Új hozzászólás Aktív témák

  • Ronyman

    aktív tag

    Sziasztok!

    Tanácsot szeretnék kérni. Kb. 1 hónapja vettem észre, hogy néha nincs UPC-s internetem meg telefonon. Nem volt gond, mert újraindítottam a modemet és minden rendben volt.Aztán egyre többször megtörtént az eset és meguntam. Hívtam az UPC-t szerdán, csütörtökön ki is jött a szerelő, újraszerelte az összes kábelt és jelezte, hogy azt látja, hogy az oszlop és a házunk között van valami szakadás. Egyedül van így nem tudja megoldani, mert szabály szerint nem mehet fel az oszlopra csak ha ketten vannak. Azt mondta, hogy leadja a lapot és szerinte hétvégén megoldják a dolgot, lehet nem is fognak beszólni hozzánk, csak felmennek az oszlopra, mert ott van a hiba. Miután elment, volt internet. Szombaton már nem volt, felhívtam az UPC-t. Elmondtam a történetet, meg hogy informatikával foglalkozom és létfontosságú az internet stb. Az ügyfélszolgálatos felvette a panaszomat, de nem tudta megmondani, hogy mikor jönnek ki. Kérdeztem, hogy reklamációt kinél adhatok le az UPC-vel szemben. Jelezte, hogy nála. Annyit mondott, hogy ír egy levelet a megfelelő személynek és megsürgeti a dolgot. Érdekes 30 perc után lett internet.
    Szombat estétől megint nem volt internet. Vasárnap ismételten felhívtam az ügyfélszolgálatot délben, hogy ugyan már mikor akarják helyreállítani a hálózatot, mert csütörtökön volt kint a szerelő, de semmi nem változott. Jobban mondva igen, szombat estétől már egyáltalán nincs internet sem meg telefon sem. Semmit nem tudtak mondani... Pesten rendezik ezeket, onnan irányítják a munkát ő ebbe nem lát bele. Ismételten kértem, hogy panaszt tehessek. Az ügyintéző jelezte, hogy nála lehet. Ez az ügyintéző már adott egy azonosítószámot is a reklamációról. Kérdeztem, hogy az előző miért nem adott, de nem tudott rá válaszolni. Írt ő is elvileg Pestre... ma reggel még nem volt internet.

    Szerződést anyám nem találta, így nem tudok bővebbet. Azt hiszem van valami rendelkezésre állási idő, amit szerintem már túlléptünk. Ezek után nem tudom, hogy mit csináljak, ha ma délutánra se lesz internet meg telefon, akkor felmondhatom a hűséges előfizetésem? Ők hibáztak, nem én. Esetleg kérhetek valamilyen kártérítést? Pl. arra a hónapra nem kell netet meg telefont fizetni.

    Jelenleg 120MBites internetem van telefon és tv szerződéssel. Alternatíva a T-online lenne, sajnos DIGI nincs. Szerintetek mit tegyek?

Új hozzászólás Aktív témák