-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Core2duo6600
veterán
Ki lehet fogni normális példány-t is.
Kell rá költeni az biztos, de ez autótól függ, hogy mennyit .
Egy hozzáértő, az sokat segíthet ilyen esetben !
Egy valakivel nem szabad menni a szerelöddelHa nincs imserős talán a legjobb egy találomra kiválasztott szervíz ahol átnézeted.
Nagy eséllyel az eladó sem ismeri (Ne a kereskedés környékén legyen )Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Fredo78 #173320 üzenetére
Ebben az esetben érdemes megfontolni egy elektromos auót, leginkább akkor ha tudod otthon tölteni.
Városba az elektromos a legideálisabb, különösen ha második autónak kell.Most olvastam, hogy mennyit szánsz rá, hát elektromos abból nem igen fog kijönni.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Declare #173380 üzenetére
Azért egy kuplungszerkezet és a kettős tömegű sem éppen olcsó, mult héten a családban egy focus 1,6 tdci ben 280 lett a mutatvány vége, abban egybe van építve a 2 alkatrész, nem tudom, a többi gyártónál hogy van, most van benne 300 000 körül.
(#173373) ugforma
Annyit elkéne döntened mindenképpen, hogy hol használod a kocsit leginkább ?
Milyen arányban van a pálya , város, országút ?Én mindenképpen kerülném a turbos motort benzines esetén
A kocsi méretosztályát is el kéne dönteni.
Ha már a méret és a hajtáslánc tiszta utána lehet nézegetni a hirdetéseket.
Nekem is nagy kedvencem a BMW, ellenben tiszta,
hogy a fentartása nem nekem való, Premium márka ehhez illesztet alkatrész és szervíz díjakkal.Megjelenés, kinek ez, kinek az tetszik, nincs olyan ez vagy az jó megjelenésű.
150 000 et láttam szállításra, de gondolom távolság függvénye is.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Declare #173386 üzenetére
Hát igen, ráadásul az utobbi időben mintha elkezdtek volna drágulni még az alsó-közép kategória friss modellje is
Tavaly a hugom vett egy fiesta-t 2 éves nem egész 30 000 Km el, na most ez esélytelen, automatát.Lehet, hogy majdnem mindenre a Prius a megoldás mégha a bekerülés költsége nagyobb is, csak szerezni kell
[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz sutszi #173427 üzenetére
Ford Focus lehetőleg céges flottából, ebben az esetben legalább megkapta a szükséges karbantartásokat, nincs annál égőbb ha a lerohadó kocsi miatt kési le a kollega a megbeszélést.
Az is igaz, hogy a többsége diesel, de akad benzines is.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
-
Core2duo6600
veterán
válasz MarioAna #173472 üzenetére
1 gen Ford Focus esetleg ha találsz válallhatót, ilyen árnál már igencsak 300 000 körül járhat az óra, de az is elvisz A ból B be, és megbizható is, lévén kedvelt cégautó volt, mint ahogy a G astra is.
VW Bora még talán beleférhet.[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
-
Core2duo6600
veterán
válasz SkiDev #173526 üzenetére
Esetleg G astra, vagy 1 gen Ford Focus, de sanszos, hogy több km lesz benne.
Már csak azért is, mert az utobbi évben felfelé mentek pont ezek a kategóriák használtan is.
És hát ennyi zsetonból leginkább 15 évnél idősebb lesz csak, és hát ha valaki kocsit vesz az
évi 10 000 és 20 000 km közt biztosan megy, és akkor még nem is ment sokat.
és ha 20 000 -al számolsz akkor is 15 *20 000 = 300 000
És akkor még kevesett ment az illető.
Szóval a 200 000 alatti futás és ez az ár gyakorlatilag lehetetlen.Vagy emelni kell a zsetont, vagy el kell fogadni a magasabb futásteljesítményt.
A többiben is lesz ennyi csak kevesebbet mutat max az órája.Erre a legjobb egy elektromos autó lenne, de az jóval drágább.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Jaded #173550 üzenetére
Nem hinném, hogy sok gondod lesz vele.
Vétel után azonnal vezérműszij csere, de ezt amúgy is érdemes megcsinálni, bármilyen kocsinál, hogy tiszta lappal induljon.
Nekünk van egy kombi 360 000 el, de lehet többel, nem én használom, így nem tudom pontosan mennyi van benne, szintén egy 1.4 es, különösebb gond nem volt vele.Mostmár ilyen futással vannak indítási nehézségek, kiváltképp, ha félmeleg a motor, de ez nálad nyilván még nem lesz.
Futóműve legendás, nem escort ugyan, de még mindig jó.
Arra készülj fel, hogy eszi az első égőket, mivel az elejétől távol van maga az égő, így nem kap hűtést a menetszéltől jóformán.
Kedvelt cégautó volt a típus, így megbizhatónak mondanám.(#173578) emvy
Ez így van, behozta neked a diesel lét, mivel ilyen keveset mész ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
Szerintetek melyik a jobb?
VW E golf 2015 ös ill. Nissan Leaf 30 Kwh- akksival, nagyságrendileg azonos kilométer mind a 2 ben, és nagyságrendileg ugyanannyi az ára is[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
-
Core2duo6600
veterán
válasz .Szaki. #173672 üzenetére
A Prius 3 ast viszik a 2 est sokkal ritkábban.
Az aksik rendszerint köszönik jól vannak.
De van ellene megoldás, és lehet nyugodtam aludni.
a 3as prius takarékosabb, de gyenge láncszem az inverter, ezért kerülni kell a performance vagy hogy hivják módot.
A 2es megbizhatobb, de kb 1 lityoval többet eszik hasonló körülmények között.
A 3 as ban a es hez képest azért látszik a gyengítés, de így is remek autó.
pl még ékszíj sincs benne.
Javaslom ezt a cikket elolvasni : A prius nem romlik el[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
-
Core2duo6600
veterán
válasz DrDobos #173722 üzenetére
Ki kell próbálni az adott autót, látatlanban senki nem tudja megmondani, hogy neked mi a könnyű kormányzás.
Van aki azt szereti, ha rá kell feküdni a kormányra, valaki azt, ha egy újjal is lehet tekerni.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
-
Core2duo6600
veterán
válasz gzbotii #173796 üzenetére
Milyen értelmes kocsik jönnek ki 1 mill ből ?
Ha otthon töltöd az elektromos, nem a fele, hanem sokkal kevesebbe kerül az üzemanyag. 2 l/100 benzines fogy alatt van. 15 kwh /100 környékén van a legtöbb fogyasztása, finoman vezetve kevesebb is lehet, de hajtva jelentőseb több is, a teslat vegyük ki a képletből az elérhetetlen ára miatt, és az itthoni képviselet hiánya miatt.15 Kwh az ugye 15*40 = 500 HUF, nem tudom pontosan mennyi az áram, de 40 HUF körül van egy kwh .
Tehát 100 km -et megteszel 500 HUF ért. 1 liter benzint most kb 400 HUF ért kapsz.Akkor miről is beszélünk ? Egy belsőégésú alaphangon eszik városban 6-7 de inkább 8-10 litert, ha diesel akkor valamivel kevesebbet ha szerencsésebb vagy, de ez sem biztos.
Tehát jelentősen olcsóbb egy elektromos autóval a közlekedés, és az imént az volt a felvetés,
hogy naponta 50 km környékén tenne meg az illető, és csak erre használná.
És akkkor még az olcsóbb / kevesebb szervízigényről nem is beszéltünk, nincs turbó, nincs kuplunk, nincs kettös tömegű lendkerék, stb.
Fékfolyadékot kell 2 évente cserélni, és hűtőfolyadékot amennyiben van és pollenszűrőt.Az elektromotor meg nem igen szokott elromlani, az akksira eléggé vigyáz a rendszer.
Kevesebb kokcázatot látok egy használt villanyautóban egy belsőégésűhöz képest.
A karosszéria mind a 2 nél téma, hogy volt - e törve, és kb ennyi, amit ellenőrízni kell.
Ha nagyon kiváncsi vagy akkor egy obb olvasóval ki is tudod olvasni akár százalékosan is az akksi állapotát, sőt akár a gyorstöltések számát is, mert utobbi veszi igénybe jobban az akksit.Mind a Balatont, mind az Alpokat meg tudod járni, igaz többször állsz meg tölteni, de mondjuk nem i-MiEV és klonjairól beszéltem, az túl kicsinek tartom, és igen régi technika, de a napi munkába járást cégnél tölthetőség esetén ki tudja szolgálni.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
-
Core2duo6600
veterán
válasz Bazsee71 #173905 üzenetére
Budaörsi avagy pálya meletti szalonba menj, és sanszos, hogy pályán lesz a vezetés, a BMW nél így volt, amikor kipróbáltam az akkori 3 ast talán e46 os volt.
Ők is tudták, hogy nem akarom megvenni, nyilt nap alkalmából voltam ott.
M1 M7 közös szakasz, majd M1 majd M0 és vissza az M7 esen, majd valahol forduló, egy felüljáron, akkor még nem úgy nézett ki, mint ma, nem volt ott az a körfogalom a felüljáron, lehet már megsincs az a rész ahol visszafordultunk, az értékesítő egy métert sem vezetett.
Tulajdonképpen másfelé nem is lehetett menni, mert a kereskedés kijárata egyírányú volt a pálya felé emlékeim szerint, de nem ma volt, vagy 15 éve.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz cintula187 #173982 üzenetére
Benzines esetében én menekülnék a turbótól.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz footy #173991 üzenetére
De szeretem, de eggyel kevesebb szar van benne ami elromolhat, ha nincs benne turbo, ha a nyomatékot szereti valaki, akkor elektromos, az ver majdnem mindent, 70 km/h -ig legalábbis, még akkor is ha a Teslakat nem számítjuk bele, hisz az sokunknak elérhetetlen jelenleg még használtan is, nem beszélve róla, hogy nincs hazai képviselet.
(#174004) cintula187
Hát igen, ezért én most pl kivárok, és majd egy elektromos, ha elérhető lesz anyagilag.
Ha nagyon muszály autó, akkor esetleg egy Toyota hybrid, azokban nincsen.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Declare #174010 üzenetére
Én 30 Km -et mennék csak városban naponta.
Reggel be a céghez, este haza, na erre a felhasználásra értelmetlen egy erős turbós, úgy gondolom.
Erre a felhasználási módra egy elektromos lenne a legjobb, ugyanakkor még elég drágák használtan is
Bár azt is hozzá kell tenni, hogy a 2-3 éves benzinesek sem éppen olcsóak, ilyen focus fiesta golf méretre értem, nem a 7 es bmw méretkategóriájára értem, mert az a méret teljesen felesleges városi 1 személyes használatra.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz venom8888 #174053 üzenetére
És még akár több is lehet benne, nem tudom, hány éves kocsikat nézel, de a mi focusunkba ami 2 év körüli volt amikor vettük akkor volt 80 és 90 000 közt benne valahol.
1.6 tdci részecske szűrővel amúgy.
Most 300 000 is elmult már, kettős tömegű és kuplung már volt cserélve, és egyszerg az egr szeleppel is volt valami nem én használom, hanem apukám, izzítógyertyákkal is volt valami bár, hogy ettől miért gyengült el a motor, miután pöccre indult azt nem tudom.Én úgy tudtam, hogy az izzitó gyergyáknak csak az indílás elött van jelentősége.
Épp csak egy pillanatra villan fel a sárga lámpa, mem úgy mint a korabelieken, hogy akár 20.30 mp et is kellett izzítani, akár többször is.Amin tanultam vezetni az egy 1.6 os szívó diesel passat volt 50 LE, na azt is rendesen kellett izzítani, ha már ált 10 percet nem indult el izzítás nélkül.
(#174061) OPiiPO
Nálunk a cégnél most 2 db VW Jetta van nem tudom milyen felszerelséggel benzinesek.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz freeknight #174108 üzenetére
Vagy intéz egy P és rendszámot, pont ilyenre való.
(#174110) bitpork
Ideiglenes kivonáskor nem kell leadni.Ha második autónak kell kis távolságokra, akkor fiat 500 e, elektromos, a csajok imádják, nem tudom mit szeretnek rajta, de oda vannak érte.
Fiat 500 e [bemutató_Handras]Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Vesztor87 #174142 üzenetére
Akkor most még csak 1 gyerek van, a kérdésre akkor kell visszatérni, amikor már mind a 2 akkora lesz, hogy nem férnek el mögötted.
5 év mólva egy most 5 éves kocsi is 10 éves lesz...Érdemes vetni egy pillantást a Ford Focus benzinesekre is, hátha találsz egy megfelelőt.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
-
Core2duo6600
veterán
válasz vzsryl #174161 üzenetére
Régen is úgy volt, hogy csak annak érte meg a diesel aki sokat megy, és akkor a gázolaj még olcsóbb is volt a benzinhez képest, akár jelentősen is
Ma már drágább vagy egy árban van.
Így ma szinte biztos, hogy nem éri meg a diesel új autó esetében, figyelembe véve, hogy a diesel motor karbantartása legtöbbször többe kerül a benzineshez képest.Ha valaki ennyit számol mint a kollega, akkor neki az elektromos való, ha tudja otthon tölteni.
Arany középút lehet a hybrid, ha nem taxizták vele körbe többször a földet, hybridből én Yarist választanék, olyan taxit még nem láttam.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz rasotamas #174187 üzenetére
Mutass már egy autót ami közelítve a 20 éves kórhoz, olyan, mint amikor kihoztad a szalonból.
Ne legyenek irreális elvárásaid.Amiket meglehet venni 1 mill (de lehet többet kéne ideírni) alatt lényegében bontószökevények,
tisztelet az igen kevés kivételnek, de azok meg nem eladóak.Egyik gyártó sem tudja a fizikát kikerülni.
Ha egy kocsi nehéz, mert van benne anyag, ergo akkoriban a biztonságosabbak közé tartozott, az bizony sokat fog fogyasztani.
Ha könnyá, lásd első swift, akkor keveset eszik, de cserélbe papír kocsi.Lehet választani, hogy mit szeretnél,
de az, hogy tökéletes legyen és olcsó, és biztosnágos, és ne kelljen rá költeni, ez így nem megy.Mire lenne használva a kocsi ?
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz rasotamas #174197 üzenetére
Hugom tavaly vett egy kereskedésben egy automata Ford Fiestat 2 éves nagyságrendileg 30 000 km - el 3 millért, benzinest talán 1.0 sat, a felszereltségi szintet nem tudom mi volt.
Na ha most akarok egy 2 éves Ford Fiestat keresni, akkor 5 mill felé vannak, tehát igen, elszálltak az árak.
De ha ennyit rá akarnék költeni egy kocsira, akkor nagyon meggondolnám, hogy elektromosat választok.
Hisz naponta megyek 30 km-t kb, és mivel fizetni kell a cégnél a parkolásért, így lényegében csak az elektromos jöhet szóba.Van ugyan egy "külső parkolónak " nevezett parkoló, ahova lehetne bejutást kapni, de az messzebb van mint a buszmegálló, úgy kb 15 perc séta....
Szóval ez nem játszik.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
-
Core2duo6600
veterán
válasz rasotamas #174221 üzenetére
JA, és persze az elektromos autók. Az akkuk gyártása és majd az élettartam végén a kezelése szerintetek mennyire terheli meg a környezetet?
Semennyire, mert mennek bele, a napelemek puffertárolójába, akár családi ház szinten is ahol sziget üzemben üzemel a napelemes rendszer, avagy a szélerőművek puffertárolójába.
(#174222) Vesztor87
3 as focus esetleg ? bár fogalmam sincs, hogy milyen áron van, lévén nem kerestem.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz bitpork #174247 üzenetére
Nem csak az országon belül lehetséges egy aksit elhelyezni, épphogy csökkent a napelemen a termékdíj,
van forgalmazó aki ezt átvállalja.A baleset egy dolog, az nem tervezhető.
Nem döglenek száz számra az akksik az autokban.
Amúgy a gyártónak a feladata, az akksi kezelése, miután cserélte, vagy miután leselejtezik az adott autót.Ha már az újrhasznosítás, mi lesz a benzin/dieselben a lecserélt motorolaj sorsa ? És ez csak egy tétel ami van a belőégésűben és nincs az elektromosban.
(#174300) theooracy
Van aki csak arra használja a kocsit, hogy a telekre megy vele, nagyszüleim is ilyenek voltak, pedig anyagilag megtehették volna azt is, hogy taxival menjenek minden héten a telekre (BP - Szentendre).
a kocsi csak állt a 7 ből 6 napot általában. Helyben meg tömegközlekedtek.
Felmerül bennem a kérdés, hogy ilyenkor minek is kocsit tartaniGigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
Azt úgy hívják hogy E osztály lényegiben ugyanolyan mint a C csak nagyobb.
(#174409) BUZZLGHTYR
Milyet nlztél meg, elég sok autóba szerelték ezt a motort ?(#174414) Yiggdrasil
Ha jól látom, akkor második autónak kellene, nos erre egy elektromos lenne a legjobb annak ellenére, hogy nagyobb a bekerülési költség, attól olcsobban fentartható nincs, + 1 misi től vannak már.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz gzbotii #174494 üzenetére
Annó a Merciről voltak olyan pletykák, hogy csak az a Merci a jó amit Stutgartban csináltak.
De ez régen volt, még amikor a w123, w124 ment.Aztán a 90 es években sok Opel Astrat vett talán az olasz rendörség, egy kitétel volt, hogy Szentgothárdon készüljön, mert akkor azt tartották a legjobbnak.
Tehát mindenre van példa pro és kontra is.
Aztán hogy ezek igazak -e talán sosem tudjuk meg.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Declare #174516 üzenetére
Villanyautót nézd meg használtan is 1-2 éveset is akár, jelentősen olcsóbb is lehet, hasonló az áresés mint a hasonló árú egyébb autóknál, nem azért veszit az értékéből, mert elektromos, hanem a magas induló ár miatt.
A Pályatempó felejtős, az még a Tesla hatótávját is gyilkolja, persze a 100 KW -os akksiból lehet, de 130 as az is többet fogyaszt sokkal mint 90 nél.
Azonos vagy drágább a disel olaj és a benzin ára, így én nem foglalkoznék a diesellel.
Alternatíva lehet még egy Toyota hybrid is.
Vagy esetleg egy Fiat 500e , a nők imádják, nem tudom, hogy miért.(#174554) Demoman89
A kérdést úgy tenném fel, van olyan autó ami megbizható használtan ?
A válasz : Attól függ, hogyan használták, és még több függ tőle, hogy ehhez képest hogyan tartották karban...(#174554) Demoman89
Pl. Ford Focus, talán már a második gen is van ennyiért, ha rendesen karbantartják nem szokott gond lenni.
(#174577) Declare
Bármilyen kocsit is választasz buksz rajta, egyiken többet másikon kevesebbet.
Pl a Ford Focus 2 gen eléggé tartja az árát.
2 misi körül volt vagy 9-10 éve, és ha szerencsénk van, akkor nem sokkal kevesebbért elmenne, 16 tdci amúgy, de jelenleg nincs napirenden az eladása. Turbo még az eredeti, most 300 000 nél volt kuplung és kettőstömegű csere.(#174578) molnarpeter
Leginkább az a gond, hogy ellenben Svájccal (ha jól tudom) nálnk autóra szól pl a kötelező, míg Svájcban a rendszámra, amit bármely kocsidra feltehetsz, lehet akár 10 utót is
És akkor ésszerűen meg lehetne csinálni, hogy helyi használatra tartasz egy kisebb villanyautót
Míg hosszúra valami nagy köbcentis belsőégésűt.
Nincs olyan autó ami mind a 2 terepen tökéletes lenne, ez a gond.(#174579) vzsryl
Dehogy női autó a Yaris, a fiat 500e na az női autó, nem tudom miért, de az összes csaj rá van kattanva, usa gyártásuak annak ellenére, hogy fiat márka alatt jött ki.(#174650) molnarpeter
Mi a gond vele ?(#174690) venom8888
Kipróbálod mind a 2 öt és azt választod amelyik jobban bevállt.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
A Tesla meg épp épít gyárat pont a németeknél.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
Bőven bírná a hálózat, mert egyrészt nem minden autót kell minden nap tölteni, másrészt sok nagy fogyasztó nem megy éjjel, míg nappal igen.
Valamint a kocsik cserélődése aránylag lasssú folyamat amit az elmü bőven tud követni.Elég ha csak arra gondolsz, hogy sokkal kevesebb vonat, közlekedik éjszaka, és a villamosok, trolik, metró sem jár éjjel, és ezek azért tetemes energiát igényelnek, mint ahogy sok ipari fogyasztó sem műkődik éjszaka.
(#174760) kisza25
A Litium van bőven, pl a tengerekben is oldott állapotban, a tengervíz sótalanítás egyik mellékterméke.(#174761) szabonagyur
Pl egy elektromos Peugeot ion / Citroen C zero / Mitsubishi I MIEV drágább ugyan, de utána szinte ingyen furikázik, városba ideális.
2,5 m től indulnak(#174762) MunezXBK
Nem beszélve, hogy erőművi környezetben még ugyanazt az olajat is jobb haatásfokkal lehet elégetni, mint a belsőégésű motorban.
Hogy adják ingyen az áramot ha sok van ?
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz bajnokpityu #174778 üzenetére
90 % feletti hatásfokot nem tekintenék rossznak.
A mostani belsőégésűek 30 % környékén mozognak,
és minél többet állnak a dugóban annál inkább közelít a 0-hoz a hatásfok,
fogy az energia de nem halad a kocsi.
Na és ez az a pont az, ahol az elektromos kocsi sokkal jobb.
Nem beszélve a fékezés által visszatermelt áramról, amire a hagyományos autó nem képes, egyszerűen hőenegriává alakítja a fékek segítségével.A hybrid is visszatermel, és ezért fogyaszt kevesebbet városi környezetben mint a nem hybrid.
Pont akkor használja az elektromos motort, amikor a benzines a lehető legtöbbet fogyasztja,
vagyis amikor el kell indulni a kocsival.(#174782) rayoliviero
Talán a Ford a legmegbizhatobb ezek közül, 1 évre benzinest vegyél azt könnyebb lesz eladni.
A 2.0 as mondeo megy rendeses.
Lehet még az is szempont, hogy 1 év múlva még garanciális legyen, akkor könnyebben drágábban lehet eladni, ebből a szempontból lehet más vagy kisebb autók felé kellene elmenni.(#174788) rayoliviero
A Focus 1.6 Tdci ben 300 000 km után most lett tüzkarika cserélve, nem hinném, hogy emiatt aggodni kellene.
32 000 HUF volt, nem is volt drága.(#174797) gzbotii
Igen van.(#174796) m3tr0
Nem érné meg jobban tartos bérlés formájában lízingelni ?
És akkor új lenne a kocsi ? Kiszámítható költségekkel ?(#174799) bitpork
Ha fejlődik az ujrahasznosítás akkor majd az lesz, ha drágább lesz bányászni, szintén megéri majd ujrahasznosítani.(#174806) _q
Személyes próba, és amelyikben jobban érzed magad, csak benzinesre gondolnék.[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó