-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
Na vegre nalam a motor. Elkeszult a teloolaj es szimering, csere es ellenorzive lett a szelephezag. At is lett nezve, plusz legszuro is cserelve lett. Johet a kovetkezo szezon.
Oszinten szolva csak a fenti dolgokra vittem, de onallositotta magat a szerelo es cserelt meg fekolajat, hutovizet es motorolajat is, pedig direkt beszeltuk, hogy szezon elejen kapott aranyaru motul vizet es fekolajat sem kell, mivel szezon elejen akarok fem fekcsoveket.
Na mindegy, ez van. -
Something_
őstag
Lidlben akcios meg a ctek tolto vajon?
-
Something_
őstag
válasz polimorf #61467 üzenetére
Aaa, mar en is nagyon kivagyok, hogy nem lehet motorozni :S (plusz 50e volt a decemberi sms parkolasom :S ennyi penzbol 3 honapig bejarok melozni, fele annyi ido alatt )
Nem baj, kov heten jon az uj alpinestars 2015os hatizsakom (a regebbi fajtam szar volt, tobb helyen elvalt a varras, visszautaltak ra a dellat meg tavaly), elugrok az adamoto-ba oxford ponyvaert, elmegyek a futott garazsba a motoromhoz, lemosom, megtorolgetem (novemberi retekkel karoltve kaptam vissza a motort :-( ) es betakarom.
Aztan rendelek egy szett elso goodridge fem fekcsovet elore.Ennyit tehetek, mig varom a marciust
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #61475 üzenetére
Nekem nem bemattulva volt, hanem volt rajta par karc. Az nem jott le sajna.
-
Something_
őstag
Felszerelést megértem, de a motor csak az általános dolgokat kapta meg eddig :-)
2x fékolajcsere, 2x hűtővíz, 3x olajcsere, telóolaj és szimering, szelephézag ellenőrzés, légszűrőcsere, új gumi előre, hátra, felnicsík, olajsapkához o-gyűrű.
Asszem így ennyi, ez szerintem nem sok, sőt ez így tök átlagos, asszem 10.000-et mentem eddig vele, 1 szezon ugye. 1 szezon, plusz kb 2 hónap.A felszerelést aláírom, az tényleg sok volt
Amúgy milyen flincflancokra gondolsz? Nem is nagyon flancolok, max felnicsík, meg vettem ledes izzót ebayen a rendszámvilágításba 200 ft-ért.
kcsa: tuti gyárilag fémhálós volt a robeszen?
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Pár napja volt fékcső téma, most kaptam meg az árajánlatot.
"Örömünkre szolgál, hogy érdeklődsz az általunk forgalmazott termékek iránt.
A Goodridge fékcsőszettek örök élet garanciával rendelkeznek, helyben készülnek el pár perc alatt egy speciális prés segítségével.
A fékcső szett tartalmazza a méretre vágott fékcsöveket (fékcső színe ártól függetlenül választható) rásajtolt végekkel, a csavarokat és a tömítéseket.
A cínezett és a krómozott acélnak ugyanaz az alapanyaga, az eloxált színes az alumínium. Tehát csak alapanyag és design különbség van közöttük.
Az általad kért Honda CBR600RR (2005-2006) modellhez a következő Goodridge fékcsőszett ajánlatot tudom adni:
Első fékcsőszett "race" kivitel (fentről külön lemenő 2db fékcsővel)
-cínezett (réz színű) acél végekkel és csavarokkal 20.000.-Ft
-krómozott acél végekkel és csavarokkal 25.000.-Ft
-eloxált színes alumínium végekkel és csavarokkal 28.000.-Ft
További információkkal kapcsolatban állunk rendelkezésedre."Szerintem szezon előtt berendelek egy első szettet :-)
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #61600 üzenetére
Nekem baromi sokat eszik az autóm. Motor viszont tényleg jó vétel volt annó Igaz, ismerős is hazudott első körben, hogy nem esett vele, aztán kínai idom van rajta. De lefosom, legalább nem sajnálom.
-
Something_
őstag
válasz Kolondrum #61611 üzenetére
Még vásárlás előtt derült ki, Yamaha World-be rakatta be a motort, ott néztem meg és a world-ös srác egyből elmondta.
De úgy voltam vele, hogy még így is megéri, asszem 700k volt (850 felett volt berakva a kereskedésbe), lehet kicsivel több, kapott egy fékolaj és olajcserét, friss műszakit (eladó fizette a műszakit), aztán kapott előre, hátra új gumit és letoltam vele 10.000 km-t nagyobb hiba nélkül. Asszem két kisebb hiba jött elő, idézőjelbe hiba. Hiányzott az olajsapka O-Gyűrűje, így egy meleg pályanapon könnyezett, jól be is fostam. A másik hiba pedig, hogy hamar elfosta magát a napi számláló resetelő gombja, de ahogy olvastam rr fórumokon ez "típushiba", megfáradnak.Meg még azon a pályanapon (Persu nézte, én csak sápadoztam), amikor néztük, hogy miért könnyezik, akkor derült ki, hogy a dekni ragasztva van, vagyis pasztázva vagy mi (remélem nem sziló), mivel borult a motor és cserélték a deknit.
Azóta csak az általános dolgok voltak, most voltam vele szervizbe, ezek lettek rajta megcsinálva:
Szelep ellenőrzés, korongozni nem kellett: 10,000,-
Légszűrő, cserével együtt: 9,780,-
Teló szimm. olaj, munkadíj: 37,500,-
Olajcsere, Motul 7100 + szűrő 14,000,-
Első fékolaj csere, légtelenítés: 3,000,-Tavaly még volt egy hűtővízcsere és olajcsere.
Ergó így szerintem jól jártam és ha azt nézzük nem a felső szegmensből választottam, így tudom cáfolni azt is, hogy nem feltétlen szar az olcsóbb árszegmensben lévő motor. Nyilván nem hibátlan motor, de 2005-ös, nem hibátlant kerestem, mert tudtam, hogy olyan ritka vagy nincs vagy 2x ennyibe kerül. Mást lehet elriasztott volna, hogy estek vele, plusz kínai idom. Így legalább nem féltem annyira. Nyilván bennem van a majré, hogy nem kéne nagyot esni, mert munkába járásra is használom, így ha kocsival kell jönnöm az plusz heti 30e lenne.
A másik példám az autóm. 3 éve vettem, 1,3 milláért. Fél napot volt fent a hahu-n, kereskedő rakta fel, mert beszámította valami 0 km-es autóba, azon sokat keresett, ezen elvileg nem annyira, de meglepődött, hogy fél nap alatt 10en hívták fel, de gyorsba lecsaptam rá.
Elmentünk, rákötöttük szgépre, asszem 2 hibát állapított meg a 2 "szakértő" akiket vittem magammal, ebből az egyiket cseréltettem (hűtő, ez volt kb 25k, nissins), a másik pedig a szervó hangja, hogy búg, lehet hamarosan be fog halni (ezt állapították meg 2013-ban), azóta ugyanolyan hangja van.
Elvégeztem az átlagos szervizeket, futómű, szűrők, olaj, stb és "hibátlanul" használtam az autót a mai napig.
Nyilván egy 1999-es autó már baromira nem új, elkezdett rohadni, javíttatni kellett, de ez benne van a pakliban.
Egy típushiba jött elő 3 év alatt, az zsebbenyúlós volt, de ez a BMW által is elismert hiba volt, csak sajnos kifutottam a garanciaidőből, így asszem olyan 150k volt a javítása (3-4 BMW szerviz 350-450e-et mondott rá). (hátsó híd egy részen megrepedt a karosszériánál)
Most árulom az autót 1,7-be, nyilván nem fog ennyibe elmenni, 1,4-1,5, de ahhoz képest, hogy 3 év alatt a legtöbb jármú hasznát ára jelentősen csökken, így én elégedett vagyok viszonylag.Szóval reálisan kell állni a vásárláshoz és ki lehet fogni.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Bogyó bá' #61615 üzenetére
Ha benned van a bugi, akkor indulj el! Ahogy Fattyu mondja, headset, hallod, hogy csörög és gyorsan visszahívod, hogy éppen nagyon benne voltál a melóban
Ha meg azonnali dolog kell, akkor mond meg, hogy lefagyott a szar fos géped vagy elment az áram, kb 25 percet mondott a szolgáltató -
Something_
őstag
Nagyon komoly lett ez a PS4-es motoros játék, akinek van, próbálja ki, 4 rongy a store-ban
DriveClub Bikes Honda CBR 1000RR Fireblade SPBelsőnézetes vazze, amikor kanyarodok, akkor én is dőlök a kontrollerrel a kanapén
-
Something_
őstag
Ez baromság, nem rakhatnak át A1-be. Elmész autós jogsira, azt mondják, hogy ez neked nem fog menni és átraknak bringára?
Ha nem megy, akkor megbuksz párszor, aztán ha tényleg képtelen vagy, akkor elküldenek valami alkalmasságira vagy mi. De ilyen úgy sem lesz.
1,5 éve raktam le a jogsit, akkor kb a fele csaj volt a tanpályán, ők meg tudták tartani és le is vizsgáztak. Úgy, hogy az első forgalmi órán 2en mentünk, kikanyarodtunk az útra a rutin pályáról, én mentem elől, mögöttem egy csaj, autóval az oktató. Na a csaj az egyből eldőlt, kérdezte az oktató, hogy miért dőlt el? Erre azt mondta, hogy azért, mert azt tanították eddig, hogy nem lehet lerakni a lábatNe parázz, menni fog!
-
Something_
őstag
Beiratkoztam kresz vizsgára, ok, nem kellett bejárnom, mondták, hogy beírnak a legközelebbi időpontra, 1 hónap..
Elmentem rutinra, levezettem 2 hét alatt, mondták, hogy beírnak a legközelebbi időpontra, még 1 hónap.
Elkezdtem a forgalmat, első óra után mondta, hogy jó, 1 hónap múlva van a legközelebbi időpont, beír, de előtte még vezessünk 1 alkalmat. Néztem rá, mondom az kevés lesz, vezessünk még. Erre mondta, hogy na jó, akkor még 2 alkalom, viszont megy el nyaralni, így csak vizsga előtt 1 héttel tudok újra vezetni. Fasza.
Szóval forgalomban vezettem 2 hét alatt 2x, aztán 2 hét kihagyás, megint 1 alkalom, aztán vizsga.Szóval nekem így volt.
-
Something_
őstag
Na beneveztem a fém fékcsövekre :-) Legyen már jó idő!!
Kép 2
Kép3
Összes csavar, ami kellhet
Há' nagyon dzsukel árány lett![ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Áááááá, megjött az új hátizsákom. A 2014-ös Alpinestars Tech Aerom nem bírta a kiképzést, ezért visszautalták az árát és megrendeltem a 2015-ös verziót.
Ma meg is jött, balfék lehettem vagy nem tudom, nem nézhettem eléggé utána, de ez szarabb, mint a régebbi modell Ami azon jó volt, azt itt megváltoztatták.
A régin egy mozdulattal fel lehetett húzni az esővédő hálót és már vízálló is volt. Ennél az újnál pedig ki kell venni kompletten a hálót és 4 helyen (2 alul, 2 felül) kell egy műanyag szardarabot áthúzni egy aprót fülön Agyom eldobom.
A sisaktartót a régi modellnél 2 műanyag csattal kellett rögzíteni felül, itt az új modellnél szintén egy kis bzi műanyagot kell áthúzni egy kis fülön.Áááá.
Szerk.:
a régi modellt egy mozdulattal ki lehetett oldani a bal oldali vállrésznél, ennél már ez sincs :-([ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Látom bukósisak a téma. Ha kifogytam az XR1100-asomat, akkor lehet még csalni valahogy nagyobb arcpárnával vagy mindenképpen beszívtam és csere?
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #61902 üzenetére
Tavalyi mosás óta vettem észre, hogy akkor "összébbment". Kipróbálom kézzel is, hátha. Így hogy fog megdagadni a bélés?
103-105 kg-ról "lefogytam" 93-99 kg-ra, úgy hogy nem is figyeltem rá, mármint nem tervezett volt. Majd most köv héten kezdem sokadjára az edzést, de ez a kva meló. Meg ugye ott a baba is
Ha van meló, másra nincs idő, ha nincs meló, nincs semmire pénz. Ördögi kör ez :-([ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #61948 üzenetére
Pedig a neten a legtöbb ember orvos és jogász.
-
Something_
őstag
válasz polimorf #61962 üzenetére
Amikor mérlegelni fogják a testi sértést, akkor előkerül az is, hogy jóval a megengedett felett repesztett, úgy fog állni hozzá a bíró, hogy mennyire próbálta elkerülni a magatartásával a kialakult helyzetet.
Még annyit javasolnék, hogy az ügyvéd írjon neki egy levelet, hogy lássa, hogy nem fosol be, hivatalos úton akarod rendezni. De ahogy tanácsolta is, ne te keresd.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #62132 üzenetére
Gondolom azt, hogy ezren írnak, hogy azonnal mennek érte.
-
Something_
őstag
válasz Kolondrum #62165 üzenetére
Fura ország ez, van egy 10 éves motorom és egy 17 éves BMW-m, aztán csomó mindenkinek az jön le, hogy tele vagyok. Múltkor a melóhely melletti cukrászcsaj (40 éves) meglátta, hogy miből szállok ki és megkérdezte, hogy BMW-m van, minek jövök akkor dolgozni? Meg hogy jól megy, jól megy. Aha, 3 éve vettem.. Atyaég De azt nem látják, hogy mennyit dolgozik az ember a munkahelyén és otthon is..
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #62181 üzenetére
Motul DOT4, Dot 5.1 vagy RBF600? Nincs köztük különbség árban, melyiket vegyem?
-
Something_
őstag
válasz V.Stryker #62187 üzenetére
Néztem, hogy két tárcsa előre 150e (EBC) és ha akkor vettem volna fém fékcsövet az még 40e, olaj, munkadíj még 15e. Így egybe elég fájdalmas lett volna. Nem mintha egy első szett tárcsa csere önmagában ne lenne fájdalmas, de nem értem a logikádat Elvette a gyerek az eszed
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #62214 üzenetére
Remélem egyszer találkozol Persuval és szájba vág és remélem én is láthatom
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest