-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
válasz dellfanboy #81317 üzenetére
Hát igen az már egy másik kategória Össze tenném a kezem ha ilyen lenne az aeroxban
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz JeeTee #81322 üzenetére
Nem véletlen, hogy nem válaszolnak, nem ismerik a foncsor vetítési paramétereit, és izzó-izzó-led között rengeteg különbség van, ezt max próbálhatni tudod, saját magad konzolt gyártani bele, 1 pár mm eltérés és már a szembejövő szemét égeted ki, pedig jót akartál. és tényleg csak pár mm-ről van szó
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz JeeTee #81325 üzenetére
Nem az izzóval van a baj hanem a búrával, és annak a belső kialakításával. Gyujtópontjának elhelyezkedésével. Nem látom írtál-e típust, ha igen akkor elsiklottam felette.
Nekem sikerült az aeroxba és a kiskínaiba is mást tenni de az utólag számolva 40.000ft tanulópénz volt.
Az aeroxba a gyári búrához képest az utángyártott foglalata mélyebb és máshova vetít a rögzítőfüleknél a plusz merevítés nem engedte kellően befeküdni a burkolatba és felfelé is kezdett el világítani, ami a gyári izzóval nem tűnik fel mert am is lóf*szt sem látsz, de egy átkötés után 14V-ról ahogy megjelenik a vetítési kép, kezdhetsz gondolkodni, hogy ki is mersz e vele hajtani közútra, és kockáztatod, hogy megölnek 10 méter után vagy faragsz... Inkább vegyél segédfényt, ha senkinek nicns tapasztalata
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Létezik sisakbeszélős topik?
WAYXIN R9-el szemezgetek, de....https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz szabygbarca #81421 üzenetére
A szivatót megvárod míg beáll? vagy mechanikusat vettél? Az első 1km nyögvenyelős nekem is, majd ha bemelegedett lehe rángatni. Illetve a karbi csere oké, a szívócsonk mértete mekkora, mert nekem az is limitálva volt 16-os karbi mellé 12-es szívó dukált gyárilag.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
-
Tamás9x
őstag
Ha jól látom kezdenek bejönni a kiskinai 50-125 injektoros 1hengeres motorok
Van valakinek tapasztalata ezekkel az injektorokkal? nagyon le szeretném scerélni a játszós gépemen a 26-os karbit egy iylen csodára Hátha változna a fogyasztás, és simább lenne a teljesítmény is, nem kellene annyit utánna állítgatni, vagy ezt vajon még nem tudják ?
szóval helphttps://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz nyogo83 #81528 üzenetére
Nagyon szuper Ahogy nézem ugyan arra a blokkra pakolják fel, az 1P39-54FMI/B-ig.
Még egy oylan beteg kérdés, vajon fel lehet a folytószelepház felöl töltenia rendszert egy elektromos turbóval? Lehet játszania torlólevegővel, vagy ezek már erre nem épp alkalmasak és érdemes nézni valami versenyvezérlőt? Mert légtömeget is kellene nézni akkor töltés közben.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz nyogo83 #81530 üzenetére
Olajhűtő alapból van a blokkon, és van hozzá plusz egy 3* akkora radiátorom is, az lenne a legkevesebb, a brushless motoros turbókkal már simán lehet dolgozni, jobb hatásfokkal mint egy sima mechanikus turbo.
energy4ever:
Karbi és blokk cserére is azt mondták sosem fog normálisan működni, köszöni szépen jól van a blokk, a generátorhoz sem kellett volna hozzá nyúlni mert szar lesz az is köszöni szépen jól van a ledesítés is egy fos lesz, hát.. tettem fel képeket Hát még a AC CDI csere DC CDI-re, mert programozni kell...
Az injektor kérdésre is sorra lehülyéztek, más meg felpakolja és megy vele ...[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz nyogo83 #81558 üzenetére
Ha nem injektoros a karbit is le kell róla dobni, a gázkarból kiszedni a határolót, átkötni 12V-ra a lámpákat, gyári gumi azonnal kuka, bovdeneket zsirozni olajozni mert szárazon fut, a króm cuccok nagyon silány, ha lekezeli az ember azonnal akkor időtálló lehet Kb ennyi
Oh EGR szelepet kikötni mert képes megfulladni a városban.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz Zoli bácsi #81560 üzenetére
Amikor bejöttek 150K-200K-ig lehetett megvenni ezeket, akkor még rá tudott az ember a pici hibákra, mostmár iszonyat borsos
Annyíra nem megbízhatatlanok, a "szocis" szemlélettel kell belekezdeni, azaz mindent átellenőrizni, és nem érhet meglepetés. A gyári gumival majdnem 10K km-t tudtam le, olyan mintha jegen menne az ember. a blokk szinte megölhetetlen van egy saját csoportjuk face-n 20K km után még csak szelephézag és olajcsere, aki ki merte engedni 1500-2500km/periódusra azoknak csörög a lánc a vezérlésben, de kb ennyi.
[link]nyogo83: Közben látom ugyan azt pögyögtem le mint te csak több rizsával,
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
50-70 között akkora különbség nincs, hogy ne tudja átforgatni. Szenvedni fog de be kell inditania. Mindenféleképpen elvinném szerelőhöz, mert nem normális, hogy kézzel kell tartani, hogy le ne álljon, amíg bemelegszik. Majd nyáron is el kell még 1* vinni finomhangolásra.
Annyi pénzétz nagyon jó volt, még ha sok rejtett hibája van akkor ishttps://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
HJC I70-e van valakinek? Mennyire tágulnak, kommunikáció előkjészítéssel hogy áll?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Pedig kell Télen és nyáron is állítani kell, egybe lehet fűzni a kötelező takarítással. De ha van annyi rálátásod te is simán megcsinálod, ilyen kisebb" blokkoknál iszonyat sokat számít teljesítményben a tökéletes égés. Egy téli beállítással nekem nyáron simán elköpi a gyertyát, a nyárival télen fele annyi ereje van. De ha nem vagy "jeges" ember és melegben jársz vele akkor a nyári elég
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Valami jó szulfátpergető töltőt tud valaki? Van iylen opció a jelenlegiben is, de sajnálom használni a modellaksi töltőt iylenre.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Az teljesen normális oda vissza forgatva a kereket egy enyhe klattyot is hallhatsz.
Nem tudom neked hány km-ként vagy évenként kell de olajat is érdemes lecserélni a kihajtásban.NYPD: Nekem is, kiszedtem, megcsiszoltam picit, zsírmentesítettem, azóta folyamatosan visít a malossi rézreszelékes betét.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Az alu variátozházba bele tud marni a görgő magának egy saját pályát, ezzel eggyütt a görgőleszorító csillagot is marja, ezeket a marásokat lehet simítani, a csillagot cserélni kell. DE ha elkezded csiszolni, és nem egyesúlyozod ki a végén akkor adott fordulaton durván be fog rezonálni a blokk, és a főtengely csapágyakat is ki tudod nyírni elég hamar. Szóvala hoz ne nyúlj, inkább csere komletten ha elkopott valami.
A 2 csésze úgy van összecsiszolva, hogy amikor teljesen összezáródik, a friss szíj, nem ami most van benne, tehát kopásmentes szíj teljesen ki tud futni a csészék pereméig.
A hátsó szíjtárcsák külső tárcsájának a peremét csiszoltam még vissza, hogy amikor teljesen ki van nyitva akkor a perem ne zárjon koppra össze a kuplungharanggal. Nagyobb a légrés, később kezd el csúszni városban a kuplungom.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Igen egy lehelletnyi a görgőkön, a távtartó cső felpolirozva, a variátor belső rézperselye, vagy az bronz? is polirozva, és szilikonozva, de csak épp megmutatni neki, nehogy a szíjra rákerüljön.
Van aki ajánlja van aki tiltja.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
-
-
Tamás9x
őstag
válasz Laacika79 #82358 üzenetére
Az, hogy magában mennyit számít nem tudom, gyertyával, és trafóval együtt cseréltem, így dúsabbra tudom állítani a karbit.
Az tuti érezhető, hogy az intercom-om jobban recseg azóta.
A gyertya nagyon fekete, de gyújtáskimaradásom már nincs. Majd lehet szórakozok vele a hétvégén, cserélgetem, történik-e változás.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Kismotorra van valami jó láncolajzó? Scottoiler nem fér fel, na meg igen drága is lenne lelopatni róla. ha 1000km-t kibir a tartály már jó.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz teleahocipöm #82706 üzenetére
Ez nagyon jó Már csak azt nem tudom hova tegyem a tartályt.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz teleahocipöm #82708 üzenetére
Ha találok valami jó tartályt belinkelem ide, közben más kérdés:
EZ a légszűrő ér ennyit? [link]Semmi adatot nem látok a légellenállásáról.
Mosás szempontjából gondoltam váltásra, illetve ebay már nem opció.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz teleahocipöm #82712 üzenetére
Ezzel szemezgettem: [link] elég picike. nálam max a hátsó ülés alatt férne el.
vagy az oldal deknibe, de akkor a gravitáció problémás.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Létezik rányékolt gyujtókábel? Belecsattog az intercomba a gyujtás, ellenállásozni nem szeretném.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz nyogo83 #82728 üzenetére
Megvettem rá a nagyobb feszültségű rendszert, eltűnt a dadogás, égéskimaradás, a gyertya az gyári. Elég lagymatag szikrát adott. Nem nyúlnék hozzá, ha nem nagyon szükséges. ezért gondoltam az árnyékolást. Leburkolni a trafó-kábel- gyertya részt ami úgymond antennaként szolgál.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Adott egy 1p52fmi 125. téli leállásban terveznék rá valami izmosabb hengerfejet. Túllépi a 10.000km-t így amúgy is meg kell bontani a blokkot.
Érdemes? Ha igen miylen alternatívák vannak?https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Szintén zenész, de hamar meglett a korlátlan. Az oktató nem nagyon tudja elmagyarázni, mit kell érezned, ezt tapasztalni jobb, és gyorsabb is. Rengeteg oktató videót nézegettem testhelyzetről, plusz megvolt a váltós gyakorlatom, így azzal nem kellett pluszba szívni. CBF500-600, de az 500-ast a 2 henger miatt jobban szerettem a 600 nyúlós lomha.
Mindenki balfasz, ezen felesleges izgulni.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz macilaci78 #82841 üzenetére
Járni, egyensúlyozni nem fognak megtanítani, egy alapvető tudásnak lennie kell, ez benne van az online, és tantervi oktatásban is. Engem sem távolról néztek ölbe tett kézzel, és nem is futkároztak utánam, hogy jajj ne úgy így ne így úgy.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz macilaci78 #82843 üzenetére
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Nem olvastam a cikket, és nem is nagyon jártam még ennek utána, pár kocsiban is dupla gyertya van, van ennek tényleges létjogosultsága, persze gondolom van, ha költöttek pénzt rá, de tényleges ami nekünk is profit, az jelentkezik, vagy csak %-os eltérés égésben teljesítményben?
https://www.youtube.com/@kisstontour
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!