-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
130-nál kiállni sportmotoron csutka kormánnyal? Kicsit természetellenesnek tűnik nekem, majd megkérem a kaszkadőrömet próbálja ki!
Most nézem ezt az 1100-as 3M dugót amit írtál. Egész ígéretesnek tűnik. Van mellette egy másik is, SNR 39 dB. 4 decibellel jobb minden tartományban, mint amit jelenleg használok. Ez már érezhető különbség kell legyen. Mindjárt rendelek is belőle.
-
Teasüti
nagyúr
Vki linkelt nem is annyira régen egy 3 részes 80 literes hengeres táskát, amit fel lehet szíjazni sportmotorra.
Ennyire emlékszem belőle, meg a szép 6 számjegyű árára.
Nem tudja vki véletlen mi volt ez? -
Teasüti
nagyúr
válasz z123456789 #97145 üzenetére
Ez a zajt mértékétől függ. 85 dB az a határ, ami felett halláskárosodás alakulhat ki már akár rövid idő alatt is. Ez alá kell csillapítani a zajt minden tartományban.
Ipari területen 80-85 dB beavatkozási határértékek vannak, utóbbinál már kötelező a hallásvédelem.
Ez nem azt jelenti, hogy mondjuk a 78 dB már szupi, hosszabb idejű zajexpozíciónál már kockázati tényező lehet: mind a komfortérzetet, mind a koncentrációs képességet lerontja.Egészségügyi szempontból viszont passz. Érdemes lehet megkérdezni egy orvost.
Az viszont tuti, hogy ha zúg tőle a füled/fejed, akkor túllépted a határértéket és adtál egy körbepörgő rúgást a hallásodnak.(#97146) geresics
Űrgolyhók. LOL[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz McReay #97148 üzenetére
Van aki szerint érdemes először lemotorozni pár ezret és majd mondjuk fél év múlva elmenni tréningre.
Addigra lesz egy kis rálátásod mit miért tanítanak. Persze van logika abban is amit mondasz, de jobb úgy odamenni, hogy van már egy kis rutinod. Mondjuk amikor már nem kell koncentrálnod a vezetésre. -
Teasüti
nagyúr
Ezt nekem a pécsi Kék T iskola (nem tudom hogy szólítsam: igazgatója, CEO-ja, tulajdonosa) oktatója mondta, mikor levizsgáztam és kérdeztem tartanak-e tréningeket.
Ezzel így utólag én is egyetértek. Elvégre mit erőlködjön szerencsétlen vezetéstechnikai tréninggel, mikor még a táblákat se tudja leolvasni olyan gyorsan történik minden, meg a motor irányításával küszködik és mellette 6 dologra próbál figyelni egyszerre? Nem tréningen kell rutint szerezni. Oda azért megy az ember, hogy a meglévő tudását csiszolja.
Szerintem.Amúgy ha már ilyen szépen kiforgattad, akkor ehhez annyit fűznék hozzá, hogy ha vki képtelen levezetni önállóan pár ezer km-ert anélkül, hogy 2-3x elfektesse a vasat és tele legyen baklövésekkel, az adja le a jogsiját!! Mindenkinek jobb lesz úgy.
Balfaszokra nincs szükség az úton, van már elég...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Haverom decemberben jogsizott. Elég félelmetes mutatványai voltak, de végül meglett.
Másnap megkötöttük a biztosítást és ő azonnal be is fogta a gépet munkába járni.
Eltelt kb két hónap, mire azt mondta most már nyugodtan tud vezetni, nem kell kapkodni az ingereket, le tudja olvasni a táblákat, nem megy el mellette úgy, hogy észre se vette. Nem balfaszkodik már a kuplunggal, váltóval.
Végre kezd egy kis önbizalmat magára szedni, sőt kezd bátorodni a gyerek.
Na itt van az a pont szvsz, amikor érdemes elmenni tréningre. Mielőtt még túl bátor lesz, de már van annyi rutinja, hogy érdemben oda tudjon figyelni a feladatokra.
Elvégre hogy küldjünk el vkit level 1/2 tréningre, amikor még a váltóval balfaszkodik és egy normális U kanyart nem tud megcsinálni?
Szerintem nem elvetélt ötlet előtte kicsit motorozgatni, megismerni a saját gépét, stb.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Mert miért? Nem mindenkinek volt előtte jogsija. Neki ez az első.
Autónál emlékszem a 36 óra vezetés után én még közel sem tudtam a valós elvárásoknak megfelelően vezetni.
Apám fél évig mellettem ült, mire olyan jól megtanultam, hogy önállóan kimenjek akár a világból is. Pedig nem voltam balfasz, csont nélkül mentem át mindkét jogsimon minden teszten.
Nem volt egyetlen balesetem sem soha a 12 év és mittomén hasraütök 100.000 km alatt.
Viszont eleinte én is átmentem azon, hogy 6 dologra kell figyelni és jézusom olyan gyorsan történik minden.
30 óra vezetés a rutinhoz édes kevés. A-ból B-be jutni balesetmentesen, ahhoz nagyon nagy jóindulattal talán elégséges. Majd ha több száz órát levezetett egy kezdő, akkor beszélhetünk arról, hogy nem balfaszkodik már.
És amíg vki balfasz, addig van értelme kiadni 20-30 ezreket olyan tréningekre, amik már haladóknak vannak összeállítva? Én nem gondolom. Persze lehet rosszul gondolom.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #97216 üzenetére
16.000 km kb két 600-as sport/sporttúra géppel.
Mostanra jutottam el odáig, hogy a 110 lónak már húzogatom a farkát: 250-et megy a gép egyenesben.
Majrécsíkom már csak 1-1 mm és a legnagyobb problémám, hogy a 13 fokban nem tapad még annyira a gumi, hogy ne kezdjen el kimenni alólam az eleje.
Pályázást elvetettem mert cordurában nem engednek fel, kéne vennem egy bőrszerkót és egy új sisakot megfelelő minősítéssel.
Soha nem ültem 600-nál kisebb gépen és nem tudom mi előnyöm lett volna belőle, ha 250-essel kezdek. Soha nem szaladt meg a csuklóm, soha nem pörgött el a hátsó kerék. Pedig újabban eléggé cibálom az 1-est, de a power wheelie csak nem akar összejönni. Vagy túl kemény a futómű, nem igazán reagál ha előre-hátra lendítem a súlypontot.
Kuplungos mutatványhoz még csirke vagyok.
Szóval mi volna a verdikt?
250-esen már egykeréken fordulnék térden fele ennyi km után? Nálam a kimotorozás ezt jelentené, hogy a gumi tapadását teljesen kihasználom.
Mondjuk hallottam már olyan véleményeket, hogy a kicsi gépeket nagyon könnyű terelni, úgy hajtogatom őket a kanyarban, ahogy tetszik. Egy rs125-öt szívesen kipróbálnék.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #97239 üzenetére
Egyedül nedves talajon éreztem, h forog de nem tol.
Az a mondat inkább arra vonatkozik, h sose szaladt meg a csuklóm még ott, ahol nem kéne: kanyarban, laza talajon, porban, kavicsokon, stb. Ott azonnal elpörög kis gázra is.
Ez arra vonatkozott, h nagymotor ésszel használva.
Mondjuk az egykerék tanulgatása pont ellentmond minden észszerűségnek.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Doki16 #97244 üzenetére
Ilyen yamahákon tanultunk.
Nem kérdeztem milyen típus ez, de vmi kutya közönséges naked, vmi gyenge szar az enyémhez képest btw, még leáttételezve sem nagyon tolt.
Nap végére már feljebb emelték a pálcákat ami elveszi a gyújtást (ekkor durván lehuppan, ezt igyekeztem kerülni, mert megfájdult tőle a csuklóm egy idő után.)
A sajátomon nem tudom még megcsinálni, teljesen másképp viselkedik a futómű, máshol van a súlypont, és sokkal agresszívebb teli gázra is, na meg a gyújtást se veszi el semmi, szóval azért csak finoman próbálom.
Na mindegy, amit mondani akarok, hogy ezek a motorok csak erre vannak használva és üzemszerűen lecsapják az elejét. Kérdeztük mi is ez mennyire gáz, oktató aszonta semennyire. Bírja. "Legalább tiszta lesz a villa." LOL. Ezt olyan ember mondta, aki ilyeneket művel gyerek kora óta.
[kép]
Az meg hogy hirtelen nagy erőhatás éri ahogy az idézett cikkben írva vagyon... Közúton 120-al belemegyek egy kátyúba akkor nem éri hirtelen nagy erőhatás? Egy kátyúhoz képest egy egykerék nem olyan hirtelen terhelés, még ha levágod akkor se. A kezemnek se ütött oda akkorákat, mint mikor benézek egy kátyút.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Doki16 #97280 üzenetére
Gondolom folyamatosan fékez a trükkök alatt. Emelt alapjáraton jár a gép, tudnia kell haladni elengedett kormány mellett is. Hátsó fékkel egyensúlyoz szinte mindig.
Mint a slow walk közúton, gázt tartani, kuplunggal és fékkel szabályozni.
Szerintem nem kicsi hőterhelést kaphat. Az adagolhatóság valószínűleg inkább rosszabb, mintha egy munkahengert nyomna csak. Főleg hogy itt ha jól számolom 12 munkahengert nyom egy fékhenger.Viszont nagyon profin be tudják állítani a fékeket , a mi gépeinken is olyanok voltak, mintha egy deszkát taposnék. Kemény fogáspontok és nincsenek átmenetek. Intenzív fékezésnél az egyenes végén szinte csak elsővel lehetett fékezni, mert súly nélkül azonnal blokkolt a hátsó.
szerk:
Ohh, nem is olyan hatalmas kiadás. Azt hittem ezek egyedi gyártású konzolok.
Hozzá három db 4 dugattyús fék és megvan egy olcsóbb robi ára.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz z123456789 #97282 üzenetére
Annyira bátor nem vagyok.
Félek 0,2 másodperc alatt dobnám el a gépet zéró tapasztalat nélkül.
Itt legalább megtanultam milyen érzés. Most abban bízom ha egyszer az enyémnek feljön az eleje, akkor lesz olyan gyors reakcióidőm, hogy elengedjem a gázt.
Iszonyú gyorsan történik minden. Gyorsabban, mint ahogy tudatosan tudnék reagálni rá.
Megtartani a kereket is inkább egy begyakorolt séma, ahogy húzom a gázt, semmint tudatos feedback control.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz z123456789 #97284 üzenetére
Se kuplung, se fék.
Itt csak annyi volt, hogy teli gázra elindulsz alapjáratról (tehermentesíteni a villát), olyan 4-5 ezernél elcsukod, bebólint a villa, és ekkor visszarugózáskor teli gázra feljön (ha nem dőlsz előre). Onnan meg tartani amíg kifutja magát a motor. Ezt hívják power wheelie-nek, ha nem tévedek. Ez még nem az átbillenési ponton egyensúlyozós trükk, ezt csak addig tartja a motor, amíg gyorsulsz. Amint kifutja magát úgy szépen le is ereszkedik.Nem, nem akarok stunt trükköket tanulni.
Csak kicsit fejlesztgetni a normál motorozásom.
Kérdeztem stoppie-t tanítanak-e, azt mondták takarodjak.szerk: egy videó esetleg ha vkit érdekel. Sárga bólyák közt úgy 100 méter lehet kb.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #97277 üzenetére
Közben megtaláltam mik ezek, 600-as Fazer-eken tanultunk. Wiki szerint 95 ló és 61 Nm.
Hááát, kiábrándító. Enyém se látványosan erősebb papíron, de ezek harmat gyengék voltak ahhoz képest.
Ha viszont lefojtják, akkor minek leáttételezni?
Felsorolták milyen apró módosításokat csináltak a motorokon, a fojtás nem volt köztük.
Vmi nem stimmel.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Abszolút igazat adok. A láncot és a hajtást alaposan megrángatja. Főleg az én gépemen, amin a(z elcsuk-teligáz) terhelésváltás kb a légkalapács finomságával történik.
A veszélyességével is egyetértek, amikor érzem a kormányon, hogy elkönnyül, akkor jutnak eszembe a kormánycsapkodós sztorijaitok innen a fórumról.
Azért még is csak nagyobb felüdülés más gépével tanulgatni.(#97290) geresics
Jogos felvetés.
Hmm, mitől tud elmenni az erő úgy, hogy közben az üzemképesség megmarad?
Ha vmi szar, akkor az szerviz. De ha jó és mégse megy ahogy kéne neki?
Pl. ha a kompresszió mondjuk leesik a felére, akkor már kb be se indul.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
A kesztyű az egy nagyon kényes dolog.
Én már a harmadik nyári kesztyűmet veszem és még nem találtam olyat, amit rám öntöttek volna.
Csak felpróbálva szabad venni és ha lehet próbáld ki markolaton is!
Amelyik nyújtott kézzel tökéletes, azok hirtelen rövidek lesznek amint a kezedbe veszel egy markolatot.
Nekem hüvelyk és mutató ujj között szokott feszülni markolatra fogva, emiatt az ujjbegyeimet nyomja egy idő után. Főleg egy bélés nélküli nyári kesztyű, aminek ujjbegynél van a varrása.
Aztán amivel én az utolsó kesztyűmnél baxtam rá, hogy D3O protektoros a kézhát - vastag gumiszerű párna - és nekem meg nagy bütykeim vannak és behajlítva meg azokat szorítja nagyon.
Ezt megint csak nem éreztem próbálgatás közben, csak motorra ülve egy kis idő után.
Kesztyűt venni szopás. Ha szerencsés vagy és megtalálod az igazit, akkor vegyél belőle tartalékot![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Micsurin #97503 üzenetére
Nézz meg egy-két Shark-ot, ha tetszik (csak a plexi el van gyengítve rajta)!
Enyém teljesen kitakarja a látóterem, orrnyeregig leér.
Nem is használom emiatt, nekem pont hiányzik egy rés ahol láthatnám a km órát...
(A monokróm kijelzőm vmiért nem látszik napszemüvegben.)[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #97651 üzenetére
Ez a lábtartó dolog visszatérő gondom.
Most tegyük félre, h baleset megelőzéshez teljesen haszontalan tudás; viszont érdekelne hogy az enyém miért nem tud leérni már végre, amikor a majrécsík elfogyott és a tapadási határon motorozok (értsd: általában az első kerék meg-megindul kifelé)? -
Teasüti
nagyúr
válasz z123456789 #97706 üzenetére
De a bukót azért tartsd meg, hátha a házból kilépve csapnak el!
Olvasgass inkább autós híreket, mindjárt jobb kedved lesz!
Vagy abból annyi van, hogy talán már nem is hírértékű. A motoros balesetek meg nagyító alatt, ahogy szokták.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz canniball #97719 üzenetére
Ezzel most komolyan szakszervizhez kell fordulni?
Egyszerűen csak mérd végig a feszültséget egy olcsó multiméterrel, hogy van-e áram (feszültségmérés).
Előveszed a motor kapcsolási rajzát és végig követed az alkatrészeket: kapcsoló a kormányon (van feszültség: a kapcsoló és izzó közt után megszakadt vhol a kanóc), kapcsoló és relé közt, relé előtt van-e áram, biztit cserélted, bizti előtt és után van-e áram, akku fel van-e töltve ( ). 12V agyoncsapni se fog.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #97724 üzenetére
Ez elég minőségi cuccnak tűnik. A olcsóbb verzióban nincs accelero szenzor? Az mire reagál?
Na meg mindkettő TK104.Speed limit: 515 m/s (1000 knots) maximum
The acceleration limit: less than 4 g
LOL, asszem a vadászrepülő tulajdonosoknak más megoldás után kell nézniük, ha lopásvédelmet szeretnének.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz baboss #97751 üzenetére
300k-s motor? Haha ez kuka lesz. Ha erre a motorra csak 100k-t kéne költenem már szabadulnék is meg tőle. Aránytalanul drága lesz a javítás. Becsúszónak darabja kerül ~50.000-be kb és akkor még hol van a többi...
Jól sejtem, hogy nem kis sebességgel előzted a kocsisort? Ő meg váratlanul kifordult eléd.
Na mondjuk ezt előre látni nem lehet, akárhogy szeretné Etnies olvasni a forgalmat, ez olyan, hogy egyszer csak a kormány elteker és gáz. Ebbe ha reakcióidőn belül történik, akkor mindenki belemegy. Mint mikor kipattintják előttem az ajtót. Abba is fixen mindenki belemegy - én bringával mentem bele egyszer 20-al, volt kb 5 méterem reagálni. Fel se fogtam nagyon mi történik, talán egy "b@ssza meg" se fért bele.
Tudom nem a megfelelő alkalom az okoskodásra, de épp ezért nem előzünk nagy sebességkülönbséggel.
Álló sor mellett én 20-30-al szoktam elmenni. Ott még nem fogok átrepülni a kocsi felett, ha vki kivág elém.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #97757 üzenetére
Ezt hogyan? Ha magamnak építem is egy Sirf Star gps modul kerül legalább 10.000-be és akkor DIY hozzá a kontroller.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz baboss #97761 üzenetére
A dupla hozzászólásodban szerepelt, h átrepültél a motoron és a kocsin.
Abból indultam ki. Mondjuk nem tévedtem nagyot. 40-50-et csak akkor megyek, ha nem jön szembe senki és teljesen át tudok menni a másik oldali padkáig akár. Felezővonalon haladva tényleg ahogy Etnies írja: forgalom sebessége + egy kicsi. Eddig mindig meg tudtam állni, ha vki sávot akart váltani, vagy kivágott szembe sávba.
Volt már ilyenem, a sorban álló úgy gondolta lekanyarodik jobbra és kivágott a sorból. Én meg jöttem.
Ha 40-el jövök csatt lett volna.(#97762) etnies
Eeegen, ez így leírva jól hangzik.
Csak ne felejtsd el, hogy a humánoknak van egy 2 másodperces reakcióidejük átlagban. Itt a ph-n mindenki kocka szuper szem-kéz koordinációval Counter Strike-on és/vagy UT-n nevelkedve, így megkockáztatom az 1 másodpercet fék készenlétből.
Ezen belül viszont fixen csatt van. -
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #97938 üzenetére
Tudja valaki, hogy mi a szabály a led izzókkal?
Igen, ha gyárilag halogén akkor szabálytalan módosítani.
Ettől függetlenül elég nagy keletje van ezeknek, a Bike Night csoportokban időnként felhozzák ezt a típust. Vettem én is egy párat, nagyon fasza és tartósnak tűnik. A fényszóró képe nem változik, csak nagyobb lesz a fényerő és hidegebb a fehér.
MOT-n vissza kell rakni a halogént, de kaptam ajánlásokat olyan állomásokra is ahol nem foglalkoznak a ledes izzókkal se. Mondjuk ez lehet most megváltozik a nyáron. Nem tudom pontosan mikor szigorítanak, nem érdekelt.Amúgy a morállal kapcsolatban: legalább minden tizedik szembejövő hasonló ledes izzókkal közlekedik. Meg minden második motoros sport dobbal. Főleg a kis cc-k. Pedig én még nyugatabbra vagyok tőled.
Az angolok is pont ugyanúgy telibe szarják a rendeleteket, ha tudják. Néha egymást is.
Ugyanakkor szemtől szemben valóban kedvesebbek, ahogy a közlekedésben is.
Aljas módon ki is használom a figyelmüket és azonnal gázt húzok, amint egy kis hezitálást látok a kereszteződésekben.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Amúgy Persu miért nem ír? Megint volt vmi szájkarate vagy csak simán színvonalon alulinak találja a
fórumottopikot?
Megnézem a motorolaj topikot, hátha.(#97992) emre
Őszintén szólva számomra egy fórum az, ahol jó esetben a tudás, rosszabb esetben csak alaptalan gondolatok kerülnek kitárgyalásra. Meg a rengeteg segítségnyújtás.
Ehhez hozzátartozik, hogy én pl. imádok disputálni az engem érintő témákban.
Egy jóféle érvekkel megtámogatott vitát mindig élvezni szoktam. (Persze nem az a csakazértis nekem van igazam Etnies féle viták, hanem amiből mindkét fél tanulni tud.)
Ellenben baromira nem érdekel z123456789 Cseszneken készült fotói. (Nem személyes, csak épp ez a legutóbbi érdektelen hozzászólás.)
Én a fotelfizikázást is tudom értékelni, ha amúgy színvonalas vita.
És elszomorít amikor látom, hogy azok az emberek akik érdemben tudnak értéket hozzáadni a közösséghez, elhagyják a fórumot vagy read-only módban vannak.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz demars #98001 üzenetére
LOL!
(#97999) z123456789
Ugyan, felőlem azt pakolsz ide ami jól esik.
Most FB-n nézegetem mások életét, vagy itt, vagy az Instagrammon hogy kinek mi volt az ebédje, egyre megy.
Minden ilyen topikban vannak beszámolók, a futós és bringás topikokban Endomondo és Sportypal statisztikákat lehet nézegetni, meg kreatív módon letámasztott támasztott bicikliket olyan háttérrel mint a négyezer másik hasonló amatőr fényképeken amik szintén nem vmi egzotikus helyen készültek.
A gyúrós topikban másik 100 férfi felsőtestét lehet nézegetni meg olvasgatni milyen durva lábnap volt aznap, meg hogy mit evett edzés előtt/után és mekkorát szart reggel.
Itt motorozunk, így szívesen látjuk az út szélén letámasztott vasat meg a négyezer bogarat a sisakon. Mind nagyon eredeti fotó.
Szóval ne érezd magad kellemetlenül!Viszont néha lehet okulni is az ilyen beszámolókból, pl a túrák tapasztalatairól szívesen olvasok. A nyár végi Európa túrámhoz pont innen merítem az infókat.
(#98000) tboldi
Még van vissza 17950 hsz a jómunkásember rangig.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Ezt akkor vegyem magamra?
Az mi a retek? Annyiért komplett készletet lehet kapni.
De ezek nem jók semmire szvsz. Én vettem egy ilyet hogy na mondom lehúzom nyomatékra a szűrőt, amennyit a kézikönyv ír. Vmi 8-10 Nm lehetett. Kicsinek tűnt, nem is volt gyanús. De még mielőtt lekattant volna a kulcs elforgott a szerszám a szűrőn és aztán döbbentem rá, hogy olyan feszes lett már az előírt nyomaték alatt is, hogy majd kell kerítenem egy olyat, ami KrenAtesznek van, hogy le tudjam szedni. Kézzel már esélytelen.
Ezek a bóvli sapkák max néhány Newton-t tudnak és elforognak. Nem is tudom mire jók ezek, ha nem erre.
Macskát hajigálni...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Fater tud sokszöget esztergálni? Vmit nagyon tudhat.
Nem is a szerszám volt a gond, hanem a szűrő. Annyira le van kerekítve rajta minden él, hogy nem is csodálom ha elforog rajta a szerszám.
Mondjuk én ezentúl csak olyan szűrőt veszek, aminek a tetejére oda van forrasztva a hatlapú.
Ennyivel is kevesebb fejfájás.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz z123456789 #98022 üzenetére
Azta mindenit! Visszatekert óra?
-
Teasüti
nagyúr
válasz hroberto #98066 üzenetére
A hivatalos választ mondjam? A Kresz ugyanis rendelkezik erről.
Nem azt mondom, hogy nem kapnám fel a vizet magam is, de tudjuk mennyi gyűlölet van már így is autós-motoros közt. Meg biciklisek, kamionosok, stb. Vagyis jobban mondva mindenki utál mindenkit.
Ezen vajon segít az, ha leverem a tükrét? Engem speciel még jobban felbaszna, hisz hogy tudnék lenyugodni amikor épp leverem vki tükrét? És aztán hogy azután mi lesz, az elég nagy reckír. És ha épp road rage-elni kezd az autós és átmegy rajtam? Első kézből tapasztaltam, hogy amúgy nyugodt és kedves emberekből mennyire ki tudja hozni az állatot egy ilyen incidens, amikor elvakul és habzó szájjal tombol. Kell az nekem? Vagy ilyenkor húzni kell egy kövéret mindegy milyen forgalmi helyzetben vagyok aztán ön- és közveszélyes módon le kellene lépni a helyszínről? Attól nyilván nem fog felmenni az adrenalin, teljesen relaxáló mutatvány. És ha esetleg az egésznek szemtanúja vki, akinek nem kéne? Akkor még engem kapcsolnak le, hogy mi az anyámat csinálok? Kell az nekem?Egyszerűbb elengedni. Soha nem road rage-eltem, pedig alkalmam az épp lehetett volna rá.
És ha mégis leverem a tükrét és onnantól kezdve nem csak utálni fogja a motorosokat, de konkrétan ott fog kibaszni velük ahol tud? Én ma leverem, ő meg holnap letol az útról vki mást. Jó lesz?
Vagy ha meglátja egy héttel később a motoromat a téren parkolni és felrúgja? Vagy esetleg újra összefutunk az úton? Én nem fogok emlékezni rá, autóból sok van. De egy motort és motorosát már könnyű megismerni.
Jobb nem ellenségeket gyűjteni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen