-
Fototrend
Téma összefoglalónk újra és újra megújul, reméljük, elnyeri mindenki tetszését és segít a könnyebb tájékozódásban ! Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lassú Víz
őstag
Nissin i40, Metz több típusa, Meike Mk 320. Stúdiózáshoz ha a vakud tud manuális módot veszel egy rádiós kioldót és használod ami van. Szerintem azzal jársz a legjobban.
(#33515) Victoryus94: +1. Android és iOS appletet ad az Olympus. Nem igazi tethered shooting, de majdnem.Tud egyszerű távkioldó is lenni.
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Tudtommal Oly/Pana nincs. Bármelyik középérintkezős kioldó használható. Igaz ilyenkor a vakun kell beállítani a villanás erősségét. A Canon vaku és gondolom emiatt a Canon papucsos jeladó is erősen ellenjavalt az internet népe szerint m4/3 vázon. A rendszervakukat a vázon lévő kis vaku tudja távolról vezérelni, és akkor van TTL fénymérés is. Beállított képeknél biztosan van lehetőség pár próbafelvételre, hogy mekkorát villanjon a vaku, és szerintem te jobban tudod, hogy hova mennyi fényt szeretnél mint az automatika.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Nincs plusz. jmakk egyszerű középéritkezős kínai kioldóról beszél, amit vehetsz már 10 ezer alatt itthon is.
(#33521) Econ: Nekem is van egy. És előfordul, hogy jobb eredményt érek el vele mint a TTL vakuval. Egy nagy belmagasságú szobában elég ereje van az indirekt villantáshoz, és nem vágja át egy pohár vagy szemüvegkeret becsillanása. Van benne rádiós adó, rádiós vevő. A vázon lévőről a többi slave vaku paraméterei állíthatóak. Szerintem is jó ár/érték arányú cucc. Viszont a mérete miatt elég mókás egy MILC-en
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Frosttide #33552 üzenetére
Olvass vissza! Szerintem azok alapján amit leírtál egy MILC kit lenne neked jó választás, megtámogatva egy fényerős objektívvel és/vagy vakuval beltérre. De ha nem tudod beletenni az ehhez kellő + forrást, akkor az általad írt összegből már kapsz Nikont 18-105 -ös objektívvel.
A záridőt a fény mennyisége, a rekesz és az ISO határozza meg. Kit objektív esetén a háromból kettő pont olyan mint a jelenlegi bridge géped esetén. Az ISO-t tudod sokkal jobban emelni a nagyobb szenzor miatt. De majd fogod látni, hogy a magas ISO-s képek csak a bridge-hez képest jók, és nem a géppel alapérzékenységen készített képekhez képest. Tehát a jó képekhez továbbra is állvány vagy plusz fényforrás fog kelleni. A világítás témaköre viszont messze túlmutat ennek a topiknak a tematikáján.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
"A backfocus hiba bármelyik DSLR/DSLT gépnél előfordulhat, csak a MILC gépeknél nincs ilyen probléma "
Azok csak szimplán mást gondolnak kontrasztosabbnak a fókuszmezőn belül mint a fotós Na jó, a kezdeti modelleket leszámítva már elegendően lekorlátozható az AF mező mérete, hogy ez alig forduljon elő, és az arcfelismerés is sokat segít.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Gépötty #33618 üzenetére
Khm... A teljesség igénye nélkül: Nissin i40, Meike 320, Yongnuo 560 manuális (és bazi nagy), Metz több modellje. Az Olympus és a Panasonic vaku saruból is egyformát használ. Mindkettőre érdemes keresni.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
-
Lassú Víz
őstag
válasz Victoryus94 #33648 üzenetére
Korábbi bejegyzések alapján nem igazán. A jók drágák is. A Sigma Art E bajonettes fixei viszont megfizethetők és jók.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz fireman123 #33708 üzenetére
Vázstabi hatékonyságát kell összevetni az objektívekével, beépített fókuszmotor egyik ma kapható objektívhez sem kell, mert jóval gyorsabb az objektívek USM, SWD és egyéb kódokkal illetett motorja. Az időjárásállóság meg akkor kell, ha a fotós is időjárásálló.
Objektívek rajzolata, ára, 3rd party gyártók kínálata, kiegészítők stb. Mind mérlegelendők egy rendszer kiválasztásakor.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Vladislav #33821 üzenetére
Nem igazán lehet egyértelműen dönteni. Van amiben az egyik jobb, van amiben a másik. A Pana többet kínál, a kettő közül inkább azt venném.
Oly:
+ jpg
+ 5 tengelyes stabilizátorPana:
+ EVF
+ VideóA mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz diegho #33855 üzenetére
Kezdetnek a lámpafényt felejtsd el, az többnyire nagyon kevés. Szükséged lesz vakura, és ha elég erőset választasz, akkor szinte bármivel jó képet készíthetsz. Ha fehér a mennyezet, az nagy előny. Egy Yn 560 manuális vakut használtam 25 négyzetméteres, 3 m belmagasságú szobában a mennyezet felé irányítva. ISO 200, f4 mellett, és kényelmesen (értsd 1/8 teljesítmény, ha jól emlékszem) bevilágította a teret. Ha ISO 100 lett volna az alap, akkor 1/4 és még mindig van tartalék. Innentől kezdve szinte bármelyik gép jó, amit az elmúlt 5 évben gyártottak.
Viszont ha olyan a beltér, hogy nem illik szétvakuzni az eseményt, és még mozognak is, akkor keress olyan típust, amelyiknél az ISO 3200 még nem kiterjesztett érzékenység, és elérhető hozzá valami f2 körüli alap fix, vagy 2.8-as zoom. Nem lesz olyan az eredmény mint egy Sony A7s esetében, de fHD tévén nézve vagy egy fotókönyvbe kinyomtatva bőven vállalható. Pixel kukkolni meg nem kell, csak ha sok-sok pénzed van, vagy annál is több.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Vyndree #33861 üzenetére
A bridge szerintem két ok miatt sem jó tanulni.
Az egyik, hogy ellustít. Pedig a perspektívát a néző (fotós) és a téma viszonya határozza meg. Tehát először meg kell keresni, hogy honnan érdemes valamit lefotózni, és utána jöhet, hogy mekkora látószöget használsz, mit teszel a képre. Már pedig, ha van egy nagy zoom a kezedben hajlamos vagy rázoomolni és nem közelebb menni.
A másik, hogy a drágább, végig f2.8-as objektívvel szereltektől eltekintve, tele állásban nincs szabadságfoka a fotósnak a rekesz megválasztásánál. Eléri a diffrakciós határt már nyitva is.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz t72killer #33950 üzenetére
Olympus E-PL6 váz van fenn 50-ért az aprón. 20-25-ért kell hozzá vadászni kit obit. Sokkal újabb generáció mint a GH1. 70-ért 5 hónapos Sony a5000-es is akad objektívvel. Sonyban annyira nem vagyok otthon, de a GH1-nél szerintem azért jobb lesz a képe.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz barrasz #34009 üzenetére
Egy idősebb embernek unokák fényképezésére manuális objektív, sötét, pentatükrös OVF-fel. Lehetne szegényt jobban szívatni? Nem hiszem. Ja, de igen a Nikonnál még végtelen sem lesz pl. az M42-es objektíveknél. Most még azt hiszi elviszi kirándulásokra majd, de az első után rá fog jönni, hogy nagy és nehéz, aztán soha többet.
Vidd el egy boltba, és vegyen kézbe pár dioptriakorrekciós EVF-es MILC-et, és úgy döntsön. Ne az emlékeire hagyatkozzon, hogy van a Canon meg a Nikon.
(#34008) atok666
Hatalmas +1 !A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Hestiana #34043 üzenetére
Az E-PL5-be vegyél wifis SD kártyát, akkor nem kell a képek áttöltéséhez kábel. A beépített wifi többnyire távvezérlésre való, igaz az app le tudja tölteni a képeket a telefonra, és akkor? Onnan még át kell tenni PC-re, hogy fel tudd dolgozni. Szerintem macerásabb mint bedugni a kártyát a gépen vagy notin lévő foglalatba.
Egyik beépített vaku sem fog jobb eredményt adni. Kell a külső nagy teljesítményű vaku, és kellenek rá fényterelők, hogy valamennyire szép legyen a kép.
A videós igényedhez érdemben nem tudok hozzászólni. Tippre a Nikon 1 jó lesz lassításhoz, de nem hozza az E-PL5 képminőségét. Sony, Pana jó videóban, de, hogy melyik ad lassítási lehetőséget, azt nem tudom.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Muerte68 #34061 üzenetére
Azt nem kellene elfelejteni, hogy az elektronikus zár kib@szott lassan fut le a mechanikushoz képest. Majd ha lesz teljes szenzor felületen ugyanakkor exponáló elektronikus zár, az lesz a tuti. A mechanikus zár mehet a tükör után...
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz beginnerguy #34083 üzenetére
Ha elegendőnek érzed a Sigma 19, 30, 60 f2.8 sort, akkor jó lesz. Egyébként keress rá itt a topikban Econ hozzászólásaira ha a Sony-ról akarsz dicshimnuszt olvasni
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz beginnerguy #34122 üzenetére
Azt honnan vetted, hogy az E-M10-nek nincs BULB módja?
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz beginnerguy #34134 üzenetére
Menüből állítható a korlát, alapban 8 perc, max 30-ra növelhető. De szerintem értelmetlen, mert csak egy zajtenger lesz a vége. A hosszú záridős csíkhúzós képekre meg ott a Live Composit módja a gépnek.
Beárazásban nem tudok segíteni, tedd fel annyiért amennyit szeretnél kapni érte, aztán engedd az árát, ha kiröhögnek vagy hozzád se szólnak egy darabig. És ne dőlj be az első nepper "a fele is sok lenne érte" ajánlatnak.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz xXxian #34273 üzenetére
Azért a grafikust is megkérdezném, hogy mennyi munkája volt azokkal a képekkel... Akkora élesítés van némelyiken, hogy fehér kontúrja van a madárnak. A mosott háttérhez is szerintem több köze van a PS-nak mint a fizikának. Aki nem hiszi üsse be a flickr keresőbe, hogy fz200.
(#34276) hcol7 + jjeahh: A GM1 mérete éppúgy hátránya is mint előnye. Rendkívül kevés kezelőszerv, nincs vakupapucs, de ha lenne akkor sem lehetne vele semmilyen vakut megtartani. A vakupapucs hiánya miatt nem kellene nekem a Sony 5xxx széria sem. A beépített kis vaku nem fogja megváltani a világot, és ma már tényleg elég jó áron beszerezhetők vakuszettek, fényformálók. De ha nincs rajta vakupapucs, egy nyamvadt rádiós kioldót sem lehet a vázakkal használni.
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Matthew #34314 üzenetére
Használsz egy ideje egy ekv. 28-300 lefedésű rendszert, és azt írod, hogy kedvenced az ekv. 90 mm-es gyújtótávolság. Majd felteszed a kérdést, hogy egy ekv. 28-50 vagy egy ekv. 24-80-as rendszerre cseréld-e le? Hát ezt csak te tudhatod. Csak annyit tennék hozzá, hogy a fix helyen lévő PDAF pontok nem feltétlen jelentenek előnyt a tetszőleges helyre tehető CDAF mezővel meg az arcfelismeréssel szemben, de behozhatják a front/back focus problémát.
Az Oly 45-öshöz képest hiába nagyobb a szenzor, érzésből nem lesz keskenyebb a DOF 50 mm-en ugyanakkora fényerőnél, de egy DOF szimulátorral ez le is ellenőrizhető.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Matthew #34324 üzenetére
Bocs, este már felületesen olvastam, azt hittem dupla kites rendszered van.
A front/back focus problémával szerencsés esetben sosem találkozol. A gyökere abból ered, hogy egy tükrös vázban a PDAF érzékelő teljesen másutt van mint a szenzor. Emiatt előállhat, hogy a gép azt jelzi éles lesz a kép, de a képen az élességi sík az általad kijelölt helyett közelebb vagy távolabb van. Minél szűkebb a DOF, annál látványosabb lesz. És akkor jön a szerviz, kalibrálás, tesztábrák lövögetése, pixelkukkolás, káromkodás, MILC-re váltásSzerintem a kit objektívet tekerd 25 mm-re, és próbáld ki, hogy milyen képeket csinálsz. Ha tetszik az eredmény, akkor valós a kérdés. Ha nem, akkor eldőlt, hogy a 12-40-es objektívre van szükséged.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Az e-shutter jó dolog, de lehet vele vicceseket fotózni, mint előre dőlő autó, görbe kémény, meg ilyesmik.
Ha megcsinálják a global e-shuttert az lesz a királyság, de az még nincs. Viszont statikus téma és stabil gép mellett biztosan nem kell tartani a shutter shocktól.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz MrChris #34354 üzenetére
Figyelj, Econ végre elismeri a 16-50-es gyengeségét, és nem linkel ide képeket, hogy bizonygassa milyen jó az az objektív. Tehát célszerű lenne elfogadni, hogy vannak más, igen jó E bajonettes objektívek, és nem mindig ezzel revolvrerezni.
Tudom, jelen esetben én léptem először erre az útra, nem kellett volna. Önmagában a 12-32-ről tett kijelentését nem cáfolja az, hogy a konkurencia hasonló objektívjét minősítjük.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
21-én 102-ért 3 év garival még jobb vétel.
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz nana95 #34596 üzenetére
Szia,
Meg lehet tanulni, de sok dolgot nem fogsz tudni lefotózni, amit egy jobb géppel le tudnál. A legfontosabb, hogy mikor, honnan, milyen látószögű objektívvel mit fotózol le. Ha ezek nincsenek rendben, akkor hiába a zajmentesség, hatalmas felbontás és dinamika, a kép csak egy átlagos tucat fotó lesz.
A Heliost felejtsd el, gombhoz vásárolt kabát esete lenne. A Nikon sokkal jobb szenzorú gép, de arra pont nem adapterezhető fel. Esetleg keress egy korai m4/3 vázat kb. 20 ezerért, meg egy pár ezer FT-os m4/3-M42 adaptert, és lehet játszani vele, olykor még egy-egy jó portré is összejöhet. Ha nem vagy rákattanva a sportfotós követő AF-re nagy teleobjektívekkel, akkor a DSLR-nek ma már leginkább csak hátránya van a MILC kategóriával szemben.
(#34602) Tin_Shield Az egyik ismerősnek elég vacak bőr textúrát hozott össze az XT10 a képein, de lehet user error volt, azóta nem beszéltem vele. A két szenzor közti különbséget érdemes mérlegelni a választás előtt. (Nem olvastam végig, mert lejárt volna a szerkesztési időm, mire végzek)
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz xEon1337 #34680 üzenetére
Egyik lehetőség a Sony a6000 kit + Samyang 12 manuális objektív.
mFT vonalon a nagylátó megfizethető áron problémás, illetve van az Olympus 9-18, de mellé már csak egy PL6 + 14-42 kit fér bele a keretbe.Canon / Nikon vonalon valószínűleg olcsóbban kijössz mint MILC-cel. 10 mm-ről induló nagy látószögű objektívjeik vannak. Nikonra Tamron ad 150-ért, Canonnak a sajátja is megfizethető. Erre a feladatra ezt választanám, valamelyik élőkép képességű vázat, hogy ne kelljen görnyedni ha lentebb lesz a horizont + az állványt sem hagynám ki. Konkrét típust azért nem írok, mert nem vagyok velük képben, több órát meg nem tudok rááldozni a tesztek és árak bogarászására.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Zotya21 #34734 üzenetére
Te láttál már ilyen átalakítót? Lényegében csak rokon szabványon belül létezik, mint pl. m4/3-4/3, Nikon 1 - Nikon, Sony E - Sony DSLR.
Nemrég jelentek meg a SpeedBooster adapterek, de azok sem tudnak teljes kompatibilitást, különben nem lenne listájuk, hogy melyik objektívvel mi fog jól működni a használatukkor.De gondolj bele józan ésszel, nem egyforma a bázistávolságuk, tehát a kisebb a nagyobbra már csak olyan adapterrel menne fel aminek az egyik mérete negatív. No, egy ilyen adapter elég érdekes lenne.
A fotósok nem azért váltanak rendszert, mert imádják szórni a pénzüket, hanem azért mert az elektronikát tartalmazó objektívek és TTL vakuk világában semmi nem kompatibilis a másikéval.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Victoryus94 #34825 üzenetére
5 perces expóval egy óra 12 expó. Az életedet is elunod mire beletekersz a zárba 50 ezer képet így. Ne keverd a time lapse témával, ahol egy perc videó végeredmény 25 fps-t feltételezve 1500 képből jön össze.
Mindkettő, de leginkább a zajszint. 40 mm minden rendszerben van, és pl. a NASA-nak elég jó, hogy beválogassa
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz #04331520 #34995 üzenetére
Ha fontos a sebesség próbáld ki a 7D Mk II-t is. De mivel keretet nem írtál, ha nem sürgős hamarosan a boltokban lesz az 1D X Mark II is. Valószínűleg amit ma követő AF-ben, és sorozatban tudni lehet, az a gép tudja. Már csak a megfelelő USM objektíveket kell hozzá beszerezned.
Egy bizonyos összeg felé akkor érdemes menni, ha
az EU fizeti okosbael tudod adni a képeket vagy nem számít a pénz. De a méret és súly kérdés a fizikából adódik, az meg a tudomány mai szintjén nem áthidalható pénzzel.Egyébként ez valami paparazzo projekt?
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Ha valaki ránéz, hogy mi mindent lehet egy mai vázon állítani a kezdeti filmes rekesz, záridő, élességhez képest, hát besza-behu. Leginkább azért fotózok rawban, mert valamelyik beállítást biztosan elcseszném, így meg van rá lehetőség utólag javítani.
Ha nagy a dinamika tartomány, van a kamerában pl. beépített HDR funkció. A legtöbb képet ki lehet hozni a gépből jpg-ben is jóra, csak annyit kellene pepecselni a beállításokkal, amennyit senki nem áldoz rá. Meggyőződésem, hogy aki nem akar ilyesmivel szórakozni, használja a téma módokat, és lesz egy vállalható végeredménye.Fentiektől függetlenül, teszt oldalon elb*szott beállításokkal elrontott képet publikálni, öngól. Mindegy, hogy szándékosság vagy hozzá nem értés az oka.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Mr.Csizmás #35152 üzenetére
Nem volt valami nagy készlet. "A termék nem elérhető"
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz jjeahh #35157 üzenetére
Van már e-shutteres Olympus váz.
t.imi (#35156): Ha sokallod az mFT obikat mit fogsz szólni a Fujikhoz? E-PL6-ot lehet venni, de a stabi miatt inkább az utódját vagy OM-D-t. Ráadásul a kereső használata stabilabb géptartást tesz lehetővé.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz gergo5991 #35315 üzenetére
"Fő szempontom az lenne, hogy nagyon jó minőségü képeket készítsen"
Nem igazán tudhatom, hogy számodra ez mit jelent. Eperkutyus (is) szokott csajokat fotózni. Mikor megvette az E-M10-est betett egy képet, és tetszett. Aztán próbálgatott Sony A7-est is, közel háromszoros felbontással, 4x akkora szenzoron. Lehetett hümmögni, meg azt mondani, hogy jó nekem a másik is, nem ebből élek és nem nyertem a lottón, de nem lehetett nem látni a különbséget. Aztán közzétettek egy portrét 100 Mpixeles középformátumú vázzal. Na, az bokalefosós. És biztos vagyok benne, hogy van még tovább is.
Szóval karcoljon az a kép ha rá nézek minőségben
Ez egy maximalista szöveg. Ami nem baj, csak ne kérd rajtam számon, ha azt mondom, hogy több pénz kell rá.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen