-
Fototrend
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Ezt a leírás azért hoztuk létre, hogy segítsünk eligazodni a tévék kusza és állandóan változó világában. Először következzenek a kérdések, amikre szeretnénk választ kapni:
1. Tévére szánt összeg, forintban?
2. Mire használnád leginkább? (pl. filmnézés, tévénézés, játék, sport)
3. Milyen messziről nézed a tévét, és mekkora méretűre gondoltál?
4. Világos vagy sötét szobában nézed-e a tévét, többnyire nappal vagy este?
5. Szemből vagy enyhén oldalról nézed-e a tévét, illetve általában többen nézitek-e?
6. Milyen szolgáltatások/funkciók fontosak neked? (pl.HBO, Netflix, AirPlay, PIP stb.)
7. Milyen csatlakoztatási igényeid vannak? (pl. jack-csatlakozó, optikai stb.)
8. A tévé talpa középen vagy oldalt legyen?
9. Miket részesítesz előnyben? (pl. márka, operációs rendszer stb.)
10. Milyen egyéb követelményeid vannak? (pl. Ambilight, légegeres távirányító stb.)
11. Csak új vagy használt tv is szóba jöhet (garanciával vagy anélkül)?
Ajánlott modellek összehasonlító táblázata (haladóknak)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz fojtviki #42029 üzenetére
"No mindegy, remelem 4-5 evig nem lesz baj vele "
Én is ezt kívánom! Már önmagában az felháborító, hogy a biztostás mennyi mindenre nem terjed ki.
Az üzletekben nem így reklámozzák ezt a konstrukciót.
A mosógépem esetében pénzkidobás volt (a biztosító szerint egy mosógép esetében teljesen normális, hogy az ajtót szigetelő gumi elválik, mert "gyakori, hogy a ruhák miatt történik". Egy mosógépben, amibe ruhát teszünk ugyebár... Amúgy a szervizes kint járt a saját kockázatomra - ki kellett volna fizetnem a kiszállási díjat, ha ugyanazt állapítja meg, mint az ügyintéző -, és megállapította, hogy anyaghiba; garanciális hiba. Csak éppen ígérete ellenére nem láttuk többé a szervizt, aki szerint "januárban jön egy másik kolléga, és kicseréli"...)
Az utóbbi két tévémet még én is így vásároltam, de mostantól soha többén nem fizetek egy fillért sem ilyen "extra biztosításért", és mindenkit lebeszélek róla!"Aquila non captat muscas."