-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
milomi
tag
Sziasztok Segitséget kérnék.. jelenlegi autóm egy 2.0 20V 160 lóerő körül van jelenleg, De minap láttam egy olyan Alfa 147 JTD aminek a kipuf dolgok helyett csak egy üres cső volt végig nagyon dúrva hangal és Ment is mint az állat ! Lehet elgondolkozom Dizel autó vásárlásról, Ami kikötés volna hogy azért menjen is,, meg 1,3 milla körül legyen az ára vagy alatta inkább ! ( BMW 320 D 136 lóerő ! Alfa 156 2.4 JTD 136 ló ! alfa 147 1.9 JTD 115 lóerő vagy talán Ford Mondeo 2.0 TDCI 130 lóerő,,, amit ha volna tuningolnék az turbó nyámoson emelni + az autó hoz irt program, + nagyobb inteercoller ! ha tuninholnám, ! a lényeg hogy gyorsuljon ha akarom azért menjen ! valakinek valami tapasztalat tanács ??? Nem véres gyorsulási versenyekre kell nekem az autó ! Minden napi használatra de néha megvadulni ha úgy adódik ! köszi ha valaki tudna irni valami jót is nekem !
NFS World Nick Ewing1987
-
-
milomi
tag
válasz !Overdose! #12323 üzenetére
úgy értem hogy nem másra biztam a programozást hanem magamnak állitottam be mindent , vettem egy széllesávú szondát stb. azon AFR értéket stb aztán irogattam a dolgokat kb 2 nap és 1 tank benzin mire tökéletes lett ! 4 bar os az üzemanyag szelep benne Audi 2.7 turbósé
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz aphra2 #12326 üzenetére
Nem nem a gyárija sajnos 3.0 Bar os igy kapott egy Warblo 255 benzin pumpát Fiat Coupe turbó 330 ccm es injectorokat a gyári 250 ccm helyett ! De az előgyújtással mindennel kinlódnom kellet mire jólett ! szar Bosch Motronic Ecu.... kuka..
+ hengerfej bővitve + átpolirozva, erősitett szelep rúgók, könyitett lendkerék, 60 as cső végén sport dob, ennyi ! ami benne van, de lehet jobb lenne nekem a DIZEL
[ Szerkesztve ]
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Mit bánnám én ha füstöl.. nekünk a Céges teherautó egy Fiat Ducato 2.8 IDTD adagolón lett állitva meg nagyobb turbó ha megvan pakolva 2 tonnával is úgy repül a partokon kifelé mint a szél bár ha 1000 fordulatról adunk neki egy padlót olyan Kormot nyom ki hogy alig látni mögötte ahogy nől a fordulat onnan meg kezd egyre kevesebbet füstölni ! Bár igy meg évente lehet vinni kuplung szerkezetett cseréltetni - 80 ezer a kuplung + 50 ért csinálják a munka dij 130 ezer ! Bár ez már nem minket érdekel a céges górét
Ha nekem Dizelem lenne füstöljön nem bánom de ne iszonyatossan,, azt már szégyelném
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
400---500 ezerből milyen Dizelt lehet venni ? vagy benzint ??? amit nem kell mindég szereltetni de ne 60 lóerős legyen...
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Akkor Astra GSI 16V m volt.. eladtam... vettem egy PUG 206 1.4 8V.... semmi gondom nem volt vele soha... de 75 ló volt..... szégyeltem nagyon... aztán vettem egy Bravo HGT-t,... és most .. mást szeretnék venni ! Semmi olyan dolog.. persze jó volna egy Erős autó... de hát a most munkám sincs.. szal váltani kell !
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
-
milomi
tag
válasz werszomjas #34483 üzenetére
Miért már fényképezik műszakin ... egerbe.. volt aki lebukott... nem tudta a hülye hogy előzőleg 2 éve.. fényképezve volt az óra állása.... 180 000 km volt volt egy PUg Partnerbe...az új tulaj is vitte műszakira.. és csak 130 000 ezer km volt benne mindjárt bukta...
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Hiába nagy súly... ültem 2003 évjáratú 530 D ben.. kézi váltos.. ültetve.. és 150 nél féltem benne... Ugyan azon az útszakaszon a Bravo HGT 200 nál is nyugodt vagyok.... nem értem ! .... peddig a BMW patent volt a futóműve.. és azok a 18 as kerekek .... Bár érzésre nem volt egy erőbajnok
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Peugeot 206 1.9 D szivó dezsőről mi a vélemény ??? gondolom ezek halhatatlanok ??? Meg gondolom erő sincs semmi benne....
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Valaki tudna nekem segiteni ??? hogy ha Németbe néznék kint egy autót.. Peugeot 206 GTI.-t 2000-2001 es évjárat pl ha kint megvenném 300-350 ezer körül lejárt műszakival vagy ideiglenessen kivont okmányokkal Haza hoznám és mennyibe kerülne a Regisztrációs dij ? új műszaki stb ??? hogy magyar papirom volna róla
Azt sem tudom milyen besorolásba esne az autó Talán euro 3 as ?? köszi ha valaki tudna nekem segiteni ebben !
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz mobilefan #36071 üzenetére
Erre azt tudom mondani neked.. Sajnos befuttam egy Vásárlásba... 1996 os Bravo HGT .... kinéztem 2 db ot .. megnéztem az elsőt ANNO 2 éve.... meg is vettem.. külsőre volt rajta hiba... de a motorja Patikának tűnt... hidegen nem füstölt... szépen szólt.. nem csattogott nem csörgött !
Haza hoztam stb.. kérdezem a tulajt telefonon milyen olajjal használta... ( erre a válasza Castrol 15W 40 el...) Nah itt már meg is bántam az egészet hogy megvettem ..... raktam bele Selenia 10W40 et... erre a motor rá 1 év múlva megszorult ... Zabálta a 10W 40 es olajat sajnos... 10 ezer km mentem vele és Kuka a motorja... 2 gyorsulási versenyen vettem részt... Idő eredménye a lóerőhöz és súlyához képest nagyon jó volt 15,3 akat Futott rosz gumikkal és 140 - 145 km/h célsebbeséget... peddig ette az olajat nagyon... Mindegy megszorult...( Mint kiderült a 147 lovas motoroknak van hibája.. hidegen sokat hajtják őket.. vagy Olajat nem cserélve 8000-10 ezerenként.. a hajtókar csapágyak érzékenyek rá nagyon... Mint nállam is kiderült meg sok HGT ami megszorult hogy a 147 lovas hajlandó erre 200-300 ezer km körül a hajtó kar csavar nembirja a terhelést picit elnyúlik és KUKA lesz az egész ! Angliából hozattam bele egy PATIKA Facelift utána Motort 155 lovast .. a blokkot lecsupaszitottuk átvezetékeltük a 147 esére és igy a motor 147 lovas a kinézete Compiutere , szivósora, injectorja minden a 147 lovas motoré.. Kivéva a Csupasz tökéletesitett Blokkot szal azóta semmi gondom vele úgy megy ahogy kell és nem eszi az olajat és itt már nincs gond a hajtókar csapácsas dolgokkal szerencsére... De Mégis elkel adnom az Autót kihasználatlanság miatt Mivel alig járok vele fél év alatt mentem vele 300 km ert..... sajnos... hirdetésbe enyém is 147 lónak van irva de maga a Blokk az már a 155 lovasé Bár hallotam olyan Megkimélt HGT ről is amibe 490 ezer km van és semmi gondja nem is eszi az olajat... ritka az olyan megkimélt darab !
Még annyit hozzá hogy alap Béka lámpás VTI még nem vert el 0-200 ig
[ Szerkesztve ]
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz mobilefan #36076 üzenetére
Hát nekem a km órám 192 ezret mutat.. a kormányon kicsit látni a kopást.. az ülés mint az új ! motorja hidegen sem füstöl nagy Gázadáskor sem ha jó kedve van 100 as benzinnel párja nincs 2 esből is könnyen elugrik álltóhelyből indulva könnyen összekapja magát alúlról is és nállam 8-10 körül fogyaszt ! néha 12 -13 litert is de abba van akkor 200 km/h fölötti kergetőzés is reptéren stb ..
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz fordfairlane #36106 üzenetére
Hát akkor mi ??? lehet neked olyan AUDI -d volna hogy semmi gondja.. másik 3 nak meg KUKA.... te istenitenéd.. a másik 3 meg köpködne.. akkor most mivan ?? Mindég voltak az alkatrészeknél tűrés határ szélén lévő dolgok azok könnyen KUKÁK lesznek... pl a ZF be Egebe.. a váltó csináláskor.. mikor JAPÁN ba ment a váltó nagyon preciznek kellet lenni mindennek... de mikor az OROSZ ok hoz mentek a váltók.. akkor jó lesz ez még Elmegy ezek voltak a tesztpadon a szavak ...
NFS World Nick Ewing1987
-
-
milomi
tag
civic Type-r Atom verda... 2003 as évjáratban ültem.... nagyon ment Mi Egerbe cirkáltunk mikor kiszúrtunk egy GOLF 5 GTI-t 3 fiatal suhanc benne Nah hát a Type-r es inas mindjárt oda is dudált lámpánál zöldnél rajt.. volt ... hagy ne mondjam lámpától lápáig kapott a GTI kb 3-4 kocsit és már 130 nál volt a km óra.. nagyon erős 5800 Fordulattól bár 4 dikbe 60 tól még érezhetően húzott alul is !
Bár hogy ér e 2 Milliót... egy 2002-2004 es autó....... Kicsit 2 Milla fölött már Kapni Clió RS III szériát 197 lóerővel ugyan csak 6 os váltóval és ugyan csak 6,5 körüli 0-100 al jah és 2007 es évjárat körül !
Alá egy jó Kipuf rendszert és egy jó progit mellé... mindjárt van vagy 210 lóerő körülNFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz Integra #36505 üzenetére
Gondold át épp ésszel... 2002 es kb... hajtottak kb 2-3 tulaj... lehet nincs semmi gondja.. de akkor is 2002 -03 as De jó autó.. de ha azt nézed hol ér meg ennyit.... persze szép.. Erős ! de a kategóriába már vannak újabbak jobba felszereltebbek és Azért Valja be aki ültbe már a azelső Clió RS be ami 169 ló körül volt.. az is elég jól ment... Bár véleményem szerint az új jobb... futóműre és a motorja is jobb ! Ha Pénzért venném akkor a Clió III RS vagy ingyen kapnám akkor meg mindegy
nem egy Clió Rs van ami 200-300 Ezer km után is motorhiba nélkül mászkál az utakon..... Mint Honda is ugyan úgy.. a Rallyba sem voltak rosszak a Franciák.. szinte mindég az élen vannak !
[ Szerkesztve ]
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Valaki tud valamit a Renault Megane Coupe 2.0 16v ről ? 147 ló.. jó széria volt ez vagy kuka az egész ??
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz whitezo88 #36614 üzenetére
akkor Haver az az Octávia.. kuka.. lehet .... ÉN már ültem több céges Octáviába is.. ugyan úgy 1.6 16v ... és még csodálkoztam is hogy nem is a leg gyengébb 1.6 okos ezek..... peddig mindbe 200ezer km fölött volt ! 1.6 os LEON 1.6 GOLF.. 1.6 Octávia.. nem sok különbség volt erőbe köztük.. Max fogyasztásba... én ezt vettem észre
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz hobizoli #36886 üzenetére
MEzőkövesden a Reptéren lévő gyorsuláson... volt egy Renault Megane 1.9 DCI 5 sebbeséges gyári 120 lovas... azt mondta a csávó.. tuning szervizbe csinálták a kocsijákt... ( nagyobb Turbó, nagyobb Kipuff rendszer, Chip,, meg még mondott vagy 2 dolgot ezekre nem emlékszem már .... 210 lóerős lett padon mérve neki... Bár neki meg cink volt a 15 felni a gyári kicsi volt rá... 3 ba tekerte mondom neki mennyibe került egy igy neked mindenestől 400 000 Ft volt ... szerintem jó ár
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
FORD FOCUS 1.8 TDCI csak példának irom... le 2002 es évjárat.. 115 lóerős szép... és erős ! bár az öcsém ültetve van stb... gyönyörű autó... most jött ki rajta 110-120 ezer km nél a KETTŐS TÖMEGŰ Lendkerék probléma... beszélgettem ma egy SZAKI val.. Ő azt javasolta nem érmes kiséletezni.. érmes komplett ( szetben ) cserélni az ilyent ! VALEO nál van 150 000 FT ért kompletten ! Unix nál 122 300 FT ( de kitudja ez gagyie vagy sem ) Meg van a LUK ahol maga csak a Lendkerék maga 122 800 FT körül mozog ! Valeo mellet maradunk... Mivel jó ismerős aki csinálja.. a Munka dij az nemkerül pénzbe ! kis kedvezményt kapni a SZETT árából ami 150 ezer helyett 140 ezer körül lesz ! Jó autó szép autó... de hát ez ilyen... de ha már ki lesz cserélve legalább jópár évig TUTI lesz ! fogyasztása egyébként 5-6 liter körül mozog 5 ös váltóval !
Csak péndának irtam öcsém igy járt.. most 2 évnyi használat után ( amióta megvette )
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz Kornel #36954 üzenetére
Dehogy volt.. Olaszból hozzatuk be... 2 ismerőssel néztük meg rákötték a laptopot.. az órába ANNO 78 ezer km volt... a Gép meg 98 ezret mutatott ! akkor elvileg ha most mutat az óta 110 asszem akkor 130 körül van benne ! Olvastam több helyen hogy a TDCI k nél kb ilyesmi időtájt kell kijönni a 2 tömegű lendkerék hibának
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
PL Sógorom... nak egymás után volt 2 db Citroen C5 e.. mind a kettő 2.0 HDI volt ... a második már a 2005 ös kiadás... fél év alatt 900 Ezret költött rá ..... És csak ODA vissza HAsználja.. Magyarország és SVÁJC közt.. még azt sem lehet mondani hogy csak KÁTYÚS utakon megy vele...az első C5 jére.. meg 2 év alatt 2 Milla.... és mindég volt vele valami gond.. Eladta nagy nehezen...épp hogy sikerült.. Vet egy OPEL MERIVA vagy ZAFIRÁT - nem tudom de 7 szeméyes Üveg tetős... de megvan vele elégedve
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Az Alfa Romeo 156 osok miért ilyen olcsók ??? 98-99 es évjáratba 2.0 Twin Spark motorral . már 350 000 és 450 000 Ft körül már van vagy 20-30 db autó ami a leirásokba szinte hibátlan autók... 170-200 ezer futott km ekkel ! Miért ennyire olcsók ezek ? vagy miért ????
2 Hete Beszéltem Egerbe a Alfa Romeo és FIAT Szervizes illetővel Ő azt mondja jó gépk.... különösebb gond nem szokott velük lenni ! nem értem akkor
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz zoo8800 #37418 üzenetére
Volt Olasz és a Francia autóm is... Bár a Francia egy Peugeot 206 volt.. 98 as 1 évig jártam vele 1.4 8V volt.. keveset evet.. 1 évig szinte PADLÓ gázon jártam vele,, Soha semmi gondja nem volt... SOHA.. bár nem volt egy Erő gép sajnos... és kb 200 000 km volt benne De semmi füst.. és olajfogyasztás ....
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Most nállunk itt Eger környékén vett egy illető egy Peugeot 607 est Pestről kereskedésből 2002 évjárat 2.2 HDI motor km óra állása 240 .000 és ERRŐL van Szervizkönyv és minden számla aláirásokal... az ára 990 000 Ft volt... Kereskedésből.. ritka az ilyen mert mindenről van számla és Szervizkönyv is Ilyen csodák is vannak még ezek szerint
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Sziasztok Fiat Punto 1.9 JTD ről valami vélemény ? asszem 80 ló körül van ! Gondolom ha az 1.9 es motor vissza van butitva 80 lóerő.. gondolom igy Tartós lehet ??? vagy Cink az egész ???
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Én eddig az ASTRA GSI 16V ből vettem ki a Katalizátort és a Bravo HGT ből... 1 az 1 be.. nyomaték csökkenést vettem észre.... mikor még a középdobot is kivettük.... Ez még szarabb lett........ ha újra tehetném.. tuti benne hagynék mindent ahogy a gyárba beleraktak....
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Na emberek.. ilyen szart.. tuti még életetekben sem láttatok.. nekem hánynom kell ETTŐL
http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a4/audi_a4_1.8_t_tiptronic__nitro-5469731
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Sziasztok hogy müködik az ha ideiglenessen Kivonom forgalomból ?? 2 éve vagyok a K&H nál.. és a Bravo HGT 17 ezres negyen éves.. csekket küldenek... ti.. tuti nem fizetem be.. utánna jártam az Okmány irodába hogy forgalmi személyi igazolvány ilyesmi kell.... kivonom ideiglenessen aztán elküldöm amit adnak Papirt beviszem a K&H ba... és utána kötök majd másik Biztositást és újra forgalomba helyezem.. Gondolom meg kell várnom mit a K&H reagál a papirra és akár 1 hét múlva vissza is helyezhetem ?? mennyibe kerülne ez vagy hogy van ez ??
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz Laraxior #38704 üzenetére
nem 2009 óta vezetek.. és soha még 1 büntetésem sem volt meg semmi.... Nem értem miért ilyen sok.... mikor ez az autó hozzám került 2 éve.. 11 ezerrel kezdtem utána jött a balaseti vagy mi. még mellé... aztán lett vagy 14 körül most meg idénre 17 285 Ft jöt ki...... Elég dúrva..
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
jó csak haver.. Fiatalabb mint én ... 2 éve van csak jogsia.. ugyan igy HGT je van... Köbé nél van és kedetektől 6000 Ft fizet negyed évente csak.... De most itt nem ezen van a lényeg.. ha kivonom gyorsan forgalomból.. vissza tudom igy mondani a biztositást.. és utána kötök máshol egy sokkal olcsóbbat.......
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Sziasztok. Rokonomnak van egy Focus 1.8 TDCI je.. 2002 évkárat most lett benne komplett kuplung szett cserélve... és ahogy össze lett rakva Ezt a problémát csinálja... találtam egy videót rólla és ugyan ez a narancssárga lámpa villog benne a hullámos izével... ugyan ezt csinálja.. de csak NÉHA ( van mikor meg 20 percig kell vele szórakozni hogy beinduljon.... van mikor beindul 3 másodpercre és utána leáll ! Valami érzékelő lehet ez vagy mi ???? aki tudna segiteni előre is köszi
http://www.youtube.com/watch?v=PTgyJWjV6-8
NFS World Nick Ewing1987