-
Fototrend
Ahhoz, hogy segíteni tudjunk, ki kell töltened a lenti kérdéssort.
Ha korábban kitöltötted, akkor linkeld a hozzászólásodban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz tecsu #138050 üzenetére
Na, végre kész a hajtás, szóval én is ráérek.
A Lenovóét ráadásul 85 fontért 3 évre ki lehet terjeszteni (egy speciális biztosító társaság közreműködésével), a Dellét nem.
Az nem gari, hanem biztosítás. Ez itthon is megy, de marhára nem ugyanaz és elég sok az apróval szedett rész. Illik átolvasni, lehet pofára esni néha. SN-re szólónál, cserélt gépnél ez azt jelenti, hogy end of story. Pölö. Dell azért ért a dolgokhoz, tessék gyári garit venni hozzá.
Az egy év alatt pedig kicsi a valószínűsége a tönkremenetelnek
12 darab pixelhibás gépnek is egy sorban vagy 3 DoA-nak is. 1 év alatt rengeteg dolog tud történni. Ennyi idő alatt ennél dupla drágább Delleimet is alaplapoztam nem is egyszer. Vagy ment a levesbe alaplap-hűtés-kijelző, mert összejött a buli. Asztalon ülős gépekről van szó, nem kohászati munkásokról.
ha úgy adódik, gondolom a vásárlás helyére kell visszaküldeni és hasonlóan bírálják el / szerelik meg, mint a másikat
Hááát ez megint attól függ te mit írsz alá.
Konkrétan mi a baj a Lenovo garanciájával?
Kint passzolom. Amit én tudok angol piacról az Delles és HP-s, a TP-k flottások, ott nincs ilyen gond. Itthon tré, de ez van, ide ez jár
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
hallador
addikt
válasz tecsu #138050 üzenetére
Ez pontosan így van Angliában. És pontosan ezért mondtam, hogy azt kell megvenni, amire jobb a jótállás. A Dell-het minden szinten lehet vásárolni minden esetben jótállásbővítést a világon bárhol, hogy mennyibe kerül az más kérdés. Magyarországon a Nagyker csapja hozzá, ezért kerül többe hasonlóan a HP-hez is mint bármi más a kategóriában.
Na de a lényeg, hogy a Dell például NBD (Next Business Day) jótállással is ad gépeket (amit a nagyker vesz meg és csapja a géphez, de ha a nagyker a kereskedő, a szerviz, az importőr, és a kereskedő egy személyben, akkor ez már nem is nagy összeg).
A lényeg, hogy ha a dell-el baj van, akkor bejelented ma, legkésőbb 2 nap múlva, de ha van alkatrész másnap megjelenik nálad egy előre egyeztetett időpontban a szakszarvíz technikus és a konyha asztalodon előtted megjavítja a gépet.A Dell szervizgaranciája viszont ugyan a 4 - 5 hetes várakozási időről 2013 - 14-en lement 1,5 - 2 hétre de az már nem annyira rózsás.
A Lenovo csak borsos összegért nyújt ilyet, és nem is Magyarországi bázissal. Hanem jellemzően nagy mennyiségben vásárolt termékre és vagy Szlovák, vagy Osztrák szerviz bázissal. Egy egy gépre a fene tudja talán nem is.
A legjobb esetben is el és visszaszállítás van.
Angliában már évek óta ezekhez a gépekhez szervizgarancia jár, nem pedig NBD a Dell-hez sem, az más kérdés, hogy vehetsz hozzá, de akkor már majd nem annyi lesz az ára mint a linkelt esetben.
Szóval neked kell utánanézni melyikre van jobb szervizhálózat.
Magyarországon a Dell a fent ecseteltek miatt verhetetlen, a HP is elég jó.
A Lenovo Business vonalának sem annyira gázos a szervizhálózata, de azért nem egy Dell vagy HP.
Angliában teljesen más a helyzet, ott nincs ilyen extra szolgáltatás csak ha fizetsz érte (és tulajdonképpen bárhol a világon), nem is kerül annyiba mint Magyarországon.
[ Szerkesztve ]
The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]
-
Khelben
nagyúr
válasz tecsu #138050 üzenetére
Azt nem teljesen értem, hogy lehet rossz egy garancia
Például beadod a gépet egy hibával és visszakapod úgy, hogy nem is nyúltak hozzá. Majd beadod megint és megint visszakapod ugyanúgy hibásan. Majd még ezt ötször. Vagy beadod a gépet és három hónapig nem hallasz róla, a szerviz elérhetetlen, emailre nem válaszolnak, stb. Aztán három hónap múlva visszakapod a gépet karcosan és egy másik hibával. Vagy ugyanazzal a hibával és mellé egy másikkal. Ecseteljem még?
-
Throme
veterán
válasz tecsu #138050 üzenetére
Én mindig tartok ezektől a "speciális biztosító társaság", vagy bolti, kiterjesztett gariktól.
Ha a gyári garin túl, de még az ilyen cégek gariidején belül történik valami, akkor már nem a gyári szerviz dönti el, hogy belefér vagy sem.
Nem feltétlenül ugyanazt az elbírálást fogod kapni.
Jöhetnek a kifogások, hogy leejtetted, leöntötted...mitomén...Ha csak nem teljes körű gari, és a júzer error is belefér, persze ezek meg nem túl olcsók...
szvsz
Új hozzászólás Aktív témák
-
HARDVERAPRÓD
(rögzített hozzászólás)
Kedves fórumozók!
A kérdezőket arra kérném, hogy mindenképpen töltsék ki a kérdésekre a válaszokat az összefoglalóban. Nem véletlenül van ott. Anélkül nehéz válaszolnunk.
Kérek mindenkit, hogy konkrét bolt linket/hardveraprós linket ne tegyetek be sem a kérés, sem pedig a válasz hozzászólásokban sem. Ha linkelni szeretnétek, akkor vagy a gyártói linket, vagy egy árukeresős linket tegyetek be.
Az ilyen hsz-ek automatikusan törölve lesznek.Köszönettel:
Pyttawrx[ Szerkesztve ]
● kérdés előtt olvasd el a Topic összefoglalót!
● hirdetni a Hardveraprón lehet, a topicban nem!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- MIUI / HyperOS topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- Garanciás Dell Latitude 5520 + Dokkoló
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080
- MacBook Air M1, Space Gray, Magyar billentyűzet, makulátlan
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke