-
Fototrend
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Ezt a leírás azért hoztuk létre, hogy segítsünk eligazodni a tévék kusza és állandóan változó világában. Először következzenek a kérdések, amikre szeretnénk választ kapni:
1. Tévére szánt összeg, forintban?
2. Mire használnád leginkább? (pl. filmnézés, tévénézés, játék, sport)
3. Milyen messziről nézed a tévét, és mekkora méretűre gondoltál?
4. Világos vagy sötét szobában nézed-e a tévét, többnyire nappal vagy este?
5. Szemből vagy enyhén oldalról nézed-e a tévét, illetve általában többen nézitek-e?
6. Milyen szolgáltatások/funkciók fontosak neked? (pl.HBO, Netflix, AirPlay, PIP stb.)
7. Milyen csatlakoztatási igényeid vannak? (pl. jack-csatlakozó, optikai stb.)
8. A tévé talpa középen vagy oldalt legyen?
9. Miket részesítesz előnyben? (pl. márka, operációs rendszer stb.)
10. Milyen egyéb követelményeid vannak? (pl. Ambilight, légegeres távirányító stb.)
11. Csak új vagy használt tv is szóba jöhet (garanciával vagy anélkül)?
Ajánlott modellek összehasonlító táblázata (haladóknak)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pomk
őstag
Tegnap egy ~10 emailből álló levélfolyamba keveredtem egy adott M.O.-i számítástechnikai bolttal, akit nem szeretnék megnevezni, de legjobb tudomásom szerint a nagy nevek között szerepel. A fő kérdésem első körben az volt, hogy Samsung tvkre milyen típusú garancia van? Bolti vagy hivatalos Samsung? A második pedig az, hogy a "hivatalos" garancia leteltével milyen biztosítást kapok a tv-re? Rövid tömör válasz: "3 év bolti és egy link az Extra garancia feltételeire". Azt természetesen nem fejtették ki, hogy ez mit is takar pontosan ki végzi a javítást, hol, hogyan, stb.? Válaszuk a következő volt: "A televízió készülékeinkre teljes körű garanciát vállalunk. Amennyiben a készülék valamely okból meghibásodik azt felénk kell jelezni, mert a jótállás kizárólag rajtunk keresztül érvényesíthető."
Viszont az továbbra sem volt tiszta nekem, hogy a javítást ki is végzi pontosan? Ezért újra megkérdeztem. Válasz: "A jótállási időn belüli javítással kapcsolatban sajnos több információt nem tudunk adni." és hogy "A vásárláskor cégünkkel köt adásvételi szerződést, így a jogszabály hibás teljesítés esetén minket kötelez. Az, hogy cégünk ennek megfelelően melyik szerviz igénybevételét használja, az adott márka terméktípusa és a hiba jellege dönti el."
Ekkor kértem egy listát, hogy ugyan írják már le, hogy akkor milyen hibát ki javít? Ezt természetesen megtagadták, mert "...munkánk ellátásának minőségét rontja és értékes időt venne el vásárlóinktól ha elkezdenénk összegyűjteni Önnek az adatokat. Ez nem a munkánk része."Számomra teljesen elfogadhatatlan az, hogy nem hajlandóak leírni azt, hogy az én 100-200.000 Ft-os tvmet ki a t*köm fogja megjavítani? Jóska bácsi a garázsban, vagy egy hivatalos márkaszerviz? Ezen kívül továbbra sem tiszta, hogy a 2 év hivatalos garancia lejárta után mi fog történni ha meghibásodik a tv? Az világos, hogy igazából ez egy biztosítás, de javítják, cserélik? Melyiket ki végzi el? Jóska bácsi a garázsból vagy a hivatalos márkaszervi? Az ügyet a bolt kezeli, vagy nekem kell véget nem érő harcba keverednem a biztosítóval és bizonygatnom az igazam? Futár hozza-viszi vagy a boltban személyesen kell megjelenni a tv-vel?
Ez minden nem hivatalos márkakereskedőnél, webshopnál így megy, vagy ez a fent említett bolt sajátossága?
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...