-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #119708 üzenetére
Szerintem amilyen hamar csak teheted és lehetőséged van menj. Én csak a második szezonomra jutottam ki pályára, de utána egyből bántam hogy nem mentem sokkal hamarabb
Ezt pont most posztolták, neked találták ki.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #119834 üzenetére
Gondolom a kisebbik Monsterről van szó ha az SV650 a viszonyítás. Konkrét árakat nem tudok, mert erősen függ az adott típus állapotától is. Mindkettőből ki tudsz fogni egy rosszabbat amiből szopóroller válhat.
Minden motornál lehet számolni egy éves biztosítási díjjal, gépjármű adóval, adott esetben egy szett gumival és év eleji olajcsere szervizzel. Hamar összejön a 150 ezer úgy, hogy még motoron sem ültél. Pláne ha épp úgy jön ki az év vagy km hogy kéne fékfolyadék csere, hűtőfolyadék csere, gyertyacsere, szelephézag, vagy éppen láncszett csere is akkor ez sokkal több is lehet, mindkét motornál. Monsternél ha jól tudom még a szíjcsere is bejön a képbe.
Budapest környékén a márkaszervizeken kívül még a Moto Rossohoz érdemes szervizbe hordani, ahogy hallottam.
Plusz van még a magyar Ducati klub aminek a klubtagsága nagyon fasza kedvezményekkel jár, többek közt a szervizekbe is.
Egy barátomnak Monster S2R-je volt, nem igazán költött rá többet mint én az FZ6N-re. Neki mondjuk gyújtásprobémái voltak sokáig, és majd egy évbe és sok csere-berébe került mire rájöttek hogy a kábelköteget kellett cserélni.(#119835) geresics mondjuk a teleszkóp az pont nem Ducati, hanem valamelyik gyártótól veszik meg a kész cuccot. Egy Showa Big Piston ugyanúgy megtalálható lehet olasz motorban, mint japánban vagy angolban.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Predator2 #119919 üzenetére
Akkor helyeztesse forgalomba, papírozza le, vegye a nevére, és majd tőle megveszed. A külföldi papíros motorokkal gyakran úgy trükköznek, hogy a kinti tulaj neve van az adásvételin, és gyakorlatilag tőle veszed meg. Aztán ha valami baj van, akkor próbáld meg elérni a kinti embert... A hazai eladó meg moshatja a kezét, mert papíron sose volt övé a motor.
szerk: ilyen nepper által külföldről behozott motort egyébként is csak utolsó utáni esetben vennék. Eleve olcsóbbak, mint a hazai motorok, annak ellenére is, hogy azon már rajta van az ő haszna, az úti- és szálltásiköltség, árfolyamkockázat. Szerinted akkor kint mennyiért vették meg és milyen állapotban? Más országban sem adják olcsón a jót. Viszont abban van igazság, hogyha valaki szart vesz, akkor azt olcsón tegye.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz vlevi #119922 üzenetére
Nem teljesen. Egy rendes kereskedésnek nem kell vagyonszerzési illetéket meg egyebeket kifizetnie ha a nevére vesz egy járművet. Ha jól tudom valami 5 ezer Ft-ot kell fizetnie, kap egy pecsétet a forgalmiba, aztán csók. Az ideiglenes forgalomból kivonás pedig a hazai járművekre érvényes, ezt értelemszerűen mindegyikük alkalmazza.
Amiről te beszélsz az vagy a bizományos értékesítés, vagy a zugnepper. Ami itthon is necces, mert ha szavatossági probléma merül fel, akkor megint a kereskedés kihúzza magát és az eredeti eladóval kell egyezkedni.
De az ilyen külföldi járműveknél fel sem merül, hogy ők bizományban árulnák azokat...[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #119932 üzenetére
[link] "figyelj, nekem ne! én is ebből élek"
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #119939 üzenetére
Nagyon hamar összejön a gazdasági totálkár az esztétikai sérülésekből. Pl ha a váz karcos lesz, annak műszakilag nincs baja, viszont a javítási ajánlaton az fog szerepelni hogy csere, mert az a szakszerű javítása. A váz drága, és a munkadíj is 1 napnyi lesz, mert mindent szét kell hozzá borítaniuk.
Nálam is azért lett GTK a 4 hónapos motor, mert főelemek lettek karcosak: váz, hengerfej, segédváz, becsúszószár, fékkar. Műszakilag egy új index, új kormány, és új tükör lett volna indokolt, ami kb 150-ből munkával együtt meg lett volna.
Kivonatni nem vonatják ki. Megadnak egy roncsértéket a pénz mellé, és vagy eladod az általuk kijelölt cégnek azon a roncsáron amit ők garantálnak, vagy eladod drágábban ahogy tudod.
Vagy megtartod és azt csinálsz vele amit akarsz.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #120000 üzenetére
Ez nagyon kereskedés függő. Ha készleten lévő tesztmotor például, akkor az már forgalomban van, azt pár nap alatt a nevére tudja venni.
Ha készleten van de még nincs forgalomban, akkor megint attól függ hogy a kereskedés mennyire pörög, de 1-2 hét teljesen reális.
Ha rendelni kell, akkor attól függ, hogy mi az általános vállalási ideje az adott kereskedésnek/márkának.
Nekem például mondtak 30 munkanapot arra, hogy egyáltalán megérkezzen a motor, további 3 hetet pedig a forgalomba helyezésre. A gyakorlatban a motor 1 héten belül megjött, és rá másfél hétre már forgalomban volt, és mehettem átvenni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #120061 üzenetére
Nekem most kurvára nincs 33 felesleges percem egy ilyet végighallgatni Tömör összegzése a videónak?
A híreket olvastam ezekről a felfestésekről, és hát én őszintén nem értem ezt a nagy ujjongást, vagy hogy ez miért jó.
Az a konkrét kanyar nem emiatt volt veszélyes eddig sem, hanem azért, mert váratlanul törik az íve, és aki nem ismeri, vagy benéz valamit, vagy bármi, az könnyen a szembesávban találhatja magát.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #120065 üzenetére
Akkor ezek szerint én ostoba fasz vagyok. A megtörő kanyarív okozza a baleseteket, a helyismerettel nem rendelkezőket meglepi és rendszeresen elmérik. Előttem is volt már aki majdnem pofára esett ott.
Nem nagyon látom hogy ha telefestjük az útburkolatot az miben segít, cserébe csúszni fog.Plusz gondolat: nem az íveket kell felfesteni a motorosoknak, hanem valami használható tudást átadni a jogosítványszerzés tanfolyama alatt. Jelenleg az A1, A2 és A kategóriák között a tanfolyamon a súlykülönbségen kívül semmi nem érződik. Tötyögsz max 50-nel mindenhol, azt csók. Viszont amint meg van a jogsi, lehet menni legálisan szerpentinezni, úgy hogy még a mikéntjét sem említette előtte soha senki, nem hogy gyakoroltatta volna egy picit.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #120090 üzenetére
Az van kirakva motorosoknak, hogy veszélyes útszakasz. Na ebből találja ki aki először jár arra, hogy nagyot törik az ív
(#120091) hugi0 9 éve vettem a Decathlonban egy bringásnak tűnő hátizsákot. 20 literes, van benne belül egy zseb amit laptoptartónak használok, tökéletesen passzol. A háta merevített és ívelt, ahogy a pántok is egy kicsit. Legalább heti, de gyakran napi szinten volt használva, mindenre is (gyalogtúra, biciklizés, munkábajárás, 1-2 napra bepakolás, motorozás, stb stb). Soha nem takarítottam le ezért külsőre már megfakult, de se egy varrás nincs kijőve rajta, se semmi. Nagyon praktikus az elosztása, jók a zsebei, alapból vízálló de van belevarrva huzat nagy zuhéhoz is. Eláztam már benne százszor. Szóval a kinézete kezd megkopni, de más baja nem igazán van.
Kerek 8 ezer Ft volt anno. Életem talán legokosabban elköltött 8 ezer Ft-ja volt ezEzek után itt van ez a Kriega R20 ami nagyon tetszene, de 53 ezer Ft az nekem irreálisan drága egy olyan cuccért, ami szinte alig tud többet az én 8 ezres tatyómnál. A 25 literes verziója meg 61 ezer.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #120093 üzenetére
Na mondjuk az hogy Bobmester valamit rosszul mutat be nem túl meglepő Egy ideje mindenhova odakommenteli a kioktató faszságait, nagyon irritáló, főleg amikor minket fáraszt vele.
Ehhez képest ő volt az egyik aki ész és helyismeret nélkül képes volt belemenni pont ebbe a kanyarba, és kurva nagy mákja volt, hogy nem jött senki.
[link] 0:06-tól 0:14-ig.(#120075) alapján pedig fanyalgó vagyok, és indulok az anyámba
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz baboss #120150 üzenetére
Idei szezonom eddig max 1000 km, de legalább a gumi nem kopik Takarítani már többet takarítottam, mint amennyit ültem rajta. Lassan meg kéne járatni legalább 1-2 órára, mert a végén még a sok állástól fog megbaszódni nekem. Csak nem tudok ülni rajta, mert nem hajlik a térdem amennyire kéne (elszakadt a keresztszalag), ha pedig műtét lesz akkor újabb hónapokra off.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Somatom #120157 üzenetére
Amikor legutóbb megpróbáltam ráülni és még mindig fájt, akkor pont az jutott eszembe rögtön, hogy részemről mindig mosolygok és erősen idézőjelesen "lenézem" a motorozásban a kényelmeskedőket, erre tessék, most milyen jól jönne ha kényelmes motorom lenne. Isten nem ver bottal na
(#120158) runner 125 fociztam és többet akartam mint amit a fizikumom elbírt. Tanulság hogy nem szabad idegből hajtani. Utolsó perc, utolsó mozzanat, senkitől sem zavartatva rosszat léptem, letapadt a talpam, a térdem meg valahogy hátra és reccs. Ennek durván másfél hónapja, az MR alapján a csont és a porc ép, csak a keresztszalag szakadt el. Szeptember elején lesz kontroll, addig gyógytorna, hogy ki tudjam teljesen nyújtani meg behajlítani. Jelenleg ez a kettő nem megy, és eme két végállás erőltetése fájdalmas. A teljes behajlítás jobban fáj mint a kinyújtás, mert valszeg még van bent folyadék ami miatt ilyen nyomásszerűséget érzek.
99% hogy műtét lesz belőle, és ahogy olvasgattam annak még egy bő 3 hónap a regenerációja.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #120161 üzenetére
Köszi szépen. Hát, ha 100%-ra helyrejön azért az nekem már jó hír. Olvastam, hogy különböző módszereknél honnan és hogyan készítik a pótlást a szalag helyére, hát elég morbidnak hangzik számomra
Viszont úgyis holtszezon lesz majd motoros szempontból (mármint az enyémből ), a focitól most kicsit elment a kedvem, szóval majd előkerül újra a bringa. Régen sokat montiztam és országútiztam, triatlont is kipróbáltam, de amióta motor van azóta max munkába bringázok néha.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz vlevi #120280 üzenetére
Ezek a sportmódok csak annyit csinálnak, hogy adnak egy elektronikus gyorsgázt, vagyis nem kell körbeforgatni a gázkart egy nyélgázig, hanem elég csak egy 10 fokos fordulat hozzá (most csak írtam valamit). Aztán az már motorfüggő, hogy ehhez a módhoz engedékenyebbé teszi-e az ABS-t és a TC-t is.
Én az enyémet pont emiatt használom sport módban kb mindig, sokkal kényelmesebb hogy nem kell kifordított csuklóval húzni a gázt, hanem kisebb és finomabb mozdulatokkal tudom vezérelni. Na meg a TC az enyémen szerintem túl durván ugat bele a dolgokba utcai módban, néha úgy elzárta a gázt hogy enyhe túlzással majdnem lefejelem a kormányt. Sport módban már lágyabban kapcsol ami megfelel nekem
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #120451 üzenetére
Viccelődünk, de akár még igaz is lehet
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz zeus_2k14 #120593 üzenetére
Szia,
A Kawáról nem sokat tudok, viszont ilyen korú motoroknál én nem feltétlen a km óra állását nézném. Mármint ha visszatekerik neked 25 ezerre akkor nyugodtabb vagy, mintha 60 ezret mutatna? Lassan már közhely, de fontosabb, hogy megfelelően karban volt-e tartva, mint az hogy mennyi km van benne. Legalábbis ennél a kategóriánál. Meg nagy általánosságban fogalmazva.Az árhoz nem tudok hozzászólni, te tudod hogy neked mennyit ér meg. A használt motorok ára a korosodás ellenére is eléggé megugrott az elmúlt években.
Motort mikor érdemes megvenni?
Mindegy, nem láttam érdemi árkülönbséget az elmúlt években. Amikor megtaláltad azt ami tetszik és számodra a tuti vétel, akkor szerintem évszaktól függetlenül menj és vedd meg.Ruha:
Miért csak ez a két márka került szóba?
Fontosabb kérdés, hogy mennyit szánsz rá. Meg azért vannak még más szempontok.
Általában a nagy márkák magasabb anyagminőséget, biztonságot és kidolgozottságot adnak, mint pl a Mugen, de nem feltétlen egyenesen arányos az elköltött plusz pénz a termékben kapott extrákkal. Menj el, próbáld fel őket, nézd meg hogy mik a különbségek. Van azért még pár másik márka is a piacon. Én személy szerint a Shoxos bőrruhákat elfelejteném, az olcsóbb ruháiknál sokkal jobban megéri a Mugen, a drága Macna ruháik pedig Dainese/Alpinestars árban mozognak, viszont a szintjüket nem érik el.Sisak:
Muszáj felpróbálni, mert a gyártók között, sőt még márkán belül típusok között is vannak/lehetnek eltérések a fejformában. Simán lehet hogy kinéztél egy sisakot ami valójában egyik méretben sem lesz jó a fejedre.Mikor érdemes venni?
Ősszel és kora-télen vannak a legnagyobb akciók általában a motoros felszerelésekre. Néha akadnak még február-március környékén, de inkább a szezon végefele szokták kiszórni a kifutó cuccokat. Pl ilyen Black Fridayek alkalmával Dainese vagy Alpinestars cuccokra 25-30%-os kedvezmények már elég számottevőek tudnak lenni, pláne egy komplett szett esetében. Viszont azzal érdemes számolni, hogy ilyenkor már nincs készleten minden típusból minden méret, a rendelős holmikra pedig nem vonatkoznak a kedvezmények.Mi ajánlott még?
Motoros füldugó. Pláne mivel csupasz motort tervezel venni. Hiába mondják hogy így csendes ez a sisak meg úgy csendes a másik sisak, egyik sem lesz jó füldugó nélkül.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #120601 üzenetére
Nem látom a Mugenek között az eltérő kategóriákat. Ha megnézem a 2020-as bőrruhákat, 1 részesnél és 2 részesnél is koppra ugyanazok a featureök vannak feltüntetve, csak a dizájn eltérő.
Az Alpine meg a Dainese cuccoknál jobban látszanak a különbségek a drágább cuccokon. Bár ami ennél a kettőnél alsó kategória márkán belül, az a teljes piacon nézve erős közép vagy közép-felső kategóriának számít.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #120610 üzenetére
Teljes kengurut ruhát nem látok, csak részben. 1-1 darab van az idei lineupban a kétrészes és egyrészesek között is, de a Superzone webshopján fent sincsenek, és a MugenRace webshopjában sem. Kaphatóak egyáltalán?
Kategóriánként jól össze lehet mérni a márkákat szerintem. Nem kell hozzá kifejezett terméket nézni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #120612 üzenetére
Nem találom az árát sem a katalógusban, sem a weblapjukon. Meg ezek mindig úgy vannak kiírva hogy 180 ezer helyett 140 ezer, de valójában sosem volt 180 Szóval akkor durván 280 ezer?
Egyedül a kenguruval tud többet. Mármint ne érts félre, ez nyilván jelentős különbség De ennyiben ki is merül. Pl ugyanúgy műanyag slider van a vállon, amit például egy 2020-as Dainese bőrruhán sosem fogsz látni, mert ott mindig fém lesz. Apróság, de mégis.
Plusz valódi kutatás-fejlesztéshez való erőforrásokkal csak a nagy gyártók rendelkeznek, és rengeteg adathoz jutnak a versenysorozatokból. A minőségbiztosítás is egészen más szinten mozog.
(#120613) persuader de hát te pont annyit is adtál érte
Össze lehet hasonlítani a két márkát kategóriánként, csak a kategóriát kell jól belőni. Az RPHA11 egyáltalán nem egy kategória az X-Spirit III-mal. Mármint attól hogy márkán belül csúcsnak számítanak, még nincsenek a sisakok piacán egy kategórián belül.
Az NXR-rel már inkább, de nem feltétlen az ára miatt. Nekem az NXR nem tűnt annyira borzalmasnak, mint írod, de nem voltam elájulva. Pl a Bell Star is ezen az áron mozog, és mintha egy kategóriával feljebb lenne az NXR-hez képest minőségben meg kialakításban.
A Shoei még mindig Japánban készül, meglepően nagyrészben kézzel, emiatt pedig alapból nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #120569 üzenetére
Én a VÉDA által termelt pénzmennyiségen évek óta elképedek. Bazi nagy kapu, messziről jól látható, ki is van táblázva, a navi appokban többnyire jelölve vannak, többségük jól belátható egyenes szakaszon elhelyezve, ráadásul jelentős sebesség-ráhagyással számolnak. Pláne ha még az óra is csal valamennyit a járműben, akkor nagyon kell tolni neki, hogy jöjjön a bünti.
Ezzel szemben olyan triviális dolgokat nem néz, mint hogy lejárt a műszaki vagy hogy lopott-e az autó. Plusz még amiket anno beharangoztak, hogy ez majd nézi a buszsávokat, meg a piros lámpán áthajtásokat, stb. Aha, semmit nem néz, csak a sebességet.
"Balesetmegelőzés"https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #120616 üzenetére
Értem, én az "alsó" és "közép"-ből nem az árkategóriákra asszociálok.
A volt kesztyűm egy jó példa erre szerintem. Spyke Robotic, 33 ezer Ft volt. Papíron és felszereltség alapján is az akkori Dainese Druid szintje, ami akkor 62 ezer Ft volt. Szóval tudás szerint egy kategória volt, ár szerint nagyon nem.
A Daineset végül nem vettem meg, mert úgy gondolkoztam, hogy "ugyanazért" miért fizetnék duplát, és drágálltam is. Aztán a Spyke a harmadik szezon közepére kilyukadt a tenyerén, egyszerűen szétfeslett az anyag. De a varrások már a korábbi szezonokban is elkezdtek kiengedni. Ki tudja ha estem volna benne akkor mennyit bírt/védett volna.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #120645 üzenetére
Na ja, de mondjuk Kakucs méretű pályákra ez teljesen érthető. Kisebb a tempó mint a GP méretű pályákon, meg többnyire egy bukfenccel vagy csúszással megúszható a dolog. Ritkán ha peches az ember akkor highside vagy összeütközik egy másik motorral, de ezek sem 250-nél történnek.
Ha csak pályázgatnék akkor valszeg én sem a drága csilivili cuccokat akarnám összebaszni. De a fagyizó előtt is meg kell valahogy jelennem
Például amekkora brutális esések voltak pár hete az Osztrák és Stájer nagydíjakon (Moto2-es baleset, MotoGP baleset, Vinales leugrik 220-nál), és mégis gyakorlatilag karcolásokkal megúszták, az azért jelzi, hogy elég jelentős a fejlődés. Ezek a tapasztalatok és fejlesztések azért csordogálnak lefelé apránként az elérhető kategóriába is. Pl egy Dainese Smart jacket, vagy az Alpinenak a Tech-Air mellénye durván 200 ezer Ft körül megkaphatóak már.
Nyilván a magyar bérszinteken húzós a dolog, de ha azt nézem, hogy a korábbi légzsákos rendszereik kb 400 ezres felárral mentek rá a kabátra, most meg 350-ből már megvan a kabát+légzsákmellény kombó, az azért már az utcai motorosnak is csábító. Ez sem mindenható, de ha jön a szalagkorlát vagy szembe egy kocsi, akkor így már jobbak az esélyek.De amelyik gyártó nincs ilyen sorozatokban jelen, nincs hétvégéről hétvégére rengeteg adata az esésekből, az többnyire "csak" találgatja az utcai cuccokba, hogy mit hogyan is kéne.
Az említett X-Spirit III-at konkrétan egy az egyben meg lehet venni boltban, mert tudja a FIM minősítést. Az RPHA 11 nem tudja, a HJC külön sisakot visz a GP versenyzőknek, ami boltban nem is kapható. Ha tudná akkor nem 130 ezer lenne az sem. De a Supertech-R is egy az egyben az a csizma, amit a GP-ben használnak.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
Az első hullám óta először mentem ma be az irodába munkaidőben, ráadásul kocsival, és úgy tűnik a budapesti robogósok java továbbra is egy kretén.
Olyan manővereket látni a mennyiségükhöz mérten gyakran, hogy csak pislogok. Mire gondolnak (vagy inkább nem gondolnak) bizonyos helyzetekben...Így jelenleg az a félig-komoly kérdés foglalkoztat, hogy robogósoknál mi az ok-okozati viszony?
A) azért lesz kretén, mert ráült a robogóra
vagy
B) azért ül robogóra, mert eleve egy kretén
Bónusz megállapítás: a Vespások kreténségeire néha nem találok szavakat. De tényleg.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz djeperto #120748 üzenetére
Tudom hogy nem etikus ilyet mondani, de örülök hogy pofán basztad azt a gyökeret. Hova sietett annyira, tankolni?
Ezt a büntetőfékezgetést sem fogom soha megérteni.
1, Ha olyan kurvára siet akkor erre hogyhogy marad ideje?
2, Általában olyan magasabb kategóriás kocsikkal büntetgetnek ezek az észlények, amiben nagyobb fékek vannak hűtött tárcsákkal, széles gumik, ilyen-olyan elektronikai segédletek, szóval mindenben többet tud a kocsi. Eközben amiket büntetni akarnak azok meg 15 éves fapados Seat Ibizák meg G Astrák.
Ha éppenséggel még valaki olyan is ül benne, aki egyébként fakezű is, vagy nincs túl sok rutinja a forgalomban, akkor az a hab a tortán.
De ilyen gondolatokig el sem jutnak szerintem.
Általában az ilyen királyoknak a vezetési élmény az egyenesben való gázadásig terjed.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Steven #120786 üzenetére
Az megvan, hogy épp azért történik meg naponta 5x, mert soha senki nem szólt még a kretén robogósoknak, hogy talán nem így kéne?
Nagyon jól kivehető itt Bp-n, hogy melyik robogós az, aki egyébként normál motoron szocializálódott, és melyik az, aki csak kocsiból ült át, mert a 3 sávos beállt úton már nem tudott máshogy tolakodni.
Kibaszott idegesítő többek között a beállt Hungárián vagy M3 bevezetőn is, amikor, dupla sávozik valaki. Egy nyomon kéne haladni, ott nyílnak szét az autók, ahol utána a többi motoros is kényelmesen átfér. Persze az is idegesítő, ha az előttem levő motoros szenved, például az 1200 GS 3 dobozzzal nem értem miért erőlteti ott, de néhány gázfröccsel azért lehet neki jelezni, és el is szoktak engedni. Na a robogós meg a vespás ilyenkor azt se tudja hogy mi van... Közben persze mind a 2 lába lent lóg, meg hasonlók.
Álló vagy araszoló sorok között meg nem kéne 100-zal menni, az kurvára necces...
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #120801 üzenetére
Most ezzel azt sugallod, mintha én nevelném őket, vagy egyetértenék Somatom büntetéseivel. Pedig határozottan egyik sem.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
A kinézett boltban nem nagyon emlékszem komoly téli akciókra, így ha marad a Mugen és a Scorpion, akkor felesleges várnod, az mindig annyiba fog kerülni. Késő ősszel, kora télen a Karasna és a Motostar 20-30% leárazásokat szokott tartani, illetve külföldi rendelésnél, például eBayen is bele lehet futni jó kis ajánlatokba.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #120900 üzenetére
Amikor létezett sem volt se használható, se aktuális. ¯\_(ツ)_/¯
A hazai boltok nem nagyon törik össze magukat egy épkézláb webshop létrehozásán.(#120904) djeperto eBayen adott termékre rákeresve általában jobbakat találok, mint ezen az oldalon.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Az első reakcióm az, hogy micsoda őskomcsi baromarcú mentalitás ez Elbújnak a biztonság szlogen mögött...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #121148 üzenetére
Nem vagyok profi a témában, még sosem írtam alá semmi hasonlót, de ha minden igaz akkor 29 ívet adtak le. Hogy 1 íven hány aláírás van, azt nem tudom.
De van egy olyan érzésem, hogy ha mondjuk megszorozzuk 20-szal, akkor is jóval kevesebb emberről van szó, mint ahány ember rendszeresen jár arra motorozni, szóval nagyon erősen meglepődnék ha ez a tiltás életbe lépne.Az érintett szakasz nem is a településen átmenő útról szól, hanem kizárólag a szerpentinről, ami az erdő kellős közepén van. Ha lent állsz Parádsasváron a parkolóban, akkor onnan is legfeljebb a második kanyarig lehet hallani még a kurva hangos 1 hengeres supermotokat és full nyitott csövű HD-kat is. De attól a parkolótól is még vagy 2-300 méter az első lakóház.
De ha ez bejön nekik és életbe lép a tiltás, akkor azonnal rohanok én is a polgihoz, hogy tiltsa be a hétvégi flexelést, fűnyírást, lombfúvózást és kerítéscsiszolást a kerületben. Aztán akkor tényleg elmondhatjuk, hogy közelítjük a svájci életszínvonalat.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz gabor128 #121155 üzenetére
10 ezer forintos Shox kültéri ponyva kerek 3 szezont bír, a negyedikre elkezd beázni. Ha nem figyelsz és beakad a motorba akkor könnyen szakad. Egyébként a viharokat gond nélkül bírta abban a három évben. Ahogy olvasgattam a fórumot a többi típus sem bír 3-4 évnél többet.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ha valakit érdekel, mától van a Lidlben pár egész jó cucc, autóápoláshoz hirdetve, de több olyan dolog van ami motorhoz is mindig jól jön. Pl a szilikon spré jól jön ha nyikorog a csizma, kendőszett (van benne kétféle szivacs, többféle mikroszálas, meg egy amivel szárazra lehet törölni foltmentesen), ultra derm hasonmás, meg ilyenek.
https://www.lidl.hu/hu/c/ajanlataink-autoapolashoz/c2253/w1https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #121339 üzenetére
"Egy hettel kesobb jott az uj vezermulanccal, feszitovel, mert o hallja, hogy nem jo. Elkoltott egy rahedli penzt ertelmetlem dolgokra, es ki kellett cserelnem a hibatlan alkatreszeket. Es utana megnyugodott."
Látod ha lett volna egy kis üzleti érzéked, akkor azonnal mondod neki, hogy tudsz hozni ilyen alkatrészt kedvezménnyel és utána fasza lesz. Meg fekvőrendőrt is. Betont.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #121354 üzenetére
Tarján - Tata jut még eszembe. A nagyját megcsinálták, egy-két szakasz azért maradt a régi aszfaltból, legalábbis tavaly még így volt
Tardos és Süttő között jó már az út?Vagy több időt kell rászánni Nógrádban egész jó utak lettek mostanában. Sajnos nem túl szélesek, de a minőség jó, a táj szép, és kanyarok is vannak.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #121358 üzenetére
Nógrádban sok mindenre A táj mindenhol szép, az utak nem feltétlen, és van egy-két nem annyira rendezett falu is.
Azt leszögezném, hogy a mátrai szerpentinhez nem lehet hasonlítani egyiket sem, ezek nem szerpentinek, inkább csak kanyargós dimbes-dombos országutak.
Amik hirtelen eszembe jutnak és jártam már arra, bár elsősorban kocsival:
Iklad - Becske: egész végig pár éves új út van, Becskétől tovább északnak nem tudom milyen.
Keszeg - Nógrádsáp: nem rég lett felújítva, jó az út.
Alsópetény - Bánk: végig pár éves új út.
Bánk - Romhány: szinténEzektől keletebbre:
Pásztó előtt a 21-esről indul az út Hollókőn át Szécsényig. Az is nagyon szép hely, kanyargós is, helyenként jó, de helyenként rossz úttal, nem tudom megjavították-e már végig.
Sámsonháza - Nagykeresztúr: jó az út, tiszta hullámvasút, nagy élmény itt végighúzni neki.
Salgótarján - Szécsény: úgy emlékszem hogy vállalható az út, szép a táj.
Szécsény - Balassagyarmat, sőt igazából a 22-es úton egészen Rétságig: jó az út.
Meg persze a klasszikus Salgótarján - Cered - Zabar szakasz. Ennek nagyrésze egyébként már Ózdig fel van újítva, elég jó, de már távoli is.Más nem jut most eszembe, de nem is nagyon ismerek többet
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #121365 üzenetére
Igen.
Amúgy nem értem a Triumph miért erőlteti ennyire ezt a lakkfekete meg alapozószürke vonalat. Kb minden motorjuk ebben a két színben jön. De mintha a többi gyártó is ezt nyomatná egyre inkább, pl Yamaha és BMW. Biztos ki van ez piackutatva, de akkor elég elkeserítő, hogy ennyire alacsonyak az emberek igényei a színeket és dizájnt illetően
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #121376 üzenetére
Azt hiszem van most ebből a nagyon fullos limitált TFC változat a szalonban, ha véletlenül arra járnál a napokban
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #121364 üzenetére
Helyesbítenék: az Iklad - Becske mégsem végig új. Galgagyörk - Acsa az vadiúj, nagyon élvezhető, ha kiismered a szakaszt akkor akár lapolgatni is lehetne ott oda-visszákat. Aztán a helyi győzikék lehet nem annyira toleránsak, és fejbebasznak egy idő után ha hangoskodsz
A többi része sem szar amúgy, ha nem a baszatás a lényeg, hanem csak motoroznál egyet, akkor teljesen vállalható.-----
Július eleje óta nem volt beindítva a motor, úgyhogy már nagyon kattogtam. Ma mondtam magamnak hogy bármennyire is fáj, ha kell akkor láblógatva is, de megjáratom legalább 1 órára Beöltöztem, ráültem, hát az első 5 perc elég fájdalmas volt a térdemnek (szakadt keresztszalag), de utána "bejáródott". Ahogy elkezdett az iszonyatosan megkopott tudás és bizalom is halvány foltokban visszatérni, úgy próbáltam kicsit jobban mozogni a motoron, hogy nézzem mit bír a térdem, ha ráterhelek a lábtartóra, kiülve. Hát nem az igazi, de rosszabbra számítottam. Hazafelé már relatíve egész jókat tudtam dönteni. Végül 2 órás kör lett belőle.
Újból fel kell jegyezzem magamnak is, hogy ez egy kibaszott jó motor
Egyik körforgalomba érkezéskor mondom fékezek végre egy nagyobbat, mert arra sem emlékeztem már hogy milyen. Hát picit jobban rámartam, aztán rá is estem a tankraMost azon gondolkozom, hogy kimegyek egy pályanapra, lassú csoportba, leszarni a köridőt és csak egy lazát gurulgatni.
Ha valaki ismer jó térdspecialistát az országban szalagpótlás ügyében, aki TB-re operál mondjuk honoráriumért, akkor privátban legyen kedves küldje át az elérhetőségét.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz jacis #121404 üzenetére
Nyugodtan. A Road 5 szélei slickek, nem lesz vele gond, ha mégis túlmelegedne akkor meg a TC majd megdolgozik a pénzéért, azt ennyi Már amennyiben az S1000R-ről van szó.
Cimborámnak MT-10en volt ilyen gumi, amíg csak kezdő pályás volt addig simán elég volt oda is a Road 5, aztán ahogy elkezdett fejlődni és jobban is cibálta, akkor már villogott a TC megállás nélkül Utána átváltott Corsa II-re és tovább is tudott vele gyorsulni, fejlődni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest