-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
orvil
tag
válasz Alvin_ti4200 #15795 üzenetére
bmw 320d automata masfel millaert mar van 9-12 evesen olyan 150-170ezer km-tol, valszeg kevesebb bajod lesz veluk, mint a franciakkal, es meg 2x ennyit futnak ha figyel az ember rajuk.
az biztos, hogy olcsobban kapsz kulonbozo jarganyokat, de izlesek es pofonok, ezeknek a valtoja eleg megbizhato, a motor keveset eszik, valamint alacsony fordulaton el lehet veluk kozlekedni a kovetkezo ozonvizig. -
orvil
tag
válasz laszlo168 #15801 üzenetére
8 eves kocsinal a 2kilo az atlagosnak szamit, de le is tekertetheti 80ra, hogy boldog legyen a vevo.
en szemely szerint meg sem neznem azt, amiben mondjuk 140 alatt irnak 8 eves kocsinal, szamoljunk csak kicsit:8x12 az 96, 140/96 pedig 1450 ... nicsak ennyit mentem havonta a vectraval atlagos felhasznalasban, ami annyit jelentett hogy neha meloba, neha ide-oda, neha balaton, neha pest. de ha mercim lett volna, akkor becs, horvat, olasz, stb, azok pedig dobnak kilometereket nem kicsit.
-
orvil
tag
válasz Yushchenko #16349 üzenetére
benzin ha keveset mesz, diesel ha sokat.
a benzines olcsobb is, ha gond van, akkor nem kell annyire melyen a brifkoba nyulni, diesel az ellentete, dragabb, ha gaz van sokba lesz.evi 20 - 25 ezer alatt szoktak ajanlani a benzint, felette diesel
-
orvil
tag
válasz runner 125 #16431 üzenetére
nem hinnem, hogy a BMW-s kulon allatfaj lenne.
teny, hogy a gyorshajtasi fotokon jelentos % bombike, az igazsag, hogy 150nel van olyan feeling benne, mintha 80al menne, halk, jo a futomu, stb, magyarul konnyen bele lehet csuszni a buntetesbe ...
aztan van meg a barom kategoria, aki direkt rajatszik, ezek villogtatnak le, parkolnak taho modon, meg arcoskdnak, de mint emlitettek volt nem az auto hibaja, hanem aze a neveletlen/kulturalatlan/taho embere, aki vezeti
senki sem kivetel, en sem vagyok szent, neha belefutok par lampas gyorsulasba, mikor 40 eves apuci a csaladi 2ezres diesel kombival/egyteruvel sumehernek erzi magat, mert jol gyorsul a kocsi egyesben es kettesben. akkor odarakom en is a vasat, legyen egy rossz napja :-D
aztan mikor lelassitok, majd utolernek, akkor altalaban jot rohogok rajtuk, mert meg mindig izzadnak, sok hulye (tisztelet a kivetelnek)par hete betalalt valami hasonlo seatos apuci, szlalomozott a kocsik kozott, biztos sietett az oviba a gyerekek ele, nekiall a lampanal kostolgatni. lepadloztam, majd eltunt a tukorben :-D kovetkezo lampanal megvartuk, meg mindig izzadt, jol kirohogtuk ocsemmel
-
orvil
tag
válasz bitpork #16485 üzenetére
azert szemetezem le, mert nalam szemet kategoria, ez egyszeru.
lehet az emberek 90%-a el van ajulva az audi jeltol, meg minoseg, meg vw csoport, meg ez meg az, en nem. sokat mozgok szervizben hobbibol (baratom a tulaj) ha barmit hoznak vw csoportbol mar kopkod, es igaza is van.
ezeket a diesel csodakat mar nem is emlitem, v6 2.5 tdi mikor pont a hasonlo cipoben jaro urak behozzak a 3. hullamos autojukat, es csodat varnak.3. hullam:
1. tulaj ceges-privat, lenyeg hogy volt love, volt szerelem, es azt kapta, amiert fizetett. o legendakat tudna meselni az autorol.
2. tulaj 3-4 evesen megvette, mar nem garis, elso alap dolgok mar jonnek is elo, ha ceges szettiport szar volt (superB, passat, A6) akkor jonnek az elso meglepetesek is egyben
3. 7-8 evesen kerul hozzad, mar szet van karcolva a lakk, futomu kuka, mar evekkel ezelott fel kellett volna ujitani, folyik az olaj laikus altal megallapithatatlan forrasokbol, mar nem valt egyatalan finoman, de mivel eddig kezivaltost hajtottunk, eszre sem vesszuk, aztan jonnek a nagy problemak, adagolo, csucsok, valto neha szervizallasba rakja magat, tele a tarolo hibauzikkel, a gumik meg kuka mind. na ez volt az a pillanat, mikor betoltak a kereskedesbe, mert mar 1 fillert sem akartak ra kolteni, majd jon valaki, aki almot kerget, uh, ez legrugos, uh, ez gazdasagos, uh, ez kombi, uh, igy, ugy ....a lenyeg, hogy ha van idod, anyagi hattered, es tenyleg lelkes vagy, go, alkudj pofatlanul, a hibakat mar tudod, aztan amit lealkudtal abbol helyre is lehet hozni ezeket, majd imadkozni, hogy ne legyen a valtoval, a motorrral meg a legrugoval, kompresszoral, zsakokkal gond.
lehet, igy elsore rohadeknak tunik a fenti jellemzes, kis gondokozassal atlathato az ervelesem.
arra azert felhivnam a figyelmedet, hogy a "nekem is ilyen motor van a kocsimban, ertek hozza, nem lesz baj" hozzaallast felejts el hamar, ez audi, nem vw, hiaba hasonlo, nem az, lehet imadni, szeretni, de mikor felkerul az emelore, akkor lehet nezni, hogy hoppa, ez a lengokar olyan vastag, mint a ropi, hopp, ez a futomu alkatresz a masik xy autoban 2x ilyen vastag/strapabiro, stbraadasul a legrugo nem jatek, foleg nem ilyen koru autonal, az folyamatos hibaforras.
csendben megjegyzem, hogy nem azert irok, mert szeretek kotekedni, vagy ilyesmi, csak szeretnem felhivni a figyelmed, hogy azert ezzel a tipussal ovatosan.
nezz meg sokat, jo sokat, ido mint a tenger, sok penzt lehet megsporolni, hidd el.
meg valami, nem vagyok diesel ellenes, otthon pl egy 96'os 1.8 td escortot hajtok, 400ezer km-el, motorja a vilagorokseg resze lesz, de az meg motor volt
-
orvil
tag
ennek a kocsinak nem volt gazdaja, kb a banki visszavett roncsok vannak ilyen allapotban a leirtak alapjan.
olajfolyas, legrugo KO, kopott gumik, stb?
akkor szerinted a gazdi megadott intervallumonkent futott olajt cserelni, plusz nem hajtotta 1-2ben padlon? ezek a motorok erzekeny joszagok, es meg van korulotte egy kasztni is millionyi hibalehetoseggel.na, ezert jar itt a magyar hasznaltauto piac, ahol jar, mert nem kocsikat arulnak, hanem almokat.
egy jotanacs minden autovasarlonak:
allapotott vesztek, nem evjaratot meg kilometert, foleg nem szint!
aki nem igy vasarol hasznaltautot, az magara vessen (foleg hitelre)!!
-
orvil
tag
mar kb 15 eve vannak trukkok, de a gyartoknak is vannak trukkok, pl minden lehetseges computer vezerlobe beirjak (4-5 egyseg), onnan pedig nem egyszeru torolni mindent, pl vilagitas vezerlo, motorvezerlo, kulcs, stb ... persze a verprofik mindenhonnan kitorlik/modositjak, de az nem 30ezres mutatvany, raadasul kulsosoknek nem is meloznak :-D
-
orvil
tag
válasz LaptopSystem #16701 üzenetére
8-10 eves kocsinal mar nem marka kerdese, hanem az eloelete.
pl alfa igy meg ugy, nekem eddig barki ismerosnek volt a korben 8 eves felett, mind befurdott vele, ilyen pl a 156 ... de ugyanez megesett mas markakkal is, szoval nem markafuggo.
persze vannak tipushibak is, de az masik lapra tartozik.aki meg alkatreszen akar sporolni, az vegyen 10 eves suzukit, tele a bonto :-D
TaaT: nincs ket egyforma szerviz, nincs ket egyforma szakember, hiaba vw szerviz, meg hiaba merci, ha szar a garda, akkor szivas van, lehet a szemkozti opel szervizben sokkal tobbet ert a melos a mercihez, de neki nincs celszerszama ...
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz Mágus2 #16892 üzenetére
en ezzel tisztaban vagyok, de az autovasarlok 95%-a nincs.
ok szint, fenyezest, borulest vesznek, meg jelet a motorhazteton.
mindegy, valamibol a szerviznek is meg kell elnie :-Djol mondta a leendo focus vasarlo par sorral feljebb, kesobb nehezebb lesz eladni, mert a kamu elemek festekvastagsag erteke sokkal fontosabb, mint egy leharcolt futomu, egy szettaposott valto, meg a fobb biztonsagi elemek serulesmentessege.
raadasul hogy nezne ki ha az 5 ev hitelre vett 3. hullamos nemreg vasarolt megkarcolt esetleg fenyezesben elemek kozott eltero autoval kellene beallni a panelhaz parkolojaba, vilagszegyen, tul sem lehet elni
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz MunezXBK #16855 üzenetére
a mosas meg a mosatas (hozzaerto kezek) kozott is van apro kulombseg, pl ha cicafiu felnyitja a suziki motorhaztetejet, majd a sterimobbal nekiesik, annak nem lesz jo vege, sok idiotat lattam mar kuton sterivel nekimentek, majd siras lett a vege, pedig ok ertenek hozza, mar csinaltak ilyet .... ja, kb mint embernek a beontes ... lehet finoman is csinalni, szakszeruen
a szakszeru motormosast pedig a kocsi is meghalalja, pl latod honnan folyik az olaj csak a legalapabbat megemlitve.
-
orvil
tag
"a 104 792 kilométerhez nyugodt szívvel adtunk hozzá egy százast, "
Mágus2: nem is kell hozza lakotelep, eleg a parkolohaz, nekem anno az 5osre ugy ranyomtak az ajtot, hogy behorpadt az oldala vagy 5mm-et, elotte belemtolatott valaki a sajat utcankban, pedig a mozgasserult hely mogott parkolotam, az pedig 1.5x nagyobb, mint a sima. palyazasnal a motorhazteto pedig kipattog, mint a serdulo suldok arca :-D
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz zoo8800 #16900 üzenetére
azert, mert magasrol lesz@rnak mindent, ugyis megy a madar, es megveszi a kocsit minimalis onresszel hitelre, es mivel a banki hitelkerelem visszautasitasatol jobban fel mint a leendo szervizszamlatol, igy meg a trivialis kerdeseket sem meri feltenni, hatha nem lesz kocsi, amit mar ugy bereklamozott mindenkinek :-D
magyar valosag
-
orvil
tag
válasz bitpork #16905 üzenetére
ennek a topiknak az lenne az ertelme, hogy jo tanacsokat adjunk azoknak, akiknek kevesebb a tapasztalatuk az autovasarlasban.
az nem jo "tanacs", hogy vedd meg az elso vagy masodik autot, amit megnezel, ne is keresgelj, majd mar eleve javittasd meg a hibakat rajta, majd meg ha lesz valami, azt is javittasd meg.
azert vesznek az emberek hasznalt autot, mert nincs penzuk ujra, ha lenne senki sem szorakozna a hasznalt sz@rokkal, max veteranban.
orulj neki, hogy olyan helyzetben vagy, hogy bevallalhatsz egy ilyen autot, plusz meg a "passat"-ot is meg tudod tartani.
OFF: megjegyzem csendben en is gyorsan belinkelhetnem azokat a kocsikat, amiket perpill nezegetek, de nem teszem, mert hosszabb folyamat lesz, amire megtalalom az igazit, de elegge mas kategoriarol beszelunk, nem hiszem, hogy barkinek hasznos tanacs lenne.
-
orvil
tag
a luxusauto kategoria nem 2.5 diesel, foleg nem kombi :-D
ezzel a kocsival valszeg valami nemet kismama hordta a kolkeit oviba, majd beszamitottak neki az uj A6-ba, a kocsit meg elvitte valami torok kismama hasonlo dolgokra, aztan 6 eves koraban atvette tole az occse aki akkor kapot vizumot, majd 2 ev mulva osszejott neki az ujabb A6-ra a torok spanja kereskedeseben (messzirol kerulendo), az beszamolta. aztan a kocsi 3. hullamban hozzakerult Pistahoz, aki hegeszto volt Hamburg mellett, ezzel jart darabig 4 melossal meg teli puttonnyal, aztan hogy kerult csontihoz, az mar rejtely.biztos beszamolta a ferrariba, amit melosunk az osszehegesztett penzbol vett :-D
apropo, ma volt szerencsem egy gazos bentley-hez, szanalom ...
-
orvil
tag
válasz bitpork #16972 üzenetére
egy oreg Arnage volt 4.4es bombi motorral (asszem, mert turbot nem lattam, bar durvan be van takarva a motor), vicces volt benne a gaz konverzio.
holnap kap a lokos uj szint, mert sikerult betolatni valamibe.
rendszam egyedi, valami "SII MVT" vagy ilyesmi, mar nem vagom.
Tavaly volt egy GT Conti, valami magyar focista srace, valahol Londonban jatszott, az is csak fenyt kapott lokosre, de a srac nagyon halas volt, ember jo melot vegzett. viszont maga az auto kiabrandulas, vw konszern cuccokkal tele, audi kiegyenlito, golf ablakemelo, hasonlo ocska megoldasok, csavarozott ajtok, hezagok sehol sem stimmeltek, logott az ajto, stb, aztan 2 eves kocsirol beszelunk. vicc .... -
orvil
tag
lehet elszamoltad, lehet nem, sajnos nekem anno az 1.6os vectra is 11et evett vegyesben, csak varosban 13-at.
ebben az E36-ban kicsi motor (100LE/150Nm), a kocsi meg ~ 1300kg hidegen.
nezd meg a legtomegmerot, asszem ebben a legszurohazra van epitve, ha jol emkelszem.sunahunter: siman megeszik az meg tobbet is, ha parketta vegig, vectran is letoltam 18at parkettan 100on ( csak erdekesseg keppen )
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz zoo8800 #17001 üzenetére
akkor ne csodalkozz, mert a /100km az ebben az esetben nem relevans.
az enyem pl ugy csal a computeres kijelzesnel, hogy a megtett utat osztja le, ha lampanal allok azt nem, pedig a motor akkor is jar. igy comp szerint 12/100 igazabol meg 14-16/100, es csak nagypapi tempo, mert a forgalom nem enged. igy is 16km min 40 perc, neha tobb.
-
orvil
tag
-
orvil
tag
válasz andrás47 #17278 üzenetére
ha vw-nel mar amugy is baratsagban vagy akkor vegyel golfot, kicsivel nagyobb, ennyi penzert mar lehet megbizhato benzinest/dieselt kapni, rajtad mulik hogy melyik evjarat.
benzin/diesel eves megtenni valo km alapjan erdemes valasztani.
allapotfelmeres, +rakoltenivalo kalkulalasa (atiras, biztositas, olajcsere, vezermuszij, esetleg gumi, ez/az), majd alku, ennyi.
majd mindenki a sajat "markajat" akarja tukmalni ugyis, de ha ram hallgatsz, veszel egy jo trabantot, es lesz@rsz mindent :-D (vicc volt)
-
orvil
tag
válasz Typhoon47 #17291 üzenetére
90fokos kanyar egyik falu vegen a loter mellett, mi pedig a a szolobol jottunk spanommal becsattintva a faluba, cigit venni, sorok potyogtak a kerteszgatya minden zsebebol, eletemben eloszor vezettem ittasan :-D (fiatalsag, bolondsag)
aztan a kanyarban 2 meter nad, szembe zsiga jott, en brignast elzotem, keson vettem eszre, meg keson fekeztem, bar az aszfalra felhordott murva miatt amugy sem lett volna semmi esely bekanyarodni, egyenesen bezugtam a susnyasba, ott pedig volt egy kivagott fa torzse, trabi rahajlott, mintha raontottek volna. a terdem kicsapta "kesztyutartot", mellembe a kormany, spanom kifejelte az uveget, de semmi bajunk nem lett, max annyi, hogy sokkot kapott. kirugtam a szelvedot nagynehezen, kimasztam, kihuztam a spanomat villamgyorsan, mert feltem hogy begyullad a keverek.
aztan mikor mar 5 perce sirt meg rinyalt kicsit megpofoztam, majd felhivtam a tobbieket a szolobe, hogy jartunk :-D
ott a csajom kapott sokkot.az urom az oromben, ahogy a falu hataraban randaliroztunk allitolag a polgarorok kergettek mindket valami szakadt skodaval, bar nivarol meseltek (amit nem hiszek el, az elkapott volna siman).
trabinak annyi lett, daruskocsival kellett lehuzni a faronkrol, hattyunyak raepult. -
orvil
tag
válasz neduddki #17769 üzenetére
igy latatlanban ugy latszik, sokat nem konyitasz a kocsihoz, igy az eselye hogy "bevasarolsz" eleg nagy, aztan majd jon a siras. sajnos nincs ilyen esetekre jotanacs, a rutin meg az evek segitenek.
foleg, ha hazafele elkapnak a zsaruk egy sikeres vetel utan kulfoldi rendszammal magyar lakcimmel - rendszam ugrik, ergo labon be sem hozhatod. szep uj vilag. -
orvil
tag
válasz MunezXBK #17806 üzenetére
GIGA-MEGA-UBER FAIL!!!
jogsi orokre ugrana melto bunteteskent, mert ennel nagyobb es veszelyesebb hulyeseget eletemben nem hallottam.
AKI SPOROLNI AKAR AZ NE VEGYEN AUTOT!!!!
sporolj a mekdonaccban, az internettel, a piaval, a cigivel, ruhaval, kajaval, de ne a tukor behajtassal, mert mas ember eletebe kerulhet a hulyeseged!!
.
-
orvil
tag
válasz Mr.Grincs #18140 üzenetére
nem a rugozas lesz a legnagyobb problemad az audival ha megveszed.
a hirdetes beszedes, 400 kilo /ev, kb ennyit kell majd koltened 1-2 evente, hogy menjen az auto, raadasul a srac leirta, hogy orran szajan omlik az olaj, az hogy mar "javitva" az azt jelenti, hogy "en szoltam mikor megvetted, a tobbi a te bajod".
ezeket a kocsikat messzirol el kell kerulni, de sajnos nagyon vonzo a leharcolt diesel "luxusauto" mikor ilyen arfekvesbe kerul, sokan belefutnak, ugy a vevok 90%-a rakolti a gatyajat is a kov 1-2 evben, majd marha nehezen, de eladja valami masik madarnak, aki szinten almot kerget.bitpork: megvan mar az allroad, vagy mi az allas?
-
orvil
tag
válasz Tökmindegy #18161 üzenetére
naja, luxusauto/luxusarak.
tegnap vettem kerekcsapagyat (gyari, hub-al egyutt csakis, nehogy tudj csapagyat venni kulon) szoval ~ 100ezer.
spanommal kicsereljuk, az "ingyen" van.egy darab, nem egy par!! elkaptam a padkat. futomu nem serult, gumi le lett cserelve.
-
orvil
tag
válasz Tökmindegy #18177 üzenetére
itt a pont, ese 8kor max levegot veszek, nem autot.
a "gyors" vetel kesobb pipa lesz, sok problematol mented meg magad.
67re visszaporgetni egy 3ast, az mar a pofatlansag hatara!!tanulsagos video:
-
orvil
tag
válasz hobizoli #18178 üzenetére
szerelom egyik ugyfele beallitott egy mk4-el, motor ko, kocsi furcsa.
mar nem emlekszem pontosan hogy a nivopalca vege volt letorve, vagy hosszabb palca volt benne, valamelyik, lenyeg az hogy extra keves/sok olajjal jart a szentem par napig a vetel utan. sajnos mar par eve volt, pontosan nem emlekszem mi lett a vege, de motorcsere dereng. asszem 1.6 benzin volt, az sem biztos, egy biztos, hogy piros volt es "vegig szervizelt" -
orvil
tag
válasz bitpork #18231 üzenetére
osztom ... a stilus nem divat kerdese
foleg nem ez a szines szar-fos-homokos divat. az oreg autora verem az osszes penzem, kozben 70 loero de kivulro 400 az mas teszta, coccialista orokseg a tecso parkolos tuningtali ultetett swift sarkanyos uleshuzat, neon, kozben 16 loero+kupak -
orvil
tag
válasz Mr.Grincs #18302 üzenetére
maga a tipus:
sokat eszik, alig megy, valtoja rizikos, futomuve alultervezett, 12 eves leharcot kozepkategoria apropenzert, ennyit is lehet varni tole.
ha keveset akarsz menni vele, havi 500-1000km, akkor ideig - oraig koltes nelkul el lehet vele kurzolni, ha az allorajtot elfelejted. alapbol van valami nyomateka, azzal lehet jatszani fogyasztas szempontjabol.
futomufelujitas normalisan a kocsi aranak a fele alsohangon, es valszeg log a futomuve mindenhol.
motor elketyeg, de ne varj csodat, valszeg mar szet van taposva.
de a legfontosabb dolog le van irva, a tv menet kozben is megy.ez az auto:
kepek alapjan egesz jol nez ki, ugyesen van befenykepezbe, semmi szilikon, es nincs is halalra vaxolva. ha 4kilo elment valtofelujitasra, miert aruljak? szep alufelnik, gumi ergo dragabb lesz. a bor ules hianya nalam jo pont, mert ez az ules kifejezetten kenyelmes es evek alatt sem hasznalodik az anyaga lathatoan.ki lehet fogni a jot is, korultekintoen kell vasarolni, legalabb 2 atvizsgalasra el kell vinni, 2x sosem mondjak ugyanazt, tobb szem tobbet lat. nem vicc, 1 bevizsgalas a 0-val egyenlo, mint emlitettem volt a markaszerviz sem garancia mikor ok is penzbol elnek, raadasul ilyenkor durvan szeretik lefikazni/fenyezni a kocsit, attol fugg a szerelonek mije van es szimpi vagy esetleg ellenszenves. ok is emberek.
csak a felreertesek vegett, a diesel auto nem rizikos, kimondottan megbizhato szerkezet.
a HASZNALT TURBO DIESEL AUTO A RIZIKOS!!! -- remelem erezni a kulonbseget.
bizonytalan forrasbol oreg turbo diesel --- 80%-ban bukta, a maradek 20% meg itt henceg hogy micsoda auto.
ok sosem csereltek izzitogyertyakat, csucsokat, sosem allittattak be a kocsit az eloirt intervalumokban, nem kellett turbot felujitani a 2-300ezer km alatt mint fent olvasom?
perszepersze, de majd a kovetkezo gazni abban a hitben veszi meg ezeket a csodakocsikat, amik a mese szerint 6 litert esznek, hogy elete uzletet kototte meg, es sosem kell kolteni. na, majd neki kell csak igazan kolteni, heheh, tapasztalat szerint o fog allni annak a bizonyos szajjal kenyeztetett testresz vegen.raadasul budos, hangos, erzekeny .... pont ezek hianyoznak mindenkinek
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest