-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
-
Something_
őstag
válasz dellfanboy #47937 üzenetére
Nagyon bejon a 100e-es dainese, de sosem adnek ki erte ennyit
Az az erdekes, hogy a 100e-es top dainesebe es a 60e-es top alpinestarsban sincs ez az elvedelem. Esesnel csak a kezfejen levo butykoket verik oda az emberek vagy mi?En is el leszek meg boven ezen kivul 2 szezont a pro carbonnal, asszem neked is az van, ha jol emlekszem.
Nagyon kenyelmes, komfortos kesztyu. -
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #47943 üzenetére
Kesztyukrol beszelgetunk
-
Something_
őstag
Ezt az idiótát Látni, hogy full béna, de legalább próbálkozik
http://hegylakok.hu/2015/04/cikkek/ha-nem-megy-ne-eroltesd -
-
Something_
őstag
Ido es/vagy km utan irjak. Nem kaptal a kezelesi utmutatot a motorhoz? Abban benne van, hogy mikor mit kell.
En hutovizet is csereltettem, nem tetel. Levegoszurore azt mondtak, hogy teljesen jo allapotu, azt meg nem kell. Gyertyat cserelt benne az elozo tulaj nem reg, azt sem kellett. -
Something_
őstag
Szombaton Kakucson SuMo parti van. Erdemes lemenni gyakorolni vagy a sok supermotos orult miatt inkabb ne? Elvileg 20 percenkent van valtas, de furcsalnam ha mindenki lejonne.
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #48057 üzenetére
Megtanulni kanyarodni, súlypontot átrakni, kiülni, dönteni, ismerkedni a motorral.
-
Something_
őstag
válasz Polemius #48062 üzenetére
1 hónap 19.000 ft a Corvin parkolóházban, ez autóra vonatkozik, hátha motorra olcsóbb.
Vagy talán lehet rá lehetne kérdezni a Mol benzinkúton, ami a lábánál van, hátha egy 10.000-ért figyelnek rá. Habár lehet, hogy az nem non stop kút, csak este 10ig van nyitva, úgy meg felesleges.Most ugrik be, hogy pár parkolóházba elvileg motorral be sem lehet bemenni.
-
Something_
őstag
Tesztmotor.hu is képben van
Ingyenes tréning a Hungaroringen
Írta: Hírszerkesztő 2015-04-08 18:00:01Facebook:
Motoros Family
április 2., 8:59 ·
Sziasztok! Tegnap délután elérte a regisztrálók száma a 200 főt. Ennyi a keretlétszám az április 10-i Biztonságos Közlekedés Napja programra, így az érkező regisztrációkat sajnos már nem tudjuk elfogadni.
Figyelmetekbe ajánljuk, hogy a Motoros Family Green Kártyával egyik partnerünk, a Vezetéstechnikai Centrum jóvoltából 30%-os kedvezménnyel tudtok részt venni vezetéstechnikai tréningen. Ne felejtsétek, a biztonság az első! Széles utat! -
Something_
őstag
válasz Laraxior #48112 üzenetére
En vegul nem vettem ra ponyvat, sajnaltam ra a 15e-et, gagyit meg nem akartam. Ha esik az eso, akkor hatra tolom felteto ala, igy nem azik szarra.
De most majd egyre jobban fog sutni a nap, azert is kene ponyva majd beruhazok ra, de sajna ezt is tulporgom, nem tudom milyet vegyek :-)
-
Something_
őstag
Nekem ez a sakal nem tetszik, viszont a talaltam egy regebbi sharkos sisak tesztet, abba volt vilagitos minta, na az bejott.
Mindjart kikeresem.Ez: [link]
Fireblade: en viszonylag sokat gyalogolok a mag1ben, meg lehet szokni. Viszont most az elmult 1 hetben azt vettem eszre, hogy a bal labamon a nagylabujjam faj, mint az allat, ha leveszem a csizmat oregszem vagy megnott a labujjam. Vagy kormot kene vagni. Passz.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
-
Something_
őstag
Olyan szel van kakucson bazze, hogy a celegyenes elotti kanyarba a homokvihartol neha alig latni. Fasza.
-
Something_
őstag
Na újabb 100 kör kakucs letudva. A szél és a homokvihar miatt nagyon mérges voltam, ha nem fizettem volna érte, akkor 1 óra után eljövök.
Köridőmérő: az első 5 kör 1 perc 20 lett, bemelegítés, stb. Aztán beállt 1 perc 6-ra, 20. körben sikerült 1 perc 4-re levinni, viszont itt megnyekkent a köridőmérő, vihetem vissza gariba, cserélik/javítják helyben. Fasza
Az utolsó 1 óra jó volt, alábbhagyott a szél, lehetett jókat menni. Jó volt ez a nap, tovább ismerkedtem a motorral, tetszett nagyon.
Elöl és jobb hátul 1 centis majrécsík van, bal hátul teljesen eltűnt. Valamiért nem tudom jobbra ledönteni a motort, nem értem miért.
Elöl nem akar kopni, rosszul csinálok valamit?
Azt vettem észre, hogy az eleje nagyon puha, állítani kéne rajta? Gondolom nem 104 kg-ra lett belőve. Vagy kezdésnek egy telóolaj és szimering csere?Hidegen elöl 2.1, hátul 2.6 a guminyomás, érdemes lejjebb engedni vagy az én szintemen full felesleges?
Köszi előre is a válaszokat!
-
Something_
őstag
válasz Daywalker #48265 üzenetére
Köszi, kérek árajánlatot tőlük. A felújításnál az olaj + szimering cserét érted? Vagy mást is szoktak cserélni?
Kicsit ciki, de én azt hittem, hogy az első telóba kell olajat cserélni és szimering, nem is tudtam, hogy van hátsó Mármint, hogy azt is szokták, eddig csak elsőről olvastam, hogy cserélik -
Something_
őstag
válasz Czimby #48269 üzenetére
Nem volt gond, legalábbis nem éreztem. Egyedül a súlyommal van a gond, elég durva megpróbálni kiülni. Mármint ezt még nem nevezném kiülésnek, inkább átgurítom a súlyomat az egyik oldalra
Most lenne jó a csúcsformám, 90párkiló, fitt, sportos 5 éve volt, talán igaz sem volt. -
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #48282 üzenetére
Az, hogy nem feszes, hanem puha. Mármint ilyen "langyi". Nem tudom sajna kifejezni magam jobban.
Hasonlítani tudom autóhoz. Gyári futómű, sport futómű. Közvetlenebb a sport futómű, feszesebben kanyarodik, feszesebben fekszik fel kanyarban. -
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #48286 üzenetére
"Nagyon egyszeru megfogalmazni: miben akadalyoz, ha puha."
Bizonytalannak erzem az elejet kanyarban, hogy megdontom. Puhanak. Lehet, hogy szarul kanyarodok, elore dolok es ezert tobb suly megy oda, ezt a sulyt kene oldalra raknom, hogy ne elol erezzem. Legalabbis en erre tippelek. -
Something_
őstag
válasz yodamastah #48292 üzenetére
2005 év végi, de 2005-2006 egy széria. Közúton számomra komfortos, meglepő, hogy ezt mondom egy sportmotorról
Nem szándékozom 90 kg alá fogyni Hogy lehet megmérni az elejét? Ahhoz szét kell bontani?Itt a tegnapi kakucsról egy 9 perces videó, hátha érdekel valakit: [link]
Chrobák párszor lekörözött A célegyenes előtti kanyarban sokat bukok, mert nem merem húzni a felhordott por miatt.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz yodamastah #48314 üzenetére
Űrtechnológia számomra
Te mikor kezdesz pályán? Vagy te már csak a nagyobbakra fogsz menni idén?
-
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #48370 üzenetére
7000 Ft-os riasztós miért nem jó?
Daywalker: nekem benne volt, hogy B kategória asszem. Majd előtúrom. Ezt kérdeztem én is, igazoltam, hogy sikeres a vizsga, miért nem vezethetek? Miért nem írják oda, hogy B és A? Azt mondták, hogy ez a szabály. Vicc.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #48374 üzenetére
Nem basszus, addig riaszt, míg le nem merül Persze, elkussol, asszem fél percig. Aztán megint készenlétbe megy, ha megint buzizzák, megint riaszt.
Első mozgásra csak pittyen 3 hangosat. Aztán ha fél percen belül megint/vagy még mindig mozgatják, akkor beriaszt. -
Something_
őstag
válasz Peczek #48378 üzenetére
Ilyen a hangja
Ennyit megér, kb ennyinél kezdődik a riasztó nélküli változat, jó, most a 16 eurosat hagyjuk.
Ahogy Digit is írja, legalább nem marad rajta a motoron, mert riaszt. Egyszer már én is ráültem és indultam volna. Aztán csipogott. Mondom ohh. Jah és járdán álltam, elindulok, tuti zakó lett volna -
Something_
őstag
válasz canniball #48387 üzenetére
Lábbal megpöccintettem.
Outlander: megint hülyeséget mondtál. Sok dologról baromságokat állítasz, miközben nem is láttad/használtad. Mire számítottál, hogy laptophangszórón keresztül meghallja a szomszédod? Hanyagolj kérlek.
Csak nehogy megint elkezdjük azt, hogyha el akarják lopni, ellopják. Arra írtam ezt a riasztót, hogy 7k és annyiba kerül, mint egy sima tárcsafékzár.
-
Something_
őstag
válasz Outlander #48395 üzenetére
Nincs ráírva, doboza sincs már meg. Meghallgattam, bőven elég volt a hangereje 1 méter 1 centiről, kifizettem, elhoztam, használom. De kattogj csak a decibelen, nyilván arról beszélgettünk, hogy ez bazze 110 decibel, leáll a szíve a tolvajnak ha bekapcsol.
Peczek: amit linkeltem. De bp-i vagy, ha gondolod összefutunk, aztán meghallgatod.
Daywalker: te is meghallgatod szerintem teljesen jó. A ház másik végében áll a motor, ha riaszt, akkor meghallom a kecóban. Meg ha felszállok rá, akkor is meghallom
Jah, mondta az eladó is, max annyiból "jó", hogy a belül van a kis rács.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #48403 üzenetére
Hol lehet kitolteni a tesztet? Dobj egy linket, gyorsan kiprobalom magam
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #48408 üzenetére
Szintén 80%
-
Something_
őstag
válasz Shad0w #48436 üzenetére
Én is annyi vagyok, pont határeset. Nincs belőle L-esnél nagyobb. Nekem is volt Pro L2K, de eladtam, mert szerintem lehetett volna hosszabb, lefele, farokcsontig. Szintén Forcefield Pro Sub 4-et vettem, ebből érdekes módon van már XL-es is, ami jó lett.
Ekkora a különbség az L és az XL között: életlen a kép kicsit..
Ez meg centiben lemérve az L-es Pro L2K: [link]Abban nem gondolkodtál, hogy Pro L2K + Elite Chest?
Újabb mellkasprotektor, nekem masszívabbnak tűnik, mint a régi verzió.
Plusz ugye tudsz választani, hogy mikor veszed fel.Darazsgarazs,hu-tól kérj árajánlatot, ők fogják a legjobb áron adni szerintem.
-
Something_
őstag
válasz canniball #48448 üzenetére
Kenyelemre olyan, mintha rajtam sem lett volna.
Komfortra hatam kicsit izzadt neha, habar en nyaron eleg laza voltam a robesszal. Ff Pro L2K es Extreme arm, meg neha az Elitechest. Sima polora, plusz ugye kesztyu.
Ez csak a robogo miatt volt, nem akartam borkabatozni. Iden ugye alap lesz a borkabat, sanszos, hogy szarra fogok izzadni. Tavaly nagyon komfortos volt, de az eses fajt volna. -
Something_
őstag
Szayer félét vettem, örök garis, még esés esetén is díjmentesen javítják/cserélik. Asszem neked is ilyen van.
Érdekes dolog ez a gerincvédő hosszúság téma. Én azt gondolom és azt is olvastam, hogy a külön felvehető gerincvédő lényege az, hogy hosszabb, mint a kabátba rakható, ergo túllóg. Felül ugye kb egy tenyérnyi távolságtól kell kezdődnie tarkótól, viszont ugye gerincvédő, ergo védje a gerincet alul is, szóval a farokcsontig le kéne, hogy menjen. Ennek ugye akkor van jelentősége főleg, hogyha gatyába betűri az ember és összecipzározza a gatyát és a kabátot, akkor van a helyén.
Én ezért is cseréltem le az L-es méretet a 180 centimhez, mert ennyi erővel ugyan akkora a mérete, mint a kabátba rakhatónak.
De ez is olyan kérdés, mint az olaj Mindenki mást gondol, mindenkinek más jön be.
Ha jól emlékszem pont, hogy az alsó 3(?) csigolya felelős a bénulásért ha sérül. -
Something_
őstag
Aki az SOS-nél rakta le tavaly a jogsit, az kapott 20.000-es kupont tréningre. Most írták ki az időpontokat, hátha érdekel valakit. E-mailben kell jelentkezni. Jelentkeztem én is köv hét péntekre.
http://www.vezetestechnikaicentrum.hu/Amúgy 34.000 Ft lenne, 1 napos, szóval alapáron sztem baszom drága.
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #48478 üzenetére
30e ft-os noname hálós protektoringbe csapódott bele kollégám az elő kihajtó autóba kb 30-al. Nem lett baja az adott részeken sem neki, sem az ingnek. Asszem az ilyen kemény-protektorokat esés után cserélni, a legtöbb ingnél pedig asszem nem lehet darabonként cserélni, mert egyben van.
De azért nem csúsznék benne..
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kedvenc zene a mai napra
- Hobby elektronika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- TCL LCD és LED TV-k
- Renault, Dacia topik
- Elektromos autók - motorok
- Mobil flották
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen