Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz tecsu #138050 üzenetére

    Na, végre kész a hajtás, szóval én is ráérek.

    A Lenovóét ráadásul 85 fontért 3 évre ki lehet terjeszteni (egy speciális biztosító társaság közreműködésével), a Dellét nem.

    Az nem gari, hanem biztosítás. Ez itthon is megy, de marhára nem ugyanaz és elég sok az apróval szedett rész. Illik átolvasni, lehet pofára esni néha. SN-re szólónál, cserélt gépnél ez azt jelenti, hogy end of story. Pölö. Dell azért ért a dolgokhoz, tessék gyári garit venni hozzá.

    Az egy év alatt pedig kicsi a valószínűsége a tönkremenetelnek

    12 darab pixelhibás gépnek is egy sorban vagy 3 DoA-nak is. 1 év alatt rengeteg dolog tud történni. Ennyi idő alatt ennél dupla drágább Delleimet is alaplapoztam nem is egyszer. Vagy ment a levesbe alaplap-hűtés-kijelző, mert összejött a buli. Asztalon ülős gépekről van szó, nem kohászati munkásokról.

    ha úgy adódik, gondolom a vásárlás helyére kell visszaküldeni és hasonlóan bírálják el / szerelik meg, mint a másikat

    Hááát ez megint attól függ te mit írsz alá.

    Konkrétan mi a baj a Lenovo garanciájával?

    Kint passzolom. Amit én tudok angol piacról az Delles és HP-s, a TP-k flottások, ott nincs ilyen gond. Itthon tré, de ez van, ide ez jár :P

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • hallador

    addikt

    válasz tecsu #138050 üzenetére

    Ez pontosan így van Angliában. És pontosan ezért mondtam, hogy azt kell megvenni, amire jobb a jótállás. A Dell-het minden szinten lehet vásárolni minden esetben jótállásbővítést a világon bárhol, hogy mennyibe kerül az más kérdés. Magyarországon a Nagyker csapja hozzá, ezért kerül többe hasonlóan a HP-hez is mint bármi más a kategóriában.
    Na de a lényeg, hogy a Dell például NBD (Next Business Day) jótállással is ad gépeket (amit a nagyker vesz meg és csapja a géphez, de ha a nagyker a kereskedő, a szerviz, az importőr, és a kereskedő egy személyben, akkor ez már nem is nagy összeg).
    A lényeg, hogy ha a dell-el baj van, akkor bejelented ma, legkésőbb 2 nap múlva, de ha van alkatrész másnap megjelenik nálad egy előre egyeztetett időpontban a szakszarvíz technikus és a konyha asztalodon előtted megjavítja a gépet.

    A Dell szervizgaranciája viszont ugyan a 4 - 5 hetes várakozási időről 2013 - 14-en lement 1,5 - 2 hétre de az már nem annyira rózsás.

    A Lenovo csak borsos összegért nyújt ilyet, és nem is Magyarországi bázissal. Hanem jellemzően nagy mennyiségben vásárolt termékre és vagy Szlovák, vagy Osztrák szerviz bázissal. Egy egy gépre a fene tudja talán nem is.

    A legjobb esetben is el és visszaszállítás van.

    Angliában már évek óta ezekhez a gépekhez szervizgarancia jár, nem pedig NBD a Dell-hez sem, az más kérdés, hogy vehetsz hozzá, de akkor már majd nem annyi lesz az ára mint a linkelt esetben.

    Szóval neked kell utánanézni melyikre van jobb szervizhálózat.

    Magyarországon a Dell a fent ecseteltek miatt verhetetlen, a HP is elég jó.

    A Lenovo Business vonalának sem annyira gázos a szervizhálózata, de azért nem egy Dell vagy HP.

    Angliában teljesen más a helyzet, ott nincs ilyen extra szolgáltatás csak ha fizetsz érte (és tulajdonképpen bárhol a világon), nem is kerül annyiba mint Magyarországon.

    [ Szerkesztve ]

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • Khelben

    nagyúr

    válasz tecsu #138050 üzenetére

    Azt nem teljesen értem, hogy lehet rossz egy garancia

    Például beadod a gépet egy hibával és visszakapod úgy, hogy nem is nyúltak hozzá. Majd beadod megint és megint visszakapod ugyanúgy hibásan. Majd még ezt ötször. Vagy beadod a gépet és három hónapig nem hallasz róla, a szerviz elérhetetlen, emailre nem válaszolnak, stb. Aztán három hónap múlva visszakapod a gépet karcosan és egy másik hibával. Vagy ugyanazzal a hibával és mellé egy másikkal. Ecseteljem még? :)

  • Wasquez

    senior tag

    válasz tecsu #138050 üzenetére

    Ez a baj: http://homar.blog.hu/2014/08/07/2_honap_30_level_0_megoldas_a_telemax-lenovo_duoval

    PC

  • Throme

    veterán

    válasz tecsu #138050 üzenetére

    Én mindig tartok ezektől a "speciális biztosító társaság", vagy bolti, kiterjesztett gariktól.
    Ha a gyári garin túl, de még az ilyen cégek gariidején belül történik valami, akkor már nem a gyári szerviz dönti el, hogy belefér vagy sem.
    Nem feltétlenül ugyanazt az elbírálást fogod kapni.
    Jöhetnek a kifogások, hogy leejtetted, leöntötted...mitomén...

    Ha csak nem teljes körű gari, és a júzer error is belefér, persze ezek meg nem túl olcsók...

    szvsz

Új hozzászólás Aktív témák