-
Fototrend
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Grausz_
csendes tag
Sziasztok!
Tudom már lerágott csont a Benq W1070 vs Epson TW-5200 téma, azért szeretném megosztani a tapasztalataimat. Elsősorban a fórum alapos átolvasása után elhatároztam, hogy a két lehetőség közül az EPSON mellett teszem le voksomat... sajnos, de erről majd késöbb, először a pozitívum.
Még a VB akcióban vettem a készüléket, így kb. 2 héttel a vásárlás után meg is kaptam a 30.000 forint jóváírást. Eléggé a kampány végén voltam így szerintem teljesen vállalható a 2 hét.
Beüzemeléskor (akkor még) jobb híján a világosbarna falra vetítettem, és azt kell, hogy mondjam nagyon szép színeket produkált és a méret? Hát az hatalmaaas A méret mindenek felett! Aztán vettem hozzá egy Fun Screen vásznat (kéretik nem lehurrogni, az asszony költségplafont vezetett be )
Zajszínt: Eco módban teljesen vállalható, tényleg csak a halk jeleneteknél hallható amúgy nem zavaró.
A fekete szint viszont teljes besötétítés mellett lehetne több, aki szereti az igazi feketét ne ezt válassza.
Az USB-n keresztül kizárólag képeket játszik le, de ez nem forszíroztam, nem emiatt vettem.
A távirányító írtó ronda (szerintem) fehér. Cserébe apró és nem kell "rálátnia" a készülékre, ha a vászonra irányítom akkor is tökéletesen veszi a jelet.
Rengeteg a finom beállítási lehetőség, trapéz korrekció és társai. Gyakorlatilag bárhová helyeztem több-kevesebb állítgatás után sikerült rápozícionálnom a vászonra lelógás nélkül.Így emlékezetből kb. ennyi jutott eszembe. Azért mondom, hogy emlékezetből, mert sajnos két héttel ezelött bemondta az unalmast. Minden különösebb előjel nélkül magától kikapcsolt. A túlmelgedésre figyelmeztető jel egyszer jel villant fel, és kézrátétellel mérve egyáltalán nem volt melegebb, mint egy héttel korábban. Kiszedtem a szűrőt, átfújtam, kipróbáltam, másik kábelekkel, más forrással de ugyanez. Na és most jön a fekete leves. Garancia levél elő, háztól házig garancia, szuper. Felhívtam a megadott EPSON szervízt (ASC-Magyarország Fogadó utca 4.). Mondták, hogy vigyem be bevizsgálni, addig nem tud semmit mondani. Kérdezem, hogy hol a háztól-házig garancia? Ő erről nem tud, vigyem be. Telefon az Epson Magyarorszgának. Természetesen van háztól-házig garancia, majd ők segítenek és küldenek egy futárt. Némi email váltás után, egyeztetett időpontban jött is egy futár, lemásoltam a garancia papírokat, bedobozoltam, kitöltöttem a szükséges papírokat és már el is ment. Egy hét elteltével telefon a szervízbe. Közlik, hogy igen megkapták a csomagot, ott van a polcon, de még nem foglalkoztak vele, van előtte egy másik készülék, ha azzal megvannak utána jön ez, majd jelentkeznek. Újabb egy hét elteltével ismét telefon: Még nem volt idejük ránézni, mert ven két (???) másik készülék előtte, ha azok megvannak akkor jelentkeznek. Másnak jön egy telefonhívás. A futár az, otthon van a ház előtt és hozott egy csomagot...
(természetesen a szervíz nem próbált meg elérni, se emailen se telefonon). Oké, akkor beszéljünk a szervízzel, hogy mégis hogy csinálták ezt, 1 hete a második volt a sorban most meg a harmadik, aztán egyszercsak egy délután alatt bevizsgálták, megjavították, letesztelték, becsomagolták és feladták? Sajnos erre nem hajlandóak válaszolni, a dobozban benne van a szervízlap azon minden rajta van, nekik nincs arra idejük, hogy ezt megnézzék!!! (ez aztán a hozzáállás) Még egy utolsó telefon az epson központnak, de ők mossák kezeiket, mert semmi közük nincs a szervízhez. Most ott tartunk, hogy valahol a futárszolgálatnál kallódik a csomag, mert 4 után nem tudják kiszállítani, és jelenleg nem tudom megoldani, hogy munka előtt/alatt átvegyem a csomagot.Részemről az Epson ügyintézés szempontjából leírta magát.
-
_Grausz_
csendes tag
Ahogy Akos1994 is mondja nem a vetítővel volt bajom (a feketéjén kívül) hanem magával az epson szervíz hátterével.
Sajnos nem ez volt az egyetlen készülék a családban ami megadta magát, egy Dell Inspiron notebook (árban a harmada kb a projektornak - teljesen belépő modell). Telefon a szervíznek, már a telefonban segítőkészek voltak, mivel sürgős volt másnapra megbeszéltük, hogy bevisszük a gépet kijelző cserére. Pénteken zárás előtt egy órával érkeztünk, kb. 30 perc alatt végeztünk a papírmunkával együtt és már egy tökéletes masinával tértünk haza. Szóval, igenis létezik kis hazánkban profi (és segítőkész) support támogatás.Ha arra gondolsz, hogy vetítés szempontjából jó gép-e, akkor azt fogom mondani, hogy igen. (a kategóriáján belül Viszont a support miatt nem biztos, hogy újra ezt a készüléket venném.
-
_Grausz_
csendes tag
válasz _Grausz_ #14627 üzenetére
Sziasztok!
"Sikeresen" visszakaptam a készüléket az EPSON szervízből. Egy hete, pénteken nagy nehezen sikerült egyeztetni a futár céggel, de legalább a megbeszélt időben meghozták a készüléket. Mivel utaztunk le vidékre, így azon a hétvégén nem volt időm kipróbálni a készüléket, így a mostani hétvégére időzítettem egy jó kis filmnézős napot, gondoltam demózom pár ismerősömnek a "mozi varázst"... Hát nem jött össze...
Gratulálni tudok az EPSON szervíznek, hogy visszaküldték a projektort ugyanazzal a hibával amivel beadtuk. Sikeresen nem csináltak vele semmit két hétig. Szerintem le sem tesztelték, mert még 15 percet sem kellett járatni a vetítőt ahhoz, hogy jelentkezzen a hiba.
Nem csodálom azt sem, hogy nem tudták elmondani a telefonban, hogy mi volt a hiba. Leráztak azzal, hogy minden benne van a szervízlapban, ami pedig fel lett adva a dobozban. Nos a kedves ASC Hungary annyit írt rá a lapra, hogy: javítás és tisztítás, 6 munkaóra.
Egy életre megbántam, hogy EPSON-t vettem
Egy negyed milliós készüléknél nem azt várja az ember, hogy 2 hónapból majdnem 1 hónapig ne lehessen használni!
-
_Grausz_
csendes tag
válasz escape #14931 üzenetére
Én is a szivárvány miatt döntöttem a 3LCD mellett, mert nem volt lehetőségem élesben kipróbálni egyet és egyszerűen nem akartam rizikózni.
Viszont azért maga a 3 LCD technológia sem egy csúcsok csúcsa. Én például igazi feketét még nem tudtam a projektorból kivarázsolni, maximum szürkét. Persze hála a "gyors " szervíznek időm sem volt sokat állítgatniSzerk: azt kihagytam, hogy a szürke csak teljesen sötét szobában zavaró, ha van beszűrődő fény akkor nem problémás!
[ Szerkesztve ]
-
_Grausz_
csendes tag
válasz AVhelper #15945 üzenetére
Köszi!
Nagyon barátságos az ára ennek a Samsung szemüvegnek.
Eredetileg 5 javítás utánra mondták a cserét, utoljára azt mondta az Epson, hogy a 4. után cserélik. Most kiküldték németországba javítani, ha így sem lesz jó akkor már csere lesz.
Jó volna lassan fél év után megnézni egy filmet megszakítás nélkül ) -
_Grausz_
csendes tag
válasz AVhelper #15945 üzenetére
Visszakaptam az Epson szervízből a "drágaságot" és kaptam kölcsönbe ilyen Samsung 3D szemüveget. Az alatt a 40 perc alatt amíg működött a projektor sikerült összepárosítani őket és működött a 3D!
Telefonban azt mondta az Epson, hogy kérvényezzük az új készüléket, mert maguktól nem fogják felajánlani, ezt megtettük, aztán jött is a gyors válasz: szerintük nem indokolt, egy közel 4 hónapja használhatatlan készüléket kicserélni
Sajnos most ott tartunk, hogy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordultunk!
Poén:
Azt nem gondoltam, hogy az "Epson EH-TW 5200 Foci VB akció" azt jelenti, hogy csak a vb alatt működik a projektor -
_Grausz_
csendes tag
válasz AVhelper #16893 üzenetére
Persze, leírom nagyon szívesen!
Az Epson már hívott pénteken telefonon (sajnálatos, hogy ennyit kell szívni, hogy ennyit megtegyenek) és nekik is elmondtam ezeket:
Komód tetején, jobbról, balról, és elölről semmi sincs a közelében. Hátul van a fal, de mivel kicsi a szoba csak akkor nem lóg le a vászonról a kép ha előretoljuk a kanapét, úgyhogy filmezésnél olyan 60-80 centire van a hátsó fal. Azt is megkérdezte a kolléga, hogy nem dohányzunk-e a szobában Természetesen nem.
Aztán kitértünk a vetítése forrásokra és a kábelekre is:
10 méteres noname hdmi
1,8 méteres profigold hdmi
vga-kábel (d-sub)
PS3, Bd-lejátszó, laptop és házimozi erősítő
A fentieket bármilyen variációban kapcsoltuk össze ugyanúgy kikapcsolt egy idő után.
Ja igen, a szobában nem megy maxon a fűtés, inkább hideg a nappalink.Remélem 1 héten belül be tudom küldeni az epsonnak a cuccot. Jelenleg hajtás van a melóban, és már nem nagyon tolerálják, hogy a futár miatt el kell kéreckednem a munkából.
Ráadásul TNT az egyetlen futárcég aki nem hajlandó 5 után vagy 7 előtt kijönniEgy ingyen szemüvegnek én is örülnék
-
_Grausz_
csendes tag
válasz AVhelper #17041 üzenetére
Még ott van a helyén mozdulatlanul amióta visszajött az EPSON szervizből és kipróbáltuk.
Hétfőn reggel hívta a feleségemet a futár, olyan 10 körül, hogy ott áll a ház előtt és engedjük már be.
HÉTFŐN MUNKAIDŐBEN! Állítólag a szerviz mondta a TNT-nek, hogy 9 és 13 között jöhetnek hozzánk...
Ha az előző 6 alkalommal nem voltunk otthon napközben most miért gondolják, hogy ott leszünk?Javítsatok ki, ha tévedek! Nekem túl nagyok az elvárásaim, hogy egyeztessenek velünk?
Életem legnagyobb tévedése volt, hogy Epson projektort vettem!
-
_Grausz_
csendes tag
Elnézést, ha félre érthető voltam, nem keverem a futárcéget a szervizzel, de azért a tényeket leírom, hogy pontosabb képet kapjatok Tisztában vagyok azzal, hogy a futárcég kötött, de tudok példát mondani rugalmasabb futár cégre is, akik még este 7-kor is gond nélkül kihoznak bármit.
Amikor az epson mellett döntöttem az is szempont volt, hogy háztól házig szervizt ígértek probléma esetén!
Reggel 7 előtt indulok otthonról, egy órát bkv-zom, aztán (jó esetben) 8-4-ig ülök az irodában és utána egy óra mire BKV-val eljutok valahova. Ha tudsz mondani egy Epson szervizt ahol este 5 és reggel 7 között bevihetem a terméket, és bkv-val könnyen megközelíthető szívesen elviszem! Komolyan!
FAQ: munkahelyre sajnos nem fogadhatok csomagot és ha lehetne akkor sem szívesen járkálnék egy negyed millió forintos készülékkel a hónom alatt.Szóval a háztól-házig garancia miatt kifejezetten az epson mellett döntöttem. Hétköznap nincs túl sok időm és mindössze arra vágytam, hogy hétvégénte leüljek, esetleg átjöjjenek a barátok és megnézzünk egy filmet kikapcsolódás képen. Hát a kikapcsolódásból csak idegeskedés lett
-
_Grausz_
csendes tag
válasz AVhelper #17058 üzenetére
Amikor pénteken beszéltem az Epsonnal akkor mondtam, hogy nagyon nehezen tudom csak megoldani, hogy napközben otthon legyen valaki. Szerintem nem is egyeszer.
Mivel mást nem tudok tenni, egyeztetek/szervezkedek/könyörgök a főnöknél.
Nem a szállítás egyeztetése miatt hívott az Epson, hanem azért mert szóba került a fogyasztó védelem, sajnos fenyegetőzés nélkül semmibe veszik az embert! A szállítással kapcsolatban annyiban maradtunk, hogy szól a szervíznek, hogy intézkedjenek a futárral kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen