-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz tboldi #201782 üzenetére
Ez is egy szempont.
Kicsit korábban linkeled , akkor megnéztem volna neked . Mert a héten ott mentünk el mellette . Elég sok autón volt új rendszám . Szóval gyanítom , hogy mint külföldről behozott szerzemény.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
-
Aha! Köszi neked meg Qrunak is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz vzsryl #202021 üzenetére
Köszönöm , úgy is kereskedések mellett vagyok . Körbenézek hátha találok egy ilyent és kipróbálom. Már úgy is elég volt az Audik nézegetéséből . (Aki tudja az tudja “poént “ )
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz vzsryl #202021 üzenetére
Tegnap megnéztünk kettő B7 kombi Passatot ezzel a 2.0 motorral . Nem lenne ez rossz , csak maga az autók előéletéről semmit nem lehetet tudni (kereskedés ) .
Önmagában ez a típus egész jónak ígérkezik , valahogyan kimaradt a látómezőnkből .
Esetleg van valamiféle kis okos , hogy milyen felszereltség nevek vannak és mit kellene nézni , hogy tényleg az van az autóban avagy sem ?
VW területen teljesen ismeretlen vagyok.
Ebben az árkategóriában még Doki által javasolt Auris TS hybrid van még a kiszemeltek közül . De ez már egy másik kérdéskör .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
-
-
Végén egy Audi A8 Long lesz a befutó V8-al , tudom ám én .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Winne #202291 üzenetére
Nálunk a cégnél van 2 db 308-as Peugeot, hosszabb távon mondhatom ,hogy kellemes csalódás . Ellenben nem az általad kinézet 1.2-es motorral szereltek hanem a kétliteres dízel motorral. Arra viszont készülj fel hogy a fedélzeti rendszer a megszokottnál is lassabb bármelyik konstrukciónál. Itt gondolok arra hogy a főmenü és bármely al menő között akár egy,másfél perces időt is kell várni mire észbekap a rendszer és megnyitja az új ablakot mikor megtelik a kis agya.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Nem tudom , mert motorcserés volt az utolsó Ford ami a cégnél volt.
MC pite , engem nem érdekel a frissítés . Ha alapból így jön ki .... utánna hiába jön rá bármi is , szememben addig már leszerepelt .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz acsati #202298 üzenetére
2015-től van egy H Astra a családban , én vettem , majd utánam apukám örökölte . Így van egy pici tapasztalat eme típussal.
Fenntartása viszonylag gombokból fenntartható , csak pár dologra kell figyelni , típus hibákat megelőzni .
- Cím modul forrasztás elenged , ilyenkor nem szól a duda , nem működik a tempomat .
- Ajtókábel szakadás . Ilyenkor jelez hogy nincs becsukta az ajtó ,stb.
- Toronycsapagy . Gyári víz szigetelő kupak idővel bekeménykedik és nem szigetel . Víz befolyik és elkezdi rohasztani , későbbiekben átszakadt és a motorháztetőt felnyomja.Ezeket egyszerű vásárláskor ellenőrizni .
Motorok , FL előtti 1.8 /125 variánst ajánlom , FL után (2007) szintén 1.8/140 Z18XER ; 2010 -től A18XER motor kóddal találod meg a különbség az euró norma 4 & 5 , vagy 1.6T/180 motort javaslom . 1.6/116 Z16XER , majd szinten 2010-től A16XER .
Utóbbi motorokban érdemes megnézni milyen állapotban vannak az okos kerekek darabja 80,000-Ft , ebből van kettő . Plusz a hozza tartozó szolenoid szelep ami 25,000-Ft és ebből is kettő van.
2.0T motorok is jók csak sokkal több gondoskodást igényelnek , de itt hozzá társították azt a hitvány M32-es váltott . Így ezt nem javasolnám . 1.4-es szerintem gyenge , de ez szubjektív , mert szerintem az 1.6-os is az , mert önmagában az autó igen is nehéz , nem csak a J Astra es az Insignia .Alkatrészek szinte minden sarkon kapsz hozzá, FB csoporton belül is van minden ami csak lehet.
Rozsdára nem hajlamos , max ha meg lett törve , vagy nem foglalkoztak vele és nem takarították ki az adót helyen .Ha van kérdésed akkor hajrá .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
-
Gyanítom hogy esélytelen a kérdés , de hátha ..
Van itt valakinek bármilyen tapasztalata az új Aygoval ?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Létezik olyan oldal ahol népítélet alapján összesítik és értékelik az autókat ? Hasonlóan mint a sprintmonitor oldalán
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Sziasztok.
Rokon keres egy A-B járkálós autót . Amiből állna az ingázás , egyetem-munkahely-család-bevásárlás, 1nap/25 & 40Km .
Amit kinézett magának Renault Thália 1.5 DCI ellenben itt nem a 65 Le változat az alany , hanem a ritkább 85-ös. Kérdés arra irányul , hogy ez is hajlamos a hajtókar csapágy hibára ? Vagy inkább az 1.4 16V motornál maradjon?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Pttypang #202758 üzenetére
Tessék a cica szemest nézni (facelift) ugyan ebben az árban mozognak már azok is és ezzel a motorral . Ott már pár gyári dolgot már javítottak és picivel jobb belső anyagokat is használtak .
1.4-16V/98Le ~ 1.6-16V/108Le motorral keresd.Plusz az FL - mindegyikében már kell lennie alapból ABS-nek .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz middleaged #202976 üzenetére
Tigra TT van egy kis tapasztalatom , csomagtér ajtóra kell figyelni , mert elektromos nyűgje van. 1.8-as motorral valaszd. Tető működjön és a csomagtér ajtó , akkor nagy baj nem lehet és megelőzhető a problémák többsége. BP van szaki aki a tetőre szakosodott Tigra TT, Astra H TT.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Fehérben elég ritka . [link]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz szabonagyur #203764 üzenetére
Van elsőkerék és 4wd is.
Az elsőkerék hajtáshoz volt hatos kézi váltó és kisebb felszereltség jellemezte , míg az összkerék esetén már CVT váltó volt, jobb hangrendszer , stb. Utóbbiból volt csak kis hazánkban elérhető.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen