-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaded
senior tag
Én is szoktam 30-al tötymörögni,meg szlalomozni és nem izgat ki mit gondol. Ezeken a fos,kátyús,heppehuppás utakon nem fogok száguldozni. Nekem pl nem mindegy mennyire rázza ki a belem az út.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz Kornel #64868 üzenetére
Ilyet én is hallottam már. Most nem teljesen ide illő,de a delikvens azt mondta ha 80-100-zal végigszaggat a földúton,akkor az jobb mintha 20-szal áttolná. Ki is hullott a Passat alóla.
Nem csak a kátyúkról beszélek,hanem az útfoltozásokról. Mert az aztán európai szintű nálunk.Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Sziasztok! Cimborámmal holnap elmennénk megnézni egy 2005-ös Suzuki Swiftet. 1.3-as benzines motor,egyenlőre csak ennyit tudok róla. Tudnátok pár tippet adni mire érdemes odafigyelni?
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Sziasztok! Én is beszállnék az olajcsere kérdéskörbe. Lassan nekem is cserélnem kell, 7500km-enként cserélem. Eddig Castrol Magnatec 10W40-et használtam, legutóbb viszont Liqui Molly ment bele. Van aki esküszik rá, nekem viszont nem jött be. Kb a Castrol is "tud Ennyit". Ki mit ajánl? Castrolt ne ja Seatba kellene, 1.9D 1Y motorkód.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz runner 125 #89264 üzenetére
1.ennyit ír a kézikönyve 2.keveset járok vele,az is 80% város.
TaaT: Csak ne legyen mindegy, egy olyan motornak, ami patyolat és 230e km sincs benne
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz molnarpeter #89295 üzenetére
Nem tudom, én ezt olvastam a könyvében. Másrészt mivel kis távokat megyek, így nem árt tudtommal hamarabb cserélni mint 10e km.
neduddki: Láttam,az van benne most is. Marha drága volt és a Castrol Magnateccel halkabb volt csere után 2-3000km-ig mint a Liquivel az első indítás után. Ez az ami furcsa, mivel Elvileg a Liqui minőségibb. Ezért nem tudom, hogy mi is legyen most. Castrolt nem igazán szeretnék a hamisítási dolog miatt (bár lehet a többit is hamisítják,de ebbe ne menjünk bele).
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz neduddki #89310 üzenetére
Nem szeretnék a Castrollal kockáztatni haver a TDI-be Mobil1-et locsol, azt mondja nincs vele baj. Azt rakott a Golf4 cabrioba és az 1Z Passatba is. De próbáltam már a Pennzoilt is
molnarpeter: Nekem olasz nyelvű van, de majd megpróbálom kibogozni mit is mond. Igaz nekem nem probléma a 7500-ős csere, csak találnék olyat ami atombiztos és halk marad jó ideig.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
-
Jaded
senior tag
Urak! Az mitől lehet, hogy egyenes állásban ráz a kormány? Kb 2-3fokot eltekerve már nem. Rosszabb úton olyan, mintha "mozogna" az egész kormánymű és nyeketeg is a kormány alatt. Mi lehet ez? Kormányösszekötő, kormánymű, csapány, szilent, féltengely, szimmering (az utóbbi pár persze poén)? A kereket kizárnám, egy ideje fenn van, ezt viszont nem rég kezdte. Seat Inca 1.9D 2000-es évjárat.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Sziasztok!
Kollégám tervez autót venni. Volvo S40. Amiket nézeget: benzin 1.6-1.8, dízel 1.9, évjáratban 1999-2004-ig, maximum 600 ezerje lenne rá (+átírás,szervíz,stb). Egyelőre napi 20km, de ez egy év múlva lehet napi 60 is. Mik az ajánlottak? Típushibái esetleg? Kaszni,motor, futómű mennyire kényes ezeknél a típusoknál?Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Sziasztok!
Elérkezett az idő, hogy megbecsült Seat Incámat 6év után lecseréljem egy picit más világra. A kiszemelt egy 2007/07-es Renault Megane Extreme felszereltséggel (pontosan nem tudom ebbe mik tartoztak akkor). Téli-nyárigumi garnitúra (alu és lemezfelni), 8 hangszóró, manuál klíma, 1.5dCi (106LE, 6-os manuális váltó), 2019.07-ig műszaki, új tárcsafék+betétek.
90%-ban városon kívül (nem autópálya) lenne használva, elsősorban munkába járás végett (napi ~90km). Az autóban nagyjából 85.000km van, végig szervizelt, első tulajdonos, garázsban tartott, törve soha nem volt. Sokáig csak "hétvégi autónak" volt használva. Rokonomtól venném, azért merem leírni, mert tudom hogy így van.
Mégis érdekelne, hogy lehet-e valami buktató, mire figyeljek oda (eddig VW és Seatom volt csak), ha hozzám kerül, cseréltessek-e valamit? Mi az átírás menete és nagyjából mennyibe fájna ez nekem (csak az átírási procedúra, nyilván az első szervíz ha szükséges más kérdés)?
Van-e adásvételihez valami formanyomtatvány, hova, merre menjek, ha lezajlott az adásvétel?Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz hobizoli #154569 üzenetére
&aero.
Köszi az infót!
Néztem a szervízkönyvet, volt hogy 5000km volt két olajcsere közt, a legtöbb 12000volt. Tavaly kapott vezérléscserét, olajcsere 3000km-rel ezelőtt volt. A nyárigumik kb 3000km-t futottak, téliek egyszezonosak. Elvittem egy körre, semmit nem tapasztaltam, nem csörög-csattog, megy. A vezetőoldali ajtóbehúzón van pár karc, a váltóról lekopott a felirat. Ezenkívül a beltér 100%-os. Kívül pár apróbb karc, semmi különös, törve nem volt. Nyilván nem új, használva volt, 82892km van benne. Kb 95%-os az egész gép.Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Köszi srácok! Az izzócserétől én is félek, hallottam már róla hogy egyszerű
Rakhatok fel pár képet belülről is. Nagy tapasztalatom nincs még, csak 130km-t mentem vele, de eddig csöndes, jól is megy. Bár azért nem egy 1.9PD, de szerintem semmi probléma nincs vele. Ha van még kérdés, tegyétek fel válaszolok
Csinálok pár képet, úgyis épp a gyári rádióval szenvedek. Nem elég, hogy min egy AUX nincs rajta, de az mp3-as cd-t sem viszi úgyhogy most írtam kb 15év után először audió cd-tRenault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Napi “mini szopóroller”: Megane 2 izzócsere..ti megmondtátok egyet sajnos ígysem tudtam..
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Sziasztok!
Páromnak nézegetek autót, 4-600ezer forintig. Benzinest szeretnék, napi 50km-t jár vele. Jelenleg egy B Corsája van, 1.7D, de minden hónapban kell valamit rajta csináltatni (nem mai csirke), a rozsda meg ugye dolgozik szépen. Szerintem eljutott arra a szintre. hogy nem érdemes rá költeni már.
Hahu-n most éppen ezt a 3-at találtam, rájuk tudnátok nézni?
[link]
[link]
[link]Nekem is Renault van, innen az ötlet a Clio-ra (tetszik is neki). Legtöbbször egyedül jár, esetleg a gyerkőccel, tehát nem kell nagy autó. Esetleg más ebben a kategóriában ami ajánlott? Ezeknek a Clioknak van esetleg valami nyűgjük?
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz gzbotii #173200 üzenetére
Azok is ementálira lyukadnak, mint a 6-osok? Nem igazán ismerem a Yarisokat, mennyire megbízhatóak.
Linkekhez: az utolsón levő egész pofásnak tűnik, de lekerdezve volt kivonatva párszor. Óraállás is ugrált picit, de aztán visszaállt az "eredetit" megközelítőre
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Sziasztok!
Egy 1.4-es 2004-es évjáratú Ford Focusért, mennyit szabad kifizetni? Lenne most egy eladó, képek alapján elég jó állapotúnak tűnik (ferdehátú, 5 ajtós, klímás, 88e km van benne).
Egy idős bácsié volt, aki tavaly elhunyt, azóta garázsban áll. Van ezeknek valami nyűgje? Ha elmennék megnézni, mit nézzek meg rajta? Alkatrész ellátottság milyen? Fordunk nem volt még sosem.Állítólag télen nem volt használva sosem, ő volt a 2. tulaj (a jszp 5-öt ír, nem tudom miért), 2012-ben volt benne ~55e km.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz LuckyL #173556 üzenetére
Képről én is azt mondanám..lehet mondok nekik 600e-t, bár az eladó is mondta hogy az 1,1-et sokalja (mivel a papa halt meg, így a mama mondta az árat). Hahu-n 5-800között vannak nagyjából, bár ebben van 1.6-1.8 is.
MunezXBK
Annyit mondott még, hogy most hétvégén használták, elvitték egy útra, hogy mégis "mozogjon" kicsit. Bár mindenki azt mond amit akar ugye..Nem akarom mindenáron megvenni, szerelőm ajánlotta. Gondolom szerelte is..igaz nem mondta, hogy milyen. De mondom, a Fordokat egyáltalán nem ismerem.
Kollegámnak van, ugyanez a típus kombiban, 1,6-os motorral. Nem igazán szokott rá panaszkodni. Mondjuk most a jobb első lengőkar eltört, bár az "kopó alkatrész"szerk: gzbotii persze, hogy sok, ennyi pénzért sokkal fiatalabb (és lehet hogy jobb autót lehet kapni). Nem is adnék érte ennyit. A kérdés még mindig az, hogy mi lenne érte a reális és hogy mennyi nyűgje van ezeknek? Benzinesekhez kb annyit értek, hogy gyertyacsere meg gyújtáselosztó beázik
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz máyköl #173562 üzenetére
Egyelőre annyi van megbeszélve, hogy gondoljam át, mondjak árat, aztán ők is mondanak valamit.
Ez a fickó vejének az apja volt, konkrétan a "vejkóval" nem beszéltem. Tehát egy kapcsolattartóm van. Legfeljebb azt mondják, hogy nem. Én meg megspórolok egy utat.Azért nem a 800ezreseket nézegetem, mert 600 van rá+átírás. Ez csak így jött ajánlás alapján. Nyilván nem kötelező megvenni, de a realitástól sem kell elrugaszkodni.
szerk: hahu-s árakat mondtam, szétnéztem előtte.
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
-
Jaded
senior tag
Sziasztok!
Ez a Clio milyen vétel lehet: [link] ?
Holnap megyünk megnézni. Tudnátok tanácsot adni mire érdemes odafigyelni? Mennyi lehet a reális ára? Annyit mondott az eladó, hogy nincs kőbe vésve az ára..Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz ngaba #178961 üzenetére
Nem biztos, hogy rosszak. Az 1.6-os benzinesnek tudtommal nincsenek nagy nyűgjei, a 3-as széria pedig sokkal jobb, mint a 2-es (bár 1-1.2M körül már vannak jó 2-esek is). Ha jónak találod, esetleg kérdezz rá a Renault topikban, ott vannak a hozzáértők.
Renault Megane IV Limited
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen