Új hozzászólás Aktív témák
-
PLaci58
őstag
válasz kicsitrash #40522 üzenetére
Ügyfélszolgálati legutolsó esetem (t-com), hogy írtam nekik emilkét az online ügyfélszolgálatnál.
Erre írásos válasz helyett pár nap után felhívnak telefonon, hogy ezzel nem tudnak mit kezdeni jelentsem be hibára telefonon
Mondom neki, hogy bejelentettem írásban, mi lenne ha írásban válaszolnák meg. Ő nem tehet semmit.
Ennyit az udvarias ügyintézésről. Ő már nem tudja felvenni hibára és utána járni, csak lerázni az ügyfelet?
Minden benne van abban a rohadt számítógépben mégsem képesek tenni valamit (nem akarnak)."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
WildBoarTeam
aktív tag
válasz kicsitrash #40522 üzenetére
Nem hiszem, hogy benned volt a hiba amikor felvetted, ugyanis akkor ezt vágták mindenkihez.
Mikor mi vettük fel lakásra hitelt (mert ugye a kisembereknek nem apuci veszi a lakást egyösszegben), akkor az euró alapúra 7,5%-os kamat volt, míg a forint alapúra 17% (!). Azért az a közel +10% és a havi fix 90e Ft részlet nekem kicsit sok lett volna, így "rákényszerültem" a másikra, de az még most sincs a 90ezres törlesztőrészlet közelében sem.
Még 16 év és visszakapom a lelkem a banktól.blabla