-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
ha már levelet küldenek, akkor nincs kifogás, az már közigazgatási eljárással együtt jár az ügyfélnek, és az üzembentartót analizálják meg ha nem nevezi meg a személyt aki vezette.
szabálysértés csak akkor lehet, ha kicsit léped túl és megállítanak, és helyben felelősségre vonnak.a gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy eleve a szabálysértési érték fölé állítják a műszereket, hogy ne kelljen még megállítani meg szarakodni a kicsit gyorshajtóval, viszont aki meg nagyon gyorshajt annak küldik a közgazgatási eljárásról szóló levelet..
repkednek a százezrek, engem még nem büntettek meg de fosok ha eg ycekk jön, az nagyon vastag lesz és se kidumálni, se részletfizetést kérni nem lehet..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
lehetséges, mondjuk értelmét nem látom.. én mindent elolvasok tüzetesen amit bárki küld levélben, szerencsére ilyen jellegű leveleket nem szoktam kapni
volt egy időszak amikor 2-3 havonta kaptam parkolótársaságoktól 1-2-300e Ft-os felszólításokat az intrumon keresztül.. azzal a lendülettel dobtam ki ahogy kivettem a postaládából, gusztustalan féreg dolog arra építeni hogy az emberek figyelmetlenségből és megszokásból kicsengetnek egy valag pénzt a semmire...a legújabb kedvencem a "hitel mindenkinek kezes nélkül, hívja ezt a számot"
a hívás díja 600 Ft / perc
hogy tud ennek a kitalálója aludni?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
gondolom a funkcionális annyit jelent, hogy valamilyen speciális célra készült, például melegít, vagy szellőzik, vagy izzadságot vezet, vagy mind egyszerre kifejezetten meleg ruha alá stb..
tehát a nyári funkcionálisnak az a dolga hogy ne rohadjál el benne, a télinek meg az hogy melegen tartson..nyári hosszú aláöltöző létezik magában (nadrág)? kéne lassan egy. pólóm van
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #5637 üzenetére
akkor viszont jól tetted, hogy nem vetted meg, sokat elárul az eladóról ha trükközni akar..
vajon azzal is trükközött, hogy például olcsóbb alkatrészeket vett hozzá, olcsó olajat töltött bele?
enyémben már 48000 km van, leszámítva az esés nyomait olyan mintha új lenne...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #5685 üzenetére
kawa er6f, tavalyi/idei évjárat szerintem
szerk: látom már megoldottátok
szép motor szerintem, majdnem ilyet vettem, csak akkor még nagyon új és drága volt.. a sor2 nagyon szépen szól és nyomatékos.. nagy kár hogy az idom a kétlámpásnál már színes/fekete, az első generáció telibe volt fényezve és marha jól nézett ki, de ez csak ízlés kérdése.. a cbf600-nál sportosabb megjelenéső paripa, de azért ez is túramotor még bőven, mint például a yamaha fazer![ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ne haragudjatok hogy csak úgy ideböfögök valamit, de mi a heréről folyik itt a diskurzus?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #5743 üzenetére
így már asszem értem..
a japán autók jobbak a németnél nemde?
és a japán motorok is jobbak az olasznál! az összes ducati meg kawa csörög! az összes honda megbízható és kényelmes (és gyors)
a yamahákat szét kell forgatni mert alul gyengékörülök, hogy sikerült felzárkóznom
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #5773 üzenetére
simán lehet felfelé is, és lefelé is ha ügyes vagy. mondjuk 1->2-be a hosszabb út miatt én kihagynám, meg úgy általában nem viccből van ott a kuplung, lefelé ráadásul tényleg oda kell figyelni hogy ne erőszakoskodj a technikával. de a kérdésedre a válasz: lehet.
én nagyon néha szoktam csak, ha nagyon gyorsan kell bármilyen szitut megoldani azt kb 140-ig kettesben váltás nélkül is meg lehet csinálni, akkor meg minek bántsam szegényt még a kuplung nélküli váltással is...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #5788 üzenetére
a gyorsváltó ha jól tudom millisecundumokra elveszi a gyújtást (vagy a gázt?), amikor a lábaddal áttolod a fokozatot, így segítve a kuplung nélküli váltást.
emberi test, emberi reakcióidővel és emberi ügyességgel az "elengedem a gázt, váltok, visszahúzom a gázt" műveletet a gyorsváltóhoz képest kb nulla hatékonysággal tudja elvégezni, én ezért nem is csinálom sűrűn..
ahogy doc kolléga mondja, a lábaddal a holtjátékot a váltón kifeszíted, a gázt elengeded és magától átugrik a fokozatba, ez lefelé is hasonlóan megy.
ehhez képest a gyorsváltóval a gázt sem kell elengedned, áthúzod a fokozatot és az elektronika megoldja a többit. az ára kb 100k.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #5791 üzenetére
most csak hasraütöttem az árat illetően, ennyiért láttam itt-ott beszerelve, programozva..
ha már gyorsváltani akar az ember, azért illik egy ilyet beapplikálni a "paraszt" manuális módszer helyettNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #5799 üzenetére
azért ez nem feketén fehér, nincs arra külön ember vagy szoftver egy cégben sem, hogy sípoljon ha a szolga nem megy szabira.. minden évben el kell számolni, és a ki nem vett szabadságot vagy kifizetik, vagy kiveszik utólag...
nekem kb 18 napom maradt benn tavaly, kaptam érte egy havi fizutNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #5804 üzenetére
jó, igazából úgy értettem hogy sehol nem mennek magyarországon oda a munkavállalóhoz, hogy "szabadságra kéne menni öreg", hiába tudják akár, hogy nem volt az ember..
én például úgy vettem ki a szabikat, hogy nem jöttem be amikor nem akartam, cserébe otthon is túlóráztam dolgoztam kicsit vagy pár napig korábban jártam be, így ha szabadságon voltam azt nem vonták le a keretből.. sőt szinte mindig ezt csináljuk, nálunk ez a bevett szokás, jövő évben meg elszámolunk a ki nem vett szabadsággal és pénzben kifejezzük az értékétNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz runner 125 #5808 üzenetére
hát a történet eleje nincs a szalagon, bármi lehet.. nem foglalnék állást, már csak azért sem, hogy ne legyek elfogult.. én például nem csapnám el azt aki belerúg az autómba.
viszont megkínoznám és feláldoznám, a vérében fürödnék és felgyújtanám a motorjával együtt.. kicsi a világ biztos találkoznánk még az életben, ha akkor sikerül elmennie. azért merem ezt kijelenteni, mert én maximálisan konfliktuskerülő ember vagyok. ha már idáig elfajul bármi, arról biztosan nem én tehetnék és jogos lenne a haragom, így törvények ide vagy oda, a vendettát teljes lelki nyugalommal hajtanám végre.
én kérek elnézést.láttam már olyan motorost akinek nem nyílt szét a kocsisor, ezért bőgette a motort és az utas ütötte a kocsik tetejét, ablakát.. én eleve úgy közlekedek, hogy elférjenek, így engem nem buzeráltak, nem tudom megmondani mi lett volna ha engem csesztetnek..
viszont ha meg én nem férek el, megállok és leszarom, tudok várni.. amint megmozdul a forgalom előnyöm van, aztán legyen rá büszke a tahó, hogy feltartott pár másodpercig.. a motor _mindig_ gyorsabb, kár baszakodni velünk...egyszer egy faszi direkt betartott nekem a lámpánál, nem tudtam elmenni mellette balról.. vártam. elindult a sor, elkezdtem előzni jobbról, ő meg telefonnal a kezében (szőkével a jobb1-ben) vigyorgott rám egy "mi van nem fértél el" arckifejezéssel.. összes ablak le volt húzva, és a mellette lévő sáv szabad volt, ott nem tudott feltartani, viszont rájöttem hogy igazából nem is sietek sehová, meg arra is rájöttem, hogy egyesben 110-ig jó vagyok, meg jó hangos is.. 1 lámpa után az összes ablakot fel kellett húznia, a második lámpánál le kellett raknia a telefont, és csúnyán nézett, majd lekanyarodott másfelé, és megállt folytatni a telefonálást.. nem szoktam beszállni a "ki ütött vissza először" játékba de itt nagyon jól esett a morális fölény
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
nem trollkodás, de én egyáltalán nem szoktam figyelni hol mennyivel lehet menni
vagyis pontosan tudom hol mennyivel lehet, de én mindig a saját biztonságos tempómban közlekedem, szerintem így az egészséges..
csoportban max krúzolgatni szeretek, mert lehet másnak más a biztonságos sebesség 1-1 szituban, és utálok alkalmazkodni, túlvállalni bármit, meg azt is ha tolnak.. tempósan menni szerintem egyedül jobb, füldugó vagy zene a szélzaj ellen és lehet falni a kanyarokat...
krúzolni, nézelődni, beszélgetni pedig lehet szép nyugodt tempóban, csoportosan..szóval a lényeg hogy hasonlóan gondolkodom, de hypermiler nem vagyok, sőt a féket szeretem használni, a motorféket is és a rendes kanyarba esős ívre fékezés ellen sincs kifogásom
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #5842 üzenetére
biztonságos. nem arról a sebességről beszélek amivel _még be lehet venni a kanyart_, hanem arról amivel _simán_ be lehet venni a kanyart..
vagy ha a várost mondod, sokszor balesetveszélyes ötvennel haladni, mert elnyomnak a többiek.. persze kell valami szabályozás, amilyen a kresz, és arra kell támaszkodni mindenkinek, de azért mert néhány kretén kitalálta hogy itt-ott 30-40-50nel szabad menni, attól én még nyugodt lelkiismerettel megyek 80-nal, ha úgy biztonságosnak tartom
és ki is fizetem, ha megbüntetnek érte. ilyen még nem fordult elő viszont, szóval az egész szabályozás, a szabályok betartatása úgy szar, ahogy van.
30 éve a trabikkal ladákkal is 50-nel lehetett menni, most 2012 vanNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ha ilyen supersport motort szeretnél akkor nézd még meg a hasonló évjáratú honda cbr600rr-t, triumph daytona 675-öt, kawasaki nindzsát, suzuki gsxr-t, 848-as ducatit..
utcára olyan mindegy ezek közül melyiket választod, egyiket sem lehet kimotorozni, túrázni egyik sem az igazi, kétszeméllyel sem.. (ez nem azt jelenti hogy lehetetlen velük ezt csinálni, csak nem ez a szempont)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #5863 üzenetére
"...Az elso benezett kanyarnal amikor bekurod a vasat a fak koze..."
mennyire szép hogy éppen motorozási szokásokról beszéltünk, és kb mindenkinek mást jelent az egész, szerintem ez tök jó..az autók olyan unalmasak, ennyi lóerő, annyi lóerő, ilyen spoiler, olyan spoiler.. miközben nekünk elég 2 kerék, bármilyen vas és bármire lehet használni, versenyezni, túrázni, közlekedni, hypermilerkedni, pózolni.. kinek mi jön be
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
és R-t szerettem volna, szerintem tök szép és jó motor a Hyosung
yoda, gyakorlatilag leírtad amit mondtam más szavakkal.. hol nem ész kérdése egy gyors motorral úgy nekimenni egy kanyarnak, amit a vezető biztonsággal a saját tudásával be tud venni?
velem még egy motor sem hitette el hogy királyul motorozok.. amikor motorozom királynak érzem magam anélkül is, hogy azt a kanyart 130-cal vagy 200-zal veszem be, nekem ugyanolyan jó az 90-nel is...
tudom, ehhez minek sportmotor.. mert pályázni is szeretnék, és ennek tetszik a formája. volt nakedem is, imádtam, de az idomos gépek tetszenek, ennyiNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
élvezet ilyen időben cordurában denevérként (vagy repülőmókusként) vitorlázni a szélben, hogy a 'szomszopjaki az időjárás...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
de mind a kettőre van teljes idomszett (gyári), és jól is néznek ki felöltözve!
inkább a csutkakormány miatt nem jó a Fazer, mert azon széles van..amúgy az új cbr600f egy idomos hornet, csutkakormánnyal.. nem rossz motor, de ez már kifejezetten úgy készült, hogy sportos túramotor legyen, olyan mint egy naked ruhában.
a régi 600f még úgy készült, hogy akkor az volt a szupersport motor, csak később kijött az RR ami még szupersportabb lett, ezért kiszedték a 600F-ből az állítható futóművet és elkezdték csajmotornak, túramotornak hirdetni, majd megszüntették a gyártást..
amikor rájöttek, mekkora űrt hagytak maguk után, visszahozták az F-et tavalytól, de az már pont annak szánták: sportos túramotornak.szerintem ezzel el is vesztette a varázsát, mennyivel jobban hangzik már hogy egy szupersport motorból lett kényelmesebb sportmotor, mint hogy egy túramotorból csinálnak sportosabb túramotort.. megcsinálni valamit ami utána ikonná válik, és utána megpróbálni leutánozni a sikert nagyon nem ugyanaz.. pont emiatt félek attól is, hogy a diablo3 szar lesz. nagyon magasan van a léc
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
gyertyát ne vegyetek soha márkaszervizben, ezt mondom!
nyolcezerötszáz volt darabja, ebből majdnem 3 is kijött ebayen szállítással! cikkszámra ugyanaz, mintha a hondától rendelnéd, és akkor még nem beszéltünk a minőségi utángyártott dolgokról.. talán az a szerencse hogy a motoros márkaszervizek nincsenek úgy elszállva mint az autószervizek, akik leugatnak, felelőtlennek neveznek ha nem rajtuk keresztül szerzed be a 10 éves autódhoz a gyári alkatrészt heroin áron...
gyász..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
stifi
senior tag
nekem is a gatyám rámegy a munkábajárásra.. mondjuk igaz, járhatnék BKV-val, valószínűleg ha megnézném mennyit költök egy hónapban autó/motor üzemanyagra, egyből leraknám a hajam, de a motorral való bejárás nem csak abból áll hogy idegurulok aztán haza.. nap végén kerülővel megyek haza, vagy máshova, BKV-val ez szopás lenne, előbb kéne kelnem, nem lennék kellően mobilis..
na jó megnézem mennyit költök ilyesmire 1 hónap alatt (vezetek róla statisztikát de nem szoktam megnézni félelemből)..
februárban 2-3 BKV bérlet árát autóztam el, márciusban autó 1 BKV bérlet, motor 3 BKV bérlet
mondjuk ebben volt 1-2 rövidebb túra is, ami alkalmanként fél BKV bérlet alsó hangon, meg volt hogy elindultam a nagyvilágba csak úgy..
viszont akkor a 3 BKV bérletnyi egyéb motor költségről (olajcsere, sárvédő vétel) nem is beszéltem..
nagyon nem olcsó mulatság ez, már nem csodálkozom hogy hova folyik el a pénzem, ezek tetemes összegek...
pedig nem a benzin drága, csak én vagyok csóró...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
tényleg, tudtok jó fényezőt budapesten? sárvédőt kéne egyszínűre festeni, matricázni és lakkozni.
matricát megoldom!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ne viccelj, a havi 12k teljesen rendben van budapesten, sőt még azt is megkockáztatom hogy baráti.. ha ezt sokallod, én inkább helyben próbálkoznék, például a 12k-t elfelezni egy másik motorossal, hivatkozva hogy 2 motor 1 helyet foglal, de ha ezt nem ajánlották fel automatikusan (értsd: eleve 6k-nak kéne hirdetni motoroknak), akkor ez lehet bukó..
a másik: oltári pangás van az ingatlanpiacon (az irodaházbérlet fronton is), szerintem ha megkeresed az üzemeltetőjét az irodaháznak (nem a szekust aki nem enged be mert "csak bérlőknek", hanem azt, aki bérbe adja az irodákat), akkor tuti benyalnak szíves örömest hogy adjanak neked pénzért egy helyet a garázsban.. de az irodaházakban olyan 100 EUR/hó a parkolási tarifa, jól kell tudni alkudni ha a 12k-t sokallod!remélem segítettem
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
mindjárt kettébasz az ideg, szikrázó napsütés, április, 3 napos ünnep - minden adott lenne a karikázáshoz, erre orkán erejű szél, hideg, tegnap eső... és az ultimate szar idő még csak holnap jön, az lesz a pont az i-re...
3 elvesztegetett szabadnap...még jó hogy pénteken kakucson voltam, akkor még éppen jó idő volt...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
mindig mindenkinek azt mondom, hogy ésszel hayabusával is lehet kezdeni a motorozást. ezt kiegészíteném azzal, hogy FÉRFIAKRA vonatkozik az állításom, NŐKRE NEM.
a lányokat nem érdeklik a technikai részletek, hány lóerő, milyen a fék stb.. ilyen szempontból nem is tudják megfelelően felmérni és tisztelni az alattuk lévő technikát, tehát rájuk fokozottan igaz hogy körbe kell vezetni őket a témában. ha robogózni tud, az már valami, szerintem azzal elindulhat az "A" kategóriás képzés felé. az oktatónak van úgyis sokféle motorja, meg fogja neki szépen sorban mutatni melyik mit tud, kezdve a kisebb váltósoktól egészen a vizsgamotorig. szerintem erre nagyon nagy szükség van a lányoknál, hiába mondod neki hogy ez 200 lóerő, óvatosan húzzad neki, nem fogja érezni. ahogy mi sem érezzük mennyi só kell még a kajába
a simson vétel sem hülyeség, ha van rá zsé akkor hajrá, de többet ér egy motoros tréning a jogsi megszerzése után, még az elején...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
a szakács-párhuzam direkt szélsőséges sarkítás volt!
én általánosságban gondoltam, amit mondtam, persze hogy van kivétel! az én barátnőm például biztos hogy nem tudna megtanulni váltós motoron menni, pedig tud robogózni és autót is vezet rendszeresen. egyszerűen neki túl összetett gázt húzni, kuplungolni meg váltani, a motor pedig nehéz neki..
persze ha akarna menne neki, de pont ez a lényeg: nem fogékony a témára, ezért nehéz dolga lenne.
azok a csajok akik akarnak motorozni, egy külön kategória, mert az akarás le fogja győzni a félelmet meg a bénázást előbb vagy utóbbNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #6229 üzenetére
nem kell fizetni motorra, ahogy nyitott tetős autóra sem (mondjuk elég lol otthagyni egy Ferrarit lehúzott tetővel, csak hogy ne kelljen fizetni)
hova tennéd a jegyet ezeken?egyébként meg a járdán szabad parkolni, ha marad másfél méter hely a gyalogosoknak, ez szinte bárhol kivitelezhető a városban
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
szerintem 2 óra munkadíja lesz, ez rémlik régebbről
idő az elkövetkező 2 hétben, bejön?Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen