincsenek kőbe vésve
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz Luck Dragon #156991 üzenetére
tetszik, de az a baj, hogy a normális állapotú az 7-800k, annyit meg nem szívesen adnék egy 20 éves autóért
diegho: na jah, ez a másik kiszemelt, csak az 1.6-1.8 motort kevésnek mondják bele, persze mihez képest, gondolom jobban megy mint a mi 1.4 es astránk
másik még talán a Passat 5-6 os, de abból is csak az 6 ös szerezhető be 1 milka alatt, és az is jó öreg már
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz HKorn #156997 üzenetére
kelleni nem kell, csak jobban tetszik... persze lehet hülyének néztek, de ez nálam azért fontos, nyilván nem a külső a legfontosabb de fontos
amúgy ezek az első nagy szervizekre mennyit érdemes félre rakni kb?
km óra állás tudom hogy elég lutri, de ha feltételezzük, hogy be lehetne minden állást bizonyítani, hogy tuti annyi, akkor mennyi az aminél meg lehet venni az autót? Nyilván nem számít az állás ha folyamatosan van szervizeltetve .és cserélve a kopó alkatrész gondolom én
Jah most nézem H astrából van 1 milka körül sedan, bár elég kevés
Most 500k ide vagy oda már nem számítana így már, majdnem mind1 hogy 1 milkáért veszek valamit és arra költök pár 100-ast, vagy 1,5 ért veszem és arra nem költök
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Kicsit félve kérdezek, de autót szeretnénk venni, régi 1200-as ladát váltaná, már nem igen éri meg rá költeni, nem tudom mennyire bullshit, de 1-200k ig gondolkodunk, első sorban munkás autó lesz, szóval a lényeg a megbízhatóság lenne, meg az alacsony fenntartás
Első körben néztünk 1500-as Ladát, de ennyi pénzárt már kezdődnek az F astrák is, 200 körül kombikat néztem, az mennyire lehet jó ötlet?
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz von toth #163090 üzenetére
aki csak elektromos rendszerekkel érzi magát biztonságba/ tud vezetni, az jobb ha az általad ajánlott bicajt veszi, és azzal közlekedik
e=mc² én is ilyeneket nézegetek, akkor marad az astra, most is az van, csak fényévekkel jobb állapotba, de ilyet meg nem fognék be melóra, 200 körül szerintem szép állapotút rozsda nélkül csak ki lehetne fogni
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz von toth #163094 üzenetére
én sem annyira hajlok a ladára, fatertól függ, de azért mrg kell húzni a határt egy melós autónál, amúgy talán büszkén mondhatom, hogy baleset nem volt a a ladával sose, se fater 15 év alatt, se én 7 év alatt, lehet bármilyen okos egy autó, de ha a sofőr hülye, akkor azzal nem tud mit tenni
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
sziasztok
Majd autót szeretnék vásárolni, és kérnék egy kis tanácsot
amivel kezdeném, hogy a fogyasztás miatt dieselre hajlok, de sokan mondják hogy kis távra ne, viszont sok ismerősömnek van és 2-3 km re is használják már sok éve, persze ez nem azt jelenti hogy nem fog bedögleni
viszont nálam is lenne hogy pár km-t mennék, de fő célra egyik városból a másikba való eljutás a cél, ami 30 km ,sőt évente pár kirándulás amikor messzire is mennék
amik a fő csapás irány lenne nekem
Passat B5/5.5 vagy B6
ezek tetszenek, B5 öt tudnám megfizetni, B6 ra meg gyűjtenem kellene, de B6 ot sok helyen szidják, illetve a motort se tudom mi az ajánlott, B5 esetén 1.9 TDI vagy 1.8T de ez már eszik is rengeteget
mobile.de-n nézelődök, nem tudom mennyire divat kint a km órát csavargatni, de 1 milka körül vannak 150k km el autó, persze nyilván ez számít a legkevesebbet, de jó lenne ha kevés lenne benne és jól is menne
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Lassan autót keresek majd, és ebben kérnék egy kis segítséget
Élősszőr is, nyilván városba is használnám, de a fő cél a melóba járás lenne, ami legjobb esetben 25km lenne oda, legrosszabban akár messzebbre is, attól függ hol kapok melót, + hetente 1 szer messzebbre is kellene mennem 50km-re kb
Fogyasztás miatt a dieselt preferálnám, meg persze elég jó a nyomatéka is, de sose volt diesel a családban
Legjobban az opel, és volkswagen felé hajlanék, abból is a nagyobbak tetszenek, mint a vectra és a passat
Ami legutóbb megfogott az a B5/5.5 Passat
Na már most, inkább az a vívódásom tárgya, hogy ezek az autók, még ha az utolsó szériából is tudnék venni, min 15 évesek, nyilván ha karban van tartva akkor gondolom kibírna még pár évet, de azért öregecskék
A km óra állást tudom, hogy nem szabad nézni, 1 milka körül igen csak észrevehető, hogy németbe 200e km alatt vannak ezek, míg belföldön 300e km+ szóval nem tudom érdemes lenne e kintről nézni, hátha kevésbé volt agyonhajtva
Az ár amit ráköltenék 1 milka, + ugye az átírás, és kötelező szerviz, minimum 5 évre tervezek vele
A másik ami inkább technikai kérdés, mindig hallani, hogy az XY motor elmegy X 100e km-t, de utána mi van? Fel kell újítani és megint fasza vagy kidobós a motor?
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
Az jobban tetszene, de eléggé elvették a kedvem a netes infók, nem egy jó szériának tartják, sokan úgy vélik, hogy alul tervezett, mert nem csak a PD-s motorokkal van a baj, hanem a futóművel is, elektronikával is stb, állítólag azért, mert B5 után változtattak egy csomó mindenen, és ez lett belőle
Persze könnyen rábeszélhető vagyok mindenre Jah a 2.0 motorokat szidják, az 1.9 PD -t dícsérik, de gondolom itt is kéne cserélni a PD elemeket ha még nem cserélték
Xbox One: bandymnc
-
-
bandi0000
nagyúr
válasz Luck Dragon #171368 üzenetére
Igen nekem is az volt az első kinézett, de annyira fapad, mármint a műszerfal is tiszta műanyag, egyáltalán nem kelti egy premium autó látszatát, mint pl a B2 vecki
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Autón gondolkodok van 1-2 kiszemelt, de inkább nem mondom, alapvetően a német vonalat nézegetem
Lényeg hogy havi 3-5K km-t mennék, vagy pályán vagy főúton
Nyilván dieselt nêzegettem a fogyasztàs/erő arànya miatt, de ami igazán gondot okoz, hogy ez azért viszonylag sok futàs évente, én meg nem engedhetem meg magamnak a szalon autót garanciával :D
10-15 éves autót jó lenne ilyen célra venni? Ha karban van tartva akkor bírná pár évig?
Àrban olyan 1 milka körülre lőttem be, persze mehet feljebb ha olyan
(Passat B5.5 v Opel vectra C amikkel szemezgettem)
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
+10-20k ra gondoltam nem 10-20 milkára, bàr ha bejöm hétvégén az 5 ös akkor mehetünk kicsit feljebb :D
Goose-T: Haver 5 éve hajt egy G astràt, heti szinten sztem neki is belemegy 2k körül, pedig nagyobb gondra nem emlékszek, ezért gondolkodtam egy 2007 es körüli C vectrán persze lehet h pont nem 1 milka hanem 1,5 de közel
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz LuckyL #184810 üzenetére
igen, csak az a baj, hogy annyit meg nem keresnék, hogy 5 évente újat vegyek, plusz az értékvesztés miatt eleve nem veszek semmit újonnan :D Akkor még lehet àtgondolom a dolgot, van itthon egy jó àllapotú 1.4 es F astra, majd lehet azzal járok fel amíg nem lesz jobb ötletem
molnarpeter: hàt nagy ember vagyok, és a haverjaim is azok, kb ha anyóson ül mellettem valaki, akkor a váltás nehéz :D bár amúgy egy újabb golfra, astrára én is gondoltam màr, bàr azok se túl olcsók
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Lassan, lehetőleg ebben az évben keresnék autót, persze jó vétel esetén le is csapnék rá gyorsan, szóval azért kérdezek ilyen korán, plusz valszeg nem is nagyon fog változni a választék, ahol én keresgélek
Szóval, havonta 1000-1500 km a fix amit mennék, szóval ennél csak több lehet, éppen ezért diesel, bár utóbbi napokban benzines gázosítva is megfordult a fejemben, ez utóbbi nem tudom mennyire jó ötlet
Nagy darab vagyok, így nagy autót szeretnék, lentebb említett típusokhoz hasonlót
Ami nekem lényeg lenne még, hogy full extra legyen, minél több annál jobb, de persze nem ez lesz az elsődleges szempontom
Leginkább német autókat preferálom, rossz berögződésnek is lehetne mondani, talán méf a Ford, esetleg Skoda amivel meg tudnék barátkozni
Amiket nézegettem:
Passat B5.5 19.PDTDI nyilván tudjuk, hogy milyenek a PD elemek, de egyszer ki van cseréltetve, akkor szerintem már baja nem lesz
Passat B6 na ez tetszene felszereltségre, viszont erről sok rosszat olvastam, alultervezett stb, nyilván itt is PD elemek, futómú stb
Vectra C, na ez lett volna a befutó, mert 2007 környékieket adják 1 millió körül, jó felszereltség, az 1.9 CDTI motorra se nagyon írogattak rosszat, bár mikor elolvasgattam a népítéeletet elvette a kedvem, meg ahogy olvastam, még mindig nem az igazi
És kb ennyi is, mint mondtam 1 milka körül nézelődnék, nettó, átírás kötelező szerviz nincs benne, + még hagynék rá ~300K-t olyan költségre, ami az adott típusnál jelentkező hibákat orvosolja
Kb 5 évre terveznék, aztán talán már majd megengedhetnék egy újabb autót, bár arról is meg van a véleményem
A legfontosabb az lenne, hogy ne hagyjon cserben, ha ki akarok menni pl Horvátba, akkor ne kelljen attól félni, hogy ott fog hagyni félúton
Köszönöm a segítséget
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz molnarpeter #196257 üzenetére
Köszönöm, akkor lehet maradok a c vectránál, ennél olvastam, hogy a facelift előtti verzió a jó, merthogy a faceliftben már spóroltak az anyaggal, asszem a totalcar-on olvastam, viszont az f40 vàltó meg a 150le motornál van ha jól tudom
hobizoli: Igen az lesz, de valahogy jobban megbízok egy 20 évesbe mint egy 10 évesbe, vagy vegyek dacia-t mert olcsó? Nem értem ezt, hogy 20 éves akkor szar? F astràt cserélnék én is, 23 éves de nyakamat tenném rà, hogy bárhovà elvinne cserbenhagyás nélkül, de persze karban is van tartva
cappa72: esélytelen jó ülést találni, én màr a vectra a üléseket is néztem, de majdnem jobb az enyém :D Inkább én azzal próbàlkozok, hogy felújíttassam
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
Nekem semmi Csak olvastam ezt is, talán úgyszint népítéleten, + az elektromos kézifékre panaszkodnak még, valahogy tartok ettől a kocsitól, na majd lehet utánaolvasok még
Stylewars_kp
Én is gondolkodtam rajta, de az a baj, az már közelebb van a 3-hoz mint az 1- hezXbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Kicsit belezavarodtam itt az autóváráslási témába, hozzáteszem, csak jövőre vennék autót, de már most nézelődök, hogy mit lenne érdemes venni
Kicsit bonyolult a dolog, szóval a nagyon plafon az a 2 millió, vagy 1,5 és 500k a hirtelen cserés dolgokra
Ami még nem tisztázott, hogy mennyire hajtanám, egyik eset az, hogy dolgozok ott ahol eddig, és az napi 25 km oda + 25 visszát jelent, a másik eshetőség, hogy pestre megyek, ami viszont 120 oda +120 vissza kb
Alapvetően a német vonalon nézelődtem, és csökkenő sorrendben ezeket nézem (A legelső tetszik a legjobban)
1, Bmw E90 2005-2006 318I/320I/320D : Régóta vágyok egy BMW-re, és úgy gondolom inkább most kellene kiélni ezt a vágyat, mint akkor mikor családom lesz Tudom, hogy drágább javítani, de az az alapelvem, ha kicserélem a szar dolgokat, akkor egyszer csak jó lesz
2, Passat B7 1.4T vagy valamilyen diesel, de ez már a keret felső határa, vagy már át is lépte
3. Opel Insignia: ebből az első széria, bár ezekről nem hallottam nagyon sok jót
4, Opel Astra J 1.6CDTI talán ez ejánlott, tetszik is hellyel közzel, csak kevés a sedan és hát mégis csak egy Astra
5, Skoda SuperB 2007 körüli 1.9PD TDI, Szinte B5 passat csak nagyobb, fiatalabb és papíron skoda
6, Passat B5 1.9 PD TDI Na ez is kb elnyűhetetlen, csak már elég öreg
Szóval ez az én listám, nyilván legjobb lenne valami arany közeéputat találni, ami nem is nagyon drága, megbízható is, én nem eszi meg fogyasztásban a gyatyám de megy is
Ami a leginkább aggaszt, ezek a klíma törvények majd, hogy Pesten meg egy csomó országban ki lesznek/vannak tiltva az öregebb dieselek, és én legalább 4-5 évre terveznék az autóval
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
-
bandi0000
nagyúr
válasz BigBlackDog #200889 üzenetére
A lista csak "útmutató" hogy miket néztem, ha ennél van jobb akkor elfogadom
Annyi,hoy az elektronyossal nincs bajom, de inkább valami sportosabb kinézetű autót akarok
Én amúgy azon az elven vagyok, hogy nem sietek sehova, pl rokonom B7? es A4 audija is tetszik a maga kis 1.6 motorjával
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz BigBlackDog #200892 üzenetére
És konkrétabban? Így a német vonalon van olyan ami sedan, méreteiben hasonló egy passathoz és nem megy rá a gatyám?
Amúgy a dieseltől nem félnék, szerintem simán megoldható lenne, hogy most néha néha leadni a szerelőhöz aztán max otthon maradok addig Ha egy mód lenne rá én sem akarok napi 250km-t ingázni
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz BigBlackDog #200895 üzenetére
Köszönöm, Vectrát el is felejtettem mert az is rajta voln a listán
focvis: Még alszok rá egyet, úgy is ráérek vele, mert rohadtul tetszik, és ha belemegyek, akkor legalább tudok majd róla mesélni, hogy jó nagy hülyeséget csináltam
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz molnarpeter #200898 üzenetére
B6-ról is rosszakat olvastam, talán a futóművet, kéziféket emlegették illetve a PD elemek még rosszabbak
Bmw-nél én is az M47-et néztem, talán ott a lánc is elöl van szóval a cseréjéhez sem kell szétbombázni az autót
B7-et csak említettem, ha már audit is néznék, akkor maradnék a bmw mellett
Tothgera30: Arra hajtok, hátha fél év alatt esik valamennyit még az ára, de persze valszeg nem fog
dj79: Nem értek a motorokhoz, szóval csak annyit látok, hogy egy turbós dízelbe már van annyi erő, hogy ne kelljen félni előzés közben, szóval akár jó lehet az is
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
A nagy német márkák között mi az ami ajánlott 2010 körüli szériák közül?
Amiket néztem: BMW 320D,/XD, Audi A4, Merci C320 CDIm ezen kívül még esetleg B7 Passat
Dízelt néztem első körben, de ugye van/lesz tervben ez a dízel szopató korlátozás, ha jól értettem, akkor csak 2026-tól lennének kitiltva a euro 6 alattiak, szóval még gondolkoztam benzinesen is, de ugye Bmw, Merci és a Volswagen nagy dízel gyártó, gondolom az audi is, így mindneki azt mondja, benzinest annyira nem jó venni, bár gondolom ott is vannak jó motrok.Szóval ezek közül mi lehetne ami jó, és mígbízható lenne? Heti 1-2 alkalommal kellene vele max ingázni pestre ~200km oda-vissza
Tudom, hogy ezek nem a legolcsóbb fenntartható és legkevsebb szervizet igénylő autók, de most míg nincs család, gondoltam ilyenkor kell az ilyet megvenni, és kiélni magamat, később meg majd jöhet a 7 személyes dacia
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
Köszönöm, és a kettő közül melyik lehet a tágasabb belülről? B7 ben ültem, de az nem tűnt túl szélesnek, igaz a tulaja meg én sem vagyunk azok a túl keskenyek :D
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
Köszönöm mindenkinek, igazából akkor lefogyok és jó lesz :D Olyan szélest úgyse tudok/akarok venni amiben elfér 2 nagydarab rendesen.
Szerintem akkor az Audi lesz, passatba a 8-as tetszik formára, de az már földi halandóknak megfizethetetlen.
Sajnos elkerülhetetlenek a modernebb dízelek, a B7 audi annyira nem tetszik, meg mivel tech buzi vagyok szeretem ha sok elektronikai dolog van a kocsiba, pláne F astra utàn, nyilvàn ez a legnagyobb hátrányuk a modern autóknak. De kb 2 irányt látok, vagy veszek egy 10 év+ darabot, ami még talàn jobb fajta és ha megcsinálok mindent akkor kiràly, vagy veszek egy vatta újat amin van garancia, csak sajnos újonnan az alsó kategória van csak dupla ennyiért
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Valszeg tavaszig várok az autó cserével, reménykedve abba, hogy addigra kicsit lejebb mennek az árak, vagy legalább is visszább a háború elötti szintre, viszont most kérdeznék, és addig rá tudnék feküdni a temára ha úgy adódik
Leginkább hosszú távra vennék, havi 2-3 alkalommal pályázni kellene +-, de nyilván 20-30 km utakra is használnám
Kis autóból váltanék ezért szeretnék egy nagyobb, mondhatni prémiumabbat, de viszont nem biztos, hogy a legjobbakat nézem, meg lehet nem is teljesen reálisan
Amik tetszenek és néztem, Audi A4 B7(talán), B8, Merci E 180-220, VW Passat 7
Tudom, hogy ezek nagyrészt 2 felett vannak, de hátha mennének le egy kicsit, mert amúgy 2-2.5 öt szánnék rá, valszeg dízelt vennék a fogyasztás miatt, de azt se bánom ha kis benzines turbó nélküli motor van benne, de nyilván akkor le kell mondani a gyorsulgatásról
Megbízhatóság fontos lenne, nyilván ezek 300k km-el vannak eladva, szóval minden cserés dolog majd nálam jön elő, ezt tudom, de az a cél, hogy miután ezeket kicseréltem, egy megbízható autóm legyen
Illetve egy kérdésem is van, hogy "mekkora pénztárcának" kell lenni ahhoz, hogy egy ilyen kaliberú autót fenn tudjak tartani? Nyilván a javításra gondolok, mert oké, hogy Merci, Audi, de márkától függetlenül egy vezérlés vagy kettőstömegű mindnél drága cserélni ,ami újabb 10 éves körüli autó
Illvetve még érdekelne a véleményetek, hogyha nem nézzük az általam preferált autókat, akkor mi az amit ennyiből, ilyen igények mellett kellene inkább vennem?
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
Köszönöm, ennyire nincs ajánlott német autó? Vagy csak ennyire jók a japán/francia autók?
Alapjába véve németekhez húsz a szívem, meg hát kinézetre is olyat szeretnék, ami tetszik az én szememnek, de biztos megnézem az említett autókat
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz Pfiucska #208467 üzenetére
Csak ,hogy tisztán lássak, mennyi lenne a reális ár, amiért kapnék egy jó B8-at?
#208468tboldi: Általában én is így vagyok vele, csakhát az egó...De amúgy a szívem mélyén én is tudom, hogy ráfaragnék
Hátha megindul a forint és ha már 200 körül váltják az eurót, akkor megérné behozni egyet
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz molnarpeter #208477 üzenetére
M47 az a facelift elötti ugye?
Vicc amúgy de először ezeket nézegettem, csak nem annyira jó véleménnyel vannak a motorral kapcsolatban, igaz 1-2 dolgot ki kell iktatni, és akkor elvileg tök jó, csak nem vagyok a híve ezeknek az okoskodásoknak, de mivel árban is szimpatikus így lehet ràbeszélem magam
A b6 passat nem igazàn tetszik, még esetleg a superb, de ott is a drágábbak jönnének be kinézetre
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz molnarpeter #208480 üzenetére
Laikus kérdés, de ezek a módosítások nem fognak visszahatni műszakiztatás során?
Amúgy a DPF-es verzióban ugyan ezeket meglehet tenni, csak ott még a DPF lenne ami elromolhat és pénzbe kerül, bár azt is olvastam, hogy valaki azt is kikapta
Xbox One: bandymnc