-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
még nem olvastam el a cikket, de a 77 centis magasság szerintem kifejezetten az alacsonyabb fajta, 80 körül van az átlag asszem!
persze az a tuti ha telibe leér a láb, és nem kell hozzá felborítani a gépet, de a 69-es magasság nagyon picinek tűnik, szerintem ez durván alacsonynak számít, nem?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
szerintem sem az a lényeg, hogy telibe leérjen a lábad, de az fontos hogy mind a kettőt le tudd tenni, és nagyon előnyös, ha ezt teli talppal meg tudod tenni..
ha eleve csak az egyik oldalon ér le, meglepetés érhet ferde talajon, vagy erős szélben, eleve alacsony embereknek meg über szopás állítgatni a mázsás jószágokat...Daywalker: hátulról kell akkor nekifutásból ráugrani, ahogy a vadnyugaton
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
jó de a bicajon le tudsz szállni az ülésről, jó eséllyel a váz már nem akadályoz a lábletételben, ha annyira le kell tenni
motoron meg ugye ahol ülsz, annál nincs lejjebb.. még mindig nem tudtam elolvasni a cikket, nagyon el vagyok havazva a melóban... azért fórumozni ráérekszóval megértem a problémát. lányoknál probléma még a sisakhéj mérete. egy sztenderd sisakban úgy néznek ki a csajok, mint egy UFO, rá kell repülni a kisebb héjméretű kupakokra... és akkor a farmerokról, kabátokról még nem is beszéltünk.. a lányoknak van mellük, fenekük ami máshogy van megrajzolva, mint a fiúknak.. csak a probléma van a nőkkel komolyan
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
a sisakra csak azt értettem, hogy a csajok állandóan sírnak, hogy felveszik az én XS sisakomat és akkora fejük van benne mint egy lónak.. nem hiába, az én sisakom egy héjjal készült, ugyanez az XXXL-es méret is..
de a modernebb sisakok ahogy csökken a méret már kisebb héjba kerülnek, azokban nem aránytalan egy kisebb női testa bicajozás pedig jó móka, de ha van egy kis szabadidőm nyilván a motorozást választom helyette.. sajnos lassan ott tartunk hogy anyagilag ezt nem tehetem meg, már kezdem érezni hogy lassan átfordulunk a valóságba, és nem tudom megtankolni a gépet egyszerűen.. eddig csak vizionáltam a bajt, most már kezdek spórolni amin tudok, tiszta szégyen
én majdnem vettem egy olyan bőrruhát, ami szorította a csuklómat (!), végül az egyel nagyobbat vettem helyette, az eladó azt mondta hülye vagyok.. na ezzel az van, hogy ha egyenesen ülök a motoron egy kicsit feljön a vállamon, de ahogy előredőlök minden jó.. a másik szorította a csuklómat, a vállamat és a zacskómat (elárulom hogy ez elég rossz érzés), de "fog az tágulni, hidd el ez a jó méret"... így vettem az első sisakomat is, 1 évet szenvedtem benne fejfájással, nyitott állkapccsal közlekedtem.. egy centit se tágult!
asszonyé lettsokszor elhangzik a "majd tágul ez, jó lesz" kifejezés, de én inkább alapból kényelmes, jól passzoló ruhát veszek. ha pont illik rám, nem fog tágulni, ha kicsi akkor nyilván nyúlik valamennyit mert feszül, de én inkább megveszem a tökéletesen passzoló cuccot magamnak!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
kesztyűnél nagyon meg lehet lepődni milyen kényelmes darabok is vannak, sokáig én is azt hittem hogy ez kizárt, de ugyanabból a márkából vettem én már kevésbé jót és nagyon jót is..
viszont 30-40-50e Ft-ért tényleg vannak kiváló darabok, akár protektoros is, csak győzd fizetni.. (soha nem fizetnék ennyit kesztyűért, nálam 20k a legfelső határ)
ilyenem van narancsban, komolyan mintha rajtam sem lenne, irtó kényelmes darab
a komoly (és drága) gyártóknál nagyon meg lehet lepődni hogy mikre nem gondolnak, a részletekben rejlik a lényeg, ezért fogok valószínűleg Dainese kabátot venni, csúcsszuperek
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
pedig erre a kabátra nem mondhatod, hogy csúnya...
nem tudom, a világos színek a gyengéim, a bőrruhám is fehér.. de a bőr más, abba nem gyógyul bele annyira a kosz, a textilen halál...
ezért gondolkodom erősen ezen a kabáton, ez szürke és néhány koszolódóbb helyen fekete, pont jónak tűnik, csak az a baj vele hogy tavalyi modell, és én még csak 2012-es Dainese kabikat próbáltam, nem tudom 1 évvel ezelőtt is voltak-e ilyen jók minőségben...
fekete cucc kizárt, a jelenlegi textil kabátom fekete és nem tudom hordani 20 fok felett, de hidegben még jó lesz!
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
akkor ismét bizonytalan vagyok, mert ez a Taichi cucc nagyon megtetszett..
de talán mégis inkább a szürke Dainese-t kéne venni praktikusság szempontjából, hidegben/esőben meg használnám a jelenlegi nejlonkabátomat (mert semennyire nem szellőzik)ó igen, és ma kaptam egy 100ezres csekket
asszem nem fogom tudni kidumálni, bár a képeket még nem néztem meg.. autóval átmentem piroson, a röhej hogy még emlékszem is rá, de nem tudtam hogy a lámpák be vannak kamerázva, a környéken lakom, ismerem a lámpákat és pont akkor váltott, tudtam hogy még kb 10 másodpercig senki sem fog elindulni, engem meg vitt a lendület..
amikor nagy ritkán megbüntetnek mindig ráparázok, és attól félek hogy hiába kezdek el egy kicsit jobban odafigyelni, azóta lehet már folyamatban van egy másik is, tiszta stressz az élet..
valakinek van tapasztalata részletfizetéssel? lehet kérni, de a 2x50e nem segít, én inkább 100x1000-re gondoltam, le lehet ezt dumálni?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz runner 125 #6365 üzenetére
így van, ez nem szabálysértési hanem közigazgatási eljárás, az üzembentartó fizet ha nem tudja hitelt érdemlően igazolni, hogy más vezette a járművet, vagy ellopták.
szopó. mondjuk a 100k nevetséges, a tízest szó nélkül befizetném mert nem vagyok makulátlan, de aki kitalálta ezeket a büntetési tételeket, annak az anyját basznám halálra egy nyomatékkulccsal, ez itt egy havi fizetés, nem európában vagyunk hanem a balkánon..
ezek után gondolkodom rajta, hogy eltakarom a motoromon a rendszámot vagy felhajtom, ahogy sokan mások, nehogy már engem találjanak meg ezek az ingyenélők...szerk: hozzáteszem, nem idegelem fel magam a témán, már tavaly eldöntöttem hogy oldom meg az első ilyen affért, van forrásom rá. a szomorú inkább az, hogy ez csak erősíti bennem a vágyat, hogy elhúzzak ebből az országból nyugatra, ahol ugyanennyire büntetnek, de mellé adnak 10x annyi fizetést, mint amit itt meg tudok keresni, és hagyják élni az embert nyugodtan, nem csak a lehúzás meg a sanyargatás..
távol álljon tőlem a politizálás, de ami itt az elmúlt 10 évben megy, az nevetséges, nem biztos hogy én meg akarom várni amíg megváltozik minden és kolbászból lesz a kerítés, ha egyáltalán jó irányba mennénk ez minimum 20 év.. és látva hogy a rendszerváltás óta alig változott valami, nem hiszem azért akarnék itt gürcölni, hogy öreg koromra a 14 Ft-os csekkdíjon kelljen izgulnom, ahogy szerencsétlen nyugdíjasoknak...mégis felbasztam magam, de nem a 100k zavar.. minden zavar, ami ebben az országban folyik... :\
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #6368 üzenetére
most kár ezen rugózni, tökéletesen lehet látni a kereszteződést, nyilván ha a másik is úgy gondolja hogy átcsúszik akkor ezt látom és én megállok, teljesen kivitelezhető a történet. mivel láthatóan nem jött senki, ezért mentem át, persze én voltam a hülye. már az is baj ha elismerem ezek szerint?
egyébként meg nem a büntetés mértéke az elrettentő, ezt fejlettebb helyeken már belátták, hanem a büntetés elkerülhetetlensége elrettentő.. az hogy százezrekre büntetnek, max arra készteti az embert hogy kibúvókat keressen és "okosba" megoldja a dolgokat, nem arra hogy betartsa a szabályokat.
ha viszont minden szabálytalanságért elővennének, és nem lehetne elkerülni a felelősségrevonást, minden szabálysértésnek következménye lenne, az lenne nevelő célú, ez így ebben a formában egyszerű kibaszás.de nem idegesítem magam fel ahogy mondtam, nekem ez a pénz hosszú távon a szabálytalanságaimra szétosztva teljesen kifizetődő. az elmúlt öt évben ez az egyetlen büntetésem, ez havi szinten kevesebb mint 2e ft.. amennyi szabálytalanságot elkövettem 5 év alatt, ez a havi 2e még átalánydíjnak is több, mint baráti.
és itt jön a képbe amit mondtam, semmi elrettentő hatása nincsen.
eddig is átmentem az olyan naranccsárga jelzésen, amiről tudtam és láttam, hogy nem balesetveszélyes. azért szögezzük le, hogy tisztában vagyok vele, hol a határ, mi az amit balesetmentesen meg tudok tenni. nyilván nem autóban vagy motoron akarok megnyomorodni, ezért semmi necceset nem csinálok, csak közlekedem. ebbe néha becsúszik egy ilyen, most következménye is lett, be is fogom fizetni. de hogy semmilyen szinten nem győzött meg arról, hogy a cselekedetem veszélyes lett volna, vagy hogy emiatt jobban fogom tisztelni a kreszt, az biztos.ez az egész csak egy csepp a tengerben arról, amit a magyarországi életről gondolok.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
aha, kerepesi-dózsa gy. sarka, asszem omw kút van ott
vasárnap délután (most nézem hogy április 1, LOL, megírom nekik hogy jó poén volt), autó nem volt a környéken és a sárga épp csak elkezdett pirosodni..szerk: a levél meg a szombathelyi központból jött..
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6372 üzenetére
hogy az én példámnál maradjunk, ha 5 év alatt minden hónapban belefutottam volna egy 2ezres bírságba, lehet elgondolkodtam volna vagy próbálok figyelni, hogy szabályos legyek, mert a 20-adik bünti után azért csak rájövök, hogy velem van a baj...
de az hogy ehelyett 5 év alatt nem is igazoltattak soha (egyébként 11 éve van jogsim), és kedvem szerint közlekedem, aztán odalöknek 1 esemény után egy százezres csekket, nulla méltányossággal, nulla figyelmeztetéssel, nevelő célzattal, az kiábrándító.igen, paraszt módon átmentem a piroson. a körülményeket figyelembe véve, miszerint kevés közlekedő volt az úton (vasárnap délután volt), a lámpa éppen akkor váltott sárgáról, az elmúlt 5 évben nem volt szabálysértésem - minimum enyhítő körülmény a legutóbbi, amit a bírság kiszabásakor igazán mérlegelhetnének, figyelembe vehetnének.
így még talán az a tévérzetem is lehetne, hogy a szabályos közlekedés kifizetődő, hiszen leírják, hogy eddig jól viselkedtem ezért csak a felét kell kifizetnem,ehelyett elémraknak egy fotót, 30 napon belül fizessem be. fix díjas szolgáltatás, ha kéred ha nem, a körülmények nem számítanak, nulla munkát kell a szervnek beletenni, hiszen csak két lehetőség van. sapka van rajtad, vagy nincs. gondolkozni, nevelni, jó útra terelni nem kell, fizetsz és ők boldogok.
sőt, ha nem nevezed meg a sofőrt, hanem szó nélkül befizeted, eltiltás sincs és pontot sem kapsz. ugyanis senkit sem érdekel, ki vezette az autót, csak az hogy befizessed a pénzt.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #6385 üzenetére
van 30 napom fellebbezni vagy részletfizetést kérni, nem fogom elsietni azzal is telik az idő
ők 30-60 napon belül reagálnak a kérelemre, illetve ha magamtól nem fizetem be a 3k illetéket a fellebbezéshez, akkor még az odavissza felszólítással is eltelik pár hét, ha okosan csinálom úgy számolom 3-4 hónap is eltelhet, mire el kell kezdenem fizetni, addig összeszedem magam
fejben is, hogy elkerüljem a hasonló incidenseket a jövőben.van 1 haverom, 20k-ért távirányítóval felhajthatóvá alakítja át a rendszámtáblát motoron. a mai napig hülyeségnek gondoltam, pedig...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #6387 üzenetére
mondjuk ebbe nem ástam még bele magam, de az elméletem az, hogy nem tudnak elkapni.. ha fel van hajtva úgysem látszik, és gombnyomásra le lehet hajtani, tehát ha leparkolsz nincs para hogy meglátja valaki a csínyt, egy félbehajtott vagy sárvédőbe applikált láthatatlan rendszámnál azért jóval kulturáltabb megoldás, mert az eredeti állapot is használható.
én úgy képzelem el a használatát, hogy ha tudatosan rossz akarnék lenni, akkor hajtanám fel, egyébként használnám rendesen a motort, látható rendszámmal, mert nem vagyok azért egy szent, de nem is szoktam állatkodni feleslegesena koszolással csak az a gáz, hogy van egy csilivili motorom és a rendszám koszos? nem tudnám nyugodt lélekkel megmagyarázni a rendőrnek, hogyan lehetséges ez
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
nagyon udvarias tudok lenni a levélben, majd teszek a magyarázat mellé egy zsebkendőt is, nem fogják magukat felidegelni
nem a bajszukat akarom én huzigálni, csak a fizetési kötelezettségemet tologatni, részletezni..szerk: a röhej egyébként az, hogy életutamra jellemző az alábbi lépés: nincs pénzem, szarban vagyok, minden ellenem fordul. tankolni alig van pénzem, nemhogy ezt a szart befizetni, a kabátvásárlást és a pályázást is tologatom, hogy majd egyszer...
erre beüt még egy nagyobb kiadás, és leszáll az agyamba a vörös köd: egyszer élünk, nem fogom hagyni magam sanyargatni! holnap megveszem a kabátot, kicseréltetem a gyertyákat, a láncfeszítőt, sőt a lakásfelújítást is folytatom, ha már félbehagytam..nem tudom ki kapcsolgatja a távirányítót odafenn, de bekaphatja -> jövő héttől minden más lesz
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
stifi
senior tag
én is betartom a pirosat, szó se róla! csak nem mindig
pár oldallal ezelőtt volt már téma a KRESZ, meg nagy volt a pofám hogy mennyire nem érdekel, hát így jártam ezzel most.. bár a véleményem nem változott, legalább fizetek egy rakás zsét a könnyelműségért. közhely, és max a magam nyugtatására jó, de engem egy érdekel: egyben hazaérjek, és ez eddig sikerült is.
egészen addig fontos csak a pénz meg a karrier amíg nem kopogtat be a kaszás az ablakon, ezen én már átestem 17 évesen friss jogsival (baleset, 2 totálkáros autó), meg tavaly szeptemberben a motorfektetéssel, amikor elütöttek... (2 baleset között 10 év telt el)
nem ijedtem meg, nem félek és nem változtatok a szokásaimon, ugyanúgy vezetek ahogy eddig. kicsit jobban figyelek azért persze, de nem szartam be, nem teszem le a bringát vagy az autót csak azért mert veszélyes. élni veszélyesa pénzzel meg legyenek boldogok, nekem nem csak az kell a lelki nyugalmamhoz, ezek csak számok, semmi több. se több, se kevesebb nem vagyok tőle, vagy a hiányától!
bölcsesség off!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
stifi
senior tag
srácok, radarfigyelő ide vagy oda, megnéztem a kereszteződést, egy sima térfigyelő kamera veszi a területet, azt meg zavarhatod amivel akarod..
a képek alapján teljesen nem egyértelmű térben hol helyezkedik el a lámpa (3db van összevissza), az egyiken úgy tűnik túlmentem rajta, a másikon látszik, hogy nem, olyan kép meg nincs hogy mindegyiken túlmentem volna1 szó mint száz, eddig az volt a tervem hogy részletfizetésért könyörgök majd, de isten bizony inkább elkezdek velük szájalni, megpróbálok kibújni az egész alól és tudom, hogy úgysem fog sikerülni, és emiatt egyben kell leraknom a 100 mátyást, de olyan jól fog esni hónapokig levelezni ezekkel, hogy már csak a szórakozásért is megéri... és a 0,1% esély megvan rá, hogy még el is engedik...
120 óra közmunka? a poén kedvéért még ez is lehet, eljátszom a gondolattal!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
más:
nem is mondtam, hogy voltam kakucson múlt pénteken
végre használtam a gumit mindenhol, jó voltNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én összevissza
kakucson éppen jó idő volt 1 hete, utána 3 nap pihi, 2 nap motor, azóta megint csend..
igazából én úgy szeretek motorral munkábajárni, ha utána tudok egyet kerülni hazafelé (akár csak 1-2 km-t), de estére szinte mindig fos idő volt, így inkább nem motorral jöttem..és ahogy nézem nem fog a trend fordulni, hol van már az igazi tavasz 'zzeg?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #6474 üzenetére
ez egy szép sisak, nekem HJC FG14 van (citrom), leszámítva hogy zajos szeretem nagyon!
a sisakom sztorijához hozzátartozik, hogy amikor megvettem és hazahoztam, ki akartam próbálni egy egész napos túrán, hogy milyen, hazajöttem, beöltöztem, és amikor le akartam vágni a címkét a sisakról késsel, úgy elvágtam a hüvelykujjam a késsel, hogy 3 hétig nem tudtam motorozni
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz HUNNIA1920 #6500 üzenetére
nem sokkal több pénzért, viszont sokkal "jobb" képzésért sokkal több időráfordítással lerakhatod az A korátlan jogsit.
hidd el akik lebeszélni akarnak, azok nem hülyék és főleg nem beszariak egy kis szabálysértéstől, de ha így akarod vezetni a vasat akkor is te leszel egy balesetért a felelős, ha nem te okoztad. ha nincs érvényes jogsid érvényes papírokkal, azonnal hárít a biztosítő, a rendőrség megfelezi a felelősséget legjobb esetben is. és pereskedhetsz évekig, milliókért
jó a gondolat, hogy veled ez nem fordulhat elő, de ha már megtörtént a baj, a legrosszabbul fogsz kijönni a sztoriból!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
na várjatok, akkor most a kérdésre az idézett jogszabályok alapján segédmotort ÉS lovaskocsit is szabad előzni?
nekem úgy jön le ezt hoztátok most ki az idézett passzusokból, akkor viszont a kérdés hibás, hiszen két jó válasz van benne..Varoz, a Te kérdésedre pedig a válasz 5 év nagymotoros tapasztalattal és kétféle motor használatával:
mivel a Hornetet emítetted, maradjunk akkor ebben a 600+-os sávban.
- egy ilyen motornak 15-25k kilóméterenként elkopik a lánca, egy minőségi láncszett kb 25k
- a légszűrő kb 12k kilóméterenként cserés, szereléssel kb 10k
- a fékbetétek mondjuk 10k kilóméterenként cserések, dupla tárcsánál 4db kell ugye belőle, ennek darabja kb 4k = 16k
- az olaj 6ezrenként cserés, kb 12k a költsége
- a gumi teljesen változó. egy nem túl sportos de azért a motorra való gumi 12-15k-t is el tud menni, egy puha keverék meg 4-6k után is csereérett lehet, vezető habitusától függően. így van az árakkal is, 20-60ezerig bármit találsz hátulra (az első gumi kb kétszer annyit bír, és feleannyiba kerül)
- a biztosítás nagyon olcsó, én 3k körüli összeget fizetek negyedévre
- a hondáknál 24k kilóméterenként van általában nagyszerviz (gyertyacsere, szelephézag ellenőrzés), ezek munkaórában elég költségesek, ha pont akkor cserélsz légszűrőt, láncot, fékbetétet akkor könnyen meglepődhetsz a számla végösszegén...
- ha nyitva tartod a szemed, nagyon sok alkatrészt tudsz szerezni olcsón akár itthon is, fórumokon találni ügyes beszerzőket!az árakat hasból mondtam, bőven van bennük plusz minusz 50%, motor típusától függően, de arra elég hogy rávilágítson: nem olcsó sajnos, és akkor a 450-es benzinár melletti 5-7 literes fogyasztásról még nem is beszéltünk... ha lehet ne is beszéljünk róla...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #6511 üzenetére
na ezt mindjárt elolvasom, de nagyon érik a rendszámkoszolás művészete így pár sor után..
2 év alatt 3x törtek be hozzám, gyakorlatilag le se szarták az egészet.. "majd a biztosító fizet" elven adtak igazolást hogy jártak nálam, és ennyi, kár hogy a 3 esetből csak kettőre voltam biztosítva, és mondanom sem kell hogy nem jöttem ki nullára sem egyik esetben sem..vicc ez az egész, próbálok higgadt maradni, baromi türelmes ember vagyok.
de már nagyon a határokat cibálják nálam is...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ricsi99 #6517 üzenetére
én leszek az első postás 600-as CBR-rel
(#6518) Varoz:
ez a megfelelő képzést kaptak akkor duma, hogy behugyozok a nevetéstől...
a gyakorlatban ez így fog kinézni: megállítanak, fenyegetőznek, szerencsétlen autóst megfélemlítik, mire ő aláírja a bírságot, amivel el is ismeri a szabálysértést és onnantól semmilyen bizonyítási kényszere nincs a rendőrnekremélem Ti, kedves fórumozók ha ilyenért akarnak felelősségre vonni, nem szartok be, és nem írtok alá semmit. a rendőr szava _semmivel_ sem erősebb, mint a civilé. előadják a show-t majd, hogy ez nem így van és írd alá a papírt, de ez csak duma! nem írunk alá semmit! a sárgánál való megállást csak TE tudod eldönteni, hogy kivitelezhető-e, és MINDEN körülményt figyelembe kell venni, műszaki állapot, mögötted nem megfelelő követési távolságot tartó másik autó, utasok lelki állapota és sorolhatnám!
akit ilyenért elő tudnak venni, az valamit nem jól csinál!megj: a pirosat már nem lehet kidumálni...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
arra gondol, hogy a szerv elengedi a postás kollégákat baszogatás nélkül..
ahogy más köztisztviselőket is, tűzoltókat, vámosokat, börtönőröket, elég ha felmutatják a jelvényt és máris nincs "tudja miért állítottam meg" és "közúti ellenőrzés" rizsa, csak "további jó utat"...vagy nem ebben az országban élsz?
a lámpás sztorihoz pedig: csípőből kell az ilyenre rávágni, hogy induláskor még világított, a KRESZ is annyit mond ki, hogy ellenőrizni kell induláskor ezt-azt, de ha közben romlik el arról igazán nem tehetsz..
én is azt fogom mondani a rendőröknek, hogy reggel még fenn volt a rendszámom, de épp 10 perce esett le, épp csak annyi időm volt hogy bedobjam a csomagtartóba, megsérült a keret és nem tudtam visszaszerelni még, de épp a kútra megyek gyorskötözőért...(fél évig jártam első rendszám nélkül autóval, mert valami paraszt a parkolóban nekem jött és eltört a keret, majdnem elhagytam úgy ahogy van... egyszer állítottak meg civil ruhás rendőrök mert rájuk dudáltam az egyirányú utcában, egyszerűen megálltak és elállták az utat.. - kiszálltak, leálltak emberkedni, hogy indokolatlan duda használat, első rendszám hol van? meg egyébként is nem voltam bekötve.. aztán csak látták hogy nem vagyok egy paraszt, meg nekik sem hiányzott a papírmunka, mindenki ment a dolgára..)
én még bízom abban, hogy ők is emberek valahol, és ha személyesen kell magamért kiállni, akkor sosem jutunk tovább a "legközelebb ne forduljon elő" figyelmeztetésnél.. a sebességmérőkre meg a kamerákra nincs gyógymódom, de ha a megfelelő hangon tudsz dumálni a kékekkel, ők sem lehetnek akkora paréjok, hogy szétszedjenek...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz runner 125 #6541 üzenetére
nekem egyszer lesz egy fehér VFR-em fehér felnikkel!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
na, újabb szomorú hír, ugyanakkor nem bírom felfogni ki az a kretén aki odaadja a kormányt olyannak, akinek nincs is a kategóriára jogsija, aztán FELÜL MÖGÉ bazzeg...
mi az anyámat hitt, hogy majd megtanítja nagymotoron közlekedni? 47 évesen olyan hülye valaki, hogy nem emlékszik az első körre, amit váltós motorral ment? hogy még egy simsonra is a kertben kell felülni először, és nem az országúton egy nagymotorral?
és ha más is megsérül? ha épp ott megyek az asszonnyal motorral szabályosan, ezek meg szembejönnek?
nem a papír kell a motorozáshoz, hanem az ész! sajnos ez sem jut elég mindenkinek...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én nem nézek ilyen videókat (ezt sem fogom megnézni), na nem mintha bármi meg tudna botránkoztatni, vagy babonás lennék, vagy undorodnék.. egyszerűen nem érdekel más hogy járt szarul, kielemezni meg nem fogom ahogy a sok troll, hogy ha "tud motorozni és rendesen ledönti a motort, beveszi a kanyart és még ma is él.."
vicces taknyolásokat szívesen nézek, hardcore balesetek ahol tényleg durván megsérülnek/meghalnak nem érdekel..néha a kollégáim szoktak ilyeneket nézegetni és huhogni hogy ki hogy hal meg autóban/motoron, meg hogy "ezt nézd meg de durva", de engem annyira nem érdekel és mindig elmondom nekik, hogy balesetek nem érdekelnek, se nyílt sípcsonttörések a focipályán, se vér.. ha ilyet akarok nézni majd keresek, találok eleget, de semennyire sem érdekel...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #6562 üzenetére
nem láttam a vidit, de a motorok könnyen csúszkálnak igen.
meséltek olyat, hogy valaki most szezon elején az egyik márkaszerviz előtt borult meg motorral, húzni akarta neki, váltás kettesbe és a hideg aszfalton egyszerűen elcsúszott a hátulja, motor nullára leamortizálódott, a gyereknek meg kiment a válla a helyéről..
ja igen, ha az útviszonyoknak megfelelően megy a bicajjal, ez nem fordul elő. ez egyébként minden szituációra igaz, ha nem 200-zal mész a főúton, kisebb eséllyel hajtanak ki eléd, ha nem lapon veszed a kanyart 150-nel, a felhordott homokon is kevésbé valószínű, hogy megcsúszol... a motorokhoz elsősorban ész kell, másodsorban tudás és rutin. nem mindenkinek jut belőle sajna...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz runner 125 #6565 üzenetére
lehet struccnak is hívni, biztos van benne valami. szerintem nem tudsz olyan undorító képet mutatni nekem amitől elhánynám magam, vagy olyan durva balesetet amitől felszisszennék.. (azért ne kezdjünk el linkelgetni a topikot, mert kiskorúak is láthatják )
egyszerűen úgy gondolom én már láttam sok mindent, nem érdekel az hogy más szenved.
az okoskodás zavar, nem az ok keresése! nem vagyok rá kíváncsi és kész..ha valahol baleset van, az emberek előbb szállnak ki mobillal kamerázni és tunkolni, mint hogy segítséget nyújtanának.. igazából ezzel van bajom, a videók is azért kerülnek fel hogy mások csámcsoghassanak rajta. én nem szoktam csámcsogni, több balesetet is láttam már ahol én voltam az első (és az egyetlen) aki megállt.. mások csak bámultak és dudáltak, hogy mi a fasz van már, miközben én szedtem ki az embert az összetört autóból..
nem szeretem az embereket, és azt a fajta szokásukat, hogy szeretnek más kárán szórakozni, ezért én soha nem flesselek rá más bajára, legyen az videó, élőben baleset, hullazsák, agyvelő, betegség... ha nem tudok már segíteni, továbbállok, és nem nézem meg a felvételt sem..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz runner 125 #6568 üzenetére
na meg a szilikonnal lefújt szalongumi
istenem mennyit röhögtem ezen a hülyén, még a bőrruha meg a sisak, csizma, kesztyű is zsír új...
a Mulholland pedig egyszerűen csúszik, végtelen videó van fenn a kis taknyolásokról.. ez a hülye sem egy Rossi 2 kanyarral előtte olyan egyenesen veszi az íveket, hogy nem is értem hogy gondolta, hogy most elkezd mélyen motorozni, ahol mindig kamerázzák szerencsétleneket...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Ferdzsoo #6570 üzenetére
nem azt mondtam, hogy Ti csámcsogtok rajta!
azt, hogy az emberek általában csámcsognak. _általában_.
mert az emberek szarok. tapasztalatból beszélek, sajnos.most ez a videó mit tanítana? azt írja az arc, hogy a hátsó kerék beállt vagy megcsúszott valami olajon.. szerintem tök mindegy mi történt, a tény hogy elnyalt és elvesztette a karját.. mit lehet ebből tanulni?
szerintem max annyit, hogy műszakilag legyen mindig oké a motorunk, ha élni akarunk, én ezt kipipálhatom, erre odafigyelek.
de egy videóból nem lehet megtanulni motorozni szerintem... el kell menni tréningre, és óvatosan kell közlekedni, abból lehet tanulni!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz NINJA_V #6602 üzenetére
az konkrét..
nekem 26k km ment a láncomba, amikor vittem cserélni a szervizes ahogy odamentem egyszerűen leemelte a láncot a lánckerékről... pedig előtte 1000 km-rel még alig volt megnyúlva, de utána nagyon elkezdett, mondjuk ez jellemző a láncokra.. nem szívesen esnék el ahogy a kolléga a videóban 100-150-es tempónál egy beakadt láncnál, ami ráadásul ki is filéz ha felfelé repül, vagy beakasztja a hátsó kereket.. gyász..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6630 üzenetére
75k?
szerintem ez is tipikusan az az alkatrész, amiből nem szabad gyárit venni.. jobb minőségűt kapsz 25-ért szerintem, aminek a csomagolásán nincs Yamaha / Honda logo.másik példa: gyári NGK gyertya, 8800.- Ft a Hondánál.
Ugyanaz a cikkszám Honda-logo nélkül boltban 3750.-, és mindenben ugyanaz a termék..Mondjuk viszont egy tömítésből nem vennék utángyártottat, ahogy gumiból sem futózottat vagy öreget..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én azt mondom aprópénzért vettek egy nagyon jól csengő nevet a németek..
ha meghagyják a jó dolgokat, és csiszolnak a logisztikán/megbízhatóságon/gyártáson, nagyon komoly szereplők lehetnek a piacon, akár a MotoGP-ben is felkavarhatják az állóvizet kis marketing gyanánt sok pénz beszórásával...
lássuk!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
nem tudom hány éves vagy, de fogadj el egy jótanácsot: vigyázz az ízületeidre!
20 fok alatt ujjatlanban lehet kényelmes, de 10 év múlva fájni fog és remegni fog a kezed mint a nyárfalevél.. ugyanez a térd, mindig térdvédővel kell menni, hacsak nem akarsz frontérzékeny lenni... nappal 25 fok, de este lemegy 15-re és észre sem veszed, de hosszú távon próbára teszed az ízületeidet ha a nappali nyári/ujjatlan kesztyűben karcolsz...
persze tempófüggő is, meg motor / üléspozíció függő, de nagyon alattomos tud lenni...Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen