-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
Két autó van a nevem, két különböző biztosítónál. Egyik B2, a másik A0. Szeretném megcserélni. Lehet? Mi az eljárás menete?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Szplöttyy #23230 üzenetére
Képről szerintem nem fog menni, de neduddki linkjén ott van, hogy melyik típusba mikortól, illetve meddig szerelték. Ez már elég jó támpont. De egyébként egy telefon és kiderül.
Mellesleg szerintem csak nagyon minimális különbség lehet az 1Z és az AHU között, mert gyakorlatilag mindenhol egy motorként kezelik. Vagy esetleg valami segédberendezésben különbözik. Például Hondánál más a kódja ugyanannak a motornak, ha van rajta O2 sensor + cat és ha nincs.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz dJ Peer #23449 üzenetére
Milyen szerelő az aki adalékot javasol???
Soha nem öntenék ilyet a motorba.
Már múltkor is írtam, hogy ekkora olajfogyasztásnál majdnem biztos, hogy gyűrűprobléma lesz. Szét kell borítani azt a motort és belenézni.
Ki fogad velem?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #23466 üzenetére
Van közöttünk valaki, aki újított fel GTti-t, de nem jut eszembe a neve. Próbálj rákeresni az autós topikokban!
Amit én tudok, hogy azok az alkatrészek, amelyek kifejezetten GTti-hez valók ritkák és drágák. A sima Charade alkatrészekből nincs hiány. Mellesleg nem egy bonyolult technika, nem kell hozzá típusspecifikus szerelő. Viszont úgy kell készülni, hogy ennyi pénzért nem kapsz jó GTti-t, költeni kell majd rá, hogy valóban jó legyen.
Ha nem ragaszkodsz a típushoz, akkor egy Punto GT talán jobb választás lehet. Annak pedig hobizoli a nagy szakértője.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz latyak17 #23689 üzenetére
Hamarosan nekem is jön a 180.000-es és egyben vásárlás utáni kötelező szerviz.
Összes szűrő, összes szíj, összes folyadék, vízpumpa, feszítőgörgő, gyertyák. Már alig várom.pl.: gyári Honda szervo folyadék - 4k/liter
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Dicker #23800 üzenetére
A mattal nincs bajom, de a fekete már unalmas és vizesen nagyon csúnya. Rémlik egy matt fehér Honda S2K ami tetszik, illetve egy matt piros carbon mintás A6 Avant, amit Csillaghegyen szoktam látni. Mindkettő fólia.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Szplöttyy #25109 üzenetére
Köszönöm.
Én nagyon örülök, hogy nem csábultam el és eredeti terveim szerint angol Civic-et vettem.
Kifejezetten VTEC-E motorral szerelt darabot kerestem az alacsony fogyasztás és a számomra még elfogadható teljesítmény miatt.
Az eddig megtett 2500 km alatt 5,94 l/100 km-re jött ki a fogyasztás. Hétköznap feleségem jár vele dolgozni a III. kerületből a XX-ba. Hajnalban nincs nagy forgalom, de hazafelé előfordul, hogy dugó van. Hétvégén pedig Budapest-Békéscsaba-Budapest útvonalon járunk vele. Autópályán GPS szerint 140 km/h, városon kívül 100 km/h körüli sebességgel vezetek.
Mivel 5-ben 120 km/h körül (és persze a VTi-vel ellentétben nagyobb gázadásra is) vált a vezérlés "12 szelepes üzemről 16 szelepesre" nem tartom kizártnak, hogy kisebb tempóval és kevesebb dugózással lehetne hozni az 5 literes fogyasztást. Az mindenesetre már nem az én világom.
A liftback karosszériát pedig továbbra is nagyon tudom ajánlani pakolhatóság szempontjából, igaz a független kerékfelfüggesztés miatt nem teljesen sík.Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Szplöttyy #25184 üzenetére
Jó, de ezt a motort arra fejlesztették ki, hogy ne fogyasszon. VTEC-E, hosszú váltó stb.) Papíron és a valóságban is kevesebbet fogyaszt az 1.4-esnél és persze jobban is megy.
Hétvégén viszem olajcserére és komplett átvizsgálásra az autót ott majd kiderül, hogy valóban minden kerek-e. Amit tudok, hogy van egy kiégett izzóm a fűtéskonzolon, amit egyelőre nem volt erőm kicserélni és a hiányzó sárfogók hamarosan érkeznek a VTi toldattal együtt (bután néz ki nélküle). Már csak bontóba kéne eljutnom egy alátétért és pár patentért a csomagtartókárpitba.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Köszönöm. Amúgy a patentdepó is jó. Azért akarok bontóba menni, mert eléggé gyári mániás vagyok és nem tudom gyárilag milyen formájú patent lehetett ott ahonnan hiányzik, de majd lehet, hogy csináltatok egy képet valakivel a hondafórumon.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Szplöttyy #26786 üzenetére
Nem csak téged, de lehet, hogy a szemed nehezebben alkalmazkodik a rosszabb látási körülményekhez, mint másoknak, ezért jobban igényled a jó világítást.
Én vásárlás után elvittem a Civic-et beállíttatni a fényszórókat és megkapta a Megalight Ultrákat a Concerto-ból. A fényszóró nincs bemattulva. Ennél többet nem tudok tenni, mert ebből sem volt gyári xenon-os, de úgy érzem nem is kell. Jól látok vele.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Apósomnak van. A célnak megfelel, de több bosszantó nyűgje is van. Első tulaj, 60k km körül van benne. Rossz összeszerelés, eltört ajtóhatárolók, folyamatosan kiégő vagy rosszul érintkező izzók, elhagyott patentok jellemzik. A kormány semmi visszajelzést nem ad, a fék nehezen adagolható, a holttere hatalmas. Viszont megy hiba nélkül. Ha ez számít valamit, akkor én nem cserélném el a 15 éves autómra. Persze ebben az is közrejátszik, hogy nekem kicsi és gyenge lenne.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
!Overdose!
őstag
válasz Szplöttyy #27787 üzenetére
Nem csak Honda szinten. 1.5-ös motorhoz képest valóban hosszú a váltó, 150-nél 4000-et forog. 80-nál nem tudom, de majd holnap megnézem. A fogyasztással továbbra is nagyon elégedett vagyok, de emelkedett egy kicsit. Az elmúlt 4000 km-en 6,19. Hamarabb jár haza a feleségem és többet kell dugóban araszolni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Szplöttyy #27835 üzenetére
5. sebességben kb. 125km/h @ 3250-es fordulatig tud 12V-t, utána vált a vezérlés. Nagy előnye egy hagyományos VTEC-hez képest, hogy nagyobb gázra is vált, nem kell fordulatra várni. Cserébe ez akkor lesz alap üzemmódban, amikor már váltott a vezérlés.
bitpork: Részvétem!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz FoBCRaistlin #28234 üzenetére
Milyen márkájú a rugó? Vannak olyanok, amik papíron 40/40-esek, de mégis ék alakban ültetnek.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Itt nem ilyen egyszerű a helyzet. Szívómotornál a nagyobb teljesítmény eléréséhez elsősorban több levegőre van szükség, amit csak mechanikus változtatással tudsz elérni. Ha ez megvan, akkor lesz szükséged egy jó programra, ami a többlet levegőhöz többlet üzemanyagot is ad.
Ha érdekel a téma, akkor első körben tanulmányozni kéne a belsőégésű motorok működését.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Szplöttyy #28536 üzenetére
"tehát csak az üzemanyag rendszerbe nyúl bele, ahhoz meg kéne egy kis levegő is, viszont a turbót nem tekeri meg"'
A dízel motorok légfelesleggel üzemelnek. Egy bizonyos szint alatt nincs szükség a turbo nyomás emelésére.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ukrajnai háború
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Dell Precision 3640 mini workstation
- SSD kibeszélő
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen