-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Sholom #101575 üzenetére
"Az 1.8 TDCi-motorokkal vigyázni kell, mert sokkal inkább megterhelik a kettőstömegű lendkereket, mint a nagyobbak. Ezt gurunk azzal magyarázza, hogy járásuk kevésbé harmonikus, mint a 2.0-2.2-eseké, a töltőnyomás hirtelen épül fel, váltani is többet kell így aránytalanul sokszor kap nagy terhelést a szerkezet. A rugók kinyúlnak, a csillapítóanyag kikopik közülük és mindez hajlamos tönkrevágni az indítómotort is. A kuplungszerkezet-lendkerék cseréje újabb 3-400 ezer forint, az indítómotor 60-70, de féláron már felújítják, ha lehet. 200 ezer kilométer felett már minden újabb méter ajándék. "
ha valós a 90ezer akkor azért még elmehet egy darabig probléma nélkül
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz hobizoli #101614 üzenetére
ez egy esettanulmányból van [link] 175k km van a motorban, első olajcsere 48k-nál, második 96k-nál (márkaszervizben) utána még 3*24.000 kmenként. 3 turbó mondott pápát gyártó által ajánlott olaj
egyébként ha jól értelmezem akkor az első turbó 172.480 km-t ment el, a második 1.500 km-t és a harmadik 560 km-t
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz hdman #101622 üzenetére
Kezd olyan lenni az egész, mintha valami hülyegyerek SimCityzne, áhh kevés a pénzem gyorsan kivetek egy adót a kis nyomorultakra hogy aztán megépíthessem álmaim stadionját huh az államigazgatás upgrade 2-höz kéne még néhány milliárd, mit csináljak? Hmm megyei matrica! Affene a köztisztviselőknek túl sok jutalmat adtam, lassan kiürül a kassza, kéne valami hosszútávú befektetés... Áháá új trafipaxok
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz roberto211 #101688 üzenetére
én is swiftről ugrottam 7genre, alkatrészárban nem kicsi a differencia
-
nagyúr
válasz roberto211 #101692 üzenetére
98 1.0 glx-bol a magas alkatresz arak az egyetlen negativum amit fel tudok hozni
-
nagyúr
A hungariarol csak ennyit:
Az autoszerelom rendberakta az astraja futomuvet, majd munkahelyvaltas miatt a hungarian kellett bejarnia. 1 ev alatt hazavegta a futomuvet, mar kopog ez-az benne.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz peter.tamas #101996 üzenetére
Civic 1.4-1.5 is jo lenne, de ennyiert eselyed nincs jora. 700-800k kozott neha akad tuning es rohadasmentes, de a tenyleg jo allapotu ritka mint a feher hollo.
Qru: havereknak is van, tobbszor le akartak mar cserelni ujabbra, de nem tudjak ravenni magukat
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kovacsroli #102016 üzenetére
206-os minden letezo elektronikaja kepes beadni a kulcsot, nagyon nyugos ezen a teren a kocsi en elfelejtenem
600k-ert mar van egy csomo mas jobb auto
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Megbízhatóságra nem tudok mit mondani, amit írtam az igaz, ettől függetlenül lehet jó autó.
Azért az almera és a swift köszönőviszonyban sincs biztonság terén. A nissan jóval masszívabb, illetve a légzsák szerintem gyakoribb mint a swiftben. A többiről nem is beszélve, abs, kényelem, menettulajdonságok Nagyon nem egy kategória és ezt úgy mondom hogy nekem swiftem volt, szóval nem vagyok elfogult.
Mazda 323 is jó autó, csak ritkább, nincs annyira a köztudatban, alkatrész kevesebb van mint egy corollához/civichez. Ennek ellenére ha találsz egy jó állapotút egy percig se gondolkozz, hozd el
kornelka ennyi erővel fordot, meganet ne vegyen mert 3F betűs szabály
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tom1939 #102064 üzenetére
+1 Baratnomeknek aygoja van, a valto tenyleg borzalom. A kuplung meg nagyon fent fog, szerelo szerint ez ilyen es kesz. A beltere nekem se jon be, valahogy semmi se esik kezre, a kezifek is idiota pozicioban van. Arrol nem is beszelve hogy annyira mini, hogy hatul egyszeruen sehogy se kenyelmes. A regi yaris koroket ver erre az autora.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #102224 üzenetére
civic, focus, corolla
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #102227 üzenetére
Nem, azt akartam mondani, hogy ezt a harmat veheted nyugodtan. Mindharom jo auto. Nekem 7gen civicem van, sedan. Az alkatresz nem olcso, dragabb mint a focushoz vagy a corollahoz. Rohadni nem rohadnak, csak ha torve volt. Nyelestengely csapagy illetve az elso futomu a gyengepont, ezekre kell jobban odafigyelni vasarlaskor. Ertekvesztese ennek a legkisebb, viszont a jo autok ara magas. A facelift elotti sedan raadasul meg japan gyartas A focus is nagyon jo auto, szupi futomuve van, az alkatresz sem horror. Nekem mondjuk a beltere nem tetszik, de ez egyeni szoc problema 1.4 civic-corolla-focus kozul a civic megy a legjobban. Corolla szinten zsir verda, jo ertelemben igenytelen, havernak is van, nagyon szereti. Nekem kicsit szurke, unalmas, de uzembiztos. Mindharom autot csak ajanlani tudom
mazda 6 is zsir! vagy 6 gen accord
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #102250 üzenetére
Hat igen a civic nem olcso, ahogy egyik honda sem. Csaloka, az 1.4 lehet jobban megy mint egy focus 1.6. Ha fiatalabb auto kell, akkor keress focust inkabb.
Egyebkent en fel eve vettem 2001-es 7 gen sedant 142k km-el, engem nem nagyon izgat az auto kora
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #102405 üzenetére
punto 2 okes
-
nagyúr
válasz runner 125 #102458 üzenetére
csonty car a legjobb ÁR, mit arulna ilyen szlogennel ha nem az arsav aljat?
-
nagyúr
válasz !Overdose! #102472 üzenetére
+1 extrak sajna kimerulnek a 4 villanyablakban es az allithato ulesmagassagban
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Google Chromecast topic
- Nintendo Switch
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Renault, Dacia topik
- Mini-ITX
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen