Új hozzászólás Aktív témák

  • dorika87

    őstag

    válasz Ice&Lime #22123 üzenetére

    Akkor ebből a szempontból jobb lenne ha a bolt inézné. Vagyis ez is emberfüggő, de tény, hogy kényelmesebb ha beviszem oda ahonnan vásároltam és megkérem őket, hogy intézzék a garanciát ők. Bár szerintem ha normális az üzlet/bolt és ha valami történik az ssd-vel gari időn belül és oda visszük remélhetőleg intézik a garanciát, persze gondolom ez sok mindentől függ, lényegében, hogy a bolt hogy áll hozzá.

    Egyébként kérdem én.... kinek és eddig hányszor volt szüksége ssd gariztatásra?
    Mert nagyon remélem, hogy ez azért nem sűrün előforduló dolog.
    Van pár ismerősöm aki cserélte a hdd-t notebookban ssd-re és van aki már több mint egy éve használja így és nem tapasztalt semmi furcsát/hibát hozzáteszem rendeltetésszerűen volt használva, tehát nem másolnak több TB-okat meg hasonlók, inkább csak alapfelhasználás, programozás, virtuális gép, visual studio ilyesmi.

Új hozzászólás Aktív témák