-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamester10
őstag
válasz Gabesz87 #195377 üzenetére
Kamera csak tolatáskor nyílik fel vagyis a W jel hátul ha R-ben van addig nem látható,sima csomagtartó nyitáskor sem látszik.Amúgy nincs gomb az aktiválásra,a 2 gomb a váltó mellett csak extra felszereltségű példányoknál van mint pl az enyém ami 360 fokban radar a másik a beparkolás mód.Amúgy jogos mert ennek egyik sincs a váltó mellett.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz Gabesz87 #195385 üzenetére
Ahogy Peti is írja egy remekmű kopp-kopp.CUK motorkódos és klassz verda.Doki nem nagyon kergeti benzinnel én annál inkább és így sikerült 2,1 literes átlagot hozni 15 ezer km alatt.Mindennap tölteni kell még úgy is,hogy most kaptam garanciába új akku pakkot.Több mint egy éve meg van és imádom.Nálunk nincs gyerek így kettőnknek elég a Golf.Dízel után azt mondom,hogy verhetetlen nyomatékban, fogyasztásban.Nem kell tojni ha jön az autópálya átlököd ha kell GTE módba aztán hajrá.140-nél kb 6,5 litert kajál előzésekkel.Ritkán járok pályán.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Ez nem semmi,1996-ban 1994-es Opelen vizsgáztam még jó,hogy váltó volt benne nem hogy automata Milyen mázlim van most adhatnám el a GTE-t.
-
yodamester10
őstag
válasz Anaren91 #195656 üzenetére
Látod te is abba a hibába esel mint a legtöbb PHEV tesztelő.Ha tele az aksi és tele a tank és tudom,hogy hosszabb útra megyek eleve hibrid üzemben indulok ami annyit tesz,hogy az autóra bízom,hogy melyik üzemmódot használja.Ha ezt választom akkor 50 km megtétele után még van 40 km hatótáv az aksiban és kb 4 litert eszik.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz Anaren91 #195659 üzenetére
Felejtsük el ezt a Német autópálya 200km/h tempót mindig példának.Gondolom a pályáig eljutni nem repülve mész hanem dugóban araszolva.Aztán ha letérsz róla megint dugóban araszolva.Én Kaposvári vagyok van mikor ki sem mozdulok a városból megyek 700-900 km között csak elektromosan.8 litert még egyszer sem sikerült kihozni belőle pedig 17 ezret már mentem vele,szóval el lehet 0 liter benzinnel is járni vele viszont a dízel mindig ketyeg.
vzsryl
Itthon töltöm.[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
-
yodamester10
őstag
válasz vzsryl #195670 üzenetére
Ilyen pici aksinál felesleges oszlopra járni ha otthon tudom tölteni.Nem tudom más Phev-nél hogy van de a Golf szinte minden helyzetben tölti az aksit még GTE módban is.Én fizetős oszlopon soha nem töltöttem nem is fogok majd csak a tisztán villanyt,mert remélem csak átmenet lesz nálam a Phev.Peny-nél szoktam rádugni ha bemegyek vásárolni,így szinte mindig van szabad parkoló és ingyenes az áram
Anaren91
És a 45 liter benzint hova tegyem?Nagyon elakadtál az elektromos résznél Szóval akkor a 7-es Golf GTE városi autó?És a GTI az is? -
yodamester10
őstag
válasz habalinphone #195764 üzenetére
9.-ik generációs Honda Civic.
-
yodamester10
őstag
válasz Stylewars_kp #196247 üzenetére
Újból csak Tesla
-
yodamester10
őstag
válasz Stylewars_kp #196265 üzenetére
Igazából nem tudom neked megmondani mert soha nem ültem hátul de lehet benne valami,inkább hosszúnak mondanám.Az enyém fész előtti 2004-es 2,2 dízel volt.
-
yodamester10
őstag
Tegnap beugrottam tankolni egy hónapja nem jártam kúton és nagy meglepetésemre 485 ft/liter a super 100.Jó megdrágult az üzemanyag de így is dugig volt a kút.
-
yodamester10
őstag
Van itt olyan akinek Tesla Model 3 van?
-
yodamester10
őstag
válasz Veron #196686 üzenetére
Ha már hajlasz a hibrid irányába és tetszik is a Passat GTE akkor miért nem olyat veszel?Ha nem is tudod mindig tölteni az autó megteszi helyetted majdnem minden helyzetben.Már jó ideje tesztelgetem a Golfot csak lusta vagyok videókat készíteni róla mennyire könnyen tölthető menet közben a GTE.Mivel igen kicsi akkuról beszélünk egy sima 90km/h folyamatos tempónál már pumpálja is az aksit és ki is használhatod a tisztán elektromos haladást egy faluban-városban,de még sok szituban tölt menet közben még GTE módban is ha ép nem taposod maxon Gondolj a jövőre is,hogy egyre több helyen lesz töltő vagy már van ahova ép jársz vásárolni vagy esetleg olyan helyre költözöl ahol a töltés adott.Lehet később megbánod,hogy csak "sima"hibridet vettél.Én pl annak is örülök jelenleg,hogy nincs teljesítmény adó vagy minek hívják,nem kell fizetni parkolásért és nem fizettem vagyonszerzési illetéket sem de nem ezért vettem PHEV-et.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz Veron #196705 üzenetére
Bocs,hogy kevertelek.Viszont az otthoni töltéstől nincs jobb Ez nem egy 77kwh aksi ami gyors töltést igényel.Az enyémben 228 van és hibátlan és tartom magam a mondáshoz,hogy nem km veszünk hanem állapotot Én 10A-al töltöm itthon este 10 körül rádugom aztán reggel lehúzom pár száz forintért több száz km nekem megéri,persze senkit nem szeretnék rábeszélni.
-
yodamester10
őstag
válasz Veron #196708 üzenetére
A csomitartó kicsi ha mondjuk a civic kombi -hoz hasonlítom Mi ketten vagyunk gyereket nem akarunk és a bringákat kiváltottuk 2 elektromos rollerrel így simán elférünk.Sajna ez hátrány ennél a járgánynál de több az előnye egy normál autónál nekem találták ki Örülök,hogy Doki rábeszélt.
-
yodamester10
őstag
válasz pècsimunkás #196754 üzenetére
-
Új hozzászólás Aktív témák
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Telekom mobilszolgáltatások
- SSD kibeszélő
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Politika
- Vallás
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Battlefield 2042
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Napelem
- További aktív témák...