Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz thEndeR #55435 üzenetére

    Akkor magamra vállalom.

    Szögezzünk le pár dolgot: Nem vagyok a tuning híve... Miért?
    Szabálytalan
    Irreálisan nő a fogyasztás
    Csak a motort szokás tuningolni, féket, futóművet nem
    Ha rendes tuningot akarsz végezni egy komolyabb motor árát beleborítod, jogosítvánnyal...

    Ezek után mégis válaszolnék...
    Kezdetnek tökéletes egy Dio szerintem, rohangálni jó. 3,5-4L-ből eljár, olcsó az alkatrész, ha nem gyilkolod, és jó állapotút veszel, sokáig szolgál.
    Hátrány a kis kerék, de nem elviselhetetlen... Viszont 60km/h fölött nem célszerű vele menni, gyenge a futómű.

    Típushibák:
    Első teleszkóp szeret beállni, bontottan nehéz jót találni, felújítani nem éri meg, így újat kell venni (20k körül van, ha jól tudom).
    Hátsó teleszkópot érdemes megnézni, az tartósabb szokott lenni.
    Automata szívató szeret megdögleni 3500Ft
    Berúgókar belső "fogaskereke" le szokott kopni, könnyen javítható, nem vészes, de a gányolásra oda kell figyelni.

    Ha jó állapotú gépet veszel, jó olajat használsz, jó választás lehet.

    Tuningról nem nyilatkoznék, én nem látom előnyét (ha nem egy vadállat pályagép a cél), van itt olyan, aki Diot tuningol. :R

    www.dongosofor.hu

  • Den

    veterán

    válasz thEndeR #55435 üzenetére

    Tuningnál első kérdés; hogy a legaltás talaján akarsz-e maradni. Bár ez is csak részben kérdés,hiszen smkp-nál a szabály a végsebességet is limitálja, tehát hetvennel repesztve nakkor is megbüntethetnek ha ötvenes a henger. De ötvenessel könnyebb megúszni. Nagyobb hengerből van olyan amire tven köbcenti van írva, de ha mákod van kimérik és bukta.

    Azek után, ha mégis tuning, és bevállalod a hetvenes hengert, az a legköltséghatékonyabb, adott pénzért így kapod a legtöbb plusz erőt, akkor is ha a karbi kipuf gyári marad,csak hozzá kell hangolni a karbit, meg a hajtást. Ha még több erő kell akkor még nagyobb karbi, ha még több akkor plusz kipufogó.

    Ha maradsz ötvenesnél, akkor jobb kipufogó hozzáhangolt karbival, ha kevés, nagyobb krbi, ha még mindig kevés jobb ötvenes henger. De ez már drága móka.

    A leghatékonyabb egy hetvenes henger, de akkor bevállalod, hogy már akkor is szabályt szegsz, ha csak harminncal gurulsz.

    www.simson4t.hu

Új hozzászólás Aktív témák