-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #96212 üzenetére
..én még várom a rendszámom, kb. 2 hét múlva tudom vinni az NKH-hoz.
Úgy érzem az 1.2-es jó néhány évig velem marad, ha az égiek is így akarják, így gyorsan le is stoppoltattam a VFR-120 plakettet.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #96214 üzenetére
Ez biztos? Egyedi rendszám esetén is van ez a szabály? Amikor rakerestem én a vulgárison kívül nem nagyon lattam ilyen kitételt is.
112400.Mike
Tudja fene, erre vonatkozót sehol nem írtak a neten, Noh meg nekem nem is kellett volna több betű kevesebb szám. Egy részből elég aránytalanul emelkedik a több betű ára, más részből szerintem a motor rendszám “B” méretéből fakadóan nem kivitelezhető a 3-nal több betű, hisz a számtól nem lehetne mivel elválasztani hely híján. Márpedig autóknál is ott a kötőjel az egyedi rendszámoknál is.
Hivd fel hétfőn az NKH-t, aztán megmondják."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #96318 üzenetére
A 14 éves HR-V-ben gyárilag ilyen, szóval akkor ez már boyracer alapból. Vagy 13sec alatt el is éri a 100-at.
Hívd őt, szombathelyi, de postán el tudod küldeni neki, hivatkozz rám: vodahárom541088
Nagyon szépen dolgozik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mike- #96340 üzenetére
Most lebuktam, h a tisztaságmánia csak egy fake forumarc.
_
Viszont megjött a rendszámom, talán jövő héten már átcsusszanik a műszakin is, aztán hétvégén már rácsavarhatom a tüzet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #96453 üzenetére
Mennyi van most a tiédben?
Csak foszlányok vannak meg az előstoryról. Mi is az ok? Wilbers rugók, meg egyébként is ráfért a felújítás?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hja, nem biztos, h egy 165 cm-es pilótát kéne egy böhöm nagy túraenduróra ültetni, akinek láthatóan még lábujjhegyen is alig lér le a lába.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Noh, megvan a műszaki, vizsga, regadó, illeték és az első élmény az 1.2-essel.
Röviden, nekem álom gép.
Pontosan minden olyan negatívumot kárpótol, amit a 800-asból hiányoltam, minden fillért megért a csere. A legelső ami azonnal feltűnt már az első méteren is, az a folyton kitörni akaró és azonnal rendelkezésre álló nyomaték. Pontosan ez az amit hiányoltam a 800-asban. Tköm kivolt, h mindig vissza kellett pakolgatni minden előzésnél, és mire megindult volna és éreztem h kapaszkodnom kell, már el is fogyott, válthattam feljebb.
Itt 5.-ben és 6.-ban is, mint a villanymozdony. Áh, qrva jó.
A DAM kipuból még a vizsgabázis sarkán kicsavaroztam a tompítót, így azért öblös, fickós a hangja.
Jah és az a fajta sterilség, "visszafogottság", unalmasság amit sok szaksajtó emlegetett nekem nagyon adja. A VTEC-ből kicsit ezt a fajta "műszer" érzetet hiányoltam. A váltója is csattogósabb volt, előfordult h lyukat raktam, itt viszont sokkal precízebben, lágyabban ugranak be a fokozatok, összességében "öltönyösebb" az egész feeling.Jah és a 270kg-ból én semmit nem érzek. Nyilván egy RSV4-et 100% h még könnyebb terelgetni, de ebben a szeles időben is pikk pakk áthúztam a sávok között előzésnél.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96656 üzenetére
Mittomén', 11-12.000? Akkor igazán ki se próbáltam, mi?
Nem húztam el addig. Igazából nem is kívánja, de tényleg. Meg eleve az első 3 fokozatban a motor teljesítménye emlékeim szerint 60%-ra van korlátozva, de most így elsőre azt kell mondjam nekem elég. Aztán ha megszokom lehet kipöcköltetem belőle én is, de egyelőre szerintem hibátlan.
Amúgy kb. 8000-nél elváltottam mindig. A VTEC ilyen tekintetben sokkal inkább volt sport-túra kategória, jobban kérte a fordulatot, pláne a vezérlés váltás miatt, ami eleve 7000 fölött jött meg.
Ez inkább túra sport.
Úgy gondolom az első tapasztalat alapján, hogy ezzel én nyomatékból kimotorozok bármerre.
Noh meg itt tényleg 150-nél sem fogy el az erő, bár ez nagyjából minden literes és fölötti gép sajátossága.mod.
Jah és a futóművet, fékekeket sem lehet az elődhöz hasonlítani. Persze bő 10 év különbség nem rövid idő.
Egy apró dolog talán ami most még kevésbé tetszett, az a csúszókuplung. Baromira szerettem használni a motorféket, jellemzően ahol lehetett azzal fékeztem, kigurultam 1-1 megállót, noh itt szinte semmi motorfék nincs. Talán az 1. és 2. fokozatban bólint be kissé, de ott is azonnal érezni h dolgozik a szerkezet.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Rosszul gondolod, már az új 800-ason is mérföldekkel jobb a futómű (első már pl. fordított) és a fék, pedig az motor karakterisztikát, üléspozíciót tekintve túrásabb lett, mint a VTEC.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #96706 üzenetére
Meg a legalapvetőbb előnye egy fordított villának, hogy a vastag cső arányaiban sokkal hosszabb, mint a hagyományos megoldások, ez által is növelve van a futómű merevség.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #96746 üzenetére
Nem ereszet amúgy sehol az olaj? VFR owners-be nem tudom jelen vagy-e fb-n, nagyon sok 1.2-es tulaj rak fel olyan képet, amin látszik h a becsúszó száron csöpög végig..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz [-HERO-] #96752 üzenetére
Hát, figyelj, én a kettő közül a Honda-t venném.
Egyébként tényleg nem rossz az MT, bár a két tenyérnyi plexi és a két 10 literes ridikül miatt erős jelző ráakasztani a Tourer-t.
A BMW szerintem sem túl szép, kicsit olyan stunt motor feeling - összetört RR átalakítva egy ebay-es fejidommal naked-re. Szóval formára az MT sokkal inkább átgondolt (még ha elsőre oldalról kicsit Buell-es is), megtervezett naked bike érzetet kelt.Viszont a technikai paraméterekben biztosan a BMW a nyerőbb. Nehéz kérdés, nyilván ki kell próbálni mindkettőt.
Mást nem néztél a piacon a kategóriában? Az új Triumph-okat is sokan dícsérik, vagy pl. Aprilia Tuono, az megint elég ínyenc vas, sok sok gyári méregdrága és profi megoldással.
mod.
Akár a BMW, akár az MT mellé rakod, formában erősen übereli szvsz mindkettőt:[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #97051 üzenetére
Fu, ez mekkora demagóg duma.
Komolyan nem is értelek, mintha itt mindenki enduro világbajnoknak, vagy éppen GP pilótának készülne.
Nem értem miért ilyen szélsőségesen, egy szemszögből közelítitek meg ezt a "kimotorozást", pedig megannyi módja, stílusa van és felhasználóknak annyi de annyi egyéni prefernciája... h ezt így kategórikusan jó nagy bullshit kijelenteni!Először is, nem pályázok. Qrvára leszarom. Nyilván valakinél ez a fütyimérce, engem egy részből nem hoz lázba, más részből az utcai motorommal soha nem mennék fel igazán nagyot veretni, mert 1 elcsúzás 1 milla. Fél gázzal elgurulgatni pályán meg nincs értelme. Vallom én is azt az elvet, h amit csinálsz, azt csináld maxon.
Viszont szeretek nagy távokat menni, szeretem azt ha érzem a motorban rejlő tartalékot, szeretem azt ha két személlyel, csomagokkal nem kell 2-3 fokozatot visszapöckölni előzésnél. Pályázástól függetlenül keresem a kanyargós utakat és azt is csípem, ha nyomatékból jön ki a kanyarokból. ..és igen, azt is ha 150-ről kb. még úgy lő ki, mint 0-ról. ..én spec. 500km után már kijelenthetem h megérkeztem. Azok a tulajdonságok, amelyek az én felhasználói szokásomnak megfelelnek, egy 178 lovas 1.2-es motorban teljesülnek ki és mondom ezt úgy, h bizony volt előtte szép sorban felfelé minden kategóriám és akkor is őszintén nyilatkoztam pl. a 800-as hiányosságairól.
Másod sorban engem pl. kifejezetten zavar ha egy motor utazótempónál forog, mint egy kávédaráló. 150-nél a 800-as 7400 körül forgott elég nagy hanggal, míg ez 5000 alatt. Az-az, a nagyobb teljeítmény az utazási komfortot is javítja, amellett h elviekben a tartósságot is pozitív irányban befolyásolja.
Sőt, egy erősebb utcai gépnél a motoerővel jellemzően párhuzamban minden sokkal jobb. Futómű, fék, vázgeometria.A te felhasználói igényedhez, stílusodhoz elég 48 LE, máséhoz nem, pontosan ezért jelent mindenkinek mást a "kimotorozhatóság".
Nem vagyok képben most a pontos elhalálozási motoros statiszitkákkal, de emlékeim szerint jóval több az autósok által okozott halálos balesetek aránya, mint az önhibából fakadó végzetes kimenetelű.
Utóbbinál pedig a természetes szelekció elvével sajnos minden évben számolni kell, előbbi eseteknél meg gyakorlatilag nincs értelme a motor erőt figyelembe venni.ui. De azért egyszer próbálj ki egy - h a kategóriádnál maradjunk - 1290 Super Adventure-t, aztán rájössz, h a több mint 3x-os erejű géppel is lehet úgy motorozni, mint a 48 lovassal, viszont más körülmények között még jobban megállja a helyét.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #97077 üzenetére
Most frankón felhozod a kormánycsapkodást? Egy ilyen szitunál tök mind1, h hány motorod volt előtte, vagy éppen milyen nagymotoron ülsz. Ha nincs kormánygátló, ugyanezt csinálja mind és emiatt bármilyen vezetéstechnikai tréningre elmehetsz, bármennyit kakucsozhatsz, az életben nem készít fel rá senki és kormánygátló nélkül szintúgy nem fogja ki senki. Szerencse, futómű. Nagyjából ezeken múlik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
és persu
Nem akarok lovagolni ezen, de mindketten eltereltétek a témát, én nem a fokozatosság elvet firtattam (ha visszanezitek, írtam h magam is végigjártam) hanem azt a demagóg fassagot h nem lehet kimotorzni 250ccm-nel nagyobb motort és emiatt nincs is értelme megvenni.
Illetve azt, h ha már ilyen kijelentéseket teszünk, legalább konkrétan kategorizáljunk."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #97186 üzenetére
De már megint egy utcai sportmotor. Nem hiszem el, h nem bírsz elszakadni körveresenyekhez köthető kategóriáktól, motorokról, használati módjuktól, és az összes postod erre visszavezethetően születik a témában. Pontosan a te vérmérsékleted, a te motorozási szokásaid tükröződnek az összes jelen témával kapcsolatos postodban!
Lásd a múltkori 'mennyi a vége 1-esben' hsz.-od is, amit hozzám szegeztél. Szerinted engem érdekel azóta is ez az adat? Nem. Elhúztam tiltásig, vagy el fogom a 'majd 200 lóerős motort? Nem. Leírtam h mik azok a tulajdonságok, amiért ilyet vettem.
Miért gondolod azt, h mindenki olyan kíváncsi, mindenkinek olyan motorozási szokásai vannak, mint neked és a sok esést megélt (amiket jellemzően láttál is) ismerettségi körödnek?"Vagy beleteszunk tizezer kmt, es mivel be vagyunk szarva, hogy nehogy baja legyen, eletunk soran soha nem tanulunk meg rendesen motorozni."
Ki az aki a te olvasatodban tud motorozni? Aki fél évente 2 sec-et farag a köridején? Vagy álmából felkeltve is lerajzolva az RS 125 robbantott ábráit?
Az nem tud motorozni, aki balesetmentesen végigtúrázza 100-zal Európát egy 150 lóerős túramotoron, évi 25.000km-t belerakva?
De megközelíthetem a kérdést úgy is, h te miért feltételezed azt, h mindenki lapon akar fordulni, profin akar fékkombinációkat használni, kanyarívek elemzésével tölteni a szabadidejét?Most és utoljára a témával kapcsolatban, összefoglalom a történteket.
Rent leírta a valóban néhol érdektelen infókkal tűzdelt tapasztalatait, amelynek a lényege az volt, h 5 kategória helyett kezdőként elég 3-at is venni. Sőt, konkrét típusok miatt nem nehéz leszűrni, h _cruiser_ vonalon mozog, a Maruder 800 - mint első említett nagymotorja - egy 50LE-s "nagymotor", úgy 120-as végsebességel.
Majd jöttél te a szokásos hangember stílusban rögvest kisarkítva a "nagymotor" mondanivalóját, h ez megint jó nagy fasság, mert a pótos Ifát fogod telibeverni rögtön nagymotorra ülve. - Az 50 lőerős cruiser-rel.., amivel még az Ifa megelőzését is át kell gondolni.
(Ha már ennyire frontálisan belementél a témába, te mint a számok, mérések képviselője, már itt illett volna kategóriákra, stílusokra bontani a nagymotorokat és úgy megírni a véleményed. Láthattad te is, h ők mikről írt.)
Aztán Ferdzso megjegyezte h erős sarkítás, nem mindenki ilyen, erre geresics és még pár, hangerőnek felülő topiktárs hozzátette h márpedig nagyon is igazad van.
"pedig igaza van a maga módján!
A legtöbb ember egy 250-est sem tud kimotorozni, nemhogy egy 600-ast, pláne nem egy 1000+ köbcentis motort. Akkor meg minek? Azért, hogy egyenesben tudjon hamar gyorsan menni? Aztán meg meghaljon?
Jah, de hát neki van esze, és nem akar meghalni, ésszel fog menni! Akkor meg minek? Arra bőven elég egy 48LE-s gép is! Sőt, az még könnyebb is!"Itt szakadt el a cérnám. Leírtam h legalább kategóriákra lebontva formáljatok véleményt, ne sarkítva, vagy általánosítva, illetve próbáltam rávilágítani, h nem minden motorost a köridők, és a versenysport vonal profi (pálya, vagy utcai) üzése hajt.
Azzal tudok azonosulni én is, h ha első nagymotornak nem javasolunk egy 750-es, 150-160 lovas, vagy literes, 200 lovas sportmotort. Ezesetben helyénvalónak is tartottam volna az első kirohanásod, de közel sem ilyen kategória alapján született az a hsz.Aztán válaszul bedobtad a kormánycsapkodást és ezt:
"En leszarom ki mekkora motort vesz elsore, csak ez igy nem igaz, hogy a lepcsozetesseg hulyeseg, draga, es nem eri meg."
Ez sem bizonyítja jobban, h figyelmetlenül, eldurrant fejjel olvastad a témaindító szöveget. Hisz itt is sarkítottál, nem ezt írta! (5 kategória helyett 3.., nem rögtön nagy motor)
Végül a 97201-re válaszolva:
A mostani témával kapcsolatban írtam, hogy most speciel nem a fokozatosság elve ellen/mellett szálltam be a beszélgetésbe, nézd vissza.
Nálad egy robogó nyilván nem számít tapasztalatnak, hisz pályán nem fordul elő, meg amúgy is, az nem is motor. De azért én beleraktam azokba is úgy 60.000km-t (125-180 Runner, volt pár, Nexus 500, mellettük úgy 150 órát belecsavartam ebbe az YZF-be . Adtak kellő alapot ahhoz, h ráüljek a 109 lovas 260kg-s VFR800-ra. Aminél pl. ha az 1LE-re eső kg-ok számát nézzük (2,38kg), alig rosszabb nála a 600-as, 78 lovas CBF pl. (2,53kg).
3 éve, a 800-as megvétele kapcsán talán írtam is, h véleményem szerint első nagymotornak egy robogós tapasztalat után, beérett fejjel, nyugodtan rá lehet ülni egy 90-100 lovas sor 4-re. Hisz alul kezes, kb. mint egy 125-ös, iszonyú botkezűnek, botlábúnak kell lenni ahhoz, h egy ilyennel telibeverd a sokat emlegetett, már mindenhol nyugdíjazott pótos Ifát.Szóval, nem gáz beismerni, h ezt most benézted, bár az egód úgysem engedi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
2 személyhez szerintem néha 100 ló is kevés.
Biztosan csak 125-ös jöhet szóba? Nincs A jogsid?
Valamilyen 500-as túraenduró alatt én nem nagyon gondolkodnék motorban ilyen felhasználásra.
Pl. KLE500, Dominator, picit fentebb Transalp."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz dave0825 #97558 üzenetére
14-15 éves, 600-as sportmotornál nagyjából el kell felejteni a márkákat. Állapot, előlélet, legfőképp e két tulajdonság alapján vásárolj. Persze, ha neked a K4 GSX-R tetszik, azon belül kell nézelődni. Típusspecifikus forumtopikjaira keress rá neten. Ott azért jellemzően mindig leírják, h az adott évjáratnál különösen mire kell figyelni.
Egyébként mindenképpen nézz meg több példányt, szakmailag nálad jártasabb emberrel, h legyen egy általános piaci képetek, összehasonlítási alapotok. Szükség szerint vidd be valahova átnézetni és csak utána dönts.ui. Gyorsan rákerestem, nézted a piaci árakat? K4-et én 1,190M alatt nem látok.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Mai etap jól indult.
Elindultunk cimborammal reggel h megnézzük a Duna kanyart. Komaromnal megálltunk, és a srac bukojat lefújta egy széllökés az ülésről (alapszabály h oda sose rakjuk..). De ez meg semmi, konkrétan egy kavicsos szakaszra ahogy leesett elemeire tört a plexi mechanika... Nolan N91
Meg szerencse h minden elemet össze tudtunk szedni a földről és volt köze egy tesco, így fel óra alatt össze lett pillanatragasztozva az egész szerkezet, h legalább a helyen maradjon."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mike- #97597 üzenetére
Jah, amire ha egyszer felakasztod frankon össze is karcolja a fenyezest.
Kezdetek óta felnyitva a tukorre rakom, onnan egyszer sem esett meg le."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz CyberPunk666 #97620 üzenetére
5M ft-nál ár egyedi árfolyamot kap az ember, egy kis utánjárással meg simán találni piaci árak alatt Euro-t.
Túlélhető, nekem a 2200km ha csak az üzemanyagköltséget, pályadíjakat számoljuk a mikorbuszra úgy 70k-ból kijött.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #97623 üzenetére
Jah tényleg, a szállás volt 50 euro hármunknak, az autóért nem engedett fizetni a cimborám. De mennyi lehet ha bérled, 30k?
De ilyenkor érdemes összekötni a kellemest a hasznossal. Konkrétan nem csak amitt toltuk le 2 napba, h kényelmesebb legyen az út, hanem így maradt egy fél nap Berlinre is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #97627 üzenetére
Oké, megértelek, most virágzik a migráns utaztatás, én se szállnék le róla.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #97630 üzenetére
Értelmetlen halál.
Tlaán ez az eset illik be legjobban a természetes szelekció elvének, amiről poont pár hete volt szó.
Rendszám, műszaki, nyilván jogsi, de h még sisak nélkül is..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #97647 üzenetére
Egyértelmű, csak az elviség miatt tudok kifakadni az ilyen Darwin-díjas kamikaze jelöltekre.
A leszaromság, a behazudom majd én, a minek sisak hisz csak ide ugrom el hozzáállásnak sajnos előbb utóbb megvan az eredménye. Hol enyhébb, hol végezetesebb. Eszem ágában nem áll védeni az autóst, hibázott. De a motorosoknak, robogósnak kutya kötelességük mindenkinek a saját érdekében (nem azért, mert a rendőr büntet érte) a legalapvetőbb, pláne kötelező védőfelszereléseket felvenni. Ha valaki az életét teszi kockára sisak nélkül, akkor mérlegelje a helyzetet, kockázatot. Ne 50-nel, vagy fölötte húzzon, hanem menjen 20-szal, mint biciklivel és 99%, h életben marad, vagy el tud kerülni hasonló szituációt.
Ezek mellett nagyon sajnálom, h pl. B jogsinál is - hisz neki más valszeg nem volt (bár, még motoros jogsinál se..), nem verik a fejekbe a legalapvetőbb mondást; Motorozz, robogóz forgalomban úgy, mint ha minden más közlekedő rád vadászna.Ezért is írtam, h a természetes szelekció elvén minden évben otthagyják a fogukat jó páran.
A pontos körülményeket nem ismerjük, de könnyen előfordul h egy nyomorult bukóval lehet túléli legalább. Az a Leonardo konkrétan kettécsuklott az alváznál, az autó sérüléseiből kiindulva valószínű megbólintotta az A oszlopot."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Grat hozzá! Teljesen egyértelmű, hogy az RC46 /2 ebben a színben mutatja a legnagyobbat. Amikor nekem volt, célirányosan ezt kerestem én is.
Sőt, ezt olyan tulajok is aláírták, akiknek ugyanilyen volt csak más színben, pláne amikor egymás mellett álltak.
Még a forma is szinte más ebben a színben.Ferdzsoo
Részvét. Szegény 1.2-es.. de legalább ti megúsztátok.
Motoron mi sérült?baboss
Neked is, a lényeg h te is megúsztad.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #97901 üzenetére
Az ok, nem is ezért van benne. Ha kint motorozok, szinte mindig berakom előtte, ha pedig itthon csesztetnének miatta talán nem kell trailereznem és nem veszik le a rendszámot ha rögtön orvoslom a problémát.
De inkább ne is fessük az ördögöt a falra."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #97932 üzenetére
600k? De lehet alá is tippelek.
Sajnos ez ilyen dolog.. a legfőbb elemekért, meg kb. tök mind1 milyen árat kérnek, muszáj megvenned.
Ebay-en nem néztél szét? Néha találni akár még színazonos elemeket is. Esetleg bontók.. mielőtt berendeled az újakat egy pár kört fuss.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
Amúgy, komolyan, annyira steril a VFR, h elkezdtem valami inger gyár felé kacsingatni. Na jó, ez már tényleg csak szabad perceim kitöltése. De mekis gépnek egy ilyen 1098S-t simán el tudnék képzelni. Persze kizárólag a Honda mellett. Önmagában nem kéne szarfosDucati!
Viszont a szárazkuplung és a forma, nah az a libabőr kategória, amit mindig is elismertem. De hosszú távon nem bíznék a tehcnikában.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #98202 üzenetére
A gyári Honda az h néz ki, legalább valami előre kialakított, integrált megoldás, vagy ugyanaz a klasszik lemezzel fogasd oda valahova típus?
A robogómban Louis-os kivitel van, kb 6 éve, tökéletes. A 800-asba is azt szereletem, igaz azt ritkábban használtam, de jól működött ott is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Gurultunk egy lightosabbat ma, Zirc környékén elkapott minket az eső, majd onnantól egészen hazáig szakaszosan esőben jöttünk.
A gép nyomatéka elképesztő. Lehet h a gyári BT-022-k nem túl jók vizes aszfalton, direkt finomabban jöttünk esőben, egy kikerülésnél (90-nal ment az autó előttünk), 6. fokozat mellett, kb.2 mm-t mozdítva a gázon, úgy megcsavarta a felező vonalon a hátulját h majd beszartam. A kipörgésgátló evileg aktív folyamatosan a motoron, de éreztem h picit betáncol hátulja, majd persze elvettem én is a gázt, de lehet a renccer' előbb.Lehet jobb gumi kéne rá.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #98338 üzenetére
Korábban szerintem írtam egy postot. Tavaly még a 800-assal jöttem haza a Balatonról, egy faluban kikanyarodott előttünk egy ilyen, úgy 90kg-s nő utassal.
Na az a gép 120-ról úgy indult meg előzéskor, mint a VFR. Meglepődtem, h mekkora erő van benne. Aztán tartós 150-et húzta végig előttünk."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #98394 üzenetére
A 800-asnál és sokkal inkább használtam a motorféket, az 1.2-nél a csúszókuplung kb megöli az egészet. Szinte alig van motorfék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #98396 üzenetére
Akkor lehet a facelift-en moddoltak valamit, de az enyémnek szinte semmi motorféke nincs. Talán az 1. és 2. fokozatban valami, de fölötte semmi.
A 800-as nem csak emlékezetből volt ilyen téren durvább, a cimborámnak még megvan a fekete VTEC, számtalanszor tapasztaltam, h míg ő motorfékkel érkezik meg ugyanazon tempó mellett 1-1 lámpához (nem villanik a féklámpája), addig nekem a visszaváltogatás nem elég ugyanahhoz a lassuláshoz.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #98532 üzenetére
Jah, vtec-nel emiatt szokott leégni 50-60k km körül, de itt én kabelszakadast látok.
Ferdzso, gondolom ez is összefügg az elcsuszassal?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #98759 üzenetére
Meg majdnem az enyém is.
Komolyan, felcsillant a szemem, bizakodva olvastam.. egészen a részletes specifikációs listáig. 25LE...
Manapság 450-500 ccm-ből kihoznak 60 lovakat üzemórás motor mellett.
Legyen akkor 40-42 ló kitolt szervizintervallummal, mint kb. egy gyengébb DRZ, de ez így ebben a formában nem tudom mennyire lesz életképes."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz energy4ever #98957 üzenetére
Fordítva ülsz a lovon.
Ahogy írták már, lehet eléri 5 km-es távon, hátszéllel azt a tempót. De tartósan max tudja 2km-en át.
Egy ilyen 50-es "sportmotor" 13-14 éves gyerekeknek való. Megtanulni motorozni, aztán 16 évesen ráülnek a 125-re és így tovább.
Sajnos sokszor még városban is csak forgalmi akadály. Nem főúton. Nem véletlen h pályán és autóúton nem mehetnek. 70-80-as utazónál forogni fog vagy 9-10.000-et.... #szétrázzaapitsádHa még nem vetted meg, inkább ne is adjál ki érte pénzt. Ha meg igen, gyorsan pattintsd el árában.
Az 50-es tuning megint egy olyan szintű pénznyelő, h el sem tudod képzelni. Értelmetlenül fogsz kidobni rá egy csomó pénzt. Nem lesz érezhetően jobb, nem beszélve arról, h méginkább üzemórás lesz és többet fog enni, mint az én 1.2-es vasam.Ha meglesz a B jogsid, csináld meg a B125-ö, vagy az eggyel fölötti kategóriát és inkább nézz olyan motort. Bár előre szólok, h ha élményt szeretnél és nem csak A-B-be így úgy eljutni, a 125-ös is hamar kevés.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- Itt az új LOGOUT!
- Futás, futópályák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- További aktív témák...
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Ninebot Max G2 E 36 hónap garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen