Új hozzászólás Aktív témák

  • Ed_007

    aktív tag

    Samsung TV/monitor kombómhoz keresek fali tartó foglalatot - ez egy olyan alkatrész, amelyet a monitor talpa helyett be lehet szerelni és ezt követően már normál VESA tartóval falra/asztalra lehet szerelni a monitort. A fali tartó foglalat hiányában ez nem megvalósítható, mivel a monitoron nincsen VESA foglalat.

    A Samsung ügyfélszolgálatnak megadtam a fali tartó foglalat pontos típusát (WMB2400T) és kértem tájékoztassanak, kapható-e bármely kereskedőjüknél, szervízüknél a termék (mivel rajtuk keresztül szerzik be az árut, nekik tudniuk kell, hogy melyik kereskedő rendelt belőle - ha pedig hazánkban nem hozzáférhető, ők tudják, hogyan tudom beszerezni).

    Többszöri (lerázó) levélváltás után bekérték a monitor adatait annak érdekében, hogy konzultájanak a megfelelő szakembereikkel.

    Elküldtem a televízió szériaszámát, gyártási azonosítóját stb., mire az alábbi választ kaptam:

    "Engedje meg, hogy tájékoztassuk, hogy a készülékhez a WMB2400T típusú fali tartó foglalat beszerzése javasolt, azonban amennyiben ez nem elérhető, bármely más típusú, VESA szabvánnyal rendelkező 100x100-as fali konzol szintén kompatibilis."

    Azaz a WMB2400T típusú fali konzol fellelhetősége helyett megkaptam tanácsként, hogy WMB2400T típusú fali tartó foglalatot szerezzek be :W illetve bármilyen VESA 100x100 szabványnak megfelelő fali tartót, amit aztán nézhetek a falon, a monitor felett, mert a monitor ugye nem szerelhető fel a VESA konzolra a keresett WMB2400T típusú fali tartó foglalat nélkül. :W :W :W

    Kilenc levélváltás után értük el ezt a KIVÁLÓ eredményt. :O :O :O

    A történetet azért írom le, hogy okulás legyen, mennyire fontos monitorvásárlás előtt tájékozódni a megfelelő minőségű ügyféltámogatás, panaszkezelés meglétéről. Én ezt anno elmulasztottam, csak a termék műszaki jellemzőit és az árat néztem - most pedig sz.póágon vagyok az inkompetens ügyfélszolgálat miatt. :O

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák