-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz BaLee #183404 üzenetére
Én személy szerint megadnám azt ami neki kell, hogy átmenjen most a műszakin és üzembiztos legyen. Aztán ha még szolgál 1-1.5-2 évet akkor már megérte.
Persze, ha nem üt be valami komolyabb tétel. De műszaki előtt ha átnézeted, lehet egy jobb képed, hogy mennyibe is kerülne most.
Állításod szerint rozsdával nincs gond, ez ennyi idős/értékű autónál igazából nagy pozitívum már.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz ReSeTer #183469 üzenetére
Kiszámolót is a helyén kell kezelni. Emberünk állítása szerint elég vastagon keresett, aztán valami belépő szintű telefonja volt, és elég alap autója - egyik videóban mondta. Ő az a típus, hogy ha 2 millát keresne is sajnálná a pénzt a gorgonzola sajtra, jó a trappista is jeligével.
Persze, nem azt mondom, hogy nincs igaza valahol, és karácsonyi ajándékra hitelt felvenni 140es nettóval jó ötlet, csak, hogy minden nem fehér-fekete, ahogy ő állítja.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz kisza25 #183595 üzenetére
Ezt imádom a barátnőmék Polojában - 1.4 benzin. Szó szerint 2km után beáll a mutató (a kamu) 90° és már tolja is a fűtést. Indulás előtt 1p ezt is melegítem mindig, ofc.
Az én dizelemnek kell vagy 10km ehhez, úgy, hogy kint -5/-6° van.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Kickass #183600 üzenetére
Vidéki kisvárosban, kb 0 tömegközlekedés mellett sétálsz 5*2km? Őszintén.
Tegyük fel, hogy télen bringa nem játszik, nyáron meg munkában érkezés után nincs lehetőség tusolni (34-35° -ban 5km tekerés után, mondjuk olyan terepen, ahol van némi domb, neadj' isten hegy is).
Ja, ok.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Gaben92 #183795 üzenetére
Én se értem, hogy idős vagy női sofőr miért előny. Azért, mert 1250rpm megy, kulcs elfordításá után kuplung, egyes, Go. Bónusz, ha haladás közben a lába a kuplungon pihen, enyhén csúsztatva azt folyamatosan.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #188777 üzenetére
Múlt héten két Renaultal volt dolgom. Egyik kolléganőé, riasztó random beindult (Megan 2). Saját nyugalmunk érdekében levettem róla az akkusarut. Másik egy annak kortárs Clio, velünk párhuzamosan állt ki a parkolóból, motor fura hangok után leállt, aztán vissza kellett tolnial a helyére.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Ismerős szeretné lecserélni az autóját, maradna VAG vonalon (azon belül is inkább VW). 2.5-3 milliót szánna rá.
Visszakerestem, 1.6 TDI -t annyira nem dicséritek itt (teljesítmény).
TSI -ből az 1.4 vagy 1.2 lényegesen kevesebb problémát okozhat, mint egy 2.0 TDI? Ugye ilyen 5-10 éves autóknál, ahol nem tudjuk, hogy ki és hogyan rakta bele a métert, etc.
TSI-t akkor 2013-tól érdemes nézni - Golf 7 bevezetésétől?Automata esetén dízel fronton csak 2.0 TDI (mert abban olajos a kuplung) - TSI-knél melyik vállalható hosszabb távra?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #189105 üzenetére
+ CactuS
Értem, akkor marad az 1.4 TSI vagy 2.0TDI. Érdekes, hogy több az 1.2 TSI meg 1.6TDI a piacon - gondolom ezek főként flottásak.1.2TSI még élhető? Nem egy száguldozós fajta, 1.4 szívó G4-el kezdte, addig elég is volt neki, amíg nem ült az én 1.9 TDI-mben .
TSI-knél akkor 2013 a vízválasztó, amikortól már ajánlható?Automatával nem is számolt, én ajánlottam neki, majd mérlegel, hogy a kényelem megér-e esetleges plusz kiadást.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
Nekem most ház-projekt miatt még két évig nem nagyon jön szóba - utána jó lenne valami 6-7 éves benzinest venni. Szinte csak közvetlen befecskendezős benzinesek vannak, ami elég szomorú.
oliwire, Paxker315: köszönöm nektek is az észrevételt
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz pomorski #189142 üzenetére
Toyota Yaris (első gen, XP10). Egyetemista koromban pizzafutárként 3 autóval volt dolgom, nem lehet őket széthajtani.
Fogyasztási tippet mire alapozza? Nagyvárosban, sok araszolással is ki lehet hozni 7L alatti fogyasztást. Sőt, Spritmonitor szerint, a nagy többség 6.2L-el járt - és gondolom nem autópályáztak velük.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Yiggdrasil #189306 üzenetére
Yaris jó kis igásló, bírja. 999ccm motor gyenge, 115-nél már halálfélelem van benne (kicsi, melletted elhúz valaki, vagy csak simán oldalszél van, etc). Bár gondolom 9km ki lehet bírni, főleg, ha annak fele dugóban araszolva.
Colt passz, sose ültem benne.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #189385 üzenetére
Priusra nekem azt írták, hogy egy átlagos autószerelő fékbetétet sem tud rajta cserélni, ezért kérdeztem.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
Az durva. Golfon 60.000km alatt második* rend tárcsa van fent, pedig utálom az utolsó métereken intenzíven fékezni, inkább folyamatosan, ahol csak lehet számolni vele, motorfék.
*igazából 4, de ebből 2 szett szerelői bal
fagaságból két hónap alatt[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Épp ma rendeltem meg a hátulra féktárcsa+fékbetét kombót, mert a kevés fékezés és a téli idő + relatív sok állás miatt kicsit berohadt és nem olyan jó a fékhatás. Ha meg hozzá kell nyúlni, akkor dobjuk le.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz Pttypang #190169 üzenetére
Névcsere volt közben?
Amúgy a turbó sokat dob, 1.9 TDI-ből a leggyengébb is 90LE, de 130ig volt minden Húzni meg, érdemi HW módosítás nélkül +30LE simán lehet.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Janoo_07 #190357 üzenetére
Pont most hozott egy barátom ismerősnek egy ilyen Aurist (2008, benzines). Nagyon egyben volt, ajtók most is olyan finoman csukódtak, mint egy 4-5 éves autóban. Pedig azért volt benne méter (normális mennyiség, nem emlékszem már konkrétan).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Stylewars_kp #190588 üzenetére
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tboldi #190630 üzenetére
Túlárazott Jazzek között? HaHun 1.2-1.5 között megy a többség, ami 1 millió alatt van, az képek alapján olyan is. Automatából megy az egyik legolcsóbb.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz diegho #190773 üzenetére
Ha van tartalék arra, hogy 3-4-6 hónapig fizesd a hitelt, akkor is, ha gond van...akkor miért ne.
Mondjuk, én inkább a nagyobb havi törlesztőt választanám a rövidebb futamidő miatt.Ja, és Renaultnak szokott lenni akció, elég kedvező hitelfeltételekkel, érdemes rákérdezni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz diegho #190799 üzenetére
Én ha ma vennék új autót, top 5 extra között lenne az ülésfűtés. Sőt, ha van, kormányfűtést is kérném - pedig férfi vagyok, hideg vidéken is nevelkedtem (Székelyföld), -25öt bírom, de ha már kényelmi extrák...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Somatom #190807 üzenetére
Az biztos, hogy az évszázad találmányai között kellene számontartani. Csak azért az elég sok modellben nem is lehet kérni.
NagyFeketeKutya: fűtött garázsnak azért sok hátránya is van - folyton ráolvad a sós keverék, amivel az utat szórják. Nálam tényleg ezért nem lesz fűtött a garázs.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Mikrotik routerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Diablo IV
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- GeForce Now
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen