-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
gr8tjoey
tag
Urak,
Venne itt valaki egy törésmentes 207LE-s TDI-t relatíve sok extrával?
------((-----))------
-
gr8tjoey
tag
válasz blt.62 #75373 üzenetére
Szia,
Konkrét ügyben nem tudok segíteni, de aki sokat közlekedik, annak érdemes elgondolkoznia ezen:
jogvédelem/jogsértések
Nekünk évek óta van, és melegen ajánlom mindenkinek. A feleségem foglalkozik vele mellékállásban (egy kis kedvezményt tudok intézni nála).
Szóval ha van élő szerződésed, akkor konkrét ügyben tudsz tanácsot kérni (ha lett volna ilyen szerződésed, akkor 0 Ft-ért képviseltek volna, és a bírságot se kellene megfizetned - ergo már bejött volna az éves díj ára)------((-----))------
-
gr8tjoey
tag
Nem szoktam ilyen üzemben használni tartósan (pályanap pl), úgyhogy csak vegyes fogyasztást tudok mondani neked. Vegyesben (50% Bp, 50% M0 + országút) 5,8-6,2 körül járok.
Maki 1-es Golfja 60 liter körül eszik teljes terhelésen (19% hatásfok, 296LE), úgyhogy semmi se lehetetlen.------((-----))------
-
gr8tjoey
tag
válasz borbas666 #79508 üzenetére
Hi,
Nem, nem természetes, de sok oka lehet. Milyen színű a füst? Kormol, vagy más füstje van? Ha pl kékes, akkor az olajgyanús, de lehet ilyen okádék utángyártott csúcs is, az is tud kékelni, főleg hidegen.
Ha olajos a füst, akkor kéne egy kompressziót mérni, ha az rossz, akkor 2 mérés között fel kell önteni a hengert olajjal. Ha olajozás után van kompresszió akkor a gyűrű kopott, ha nincs akkor a hengerfejjel kell foglalkozni.
Olaj még jöhet a turbóból is, ha van benne kilométer akkor nem ritka.------((-----))------
-
gr8tjoey
tag
Urak,
Ha valakit izgatna, friss vizsgával, leszervizelve. A döntés végleges, az utódja is megvan már.
Audi 80 @ 207LEHa van kérdés írjatok.
Köszi
------((-----))------
-
gr8tjoey
tag
Sok oka van.
9 éve megvan, amit lehetett már megjártam vele, bejártuk a kedvelt nyári üdülőhelyeket, volt olyan hónap, hogy 6000 km felett került bele. Nagyon szerettem, mert gyors, és takarékos. Most viszont keveset autózok.
Aztán ott a bibi, hogy amíg ketten voltunk fejedelmi volt, de most, hogy a kisebbik gyerek is 4,5 éves már nem férünk el benne. Konkrétan a gyerekek lábának nincs hely mögöttem (egy picit magas vagyok, de ez van).
Emiatt szinte sose használjuk már tavaly nyáron 3 hónap alatt 1200 km-t mentem vele.
Az is baj, hogy ha beleülök, akkor idővel csőlátásom lesz, és ez az évek alatt nem változott, és nem is fog szerintem.
A feleségem nem szereti vezetni, mert durva, erős, ideges, nem csajos.Ezt még pár éve írtam róla, az előző konfiggal ami sokkal laposabb volt mint a mostani, de akkoriban azért nagy szám volt egy 180 ló körüli 80-as is, ma már csak mosolyognak rajta.
[ Szerkesztve ]
------((-----))------
-
gr8tjoey
tag
válasz borbas666 #79511 üzenetére
Mindene fillérekből javítható, szóval aggódni nem kell. Lehet csak az EGR szelep van konstans nyitva, és azért füstöl. Az, hogy beterhelve kormol azért a rossz minőségű csúcsokra, esetleg pár rossz jeladóra, rossz beállításra utal.
Ha jól értem szerelődé az autó, akkor biztos nem haragszik meg, ha méretsz kompressziót (vagy veszteséget).Egyébként ha nincs semmi baja, akkor nem is füstölne
------((-----))------
-
gr8tjoey
tag
-
gr8tjoey
tag
válasz DeFranco #80230 üzenetére
Állítólag a ezek a korszerű olajak annyira folyékonyak, hogy könnyebben közlekedik mindenfelé, ergo jobban el is tudja vezetni a hőt. PD-be is szoktak ilyeneket önteni, de még én se mertem. Már az 5w-40-től is könnyezik a szemem a sok 100.000 km-t futott motorba. Mondjuk azt szereti.
Egyébként érdekes dolog ez, mert a PD-mmel tavaly megjártuk Görögországot, és 36+ fokos külső hőmérsékletten, fullon csomaggal, klímával, nem kis tempónál hegynek felfelé se ment az olajhőfok 100 fok fölé, a beszívott levegő hőfok meg 52 fok fölé (jó kis A6 intercooler). Ilyen időben meg normálban közlekedve 80-85 fokig melegszik az olaj.------((-----))------
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest