-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
akela91
addikt
Sziasztok.
Érdeklődnék, hogy egy új mazda 3 sedan-ból szerintetek mennyit engednének itthon? Akár őstermelői papír is lenne. G120-as motorral(2.0 MT) érdekelne kizárólag.
5.7M a listaár, sajnos hahu-n se látok sokkal olcsóbban(5.6M) újat, ezért tartok tőle, hogy Mazdáéknél nincs nagyon alku. Ugye tévedek?[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz hülyegyerek #156176 üzenetére
Ettől féltem. Fordék meg adnak vagy 1 milla kedvezményt a konfigurátorhoz képest. (focus sedan)
Akkor lehet afelé kéne tendálni mégis, bár egyébként is jobb ár/értékben, csak nem tetszik annyira.Ti is gondolom azt ajánlanátok a mazdával szemben?
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz htomi85 #156181 üzenetére
Nem erről van szó. 1m ft + különbség van a 2 modell között, reméltem valamennyit engednek a mazdaból, persze a szívem még így is felé húz.
(#156178) hülyegyerek
Egyébként egy mk1 focust vezetek évek óta, a 190cmel bőségesen elférek benne. Azóta a focus kisebb lett ennyivel? (ez a ceed sedan vagány amúgy[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
-
akela91
addikt
válasz BigBlackDog #156760 üzenetére
Na majd elviszem tesztvezetésre. Nem tudom, mekkora előrelépés lesz a mostani MK1 Focus 1.8 benzineséhez képest az a 2.0 Skyactive.
-
akela91
addikt
Mivel a mazda topik halott, ezért megkérdem itt is hátha...
2017 Mazda 3 sedan (2.0 benzin) ->
"Érdeklődnék hogy a G120-as motorral szerelt változatban a dashboardon kilóméteróra, vagy fordulatszámmérő van a fő pozícióban?
Csak mert ahány képet nézek, annyi félét látok, egyikben ez a másikban az van középen."
(#156779) aero. Nem találtam róla hivatalos infót. Érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Mi a véleményetek arról, hogy valaki garázs nélkül új kocsit vesz?
Be mernétek vállalni, vagy inkább nézzek valami pár éves példányt?
Újonnan Mazda 3 lenne a kiszemelt (5.5M).
Használtan vagy egy szinte új alig 1-3 éves keveset futott Mazda 3, vagy egy 3-5 éves Mazda 6 ami beleférne.Szemre nyilván a 6-os Mazda bőven verné a 3-ast, de a méretére nincs szükségem feltétlen.
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz vzsryl #159245 üzenetére
Köszi neked is, és mindenkinek a hozzászólást!
Astra K: Csak sedan (4 ajtós) jöhet szóba nálam. Ez már az én hülyeségem, az autó alakja nálam ilyen volt mikor matchboxoztam.
Viszont az Astra J Sedan még tetszene is, azokkal mi a tapasztalat? Elég szépen fel lehetne extrázni a Mazda 3 árából, ahogy nézem készletkisöprés is van belőlük. Csak Benzines érdekelne, és azért húzzon ha odaalépek neki.
(#159248) LuckyL : Max 10 évet használnám ha újat vennék.
(#159249) Tothgera30: Ezzel én sem értek egyet, ugyan nekem 3 év múlva esedékes a családi ház vásárlás(takarékok akkor járnak le etc.), de az bőven többet fog érni mint a most esedékes kocsi (ami kell, mert szétesik az MK1 Focus lassan alattam).
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Mi az általános vélemény a Hyundai i40 -ekről?
Konkrétabban, 2012 körüli 177 lovas sedan példányokról érdeklődnék.
Ahogy nézem ekkora súly mellé, ez a motor egyszerűen kell neki (2l benzin).A másik ami szóba jött még, az az Astra J sedan, de ott szerintem az 1.4 turbós motoron kívül a többi kuka, és ez is épp elég kategória a szintén nagy súlya miatt.
(Eddig a mazda 3-akat néztük, de extrázva nem a legjobb az ár/érték arányuk, de kinézetre ez a best)
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz kisza25 #159810 üzenetére
Köszi az infókat!
Az a baj, hogy hétköznap 2x5km-ezés hétvégéken pedig autópálya/országút mindig. Erre ezek szerint nem a legjobb az i40. Valami mindenes sedan kéne, amibe van erőtartalék is. Astra J 1.4T inkább valóbb erre az igényre, vagy már inkább pár éves mazda 3 (G120-as)? Vegyes fogyasztás 8l -ig nem zavar.[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Láttátok az új i30 Fastback-et?
Nekem olyan szinten bejön ez a forma, hogy végre vetélytársat kapott a mazda 3.
Árban párban vannak KB, de az i30 az 1.4 T-GDi motorral(242 NM, 140HP) ad egy rakat extrát a mazdához képest ugyanazért az árért.Mi a véleményetek? Anyagminőségben a mazdához képest hol helyezkedhet el ez az i30, szerintetek is jó alternatíva?
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Ma megyek tesztvezetésre egy opel kereskedésbe.
Aki tapasztalt, mit érdemes megkérdezni ami nem triviális?
Kaptam egy előzetes ajánlatot egy Opel Astra J sedan-ra (1.4T 140hp, felextrázott elég durván) 4.8M -ért(6.2M a listaára).
Szokás-e erre még alkudni, esetleg egy téli szettett kérni, vagy plusz garit ha az árból nem engednek?El kell engedjem a mazda 3-at, pedig ha a szívemre hallgatnék azt venném, de az eszem meg azt mondja, ez sokkal jobb ár/értékben ennyi extrával. Az i30 fastback-ből meg nem fognak engedni ez évben, az is 6.2M lenne ami tetszik)
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz HKorn #160732 üzenetére
5.5M körül jön ki, kevesebb extrával. (Challange felsz. G120 motor, sedan, ajánlat alapján). Jelenleg használtan 1db van ebből itthon... Az is 4.9M 4 éves létére.
(#160729) xEon1337 : Igen, nekem is ez jár a fejembe, a K-s astra viszont nem sedan, kb ennyi a gondom vele, de kérni fogok arra is ajánlatot, illetve tuti kipróbálom.
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz pècsimunkás #160743 üzenetére
Ha lenne hozzá értelmes motor (benzines) és váltó akkor szóba jöhetne, de harmatos a választék.
-
akela91
addikt
Nézegetem a hyundai i30 akat is a K-s Astra mellett. Tesztvezetős hét lesz. Viszont találtam egy szinte túl szép hogy igaz legyent : [link]
Mi lehet itt a buktató? Szerintem van alul árazva csak?
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz molnarpeter #160844 üzenetére
Wow, köszi az infót. Valamiért úgy tudtam, hogyha nem márkaszervízben szervizelik az autót, akkor ugrik a gari. Látszik hogy nem volt még új autóm.
-
akela91
addikt
Na megvolt az Opel-es tesztvezetés/alku kör.
Astra J-t próbáltam először, hát elég kiábrándító volt. Dobtam is a listáról. Utána próbáltam egy Astra K-t, az 1.4T 150hp motorral, na ez viszont bejött.
Kértem egy árajánlatot (1.4T manual) a legmagasabb Innovation felszereltségre + ezen felül egy rakat extra (Téli csomag 2[elöl háttul fűtős], nagy Navi 900, tolatóradarok + kamera, 17" 5 duplalküllős felni, metál fényezés.
Ez így 7.150.000 lenne, 5.9Mért vihetném, ebbe már nagyon minimális mozgástér maradna ha rábólintok.
Mit gondoltok, korrekt? Vagy ennyiért már vegyek sokkal kevesebb extrás mazda 3-at, vagy i30 fastbacket.
-
akela91
addikt
válasz hülyegyerek #160909 üzenetére
Na ez szomorú. A kecses seggnek ára van ezek szerint.
-
akela91
addikt
válasz gzbotii #160916 üzenetére
Jól. Nem egy mazda mentalitás. 2 órát ott voltam, elengedtek egyedül is tesztvezetni. Kerestek hasonló modelleket hasonló extrákkal mint kértem. A felni miatt átnézte az osszes ott lévőt, van e olyan megmutatni, amit kinéztem.
Amin csodálkozom: A darkmoon kék a valóságban kb fekete...
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Van aki tudja, hogy a R 4.0 IntelliLink 7" kijelzőnek milyen felbontása van a NAVI 900-hoz 8" -hoz képest? (Opel astra k).
Megpróbálok kérni egy ajánlatot a nagy navi helyett erre az AA-s R 4.0-ra. Bár elvileg csak 80k a különbség. Bár a NAVI900 felbontása is elég ratyi szvsz. Kétértlemű a konfigurátor Innovation felszereltséggel, ugyanis elvileg alapból jár ingyen az olcsóbbik R 4.0, de bepipálható 110k- ért extraként. A Navi 900 meg 190k-ért.
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Navi kérdés eldöntve, marad a Navi 900, a cápauszony csak ehhez jár, plusz szebb is az egész belseje a kocsinak tőle.
Viszont lett egy új dilemma. Kértem árat, Full Led csomaggal, és csak egy 100-assal lenne drágább, cserébe az 1.4T 150hp 110kw helyett 1.4T 125hp 92kw -t kapnék.
Azt mondja, a két motor ugyanaz gyakorlatilag. Szerkezetileg, nyomatékilag, minden, csak a végsebesség más, direkt csináltak egy 100kw alatti verziót pénzügyi okokból (biztosítás, körny. védelem??).
Kiemelte, hogy ugyanúgy gyorsul szerinte a kettő, csak végsebességben van eltérés. (bár én a linkek alapján nem ezt látom).
Innovation felszereltség még mindig, téli csomaggal, nagynavival, tolatókamerával, radarokkal.
6milláért full leddel 125hp-val, vagy 5.9 ért xenon + 150hp.
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz molnarpeter #160961 üzenetére
Uszony nem cserélhető utólag, direkt megkérdeztem, nyilván nekem is ez volt a gondolatom. Innovation csomagnál valamiért nem lehet lecserélni, aztán lehet nem jól tudta. De alapból a nagyobb Navi jobban bejött, kipróbáltam navigálva Waze-val mind a kettőt.
(#160957) [vilike]: Chippel kapcsolatban: Ezt az opelnél lehet intézni, vagy ez csak valami tuningműhelyes móka lenne? Ha az utóbbi, akkor a gari nem veszik el?
(#160959) Gergőke88 : Halogén, sorry
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz focvis #160967 üzenetére
LED-re rábeszéltetek, a motor maradt kérdés.
1.8-as szívót vált (MK1 focus sedan). Vezettem a 150 lovasat opelnél, meg is tapostam rendesen, kell a testemnek ennyi legalább.
Nem merném bevállalni egy vadiúj autón hogy bármit kiszerelek/mókolnak vele az első évben, aztán bemutatnak kötelező szervizkor. Másrészt, ha ez összesen belekerül 1-200K -ba (amúgy mibe jönne ki a csipsz összesen kb. ), akkor megint csak ott vagyunk hogy inkább költök az alapból nagyobbra.
125->150 között, alig van 150k HUF különbség. 150->200hp között már 500k, de ehhez más futómű jár + dupla kipuf.
Így lesz az 5M-ról induló autóból 6.5M....
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz focvis #160969 üzenetére
Áprilisig meg se jön az autó. 6hét a gyártás.Tehát 125k HUF, akkor már inkább veszem az alapból 150lovasat 150k+-ért, és nincs kétely gari ügyben. Kérek ajánlatot azért a 200 lovasra. Ezt próbálta már valaki? Ajánlott motor? 7 másodperc kereken a 0-100
(#160971) lacos001: Nem kell félteni, körbekérdeztem 5 opel-t, és órákig alkudtam. Szép autód van!
Nagy navit ki se tudom kb kerülni, Innovation + Led packnál. Az innovation meg kell, mert az 5 duplaküllős felni csak ott van (na jó nem csak ezért)
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Voltam tegnap mazda 3-at vezetni. Az esélytelenek nyugalmával mentem oda, hogy nekem már úgyis opel astra K -m lesz, de senki ne mondja azt, hogy nem próbáltam ki a mazdát.
Nos, olyan szinten szerelmes lettem a mazdába(G120 Attraction) az opel után, hogy beszarás. Egy teljesen más minőségi szintent képvisel.
Bírtam alkudni is picit, 5 + 1 % -ot, és így alig lenne drágább 2-300k -val (minden papírral) mint a Full Ledes, Innovation Astra K. téli csomaggal, tolatókamerával, szenzorokkal.
Ami hátrány a mazdának:
- nincs Android Autó, de ráhackelhető(szoftverfejelsztő vagyok ), mivel linux van alatta.
- nincs tolatókamera, csak szenzor
- Full led nem mátrixos, csak simaAmi előny:
- szebb
- belső anyagok minősége
- 18" felni talán belealkudható, és az iszonyat szép
- szívó benzinnel talán kevesebb gond lehet hosszútávon, és ebbe a 2.0-ás verzióba rengeteg tartalék van, ugyanis a legmagasabb felszereltsége UGYANEZ a motor már 165 lovas.Jövőhéten szeretném rendelni, és nagyon billeg a léc. Ti ezek alapján mit választanátok?
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Egybe válaszolnék mindenkinek. Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, mazda 3 lesz.
Aki ült opel astra K ban, és új Mazda 3 ban is, az megérti szerintem.
Revolution felszereltséggel sikerült kihoznom 6.5re minden fajta utólagos költséggel együtt . (üzembe helyezés, reg adó, metál fény). Az astra K max 250k val lett volna olcsóbb innovation + led + téli 1 packkal.
Ma is elmentem, beültem a mazdába, teljesen más világ. Van aki szerint az astra K egy szintű vele minőségben, én nagyon nem ezt tapasztaltam. Mind anyagminősegben, mind vezetési élményben magasan nyer a mazda (szerintem).
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Na srácok, megrendelve, előleg kifizetve.
Mazda 3 sedan G120 Revolution lett a vége(Ethernal Blue).Köszönök minden tanácsot az elmúlt hetekből.
Avagy hogyan kell 4millióról indulva 6.4M-s autót venni történetünket hallották.[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz IreN!CuS #161243 üzenetére
mazda 3 at vezetted is a G120 al? Nyomatékos alul is annyira, hogy ne legyen gond az előzés. Én megtapostam rendesen tesztvezetésen, és kb semmi különbség nincs az astra k 150hp hoz képest. (8.8s alatt 100 on van). Jah és a 165 pacis 2literes pont ugyanez a motor. Gari lejárta után pár perc alatt megcsinálják neked 165 lovasra.
-
akela91
addikt
válasz IreN!CuS #161254 üzenetére
Nyilván kihozható lett volna 5.5re is a mazda(sőt alkuval 5.2 köré a G120al) . Ahol én jártam felszereltségben az astra K nál a végén az is 6 fölött jött már volna ki. Az utolsó mondatod a lényeg. Egészen addig míg nem próbáltam, nekem sem tűnt erősnek papíron. Viszont nagyon jó vezetni, iszonyat jól reagál az úton sportosan vezetve is. Hiába győz az astra K papíron, élesben nem hozta.
Próbáld ki ha teheted egyszer Konkrétan csak azért mentem el a mazdát kipróbálni, hogy ne vesse senki a szememre, hogy nem próbáltam ki alternativákat. Vezetés után mosollyal szálltam ki, ezt más nem tudta.
(Ui.: hasonló a gondolkodásunk arról, hogy miért kell erőtartalék, és erősebb motor, ez már hozza azt amit kell a necces szitukba)
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Megöltem a topicot. Lol.
-
akela91
addikt
Sziasztok.
Hétfőn megyek átvenni a mazda 3 -at szalonból.
Mi az amire érdemes figyelnem átvételkor (rozsda - majd pár év múlva lehet nem lesz vicces)? Illetve ott szeretnék kötni Casco-t + kötelezőt, elvileg megversenyeztetik a biztosítókat (tehát ugyanúgy végigkattintanak egy online díjkalkulátort gondolom).
-
akela91
addikt
Köszi mindenkinek.
-
akela91
addikt
válasz BigBlackDog #164708 üzenetére
Egy ismerősöm konkrétan előretekerte a kilóméteróráját (valami 40k-val) a céges PUG-ban, ugyanis túltolták picit a benya számlákat év végén
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Fotók, videók mobillal
- Suzuki topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- E-book olvasók
- További aktív témák...