Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Geresics #97051 üzenetére

    Fu, ez mekkora demagóg duma. :D

    Komolyan nem is értelek, mintha itt mindenki enduro világbajnoknak, vagy éppen GP pilótának készülne.
    Nem értem miért ilyen szélsőségesen, egy szemszögből közelítitek meg ezt a "kimotorozást", pedig megannyi módja, stílusa van és felhasználóknak annyi de annyi egyéni prefernciája... h ezt így kategórikusan jó nagy bullshit kijelenteni!

    Először is, nem pályázok. Qrvára leszarom. Nyilván valakinél ez a fütyimérce, engem egy részből nem hoz lázba, más részből az utcai motorommal soha nem mennék fel igazán nagyot veretni, mert 1 elcsúzás 1 milla. Fél gázzal elgurulgatni pályán meg nincs értelme. Vallom én is azt az elvet, h amit csinálsz, azt csináld maxon.
    Viszont szeretek nagy távokat menni, szeretem azt ha érzem a motorban rejlő tartalékot, szeretem azt ha két személlyel, csomagokkal nem kell 2-3 fokozatot visszapöckölni előzésnél. Pályázástól függetlenül keresem a kanyargós utakat és azt is csípem, ha nyomatékból jön ki a kanyarokból. ..és igen, azt is ha 150-ről kb. még úgy lő ki, mint 0-ról. ..én spec. 500km után már kijelenthetem h megérkeztem. Azok a tulajdonságok, amelyek az én felhasználói szokásomnak megfelelnek, egy 178 lovas 1.2-es motorban teljesülnek ki és mondom ezt úgy, h bizony volt előtte szép sorban felfelé minden kategóriám és akkor is őszintén nyilatkoztam pl. a 800-as hiányosságairól.
    Másod sorban engem pl. kifejezetten zavar ha egy motor utazótempónál forog, mint egy kávédaráló. 150-nél a 800-as 7400 körül forgott elég nagy hanggal, míg ez 5000 alatt. Az-az, a nagyobb teljeítmény az utazási komfortot is javítja, amellett h elviekben a tartósságot is pozitív irányban befolyásolja.
    Sőt, egy erősebb utcai gépnél a motoerővel jellemzően párhuzamban minden sokkal jobb. Futómű, fék, vázgeometria.

    A te felhasználói igényedhez, stílusodhoz elég 48 LE, máséhoz nem, pontosan ezért jelent mindenkinek mást a "kimotorozhatóság".

    Nem vagyok képben most a pontos elhalálozási motoros statiszitkákkal, de emlékeim szerint jóval több az autósok által okozott halálos balesetek aránya, mint az önhibából fakadó végzetes kimenetelű.
    Utóbbinál pedig a természetes szelekció elvével sajnos minden évben számolni kell, előbbi eseteknél meg gyakorlatilag nincs értelme a motor erőt figyelembe venni.

    ui. De azért egyszer próbálj ki egy - h a kategóriádnál maradjunk - 1290 Super Adventure-t, aztán rájössz, h a több mint 3x-os erejű géppel is lehet úgy motorozni, mint a 48 lovassal, viszont más körülmények között még jobban megállja a helyét.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák