-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #23665 üzenetére
A fikalas utan kimertetek a villaszarat? Raraktatok prizmara es indikatororaval megneztetek?
Vagy csak ugy szemre, erzesre volt egyenesfutas?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #23668 üzenetére
Ugy emlekeztem h valakivel csinalod, (esetleg te magad sajatkezuleg) de ha nem igy van, javasoltam meg regen, h fika utan meresd ki, mert a gs nek nincs valami hudeeros villaja. En ha mar darabokra szedem ramertem volna, az nem tart semeddig, de nem pofazok a szerelo dolgaba, ez en vagyok. Ha valamerre huz az nem futomuallitas. Akkor gorbe valami. De talalni olyan sik utat, ahol ezt tenyleg normalisan erzed, nem peddig valami enyhe nyomvajut, vagy szimplan az ut ketoldalra doleset... Hat nem egyszeru. Minden kis szart meg lehet erezni motoron. De ha meregetsz az a biztos.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #23675 üzenetére
Hat akkor elozo embernel is mar gorbe volt, csak ugy forgattak, h jo legyen. Vagy nalad gorbult el. Persze ha olyan helyen gorbe akkor rantja magaval a szimeringet is, sokkal hamarabb fogja ereszteni az olajat.
Ki kell merni. Aztan okosabbak leszunk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Azota megvan a robogoakkum a koridomerohoz, ne keressetek tovabb
Koszi mindenkinek a felajanlott szar akkukat (vicc volt) jol esettNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #23773 üzenetére
Nem erdemes nemzetre bontani ezt a temat. Elmeletedbol kiindulva a nemet volt keleti blokkban csak szar motorok vannak. Esetunkben azt kell felmerni, h mennyi penze volt az illetonek a temara.
Egyebkent inkabb innen visznek ki manapsag motorokat, nem hogy kintrol be, annyira nem lehet eladni, es lent vannak az arak. A kinti olcso motorokat rohadtul meg kell vizsgalni, nem kell csodat varni mert az meg mindig nincs.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #23825 üzenetére
Nem tudhatjuk. Kellene egy osszehasonlito teszt szamokkal, addig minden homaly, es senki nem tudhatja a valaszt. Egyazon besorolasu olajnal is vannak kulonbsegek. De alapvetoen nem szar olajat veszel, ha az api szabvany leheto legjobbat veszed. Acea szabvany szigorubb, erdemesebb azt nezni.
Ali osztott meg velem egy marketinganyagot, amiben vannak erdekessegek.
Nagy neves olajak is elbuknak nehany teszten, nemelyikben viszont kimagasloak. Nalunk nevesincs markak pedig teljesen jol teljesitenek. Minden a kompromisszumokrol szol. Nem erdemes etalonnak venni az anyagot, mivel nagyon regi, azota sokminden valtozott. De itt vegre szamok vannak, nem pedig valami onjelolt sommelier szagol bele az olajba, megnezi a szinet, majd elmondja a velemenyet, amivel mi nem leszunk tobbek ugye .Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #23827 üzenetére
Ha megnezed a dokumentumban hogy szerepelt nehany teszten a motul, nem garancia semmire a marka.
Motul 7100 kozepszeru a 4 gorgos teszten, a 300v a legroszabbak kozott van a valto kopas teszten, a 7100 pedig az utolso elotti ugyanazon a teszten. Kopasok szamokban a dokumentumban.
Detergens kepessegei savsemlegesito kepessegei, atlag alatti a 300v nek.
Kimagaslo a nyirasstabilitasban, a parolgasi hajlamban, es a habosodasgatlasban.Szoval ez egy nagy atbszas. Nem lehet ilyet mondani, h jo vagy nemjo, mert ezt nem tudhatjuk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #23831 üzenetére
Eloszor is a fejleszteseknek megvan az eredmenyuk. Amit nem tudhatunk, h milyen egyensulyra kell torekedniuk az olajgyartoknak, epp ezert ez nekunk mennyire rossz. Pelda: az EP adalek altalaban valamilyen kenvegyulet szokott lenni, ez hivatott reakcioba lepni a femmel nagy nyomas alatt. A kornyezetvedelmi eloirasok miatt viszont torekedniuk kell a kentartalom legalacsonyabban tartasara, mert az kinyirja hosszu tavon a katalizatort. Es akkor jon a magyar egyszeru ember, ranez a grafikonra, majd azt mondja, ahhha a motul az szar.
Ha megnezzuk a teszteket a 4 gorgos teszt tulkepp reprezentalja a hengerfal-gyuru kenest. Itt megintcsak nincs a benzin tenyezo, ami vagy ront vagy javit a helyzeten. A valtonal viszont milyen a teszt? Egeszen addig preselik egymasnak novekvo erovel a kerekeket, amig nem latszik kopas. Kerdes: hosszu tavon motorban, normalis csereperiodussal tortenhet ilyesmi?
Ez mar tribologia inkabb, es ehhez megannyira sem ert itt senki.A legnagyobb love arra megy el, h ismertte valjon a marka. Csapatokat szponzoralni nem kis penz. Ezt a hetkoznapi embereknek kell leszurkolnia csak azert, mert ha ott van a logo a lemans i 24 orason, akkor annak az olajnak meg az api sj olaja is biztosan jobb mindennel. Ugyebar. Meg az api sm nel is.
Teljesitmenyszint alapjan alig vesz valaki olajat. Az pedig valamifele tampont, h mit vesz az ember.Esetleg az is alternativa, h ezek az adalekanyagok egymasra is hatnak, igy ha valamiben kitunot akarsz, az valami masnak a rovasara megy. Persze ebbol nekunk az jon le, h a fejlesztesek ellenere szar itt meg itt az olaj. Sajnos nem vagyunk tisztaban azzal h mik a tenyleges terhelesek egy motorban, eppen ezert a mernok miert abba az iranyba ment el, amibe. de egy api sm olaj nem szar, szoval kit erdekel a marka?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem lattam, leginkabb amcsi olajak vannak benne. En nem vizsgaltattam be semmit.
Most elore berendeltem 2T olajat, hat nem ecceru, 3 napot kell varni ra, csisszre meglesz kecskemetre de bazz mar csak en hasznalok ilyen elavult teknikat manapsag???
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Es azzal h a generatort szetszeditek mit neztek meg rajta? Csak azt latod, ha leegett, de akkor mukodni se szokott annyira.
Kimeritek a tekercsek ellenallasat, sajnos az sem garancia semmire, esetleg kimeritek a harom fazis kozotti feszt, ezzel sokkal tobbre mentek, ha ezek jok (es ha nem egett le a tekercs akkor mindig jok) akkor fesszab meregetes. Es mindehhez szet se kell szedni a generatort. Sztm inkabb meregessetek, mint szetszedjetek. Celszerszam is kellene a forgoreszhez.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #24052 üzenetére
A gondozasmentes akkubol nagyon nehezen megy el a viz, nekem eddig a yuasak 7 evig birtak 2x is.
A sima savas akku meg toltesnel szepen osszebssza az alualkatreszeket, mindenhova megy a sav, attol en kivagyok. Eldolesnel is omlik mindenre ra, meg a muanyag csatlakozokat is megeszi.
En felietatott savas akkut rakok mindenbe, mert ez nekem nem hianyzikNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #24155 üzenetére
Egyreszt motoros topicban nekem mar sok ha eletvezetesi tanacsok elojonnek, legalabbis olyan szinten, mintha egy guruval lenne dolga az embernek. Meg hogy hogyan kell edzeni melegben, vagy kinek milyen fegyvere van hagyjan, bar akkor inkabb a csocs tema jojjon elo
Masik, h a vegere irtad, h semmi kozod hozza, ez igaz, illetve inkabb a milyen jogon formalsz ilyen szinten velemenyt barkinek az eleterol, es dontod el, h rosszul teszi, amit tesz. Mit varsz ettol? azert csinalod hogy egy hsz utan a fejere csapjon es total mas ertekrendje legyen? Abban a kornyezetben, azzal az ertekrenddel es abban az osztalyban vagy, mint o? Ertelmetlen raeroltetni azt, barkire amit te latsz jonak. Ha a vilag ennyire penz alapon mukodne csak, es olyan modon ahogy te allandoan tolod az arcaba mindenkinek, kinaban, indiaban, azsiaban fel kellene kotniuk magukat kb 4 milliard embernek, mert a nyugati vilag ertekrendje alapjan nem sikeresek, nincs baszottnagy anyagi joletuk, es igenytelen emberek. Ennek ellenere ezek kozul tudnak boldogok lenni, es az a meglatasuk, h a nagyobb vagyonra torekedes olyan energiabefektetessel jar, ami nekik nem eri meg, es nem is gondolkodnak ilyen fejlodesen, mert elegedettek. Ha mar ennyire filozofalsz, nem is ertem h nem jutott el hozzad az, h vannak mas nezopontok is a vilagban, amik mashogyan, de mukodhetnek. Persze mi totalisan nyugati ertekrenddel rendelkezunk, ezert azt itt eroltetni valszeg nonkomformista dolog lenne, ami olyan reakciot valtana ki a vaskalapos tobbsegbol, mint ami nalad is van. Ami meg zavar, h ez az egesz total onos, nem segito szandekkal tortenik, teljesen arroganciaba hajloan mindig rad lyukadunk ki, barkinek is adj barmilyen tanacsot,h te eppen hogy csinalod ezt, es termeszetesen valahogy a kepbe mindig bekerulnaz eppen aktualis egzisztenciad. De ezzel mi nem leszunk tobbek, csak egy alatendeltsegi viszony kialakitasanak tunik igy a dolog.
De ez krva feluletes dolog mar megint.
Szoval en orulnek ha az ilyen dolgokat hagynank itt, inkabb motorokrol beszelgessunk (vagy csocsrol) de ez tenyleg nem hianyzik ide. Peace.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #24236 üzenetére
Nem lehetetlen, h van, de konnyen kideritheto, kerj egy dyno meres eredmenyt konkret szamokkal, addig csak nagyszajusag az egesz.
Tuninghoz annyira nem ertek, de jozan paraszti esszel 240 lovasnak kell lennie fotengelyen, amihez kompresszioviszonyt kell modositani, (csak 100 as benzinnel fog menni a motor) amihez vezertengelyt is kell venni, mert a kompresszioviszony emelesevel vegfordulatot veszt, amit a durvabb vezerlesen kell behozni. Szoval az a motor kb 2000 km enkent szet ossze. Vagy lesz egy nagy rotty.
termeszetesen alul meg egy hulladek lesz a motor viselkedese. Mashogy nem megy.Kb a wsbk motoroknak van ilyen teljesitmenyuk ja.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #24240 üzenetére
Adatokat nem nagyon kozolnek wsbk ban, annyit tudok, h RSV4 kb 14,5:1 hez kompresszio viszony (az utcai az 12:1 szokott lenni kb) illetve eleg jol porognek, 14 500 a max fordulat.
Panigale 1198 ccm, 200 lovas az 50mm es torokszukitovel, 11500 as fordulaton, 165 vagy 171 kg, 310 es vegsebesseggel. Sornegyeknel nem tudok ertekeket.
Jelenlegi desmosedici GP13, 235 loero, 330 as vegsebesseggel, 160 kg, 1000 ccm
Gondolom az adatok hatso kereken ertendok, es a kocsmakban ennel nagyobb szamok repkednek az utcai motorokrol erdekes.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Az egy pokolfajzat bazz, valami ilyesmi elmenyem van, csak nem motorral, illetve a rohadek alfakos vagy mi a birkak elere allt, akik csak akkor tamadnak, ha hatat forditottam nekik. Egy kbaszott birka palotalazadas kozepen talaltam magam apam haverjanak tanyajan, de megjott a fater, aztan haptakba vagtak magukat, szoval megusztam. En mar lattam ahogy szethordjak a vegtagjaimat. Allatok ezek
Szoval ez a video felelmetes nem viccesNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
R1 blokkos kisfityo
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #24307 üzenetére
Hat ha csuszna az a nagy dog, azt azonnal megerezne. Innen nem tudhatom, de elobb gondolnek arra, h a ketszemely miatti geometriavaltozast erezte, mert beult a segge a motornak, vagy szar uton ment. Csak n fosta el magat a hatso rugostag, h hintazzon.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mocsanisi #24353 üzenetére
El kell hogy keseritselek, 2000 es evjaratu, 13 eves sportmotoroknak a beluk kivan.
Ha total gondozasmentes sportmotort akarsz venni, vegyel 5-6 eveset, azt annyi ido alatt a sok fakezu talan nem vagja szet. De sportmotorra a gatyad ramegy.
Veszel viszonylag olcson egy ilyen kategoriat es kb kezdetnek ugyanugy ra kell locsolni 150-200 ezret. Elony, h nem belpiacos.
Nyakcsapagy, lanc-lanckerek, fek, olaj, akku, siman belefutsz h utnek a tarcsak majd' 40% ot, gumik kuka, muszaki vege...
Legalabbis egy 2002 es jo allapotu 954 esnel a haverom nemreg jatszotta el ezt. ez van. A piacon ennel az allapotnal voltak joval szarabbak, nem is keves.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #24408 üzenetére
Ezek nem ervek, es semmire nem magyarazat. Nagyon szimpatikus lenne, h ha bebofogunk infokat, azt legalabb meg tudjuk magyarazni. Ez tovabbra is a - hallottam innen onnan - dolog.
Ezt nem tudjuk felhasznalni semmire. Informaciotartalma nulla.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #24399 üzenetére
Sajnos nem tudok segiteni. En leszarnam az ulespoziciot, es azt a motort vennem ami kulsoleg tetszik.
Allapotot termeszetesen felmernem elotte. Ha nincs eleg penzem ra, akkor meg a kinezet sem szamit csak egy egeszseges kompromisszum az uzemeltetes es az elmeny kozott.
Mivel nem latok bele a penztarcadba ilyen szinten, ezert nem is tudhatom h mi az a bizonyos kompromisszum, igy sztm nem erdemes masnak ezen rugoznia, ez total a te dolgod, ugyhogy az ilyenekbe en nem tudok belefolyniNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #24475 üzenetére
Beirtam hasznaltautora a keretet. Gondolom neked is kijott, h nagy biztonsaggal a cb500, gs500 es er5 kategoriat tudod megvasarolni. Ezekbol a motorokbol ennyi penzert biztos kapsz valoban koltsegmenteset. Sv bol karbisat max, nagyon at kell nezni. Itt meg megneznem a honda NTV650 eseket, regi, de altalaban baj nincs veluk, termeszetesen alapos atnezes utan. A sornegyek innen kezdodnek, de ezeik is import motorok, amibol lehet kifogni nagyon jot, de kicsi az eselye a koltsegmentessegnek.
Sajnos ez van, ebbol kell gazdalkodni. A sorneggyel ugy latom tullotunk a kereten. Lehet talalsz jot, csak 100 ezret elautozol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen