-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz McReay #97148 üzenetére
Van aki szerint érdemes először lemotorozni pár ezret és majd mondjuk fél év múlva elmenni tréningre.
Addigra lesz egy kis rálátásod mit miért tanítanak. Persze van logika abban is amit mondasz, de jobb úgy odamenni, hogy van már egy kis rutinod. Mondjuk amikor már nem kell koncentrálnod a vezetésre. -
emre
veterán
válasz Teasüti #97151 üzenetére
Elképesztő milyen elméleteket vagy képes kreálni.
Szóval ráér majd akkor elmenni tréningre ha már kétszer háromszor elfektette a vasat, és rutinszerű beidegződéssé válnak a vezetéstechnikai baklövései?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Teasüti
nagyúr
Ezt nekem a pécsi Kék T iskola (nem tudom hogy szólítsam: igazgatója, CEO-ja, tulajdonosa) oktatója mondta, mikor levizsgáztam és kérdeztem tartanak-e tréningeket.
Ezzel így utólag én is egyetértek. Elvégre mit erőlködjön szerencsétlen vezetéstechnikai tréninggel, mikor még a táblákat se tudja leolvasni olyan gyorsan történik minden, meg a motor irányításával küszködik és mellette 6 dologra próbál figyelni egyszerre? Nem tréningen kell rutint szerezni. Oda azért megy az ember, hogy a meglévő tudását csiszolja.
Szerintem.Amúgy ha már ilyen szépen kiforgattad, akkor ehhez annyit fűznék hozzá, hogy ha vki képtelen levezetni önállóan pár ezer km-ert anélkül, hogy 2-3x elfektesse a vasat és tele legyen baklövésekkel, az adja le a jogsiját!! Mindenkinek jobb lesz úgy.
Balfaszokra nincs szükség az úton, van már elég...[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz McReay #97148 üzenetére
Mindenképp javasolt a vezetéstechnikai tréning - amint tudsz menj el!
Az eddigi tapasztalataim:
1. helyi egyesület által szervezett tréninget csináltak a rendőrségi tréning alapján - ez kifejezetten lassú bójakerülgetés volt. Elsőnek tökéletes!
2. BMW alapszintű tréning - ez valamivel gyorsabb, és kevesebb dolora koncentrál (gyakorlatilag megalapoz a későbbi BMW tréningeknek) - ez már fizetős, és nem olcsó (34eFt), de olcsóbb, mint a motorkalapálás
3. Dirt képzés - ez egy terepes képzés, ahol megtanulod, hogy milyen amikor csúszik a motor! Ára 16eFt, és 4 órás az oktatás! Csak akkor javaslom, ha már mentél párszor a motorral, mert az emelkedőkön, lejtőkön meg kell tudni kapaszkodni a gépen! Ők adják a motort, és szerintem minden forintot megér! Van 8 órás változata dupla ennyiért, azt nem javaslom, mert csak elnyújtják, mint a rétest...Biztos jó a többi is, de azokról személyes tapasztalatom nincs még sajnos...
(#97147) Teasüti
Nyert!(#97151) Teasüti
Rossz gondolat! Meg kell mondani az oktatónak, hogy friss hús vagy, és külön oda fog figyelni rád! Nem szabad halogatni![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
válasz Teasüti #97154 üzenetére
Egy kresz oktatást ne akarj egy vezetéstechnikai tréninggel összehasonlítani. Önámítást azt hinni, hogy a jogosítvány megszerzésével már kész motoros valaki, a kettőnek semmi köze egymáshoz.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Teasüti
nagyúr
Haverom decemberben jogsizott. Elég félelmetes mutatványai voltak, de végül meglett.
Másnap megkötöttük a biztosítást és ő azonnal be is fogta a gépet munkába járni.
Eltelt kb két hónap, mire azt mondta most már nyugodtan tud vezetni, nem kell kapkodni az ingereket, le tudja olvasni a táblákat, nem megy el mellette úgy, hogy észre se vette. Nem balfaszkodik már a kuplunggal, váltóval.
Végre kezd egy kis önbizalmat magára szedni, sőt kezd bátorodni a gyerek.
Na itt van az a pont szvsz, amikor érdemes elmenni tréningre. Mielőtt még túl bátor lesz, de már van annyi rutinja, hogy érdemben oda tudjon figyelni a feladatokra.
Elvégre hogy küldjünk el vkit level 1/2 tréningre, amikor még a váltóval balfaszkodik és egy normális U kanyart nem tud megcsinálni?
Szerintem nem elvetélt ötlet előtte kicsit motorozgatni, megismerni a saját gépét, stb.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #97139 üzenetére
Nem tudom, én nem vagyok kaszkadőr, de nem jelentett problémát, többször nyújtózkodtam így az angliai utamon autópályatempónál, máshogy az én méreteimmel nem lehetne megcsinálni az utat, mert össze van hajtogatva a lábam, és néha át kell mozgatni, félóránként meg ha megállok tornázni sose érek a végére. SV650S, minimálisan emelt csutkakormány. (Ezresről kép, de ugyanígy van a 650-en is megoldva: [link])
Persze, ha nem érzed biztonságosnak inkább ne csináld, az a tempó már nem játék. Nálam amúgy 80km/h-nál is már óriási a különbség, ha esetleg ott még biztonságosnak érzed.Ezt a 39dB-es fajtát nem ismerem, csak a sima, kúp formájú 1100-asat, de az nekem eddig nagyon bevált. Olcsó, és jól működik.
(#97141) yodamastah: Őszintén szólva nem próbáltam, nekem ez tűnik kicsit természetellenesnek. Én felfelé sokkal könnyebben kidugom a fejem, mint erősen oldalra, de simán lehet, hogy másnak meg ez az egyszerűbb.
Pont ugyanez nálam is a jelenség az SV650S-en, amit elterel a fejidom szelet, azt telibekapja a sisakom közepe/teteje, és borzalmas hangos lesz. Kidugott fejjel ahhoz képest meg síri kuss.
Találkoztam olyan FZ1 tulajjal is, aki emiatt plexi nélkül használta a gépét, csak a fejidom volt fenn, és rajta semmi.
Én majd egy MRA Vario plexit tervezek kipróbálni, hátha el tudja annyira terelni a fő szélirányt, hogy már elkerülje a sisakom. [link]
Öcsémnek ilyen van a motorján, elég meggyőző minőségű holmi, és nem is csúnya lehajtva. Sajnos mikor kipróbáltam, a sportkipufogója miatt nem tudtam objektíven összehasonlítani az én gyárimmal a zajszintet.
Öcsém azt mondta, hogy így már be tud bújni a plexi mögé, hogy csendes legyen kb. akármilyen tempónál, és ehhez a gyári nem volt elég.Szerencsére ilyen téren jól kitalálták az SV-t, kis szelet bevezet a fejidom mögé, így nem rohadsz meg rajta nyáron sem, de a szél sem akar elfújni.
(#97147) Teasüti: Ezért vagyok piszok mérges a bizonyos motoros füldugós tesztekre, ahol agyig hájpolták azt a bizonyos dugót, mert így nem hallgattam a józan eszemre, biztos elég lesz, és nem vittem a jól bevált 1100-as dugaszból az angliai utamra. Napokig csengett utána a fülem, elég rossz volt, és amit ott buktam a hallásomból, már nem jön vissza. Nem túl szívderítő gondolat. Visszafelé már csakis a 3M volt benn, nem is volt semmi gond.
(#97148) McReay: Én a Safety-Hungary képzésén voltam, akkor még két szint volt, 2 napos képzések, mindkettőt megcsináltam, és nagyon nagyon sokat tanultam ott. Merem ajánlani, mert sokrétű és "utca központú" tudást adnak át. Fékezés, elkerülés, szemléletmód. Minden forintot megért.
Jó eséllyel párszor fejreálltam volna enélkül a motorral.
Plusz ami szerintem még jó lehet kezdőknek, az valami dirttrack tréning, az is van náluk, de azon nem voltam még, ott azt tanítják, hogyan viselkedik a megcsúszó motor. Én azt kerékpáron tanultam meg, de a motornál is jól jött.
A Safety-n az ő motorjaik közül tudsz választani (van többféle kategória), azok fel vannak készítve (bukócső), és így semmi baj nem történik, ha véletlen elfekteted.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz McReay #97148 üzenetére
Na akkor itt egy harmadik vélemény is: szerintem pályaoktatásra van a legtöbb értelme elmenni, még akkor is ha eszed ágában sincs később pályázni vagy lapon fordulni minden sarkon. Megtanulsz rendesen fékezni, kanyarodni, nézni, ülni a motoron, mindezt nagy sebességgel, és mivel pályán a saját határaidat folyamatosan feszegeted és tolod kintebb ezért utána visszamenni közútra hirtelen nagyon egyszerűnek fog tűnni a korábbihoz képest.
Egyébként akármilyen tréningre is mész, mindegyik hasznos és van értelme, és nyilván hülyeséget egyiken sem fognak tanítani Szóval ha teheted menj minél hamarabb és minél többre.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #97142 üzenetére
Persze, ilyen is tud lenni ha mondjuk autópályán 130-140Km/h-nál nyitva van a sisak. Ha zárva akkor sokszor megkérdezik,hol vagyok szobában, mert tisztán hallanak. Haveroddal csinálj egy tesztet, hogy felhívod mobilról amikor motorozik.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Teasüti
nagyúr
Mert miért? Nem mindenkinek volt előtte jogsija. Neki ez az első.
Autónál emlékszem a 36 óra vezetés után én még közel sem tudtam a valós elvárásoknak megfelelően vezetni.
Apám fél évig mellettem ült, mire olyan jól megtanultam, hogy önállóan kimenjek akár a világból is. Pedig nem voltam balfasz, csont nélkül mentem át mindkét jogsimon minden teszten.
Nem volt egyetlen balesetem sem soha a 12 év és mittomén hasraütök 100.000 km alatt.
Viszont eleinte én is átmentem azon, hogy 6 dologra kell figyelni és jézusom olyan gyorsan történik minden.
30 óra vezetés a rutinhoz édes kevés. A-ból B-be jutni balesetmentesen, ahhoz nagyon nagy jóindulattal talán elégséges. Majd ha több száz órát levezetett egy kezdő, akkor beszélhetünk arról, hogy nem balfaszkodik már.
És amíg vki balfasz, addig van értelme kiadni 20-30 ezreket olyan tréningekre, amik már haladóknak vannak összeállítva? Én nem gondolom. Persze lehet rosszul gondolom.[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Teasüti #97163 üzenetére
Na most eszembe juttattad egyik kedvenc sorozatomat. (a videóban szereplőknek is van jogosítványuk, és talán a tojásos melegszedvics a legjobb rész belőle)
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
dellfanboy
senior tag
válasz Graphics #97134 üzenetére
nem sok különbség van
nem sok? mi szamit nalad soknak??2 v 4 henger,
500as cb altalaban a2 kategoria, 600as korlatlan.
kiviteltol fuggoen 25kw,- 43kw (cb500) vs 57kwhat tenyleg nemsok, csak aprosagok.
(orulok hogy nem nalad tanultam)
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Graphics
Jómunkásember
válasz dellfanboy #97168 üzenetére
Ha nem gond, akkor személyeskedéssel ne színezzük ezt a hétfői napot
Örülök, hogy örülsz, viszont.
A CBF 500-as alul nyomatékosabb, illetve erősebb rezonancia miatt a tanulók számára zavaróbb, mint egy egyenletesen járó sor 4-es motor, amely finomabban kezelhető ebből a szempontból
Remélem ebben egyet tudunk érteni. És hozzáteszem a rutinpályára ez a két motor a rutinpálya NKH oldalán is megtalálható pályaméretei alapján nem annyira alkalmas , mert túl nagy a fordulóköre.
Ebben is remélem egyetérthetünk, legalábbis a gyakorlati tapasztalatok ezt mutatták.
Emiatt hiába jó mindkét motor, a CBF 500-as 209kg-os termetével nem épp passzol az A2-esnek annyira, erőben főleg nem túl ideális.
A jogszabály íróit ne firtassuk, sose olyan írja aki értene is hozzá.. Mert pl hiába tudja kW értékei alapján a CBF 500 az "A" korlátlan kategóriát, a köbcenti miatt nem alkalmas.
Illetve az új, érkező jogszabály szerint ( 695 köbcenti lesz az előírt érték, természetesen kW mellett), már a 600-as is kiesik, sőt az ER6n-ekből is jelentős mennyiség fog majd piacra kerülni.
Annak is örülök, hogy ehhez jobban értesz, de oktatással ha nem gond én foglalkoznék . Nem motorversenyző vagyok, hanem oktató. Ezt a kettőt jobb ha elválasztod egymástól.
Ettől függetlenül én a szakmám értek, a családban 35 éves hagyománya van az oktatásnak, tehát ne oda tapossunk már, ahova nem kéne. Én se szapulom más szakmáját
Köszi
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laca1212 #97116 üzenetére
Hat ezt inkabb olyan halado szopoalarc viseloknek ajanlanam, mint pl en.
Kulfoldi, egy idom se gyari, es a legolcsobb. Ez az osveny vezet a faszerdobe.
En mondjuk vennem, de ha egyaltalan hazahoz anelkul, hogy rendet rakna az elulso henger, en darabokra szednem. Majd koltenek ra egy valag penzt, es utana orulnek nekiAjanlanam a yamaha trx et is. Izgalmasabb motor, mint barmely sornegy. Nekem tetszett, jo volt vezetni, es szep a trellis vaz.
Illetve a bt 1100 bulldogot. Ha szabadulni akarsz az unalomtol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Laca1212
őstag
válasz Topiccsendőr #97172 üzenetére
Kimarad akkor ez a TL
Bulldog tetszik, de 3 db eladó van HAHu-n...az nem nagy merítés.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #97162 üzenetére
Nah megrendeltem, a twin sportot. Nagyon kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Gaboman
nagyúr
Havert rákapattam az enduróra.
Egy kis dombra kapaszkodás.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
-
Micsurin
nagyúr
Persu ezt a feladványt old meg!
Régi kuplungbowden nyúlós volt és szálasodott.
Az új 1,5 cm-rel hosszabb, de ez az "új" fajta, sebaj bement lent alig maradt benne állítás jó ha egy centi, a fenti tekergetővel van a gondom.Kézikönyv itt 4mm freeplayt ír. Ha ezt meghagyom akkor állva járó motornál nem lehet üresbe tenni (ez ismert betegség van akinek csinálja van akinek nem strange...), és egyesből menetközben kettesbe feltételkor akkorát csattan mint egy Tigris tank és érezhetően darabosabb a váltó ha a 4mm-t még feszítem és 2 - 2,5 hagyok akkor vaj puha mindenhol a váltó, és engedi üresbe tenni.
ű
(Egyik esetben sem csúszik vagy érezném, hogy állva akarna gurulni.)
Márka fórumon riogatnak megeheti a lamellákat ha túlfeszítem, persze mindenki csak úgy hallotta és nem tudja mit takar a túlfeszíteni.Mennyire feszítsem meg?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #97077 üzenetére
Most frankón felhozod a kormánycsapkodást? Egy ilyen szitunál tök mind1, h hány motorod volt előtte, vagy éppen milyen nagymotoron ülsz. Ha nincs kormánygátló, ugyanezt csinálja mind és emiatt bármilyen vezetéstechnikai tréningre elmehetsz, bármennyit kakucsozhatsz, az életben nem készít fel rá senki és kormánygátló nélkül szintúgy nem fogja ki senki. Szerencse, futómű. Nagyjából ezeken múlik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #97180 üzenetére
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Micsurin
nagyúr
Itt az a bajom... a manual ír 4mm-ert. De abban a rövidebb bowdenhez van a táv gondolom de azt a fajtát már nem kapni, az új meg hosszabb 1,5 centivel de jó.
Holnap ráfeszítek... 2,5mm-vel tökéletesnek tűnt és menet közben enyhén belekapva se emelte azonnal a fordulatot.
Csak nem zabálja fel a lamellákat.Megyek is hülyítem őket jó ,hogy mondtad!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #97182 üzenetére
Frankon. A sajat tapasztalataimbol indulok ki. Pl egy zxr 250 nel kettot csap. Es tisztaban leszel azzal, hogy szar uton ne nagyon hulyeskedj. igy ugye akar esszel is mehetsz, ahogy a lepcsozetesseg ellenesek teszik ezt nagy motorral, es nem nyelezik le.
Futomunek nem sok koze van hozza, ha a kereken nincs suly.Az teljesen igaz, hogy ha egyszer ebbe belekerultel, azzal semmit nem csinalsz. De miert is kerulnel ilyen helyzetbe egy nagymotorral, amit lepcsozetesseg nelkul veszel, hiszen nem allatkodik az ember, ez fejben eldol...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #97181 üzenetére
Nem pontosan ertem a problemat, de a lamellahoz a kuplungbovden nem nyul, csak a nyomolaphoz, ami nyomja a lamellat. A nyomolaprol veszed le a nyomast, amikor behuzod a kuplungot, szoval mindegy mit csinalsz, a lenyeg, hogy mindig legyen holtjatekod a kuplungnal, kulonben a nyomolap nem fogja nyomni a lamellat, es csuszni fog a kuplung. Ha nem csuszik, nincs baj.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #97182 üzenetére
szerencsére nem volt időm belefolyni ebbe a háborúba...de nagyon igyekeztek lesarkított lényegtelen dolgokba kapaszkodni,hogy igazatok legyen,kormánycsapkodás,igen kibaszott melegség önti el az ember gyomrát egy ilyen feeling után,de egy rutinos tapasztalt motoros,nem fogja becsukni a szemét,hanem megpróbál gondolkodni,és a lehető legjobban reagálni.de ez is csak egy piszlicsáré példa,egy rohadt példával akar mindenki bizonyítani rohadt összetett dolgokat.egy sornégy 600 ,netán' 750,neagyisten' 1000 ccm így gázreakció terén mennyire toleráns és megbocsájtó?,és belátjátok nem látjátok egy olcsó motort nem fogtok annyira félteni,el kell esni,sokszor,zúzódni törni,ha lehet inkább homokon de komolyan,nekem az a fura,hogy nulla rutinnal embereknek kiajánlotok nagyköbcentit,úgy,hogy fingotok sincs ki van a vonal másik végén,"tesó vedd nyugodtan a nagyot,de aztán észnél légy",jó sokáig nem fog tudni "normálisan" motorozni.Félre ne értsd,felőlem mindenki olyat vesz elsőnek amit akar,irigy sem vagyok,csak a mai közlekedési morálhoz,úgy gondolom a fokozatosság elve biztosabban életbe tart...mert háborogni viszont sáskaként röppen ide mindenki,videókkal megtámogatva,hogy "MENNYI HÜLYE VAN AZ ÚTON!!!MINDNEK EL KELL VENNI A JOGSIJÁT!!!!"
holnap ha sütni fog a nap csinálok egy szemléltető videót,a fokozatosság előnyeiről... én leszek geresics LVL1000bmeg és írtok 4 hozzászólást mire megírom...megyek is cigizni,pedig ma fogadtam meg,hogy lerakom
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #97187 üzenetére
Ha jól értem amíg nem annyira feszes, hogy csúszon, és nem annyira laza, hogy ne emeljen ki jó.
Köszi! Amcsik a Korideren tőlem is hülyébbek!A holtjátékot a karon érzet "ellenálláshoz" vagy amíg lent a kart mozdítja?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #97190 üzenetére
Egyaltalan ne feszitse a kuplungkart, ez a lenyeg. Erre valo a holtjatek. Hogy jopar mm ig semmit ne huzz.
Es emeljen ki rendesen, tehat ne csattanjon akkorat, mint a tigris.
De leginkabb vegyel hozza normalis bovdent. En az ilyet be se szerelem, mert bassza az agyam, hogy nem oda valo[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #97191 üzenetére
De ez a gyári bakker, max. gyártatni tudok vagy ezt rövidíttetni mivel valami marha okos koreai manager kitalálta mekkorát spórol a cég ha a GV (csopper) és a GT ugyan azt a bowdent kapja.
Megértettem köszi! Holnap visszateszem oda ahol jónak tűnt egy bő két mm volt utána éreztem, hogy húz. Ott szép csöndes volt, vaj puha végig gangolva.
Service manual jó, hogy van de eddig sok hasznát nem vettem..... most is az zavart meg mert ami nekem jónak tűnne az fele az ott leírtaknak.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #97192 üzenetére
Akkor lehet hozza rendelni vagy tavtartot, vagy barmilyen bovdenfelfogatot, ami utan meglesz a helyes holtjatek, mert azt is modositani kell ezutan, ha osszevontak a ket modellt. Azt tuti ugy csinaklak meg, hogy jo legyen, olyan nincs, hogy masfel centi csak ugy legyen pluszba. Na mindegy, a lenyeg, hogy jo legyen.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#43680768
törölt tag
válasz [-HERO-] #96752 üzenetére
Szia, remélem még nem vettél semmit, nagyon úgy látszik jön az új TDM
https://www.yamahamotorsports.com/sport-touring/models/tracer-900-gt
Nekem TDM 900A-m van és egy álom, nem is akarom a következő években lecserélni.
Évi 10-19e megyek vele, de ha ez tényleg az amire gondolok akkor meglesz majd évek múlva, mire. -
runner 125
nagyúr
és persu
Nem akarok lovagolni ezen, de mindketten eltereltétek a témát, én nem a fokozatosság elvet firtattam (ha visszanezitek, írtam h magam is végigjártam) hanem azt a demagóg fassagot h nem lehet kimotorzni 250ccm-nel nagyobb motort és emiatt nincs is értelme megvenni.
Illetve azt, h ha már ilyen kijelentéseket teszünk, legalább konkrétan kategorizáljunk."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #97196 üzenetére
Akkor engem szerintem félreértettél: én állítottam, hogy nem tudsz sem Te, sem én kimotorozni egy 250-est, de azt nem állítottam, hogy nincs értelme nagyobbat venni!
Amúgy szerintem ha jövőre eladom a Pegaso-t, akkor két motor lesz utána: egy 250 körüli 4 ütemű enduró, amivel azért el tudok menni akár szegedre is bohóckodni egyet (pl. WR250), meg egy 650-1000 közötti túraenduró, amit külföldi túrákra fogok használni (akár szar utakon, akár autópályán). Pl.: V-Strom
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #97196 üzenetére
Közúton nem is lehet, eleve azért mert, nem úgy közlekedsz mintha egy lezárt pályán próbálkoznál vele.
Természetesen nem arra gondolok hogy lecsumázza valaki és elfogy az egyenesben, ott eltudod érni a határokat és nem csak egy 250 cm3 gépét.
Figyelsz arra hogy véletlen sem csússz el, nem döntöd úgy, nem veszel olyan féktávokat, itt nincsenek bukóterek, gumifalak, helyette vannak fák, korlátok stb.......Vigyázol arra is hogy sem magadban se másban ne tegyél kárt, egy pályán ezek megszűnnek mivel bátrabb vagy, sokkal jobban megközelíted a saját és motorod határait.
Az hogy hülyeség 250 cm3 gépet venni közútra butaság, egy nagy cm3 gépben van erőtartalék, nem muszáj ezt állandóan használni de, jó tudni hogy ott van alattunk.
Sok szituációban előnyére válik a sofőrnek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #97197 üzenetére
WR250-el sem fogsz tudni bohóckodni pályán, oda kevés lesz, futóműve nem fogja sokáig bírni.
Pályára cross gép kell, ami könnyű a futóműve is arra van tervezve, tudom hogy ilyenből nem találni üzemóra nélküli gépet.
Hidd el túl sokat nem fogsz élvezni a crossozásból ha egy WR250-el indulsz neki.
Akkor már egy 2T 250 mondjuk Suzuki RMX250 ami nem egy kihegyezett motor, viszont sokkal közelebb áll súlyban a cross motorokhoz mint a WR.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zgospel
őstag
Először definiálni kéne a kimotorozás fogalmát, hogy mindenki ugyanarról beszéljen Mert jelenleg mindenki egy picit mást ért alatta.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000