Új hozzászólás Aktív témák

  • Kam1kaze

    tag

    Én a végsőkig kitartok.

    Bejelöltem a hajszál karcot, amit jeleztem az Azlának, mikor leadtam a monitort. Csak ez volt rajta, meg középen pixelhiba, semmi más. Lehet ezért karcolták meg (feltételezem már ezt is ezek után, hogy lehet nem véletlen), ha egyáltalán a vissza küldött monitort fényképezték le, mert bukó lett volna nekik a pixelhiba miatt, amit ugye nem tudnak rám verni.

    Fura volt valami, ezért egymás mellé tettem a 2 képes, igaz pont fordított sorrendben, de egyik (előbb készített képen) több sérülés látható, mint a másikon (később készített képen). Méretarányokat nézve, szerintem mind a kettőn kéne látni, amit bejelöltem. Elméletileg 12 másodperc van a 2 kép között, így lehet optikai csalódás, bár, fura...

    A másik meg, hogy ez a képek neve (adatokat kiolvasva belőlük is valós):
    IMG_20220603_170600.jpg
    IMG_20220603_170612.jpg

    Ha valóban sérült volt a kijelző, miért miután - ismét - megreklamáltam személyesen, azaz tegnap készítettek róla képet? Ha valóban ilyen szinten sérült, akkor azonnal fotózzák, ez a logikus számomra. Ez is elég gyanús.

    Beszéltem egy ismerőssel, aki nagy cégnél vezető beosztásban van, meg előtte rendőr volt, hogy Neki van-e ötlete. Mondta, hogy a rendőrség nem fog vele foglalkozni, ezt bírósági úton tudom majd, de előtte ha úgy is bemegyek ma, akkor kérjek jegyzőkönyvet (eddig azt nem kaptam), és ha nem adnak, akkor vásárlók könyvét kérjem el. Ezután forduljak csak a fogyasztóvédelemhez. Eleve Alzának kell bizonyítania, ezt én is tudtam, az meg nem bizonyíték, hogy küldenek 2 közeli képet, amin az se látszik milyen monitorról van szó és a kamerafelvételekről továbbra sincs hír, hogy vissza nézték volna.

    Asztalborogatás úgy néz ki, hogy elmarad, félig lenyugodtam, direkt nem indultam el, mert bár nagyon türelmes ember vagyok, de éreztem, hogy most jobb, ha nem indulok el, várok míg lehiggadok. Az okozott kellemetlenségekért elnézést kérek, azt nem mondom, hogy bepótolom. :D

    És még annyi, nem tudom írtam-e fentebb, de például, amikor eMAG-tól rendeltem a monitort, akkor ott megnézték, mert üzletben történő átvétel volt, minden esetben szépen belemarkoltak a kijelzőbe, valamelyiknél pont ott jobban be is világított, ahol ujjlenyomatos volt a szélénél. Párom monitorjánál már mondtam, hogy csak akkor bonthatjuk ott ki, ha én vehetem ki a monitort, nekem ne markolásszanak már a kijelzőbe.
    Media Marktnál ugyan az, csak oda mikor vittem vissza, megnéztél előtte, akkor is jól belemarkolva vették ki, majd visszacsomagolásnál csak mindent beledobáltak, kötegelő kimaradt, mondom azzal volt össze fogva, reakció, jah mindegy, nem kell. Az biztos, hogy nem sokan vigyáznak ilyen szinten rá, mint én, látom, hogy bánnak velük.

    Mondta haver, minden részéről kérjek képet, azonosítója miatt is, mondtam kérek, de azzal se megyek semmire, ha olyanok. Tapasztalat ismét. Körülbelül 5 éve Samsung TV-t a hivatalos Samsung szervizbe leadtam (Oktogon Szerviz), 3x is le kellett adni. Első alkalommal kicserélték a kijelzőt, de rosszul rakták össze és elállt felül, kivilágított a LED. Vissza a TV (mert közben a szoftverhibái is megmaradtak), majd mikor megkapom, rá van írva a jegyzőkönyvre, hogy nem tapasztalták egyik hibát se. Aha... Matt bordázott hátulja volt a TV-nek, és visszakaptam fényes, sima hátuljával. Látszott az is, mert egy idő után kezdett lejönni az egyik sarkánál, hogy átragasztották a címkét, amint az S/N is volt (de enélkül is egyértelmű, hogy cserélték, ami nem lett volna gond, ha nem hazudnák azt, hogy nem tapasztalták, gondolom, hogy ne legyen nyoma). Majd megint vissza, mert továbbra is szoftverhibás volt. Ez is kb. 10 hónapos procedúra volt, akkor is a hatóságokhoz fordultam, 300.000 Ft-ra meg is büntették a Telekomot (tőlük vettem), de ugye a Samsunggal szemben nem tudsz mit csinálni. Itt se kis cégekről van szó és simán a pofádba hazudnak. Jah meg karcos talppal (még egy kép róla) kaptam vissza és szösz szerűségek lógtak ki a kijelzőnél.

    Tanulság 2, visszaküldés esetén, "visszacsomagoló" videót is kell készíteni (komolyan, ez már vicc kategória :D ), vissza vitel esetén, meg ki kell ott csomagolni. Hiába mondja a zöld g.nya, hogy ott a gép, nyomtassam ki a címkét, rakjam rá, majd tegyem oda, aztán intézik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák