-
Fototrend
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Grausz_
csendes tag
válasz _Grausz_ #14627 üzenetére
Sziasztok!
"Sikeresen" visszakaptam a készüléket az EPSON szervízből. Egy hete, pénteken nagy nehezen sikerült egyeztetni a futár céggel, de legalább a megbeszélt időben meghozták a készüléket. Mivel utaztunk le vidékre, így azon a hétvégén nem volt időm kipróbálni a készüléket, így a mostani hétvégére időzítettem egy jó kis filmnézős napot, gondoltam demózom pár ismerősömnek a "mozi varázst"... Hát nem jött össze...
Gratulálni tudok az EPSON szervíznek, hogy visszaküldték a projektort ugyanazzal a hibával amivel beadtuk. Sikeresen nem csináltak vele semmit két hétig. Szerintem le sem tesztelték, mert még 15 percet sem kellett járatni a vetítőt ahhoz, hogy jelentkezzen a hiba.
Nem csodálom azt sem, hogy nem tudták elmondani a telefonban, hogy mi volt a hiba. Leráztak azzal, hogy minden benne van a szervízlapban, ami pedig fel lett adva a dobozban. Nos a kedves ASC Hungary annyit írt rá a lapra, hogy: javítás és tisztítás, 6 munkaóra.
Egy életre megbántam, hogy EPSON-t vettem
Egy negyed milliós készüléknél nem azt várja az ember, hogy 2 hónapból majdnem 1 hónapig ne lehessen használni!
-
KisTücsök
addikt
-
szepi0808
senior tag
válasz _Grausz_ #15800 üzenetére
A jó kábelek inkább egy jó rendszerben mutatják meg magukat, az alsó kategóriás dolgokban nem sok szerepe van a milliós kábelezésnek. Nem megsérteni akarlak, nem is tudom, milyen rendszered van, csak a vizsgálathoz szóltam hozzá.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z2000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
Haart
addikt
válasz _Grausz_ #15800 üzenetére
Helyes
Én egy ilyen HDMI kábelt használok teljes megelégedettséggel.
Problémamentesen.
A sámánok meg mormolhatják tovább hogy: de ez nem jó, meg szar a minőség stb. -
AVhelper
senior tag
válasz _Grausz_ #15939 üzenetére
Az XPAND 3D RF szabványnak megfelelő bármely szemüveg használható.
Most ebben nem vagyok 100%-ig biztos, de talán a Samsung SSG-P51002
Talán ennyi javítás után kapsz egy új vetítőt, nem?
-
AVhelper
senior tag
válasz _Grausz_ #16883 üzenetére
Ez sajnálatos. Beszéltem az Epson hazai illetékes termékfelelősével, tud az ügyedről és intézkedik (lásd privátban). De tanulságképpen, le tudnád írni, hogy milyen körülmények között használnád ezt a szerencsétlen vetítőt? Arra gondolok, hogy biztosított-e a hűtéséhez szükséges levegőellátás?
-
-
epzon
őstag
válasz _Grausz_ #17051 üzenetére
Azért azt tedd hozzá hogy a futár szolgáltatás nem egy kötelező szolgáltatás hanem az egy extra amit a szerviz ad. Szóval nyugodtan megfoghatod és beviheted amikor tetszik ugyanúgy mint bármilyen más márka esetén.
Vagy kérheted a futárt bárhova ahol megoldható hogy átvegye (munkahely, szomszéd barát stb)és igen egyébként így működnek a futárcégek
pl nem bonthatod ki a csomagot amíg át nem veszed ha hozz valami
de hogy vedd át ha nem látod hogy benne van e amit kértél és annyi van benne aminek lennie kellén a múltkor megszívtam így, azt mondta a futárcég hogy ha nem nyithatom ki, akkor be kell mennem a központjukba és majd ott átvehetem... no comment...
[ Szerkesztve ]
-
AVhelper
senior tag
válasz _Grausz_ #17051 üzenetére
Amikor pénteken felhívott az Epson és beszéltetek, mondtad, hogy ne is küldjenek futárt 7 és 17 óra között, mert nem lesz otthon senki?
Ha tudható - mint egy korábbi bejegyzésedben le is írod -, hogy a TNT nem hajlandó reggel 7 előtt és du. 5 után kimenni, Te pedig nem érsz rá munkaidőben a szervizbe elmenni, akkor hogyan gondoltad eljuttatni a vetítőt?
Szóval azt nem értem, ha múlt pénteken az Epsontól felhívnak egyeztetés céljából, akkor hogy a bánatba nem sikerül egyeztetni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest