Új hozzászólás Aktív témák

  • szki

    őstag

    válasz Bodor #1998 üzenetére

    Erről jut eszembe, hogy van egy friss példám a gyártónál érvényesített garanciára. Könnyű súlyú, kis méretű cuccok esetében nem nagy hátrány a magyar kisker gari hiánya.
    Persze én is vásárolok az ipon, pcx, és hardverker boltokban. 3x már gariztattam is náluk gond nélkül (alaplap, hdd-k).
    Ramot is RMA-ztattam már OCZ-vel, de most Crucial SSD-vel friss sztori:
    A közel 3 éves 64 GB-os M225 SSD-m elromlott, mert nem ismerte fel az alaplap sehogy se. Voltak újraindulási jelek, hogy döglődik, így nem ért váratlanul.
    Crucial Supporttal rendeztem az ügyet:
    - 07.11.-én kaptam RMA számot.
    - 07.12.-én postáztam is Nagy-Britanniába, hogy cseréljék (1800 Ft postaköltség, ajánlott elsőbbségi).
    - 07.19.-én jött az email, hogy megkapták, és vizsgálják
    - Ma, azaz 07.20.-án jött az email, hogy a csere SSD-t küldik UPS-sel. (Természetesen nyomon követhető egy kóddal, hogy éppen merre jár a csomag)
    Crucial m4 64GB-osat kapok vissza, ami jóval modernebb, mint a régi :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák