-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Noh, megvan a műszaki, vizsga, regadó, illeték és az első élmény az 1.2-essel.
Röviden, nekem álom gép.
Pontosan minden olyan negatívumot kárpótol, amit a 800-asból hiányoltam, minden fillért megért a csere. A legelső ami azonnal feltűnt már az első méteren is, az a folyton kitörni akaró és azonnal rendelkezésre álló nyomaték. Pontosan ez az amit hiányoltam a 800-asban. Tköm kivolt, h mindig vissza kellett pakolgatni minden előzésnél, és mire megindult volna és éreztem h kapaszkodnom kell, már el is fogyott, válthattam feljebb.
Itt 5.-ben és 6.-ban is, mint a villanymozdony. Áh, qrva jó.
A DAM kipuból még a vizsgabázis sarkán kicsavaroztam a tompítót, így azért öblös, fickós a hangja.
Jah és az a fajta sterilség, "visszafogottság", unalmasság amit sok szaksajtó emlegetett nekem nagyon adja. A VTEC-ből kicsit ezt a fajta "műszer" érzetet hiányoltam. A váltója is csattogósabb volt, előfordult h lyukat raktam, itt viszont sokkal precízebben, lágyabban ugranak be a fokozatok, összességében "öltönyösebb" az egész feeling.Jah és a 270kg-ból én semmit nem érzek. Nyilván egy RSV4-et 100% h még könnyebb terelgetni, de ebben a szeles időben is pikk pakk áthúztam a sávok között előzésnél.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96656 üzenetére
Mittomén', 11-12.000? Akkor igazán ki se próbáltam, mi?
Nem húztam el addig. Igazából nem is kívánja, de tényleg. Meg eleve az első 3 fokozatban a motor teljesítménye emlékeim szerint 60%-ra van korlátozva, de most így elsőre azt kell mondjam nekem elég. Aztán ha megszokom lehet kipöcköltetem belőle én is, de egyelőre szerintem hibátlan.
Amúgy kb. 8000-nél elváltottam mindig. A VTEC ilyen tekintetben sokkal inkább volt sport-túra kategória, jobban kérte a fordulatot, pláne a vezérlés váltás miatt, ami eleve 7000 fölött jött meg.
Ez inkább túra sport.
Úgy gondolom az első tapasztalat alapján, hogy ezzel én nyomatékból kimotorozok bármerre.
Noh meg itt tényleg 150-nél sem fogy el az erő, bár ez nagyjából minden literes és fölötti gép sajátossága.mod.
Jah és a futóművet, fékekeket sem lehet az elődhöz hasonlítani. Persze bő 10 év különbség nem rövid idő.
Egy apró dolog talán ami most még kevésbé tetszett, az a csúszókuplung. Baromira szerettem használni a motorféket, jellemzően ahol lehetett azzal fékeztem, kigurultam 1-1 megállót, noh itt szinte semmi motorfék nincs. Talán az 1. és 2. fokozatban bólint be kissé, de ott is azonnal érezni h dolgozik a szerkezet.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Pocee
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #96658 üzenetére
Szerinted mi volt az elso dolgom az ereggyel, amikor megvettem?
Azt nem a motor kivanja, azt en kivanom.
150 nel sport hatszazas sem fogy el.
Azt a 400 as sornegyek csinaljak, vagy a 250 es sornegy, ott nagy krizisen megy keresztul[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #96658 üzenetére
Csak 1-es és 2-esben van 70%-os fojtás. A 3-as már teljes.
Nekem 4 évig elég volt úgy. De tavalyelőtt azért csak belekerült a Z-bomb.
Rohadtul lehet érezni a pluszt.Persu: A CBF600-is elfogy még 150 felett...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #96660 üzenetére
Én ezt egészen pontosan tudtam a horneten mert,amint ledadogott megláttam a trafit és ő is engem,50es táblánál
Mr.Brightside
-
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #96658 üzenetére
"Jah és a futóművet, fékekeket sem lehet az elődhöz hasonlítani. Persze bő 10 év különbség nem rövid idő."
Szvsz ez nem a 10 év, hanem a kategória különbsége. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96667 üzenetére
Óra az. 180, GPS szerint 162-163. Ötödikben is ennyi, csak akkor szebben szól .
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laca1212
őstag
válasz Topiccsendőr #96653 üzenetére
Köszi.
Esetleg nem unalmast tudnál ajánlani? -
runner 125
nagyúr
Rosszul gondolod, már az új 800-ason is mérföldekkel jobb a futómű (első már pl. fordított) és a fék, pedig az motor karakterisztikát, üléspozíciót tekintve túrásabb lett, mint a VTEC.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #96670 üzenetére
A fordított teleszkóp tipikus vakítás, nem sokat ér, ha nem jó a belbecs..
Hagyományos teleszkópos régi motoron is lehet jó fék, pl. a régi FZS600 20 éves konstrukció és nem sok rosszat hallottam eddig a fékeire. -
Topiccsendőr
addikt
nem parasztvakitas. eleve merevebb tole a villa, meg akkor is jobb, ha belul olcso.
amit te az sv 650 eseden pl csillapitas hibanak hiszel, az tipikusan elore hatra rugozo, nem merev villa. amikor nagyot fekezel es jon a nyik-nyik-nyik.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #96674 üzenetére
Én erről máshogy vélekedek, szerintem fontosabb a jó belső csillapítás, mint a fordítottsággal járó plusz merevség.
Az SV-n érzem, hogy nem merev, de ez zavar benne a legkevésbé, ez elég kiszámítható (utcán, pályán lehet jobb lenne az általad vázolt merevebb, gagyibban csillapított, hiszen ott az aszfalt minősége jó, de rengeteg a szélsőséges erőhatás). Amit én az SV futóműjében ki nem állhatok, az a primitív gagyi csillapítása, aminek eredménye, hogy lassú mozgásoknál alul, gyors mozgásoknál túlcsillapított, ahogy az összes ilyen rendszerrel csillapított futómű. Ennek eredményeképpen pedig tökéletlen aszfalton rossz az úttartás, cserébe nagyobb úthibákon üti a karom, tehát kényelmetlen is.
Ha sorrendezni kéne, a fő gondnak a csillapítás megvalósítását mondanám, második lenne a rangsorban a kelleténél puhább gyári rugó, és csak ezután a nyeklő-nyakló virsli vastagságú teleszkópszárak. Legalábbis az én utcai felhaszálásomra.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #96674 üzenetére
...jut eszembe, félrészegen/másnaposan lecseréltük múlt héten a telókban az olajat, minden frankón szerepelt. Gondoltam rá, hogy csak a Te kedvedért csinálok videót is, de nem tudtam volna egyenesen tartani a kamerát, meg volt, hogy percekig csak bambultam. (Fene ebbe a szűretlen sörbe...)
Vasárnap megejtjük a kipufogó-vissza-cserét is végre...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #96677 üzenetére
Te már csak tudod, én mit érzek a saját motoromon... Oh wait...
-
Topiccsendőr
addikt
nem vagyok melto olyan ember szavat ketsegbevonni, akinek utcan elpattog a kereke a rossz futomu miatt, olyan halalos temponal, hogy a nyugdijas bringas az istenhegyi uton felfele elmegy mellette, emelle megerzi a benzinek kozotti kulonbseget. egyszeruen en nem vagyok ennyire jo.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #96681 üzenetére
Az olajok közötti különbségek megérzését ki ne hagyd...
-
Micsurin
nagyúr
Olyan kellemes feeling...
Kis GT --> végre rendben. (De szent csoda olajat még nem választottam az 5100-es helyett! )
Honda --> variátorra, szíjra, kuplungra vár. (Termosztát csere már megvolt....)
Mosquito csókoltatlak, nem tévedtél a Wilkerrel kapcsolatban, minél több mindent kell lekapni a fotelről annál több szarság jön a felszínre..
Fater megszólal egy órája, tegyük össze a kosárra bontott kis Italjet 125-öst. Lehet mégis lesz akkor "építs magadnak" cucc, tekintve a garázs négy sarkában négy kosárban van kb..[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #96683 üzenetére
Nem erről van szó. Csak tudom, hogy ezekről a dolgokról picit máshogy vélekedsz, amit egyébként maximálisan megértek és tiszteletben tartok. Ugyanakkor, számomra van jelentősége adott esetben egzaktul nem vagy nehezen mérhető dolgoknak is (benzin, olaj, vagy nálam hidegben a váltó), de pontosan tisztában vagyok vele, hogy ez mennyire labilis talaj.
Én is mindig fenntartásokkal kezelek minden ilyen jellegű dolgot, ugyanakkor nem is vetem el olyan szigorúan, mint te.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Barmikor kaphato vagyok a debil pingpongra.
Idom van, te meg ezert szeretsz idejarni, a debil pingpong miatt.Szoval most akkor azt irod, te tulajdonkepp reszt tudsz venni az ugynevezett kommunikacioban. ilyen kifejezesek, hogy "tiszteletben tartok" , "megertek"...
Olvassunk vissza egy kicsit. Runner megjegyezte, hogy jobb a feke es futomuve egy fiatalabb motornak, amit birtokol, es kiprobalt, annal, amit regebben birtokolt es kiprobalt.
Es mi tortent?
Valami alarcos hsm feliratos kopenyes ficko berugta az ajtot - aki egyebkent eleteben nem ult azokon a motorokon, amirol nemsokara velemenyt fog formalni - es azt kiabalta:
Na aaaaacsi, aaaacsi, aaa -aaa -aaacsi van kiskancsok!
Tudok valami uszok regi motort, aminek nem panaszkodnak olyan sokat a fekere! , es igazabol a forditott villa vakitas [...](Nehany perccel kesobb):
Vagyis haaat nem, nem vakitas, de nem olyan fontos, mint a csillapitas, ami meg az is lehet, hogy azon a motoron olyan, mint az sv 650 esemen.ez amit muvelsz ez hatalmas. Tenyleg.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #96687 üzenetére
Ha értőn olvastad volna, amit először írtam, csak annyi volt a lényege, hogy szvsz inkább a kategóriaváltást érzi, nem azt, hogy eltelt 10 év, mert ma is böven akadnak elspórolt futóművű sárkányok a középkategóriában, és 10 éve is tudtak príma futóművet és féket gyártani, akár fordított villával is.
Ugyanúgy pénzügyi kérdés ma is a jó fék és futómű, mint 10 évvel ezelőtt.[ Szerkesztve ]
-
Laca1212
őstag
válasz Topiccsendőr #96672 üzenetére
Ismét kösz!
-
Doki16
addikt
Egy évvel ezelőtt adtam el a motort de olyan jó látni, hogy semmit nem változott a topicba azóta HSM vs. Mindenki más
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96685 üzenetére
Nem hanem, hanem azt, hogy ez a motor sose volt olyan állapotban mint amiként eladták apámnak ("motorikusan közel gyári, 29-30k-val, kevert idomokkal csatt miatt -> azt tudta csak több motorból volt), mivel 4 év alatt amennyit ő hajtott bele az indokolná azt, hogy borul a piramis hátul.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #96691 üzenetére
Már megbocsáss, de még ennek a feltételezése is sértő!
Örülök, hogy ennyire elégedett vele, és eszem ágában sincs elrontani az örömét. Szerintem semmi rossz nincs abban, ha egy motor nem azért jó, mert fiatalabb, hanem mert komolyabb, jobb minőségű cuccokból rakták össze.Nem véletlen gratuláltam neki, mikor vette. [link] Nagyon szép ebben a fehér színben, és nagyon jó bringa a véleményem szerint.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #96696 üzenetére
A fordított villa miért jó és miért okozza ezt a fordítottság?
Ez egy komoly kérdés, szeretném bővíteni az ismereteimet. -
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96694 üzenetére
A karbantartás amire számítok mert várható a használat mellet.
Meg az, hogy kereskedésből vett motor, nem valós állapotában kerül eladásra majd rád borul a szar belőle pár év után, ez a kettő nem egy és ugyanaz szerintem....A lamella cserén nem vagyok például megakadva tudom előbb utóbb nálam pl esedékes lesz a futott km alapján, a lánc szettben is van már ~18 ezer, a felénél van már.
De a variátor tárcsa, a kuplung egy robiban nem 20k kmre van hitelesítve szerintem.És nem a banánon és a majmon vagyok továbbra se megakadva hiába terelnéd a témát abba az irányba. A motor amortizálódik, aki azt mondja ő minden tavasszal csak ráül és megy vagy hazudik, vagy új motorja van, vagy csak szarik a vasra amíg az be nem adja a törölközőt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #96696 üzenetére
Akkor eljutottunk abba a fázisba, amikor érvek helyett kezded a személyeskedést?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- sziku69: Szólánc.
- Futás, futópályák
- Diablo IV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kolondrum: BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- Ukrajnai háború
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Kerékpársportok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt