-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laca1212
őstag
Ezt szabad? Mekkora benne a sz@pó faktor? Árban nagyon elszállt?
-
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #96681 üzenetére
Benzinek közötti különbség:
Motorosok között is akkor a szakadék van "érzem" és "nem érzem" típusú emberek között, mint autósok között? -
seadrone
őstag
sziasztok!
első sisakpróbálásom boltban:
[Shark D-Skwal Blank mat] 69 e ft
eéső sisak lenne, kényelmesnek éreztem, van valakinek tapasztalata vele?
ahogy keresgéltem neten, ezt találtam még, ez gondolom komolyabb kategória, de jól le van értékelve
-
Mentolka
senior tag
Hello,
Bukóplexivel kapcsolatban tudjátok, hogy az iridíumos színezésű legális itthon közúton? Amúgy, az bentről sötétebb is, vagy csak kívülről más? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Laca1212 #96802 üzenetére
Nem lenne rossz, mert keves km van benne. De.
Sajnos nem usd villaja van, az egyel ujabbat keresnem, radialis fekkel , brembo radialis fofekhengerrel es elso villaval. Rugocsere ebben is, es az usd villasban is kotelezo, mert nagyon puha elol, addig nehezen motorozhato szamomra.A konkret motornal amit eszre lehet venni keprol:
Nincs a farokidomon matrica. Puffos volt.
A legszarabb pilot power gumi van rajta, ezt nem ajanlom senkinek, hatul mar el van kopva.
Az akra miatt ez a modell tehervaltasoknal tehat motorfek utani gaznal csuklik, teljesen agyonvagja a gazkezelest.Ennyi km nel mar erdemes lenne szelephezagot merni, ami eleg nagy befektetes, en az ugyanilyen blokkos rj09 esen 25 000 nel hezagot mertem, es ket szelepet allitani kellet.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #96804 üzenetére
Nem, egy ember erzi csak az egesz vilagon.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #96808 üzenetére
Nálad nem tudom eldönteni, hogy most ez az ironikus válasz merre mutat.
Csak ezért kérdeztem, mert én autónál egy éven keresztül végig zongoráztam az összes nagyobb cég benzinét. Magyar és osztrák viszonylatban. Viszonylag egysíkú a vezetési szokásom, és útvonalam, szóval elég relevánsan az jött ki, hogy benzinnél, lófasz különbség sincs az árát leszámítva. (Szét nem szedtem a motort, belső változást nem tudom hozott-e.) -
HSM
félisten
válasz z123456789 #96809 üzenetére
Ha fogyasztáskülönbségre gondolsz, azt bizony én sem tapasztaltam a benzinek között az injektoros SV650-en.
Viszont, hogy érzetre hogy járt vele a ketyere, ott kismértékű eltérést tapasztaltam.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Mondom!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96811 üzenetére
Orvosnál voltál? Rosszmájúság - tudod!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laca1212
őstag
válasz Topiccsendőr #96807 üzenetére
Ezek nagyon hasznos infók voltak. Így asszem dobom ezt a projektet. Köszi!
Esetleg ezt is megszakértenéd?
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #96808 üzenetére
95-98-as és a 100+ - os repcsi benzin között, gondolom azért már lehet némi különbség, vagy nem?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #96815 üzenetére
Ha ismeri az ECU a magasabb oktánszámot és hozzá tudja igazítani az előgyújtást, akkor igen. Egyéb esetben csak az adalékolásban lehet különbség, de elenyésző, mondhatni "hibahatáron belüli".
A MAMI csinált is korábban benzintesztet, annak is az lett a vége, hogy tulajdonképpen mind1, mit tankolsz.
Ennek ellenére én 100-as V-powert szoktam tankolni a Jazz-be. Ha a pénztárcámnak nem is, de valamiért a lelkemnek jót tesz. Tudom-tudom, boyracer...
Amúgy prémium 95-ös a gyár által megadott min. előírása.[ Szerkesztve ]
-
Bubisati
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérek tőletek. Fz6-on vezérműlánc feszítő patront kiszereltem, visszarakásnál szerintem valamit elrontottam, valószínűleg átugrott a lánc. A főtengelynél az az érdekes alakú valamin lévő T jelölés alatti vonalnak nem a az öntvény illesztésnél kéne lenni? A vezérmű tengelyeken a jelölések szerintem jól állnak.
Aki tud legyen szíves segíteni. Köszönöm szépen!Képet is rakok fel ha rájövök hogy kell
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #96815 üzenetére
Van kulonbseg, a kopogasi hajlam. Is. Kopogaserzekelovel rendelkezo motor gyujtast allit pl. 600rr Illetve ionaramlast figyelo ecu is. Ktm bmw.
A repulogepbenzin nem jo pelda, mert fagyallonak kell lennie, igy belekevernek minden olyan dolgot, ami elrontja.
A legjobb az igazi versenybenzin, asszem a dunaplazanal lehet tankolni 1500/l kornyeke.
Tovabbi mami altal se mert dolgok pl:Az osszes altalam latott frissebb sportmotorra jellemzo zx 10, r1, gsxr ...
Ezert is jo, ha jo az olaj. Es ha a benzinben erre van adalek, hogy lerantsa azt a sok szart onnan[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz seadrone #96805 üzenetére
Ha kényelmes, akkor az lehet nem lesz jó... Itt van pl. az első találat hogy miként válassz méretet, de ha rákeresel lesz még csomó másik hasonló témájú videó.
A második sisak azért annyira akciós, mert csak XL van belőle.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
seadrone
őstag
heló!
sisak szín
sisaknál feketét gondoltam, de átgondoltam, hogy lehet jobb lenne valami (kevéssé) rikítót venni, hogy jobban lássanak, nem?
bár ami tetszik, az a fekete (fényes vagy matt) illetve a fehér, mit gonoltok erről láthatóság szempontjából?
az ilyen 20-30e ft-os dolgokat skippelem, most amit néztem sharkot, az 70, az gondolom középkategória, kezdésnek megfelelő
ne tartsátok magatokban a véleményeteket
köszi
-
dellfanboy
senior tag
válasz Graphics #96791 üzenetére
textil ruhaert penzt nem adnek.ha buksz akkor kuka, bort meg meg lehet varrni (nyilvan nem otthon hanem specialistanal, ill fugg a bukas merteketol is...)
buko eseten meg nezd meg az elso hsz-t, +sharptest , es a belso napszemuveg baromi jo, en szeretem (mellesleg ha S meretu kupakot keresel nekem van egy elado)eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
StoneBridge
senior tag
válasz [-HERO-] #96782 üzenetére
Próbáltam mindkettőt tavaly. Én második éve a kis MT-n (MT-07) ültem akkor, nagyon vártam a nagytesót a bejelentés pillanatától. Aztán nekem a próbautat követően csalódás lett, túl nagy dög lett, kényelmetlenül nagy gép volt nekem. Gyorsváltó valóban nem volt túl precíz (alul legalábbis). Élőben vannak elnagyolt és gagyi részletei (szvsz).
Az S1000R viszont nagyon bejött. Gyorsváltó patent. Élőben szerintem kiadja a forma.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
tboldi
nagyúr
Alapjáraton azért van egy kis száraz kuplungra emlékeztető hangja a Panigale V4-nek.
[link] -
[-HERO-]
senior tag
válasz StoneBridge #96831 üzenetére
Koszonom a tapasztalat megosztast!
Igen az mt10 mar nalam is hatareset meretben, most meg bejott a kepbe az mt09 is, mivel arban joval kedvezobb a nagyoktol.
Jelenleg alkotoi valsagban vagyok
Ki kell probaljam oket, addig egyszeruen nem tudok donteni.### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laca1212 #96814 üzenetére
69 000 km az nem tetszik. Ertem en, hogy elnyuhetetlen, de megette mar a kenyere javat.
Ennek is puha a rugoja, azt azonnal cserelnem, amugy szimpatikus a mindenhol stock allapot. Total szar gumik. Ha a szervizfuzetnek hinni lehet, es vegigvezetett, raadasul normalis szerelonel, akkor pozitivum, de azert nem vennem keszpenznek. Nagyonsok az ismeretlen tenyezo...
Ennyi kmt egy olcso motorban elviselek, de ilyen erteknel nekem a fajdalomkuszobomon tul van, meg ha 3000 nel elvaltotta mindig, akkor is. Nem tanacsolnalak el feltetlen tole. Nem szedtem szet ilyen futasnal sv 650 es blokkot, tehat nekem ez igy egy homaly[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Laca1212
őstag
válasz Topiccsendőr #96834 üzenetére
Köszi szépen!
-
HSM
félisten
válasz [-HERO-] #96833 üzenetére
Nem szabad ezt elsietni, gondolom nem 1-2 évre vennéd... Ismerem az érzést, amikor megmozdul a fejben a vezérhangya, de fontos nem elsietni a dolgot, megfontolt döntést hozni, hogy tartós legyen az öröm.
Az MT09 ár/érték arányban szerintem nagyon jó, viszont érdemes odafigyelni a futóművére, azzal nem mindenki volt elégedett a motor erejéhez képest.
Az MT10 meg ugye a legek lege, csak hát ennek több téren is megvan az ára...
Amit még érdemes lehet, bújni a típus-fórumokat, hátha találsz releváns tapasztalatokat tulajoktól, amik segíthetnek a döntésben. -
Gaboman
nagyúr
Ez a futómű, egy átlagos sofőr az életben nem fogja kevésnek érezni, meg ez a probléma csak az első szériás MT-09 esetében volt, az újnál már javították a hibát!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #96837 üzenetére
Ezt nem tudom, személyesen sajnos még nem volt alkalmam kipróbálni őket.
Csak jeleztem, hogy ilyeneket lehetett olvasni a tesztekben, amiket az utóbbi pár évben olvastam a típusról (valóban leginkább a facelift előtti verzióról). Ha a tesztnél odafigyel rá, és tetszik neki, akkor nem lehet gond vele.
Minden másról leginkább csak jókat olvastam, azért is mertem ajánlani a Tracer verziót.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz [-HERO-] #96833 üzenetére
Az MT-09 nálam is képben van, de inkább az SP változat.
A márkaszervizzel beszélgettem bő 1 órát a motorról, nagyon dícsérik, főleg a blokkot. Azonban felhoztak pár negatívumot is a saját tapasztalatuk meg az ügyfeleik visszajelzései alapján:
- a gyorsváltója krúzolásnál, lassú tempónál nem túl jó, darabos. Nyelezve sima.
- az ABS-re azt mondták hogy zavaró, mert működés közben kattog a fékkar. A 10-esen észrevétlenül és simán működik, nem kattog, nem pumpál, ha a lámpa nem villogna észre se vennéd hogy beavatkozott. Szerintem a 09-en itt (is) spóroltak és valami régebbi butább abs modult kaphatott.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Gaboman
nagyúr
Az MT-09 egy nagyon jó motor, könnyű a többi nakedhez képest is, kicsikét Supermoto érzés rajta ülni, magasan vagy, vékonya tanknál, közel van hozzád az egész eleje.
Nagyon bejövős az egész testtartás, az ülés-kormány-lábtartó háromszög is jó.
A teljesítményleadása is szuper, lentről egészen a szabályzásig ugyan olyan vehemensen húz, A módban áh......., brutál, egy agresszív fenevad.
Nem a számadatok alapján kell megítélni ezt a motort, ki kell próbálni mit tud, nekem nagyon pozitív élmény volt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
canniball
nagyúr
válasz seadrone #96829 üzenetére
Ebből a szempontból a láthatósági (hi-viz) fényezés a legtutibb, aztán jönnek a színesek, végül a fehér és a fekete. Hogy az ízlésednek melyik számít "kevéssé rikító"-nak azt neked kell tudni, de nyilván minél rikítóbb annál feltűnőbb.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
A FF tube protektoraival (Limb Tubes, Graph) van valakinek tapasztalata? Mennyire kényelmesek ezek térdvédőnek?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
demars
addikt
Itthon a vas, tegnap hoztam el. Nagyon gyors volt a szerelőm, vasárnap vittem, hétfőn este hozhattam haza.
Olajat cserélt, szűrőket, fékeket ellenőrizte. Benzin csapot nézettem meg, volt pici szivárgás, cseppenés. Bekötötte az oxford usb csatit. Láncon feszített, jövőre cserés lesz (még jó, idén se lesz sok időm építkezés miatt, de legyen rendbe az is).
Általános ellenőrzés: kuplung holtjáték, bowden állapot, alapjárat, kormány csapágy lógás, kerék csapágyak, stb. Ezek rendben vannak.
Kérdeztem a teleszkóp olaj cserét, azt mondta, hogy szerinte nem kell, nem szivárog. Szelep hézag ellenőrzést megbeszéltük, hogy majd télen, most úszik a munkákkal. Ha szezon végén elviszem, akkor kap új villa olajat is (persze uj szimmeringet, csúszó gyűrűt is).Jó néha bekukkantani hozzá, sok szép moci van nála.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Geresics
addikt
No, ma voltam a BMW alapszintű vezetéstechnikai tréningjén! Jó móka volt, nagyon élveztem!
Kicsit más volt, és egy-két dologban másképp tanítottak dolgokat, mint a rendőrség-féle tréningeken, ahol eddig voltam 2x. Pl. ott azt mondták, hogy a kuplungot csak a lefulladás előtt húzzuk be, mert ezzel is meggátoljuk, hogy a hátsó kerék blokkoljon, és nyerünk vele - már ha nem fulladunk le; itt viszont azt mondták, hogy kuplungot rögtön húzzuk, mert adott esetben többet veszthetünk, mint nyerünk a másik módszerrel. (Én persze már reflexből úgy csináltam, de azért át tudtam szokni persze...)
Természetesen a vészfékezés-oktatáskor szokásos játékot itt is eljátszották, (50km/óra sebességről):
1. Csak hátsó fékkel megállni amilyen rövid úton csak lehet.
2. Csak első fékkel megállni amilyen rövid úton csak lehet.
3. Első és hátsó fékkel együtt megállni amilyen rövid úton csak lehet.
4. Ugyan az, mint a 3., csak kikapcsolt ABS-el.
Eredmények: 1. a leghosszabb fékút, 2. már rövidebb, 3. a legrövidebb, és akármilyen meglepő itt egyeseknek, de kikapcsolt ABS-el 50-ről 1 teljes motorhosszal később állt meg az oktató!
Nem vitaindításnak szánom, csupán tényeket közöltem. A motor egy F800GS volt, és nem egy superbike, de hát nekem sem az van...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
[-HERO-]
senior tag
nem akarom én sem elkapkodni, de a szezonra jó lenne már egy vas azért
Az mt10 ről meg az s1000r-ről kezdek lemondani, mindenképpen új motort szeretnék venni, azt is tudom hogy nagyon jó motorok ettől függetlenül szerintem nem érnek annyit amennyit kérnek értük, főleg az Mt10.
Pl egy mt09-hez képest aránytalanul drágának érzem.
De lehet csak én vagyok elvakult, mikor utoljára vásároltam új motort 2006 vagy 2007, akkor arányosabbnak éreztem az árcédulákat.zgospel:
Nagyon erősen képbe került nálam is.
Az mt09 SP és a sima közt van kb 350 ezer különbség, míg egy mt10 és sp közt jóval nagyobb, mit hagytak ki a 09SP ből?
Igazából 2 dolog nem tetszik a 09-en, ha nagyon bele akarok kötni akkor 3
Az a kipufogó ami inkább nincs mint van...meg az a rendszámtábla tartó csökevény, hát erősen szokni kéne...
De magával a motor hangjával se vagyok annyira kibékélve, még majdnem az mt07-nek jobb a hangja### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
zgospel
őstag
válasz [-HERO-] #96846 üzenetére
Az MT-10 SP futóműve félaktív, vagyis elektronika állítja folyamatosan. Az állítólag nagyon jó cucc, azt dícsérték a márkaszervizben Az S1000R-be is kapható valamelyik csomag részeként.
A 09 SP az nem elektronikus, azt kézzel kell állítani de mindene állítható. Ráadásul csak hátul Öhlins, elöl KYB azt hiszem, míg a 10-esben az egész Öhlins.Na igen, a rendszámtartó borzalmas, meg az indexek is Szerencsére kapható hozzá fender eliminator kit, illetve E jeles Akrapovic kipufogó. Azok sokat dobnak rajta
"ettől függetlenül szerintem nem érnek annyit amennyit kérnek értük, főleg az Mt10."
Az MT-10 szerintem is drága a vetélytársakhoz képest, de ezek az itthoni árak, például Németországban átszámítva pár százezerrel olcsóbb (a fizetéseket is figyelembe véve meg pláne )https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #96845 üzenetére
Igen, az abs el azert is allhatott meg hamarabb, mert amugy fosik egy normalisat fekezni, mig abs el azonnal ramarkol csutkara, es lehet nezelodni, a tajat figyelgetni. Nem vitaindito, de erre van kitalalva az abs es ezt kurvajol csinalja. Ezt nem erti nehany ember, hogy pont ugyanezt teszed veszfekezesnel is. De kiprobaljuk, ezen ne muljon. A bandit 650 abs el erezhetoen nem tudtam akkorat fekezni, mint az enyemmel. Olyan szituacioban, amikor ra vagy keszulve a fekezesre. Le fogjuk merni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Tudtok ajánlani korrekt motoros sulit B125 -höz? Fontos lenne, hogy a belsőbb kerületekben legyen vagy Buda (XIII, XI, XII, II, III), nagyon messzire nem szeretnék kijárni (X, XV, XVII, stb.).
Mennyi idő alatt lehet kb lezongorázni egy B125 jogsit?
-
Graphics
Jómunkásember
válasz máyköl #96849 üzenetére
A B125 jogilag létezik, gyakorlatilag nem megvalósítható.
Motoros előélet nélkül úgy, hogy 1-1-1 óra van mindenre lehetetlen.
És árban se lesz kedvezőbb, mert ugyanúgy egy elméleti is kell.
A rutint és a forgalmat 1-1 órából pedig nem lehet megoldani.
Inkább akkor A2 vagy korlátlant csinálj.
Mondom ezt oktatóként
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok