Új hozzászólás Aktív témák

  • robyeger

    addikt

    válasz rauschie #274 üzenetére

    Persze a játékok forráskódjait is igazítani kell még a több szálú feladatvégrehajtáshoz, de az alapvető gigszer abban rejlik, hogy lehetetlen előre optimálisan megtervezni a magok egyenkénti terhelhetőségét adatkiosztás szempontjából, és ha magonként külön vannak a gyorsítótárak azon idő alatt míg a művelthez szükséges adat az egyik gyorsítótárból átvándorol a másik gyorsítótárba sok esetben még lassabbá is teszi az össz művelet végrehajtását, mint ha csak megvárta volna egy mag esetében a teljes végrehajtást szép sorjában. Azonban ha osztott(közös) gyorsítótárat használnak a magok között, csak virtuálisan kell átcímezni a kért adatokat és már szinte azonnal végrehajtásra is kerülhet az adott művelet. [link]
    Ezért sok játék tesztben valamivel lassabbak az AMD X2, Intel Smithfield és Presler magos processzorok is 1magos testvéreiknél, mert külön-külön másodlagos gyorsítótárakkal rendelkeznek. Az Intel új Yonah magos procijait látták el elsőként osztott(shared) gyorsítótárazással a desktop processzorok világában, és tuti hogy ezt előbb utóbb majd az AMD is be fogja vezetni több magos processzorjaiba, hogy mikor az még ugyan kérdéses :F (vagy csak én nem tudok róla...)

    Keresem a 9th Company: Roots Of Terror játék magyar feliratos változatát,mindenféle megoldás érdekel; Intel Pentium-D940/''C1''stepping/ (1.3V-200x16) @ (1.43V-333x12) 4Ghz

Új hozzászólás Aktív témák