Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz Zoli bácsi #86938 üzenetére

    Hát, már írtam nektek ide, aki sport motort vesz az pont ilyen dolgok miatt veszi és nem azért, hogy túra módban menjenek vele. Ez ilyen, ha jó ha nem. :) De ez az egész amúgy is egy álszent dolog, hiszen maguk a gyártók is erre a célra szánják őket. És akkor még lehet tovább is menni, hiszen pl az Aprilia és Ducati (mondjuk már pl a Bmw is) a japánokkal ellentétben már nem utcai sport motorokat, hanem pálya szintű ( természetesen nem gp szint) verseny motorokat ad ki közútra. És ez nem kimondottan csak a V4 erőforrás miatt értendő, hanem leginkább az elektronika és a futómű miatt is ami alattuk van. Míg pl egy gyári ezres gixeren azért kell alakítani, hogy eredményesen részt vegyél pl egy gsxr kupán, addig ezeknél az olasz motoroknál már csak egy minimális személyre szabás kell, és ezután egy pálya szintű motor van alattad szó szerint. A rajt automatikától kezdve a pit programig minden bennük van gyárilag.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák