-
Fototrend
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Ezt a leírás azért hoztuk létre, hogy segítsünk eligazodni a tévék kusza és állandóan változó világában. Először következzenek a kérdések, amikre szeretnénk választ kapni:
1. Tévére szánt összeg, forintban?
2. Mire használnád leginkább? (pl. filmnézés, tévénézés, játék, sport)
3. Milyen messziről nézed a tévét, és mekkora méretűre gondoltál?
4. Világos vagy sötét szobában nézed-e a tévét, többnyire nappal vagy este?
5. Szemből vagy enyhén oldalról nézed-e a tévét, illetve általában többen nézitek-e?
6. Milyen szolgáltatások/funkciók fontosak neked? (pl.HBO, Netflix, AirPlay, PIP stb.)
7. Milyen csatlakoztatási igényeid vannak? (pl. jack-csatlakozó, optikai stb.)
8. A tévé talpa középen vagy oldalt legyen?
9. Miket részesítesz előnyben? (pl. márka, operációs rendszer stb.)
10. Milyen egyéb követelményeid vannak? (pl. Ambilight, légegeres távirányító stb.)
11. Csak új vagy használt tv is szóba jöhet (garanciával vagy anélkül)?
Ajánlott modellek összehasonlító táblázata (haladóknak)
Új hozzászólás Aktív témák
-
So5ika
csendes tag
Sziasztok!
Ahogy ígértem, itt vagyok az újabb fejleményekkel. Visszamentem az Eurinicsba, felvettük a minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyvet, amelyből kaptam egy példányt. Ők továbbították azt központ felé. Pár nappal később felhívott a központ, hogy kaptam-e már választ a Samsung szerviztől vagy ügyfélszolgálattól? Mondom nem. Erre ők, akarom-e hogy személyes adataimat továbbítva jelen minőségi kifogással rákérdezzenek-e Samsungéknál, hogy mi helyzet? Mondom igen.
Aztán jött a válasz Euronicstól, hogy a kérése el lett utasítva GDPR miatt.
"2021. július 23-án felvettük Önnel a kapcsolatot, hogy szíves hozzájárulását kérjük személyes adatainak harmadik fél részére való továbbításához, az eset kivizsgálása érdekében. Visszajelzései alapján hozzájárult az adatszolgáltatáshoz.
Ügyfélszolgálatunk felvette a kapcsolatot a Samsung magyarországi képviseletével, panaszának teljeskörű kivizsgálásának érdekében. Ügyfélszolgálatunk szeretett volna a segítségére lenni a hiba bejelentésében, valamint az Ön igénye teljesítésében, viszont a jelenlegi adatvédelmi szabályozásokra hivatkozva a gyártó ügyfélszolgálata cégünknek, mint harmadik félnek nem ad semmilyen tájékoztatást."
Felhívtam Samsungot, hogy kérésemre Euronics megkereste őket, megkapták-e a minőségi kifogásról szóló jkv-t? Válasz, nem.
Itt tartunk jelenleg. Újra visszamegyek az Euronicsba, kikérem a véleményüket és írok egy összefoglaló e-mailt a Samsungnak, becsatolok minden ügyiratszámot, jegyzőkönyvet, képeket, dátumokat és felveszem a kapcsolatot a járási hivatallal, illetve békéltető testülettel..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen