-
Fototrend
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Ezt a leírás azért hoztuk létre, hogy segítsünk eligazodni a tévék kusza és állandóan változó világában. Először következzenek a kérdések, amikre szeretnénk választ kapni:
1. Tévére szánt összeg, forintban?
2. Mire használnád leginkább? (pl. filmnézés, tévénézés, játék, sport)
3. Milyen messziről nézed a tévét, és mekkora méretűre gondoltál?
4. Világos vagy sötét szobában nézed-e a tévét, többnyire nappal vagy este?
5. Szemből vagy enyhén oldalról nézed-e a tévét, illetve általában többen nézitek-e?
6. Milyen szolgáltatások/funkciók fontosak neked? (pl.HBO, Netflix, AirPlay, PIP stb.)
7. Milyen csatlakoztatási igényeid vannak? (pl. jack-csatlakozó, optikai stb.)
8. A tévé talpa középen vagy oldalt legyen?
9. Miket részesítesz előnyben? (pl. márka, operációs rendszer stb.)
10. Milyen egyéb követelményeid vannak? (pl. Ambilight, légegeres távirányító stb.)
11. Csak új vagy használt tv is szóba jöhet (garanciával vagy anélkül)?
Ajánlott modellek összehasonlító táblázata (haladóknak)
Új hozzászólás Aktív témák
-
g4bb3r
tag
válasz Pro Koryak #13010 üzenetére
Nekem nem ennyire durva a sztorim de leírom okulásként.
Rendeltem egy 49colos FHD LG tv-t a Mall.hu-ról (ott volt legjobb áron 24hó gari etc). Irják, hogy Royal Sprint-el akár másnapra ott lehet (délelőtt adtam le a rendelést). Kártyával fizettem (soha többet előre), várok. Jönnek a mailek , nézem a tranckinget hát nem akar mozdulni a tv nyilván nem lett belőle másnap semmi 1 nappal későbbre igérték. OK, tárgynapon reggel 9kor csörög a telefon Royal Sprint-es futár hív itt van 30 perc. OK lemegyek. Jön egy rozzant furgon , kiszáll a futár nyitja az ajtót nehezen nyilik rángatja.. na miben akadt meg? Hát a TV dobozában..
Már itt elkezdett rángani a szemem sarka.. Nyilik az ajtó látom messzitől ez nem az a tv lesz mert csak 40 colos.. Mondom a futár srácnak ez nem az, nézzük a cimkét , név cím rendben van. Ezután kérdi "akkor nem veszed át?" Há' mondom nem.
OK futár vissza el. Hivom Mall.hu ügyfélszolgálatot. Mondja a csaj , hogy akkor az ugy lesz a amint visszaér a tv a raktárba akkor küldik a másikat. (ez volt csütörtök, szerinte hétfő előtt nem fog visszaérni). Mondom ez nem OK hivják fel a futárt h nem vettem át, nehogy már egy hetet várjak. Neem azt nem lehet bla bla. Kérdem és ha kérem vissza a pénzem? Akkor is meg kell várni h visszaérjen.
Mérgemben felhivtam egy másik webshopot (Digital Szalon) megkérdeztem van e raktáron ideér e másnapra , lehet e futárnál fizetni kártyával. Mindenre igen volt a válasz meg is rendeltem. Pénteken meg is jött rendben, DPD-vel futárnál kártyával fizettem , örülés.
Mondanom se kell mall.hu azóte se utalt vissza, ma csütörtök van minden nap "abuzálom" őket telefonon..
Long story short - mall.hu / Royal Sprint messzire kerülendő!