-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
..van amikor az ember elé kigurul egy egy olyan időkapszula amiket egyébként is szeret, ráadásul papíros is, persze h megbotlok benne.
[link] , [link] , [link] , [link] , [link] , [link]"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Micsurin #125195 üzenetére
Frankó gépek, csíptem nagyon.
De tény, h a 250kg-jával, csutkakormányával nem egy tipikus városi cirkáló. Oda ritkán mentem be vele, de nem lehetetlen küldetés. Ami megmaradt, h nyári melegben tekertek a ventilátorok városban folyamatosan, az oldalhűtő nyilván nem olyan hatásfokú.Ha olyat szeretnél azt figyeld, h ABS-es legyen, mert néha feltűnik 1-1 ABS nélküli is és sokan azt hiszik h már alap volt az összesen.
Mosquito
Úgy korhű![ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
vendingo #125251 üzenetére
Egyébként érdekes dolog ez fullra lemerült akksi megmentés. Saját példámból kiindulva a Suzuki-t még a megvétel évében (néhány éve) télen kb 3 hónapig nem használtam, le is merült fullra, de olyannyira, h 2V környékén lehetett mérni a feszültséget. Gondoltam ez bizony kuka, de kíváncsiságképp rádugtam a CTEK MXS5.0-t, ami elviekben egy "intelligens" több lépcsős, elég profi töltő hírében áll. Nos, olyannyira intelligens, h rögtön az elején kisípolta az akksit, h nem tud vele mit kezdeni.. ekkor egy cimborám ötlete mentén utolsó próbaképp áthozta a régi ruszki töltőjét, rátettük 10 percre, az lendített bele annyi energiát, h utána már át tudta venni a CTEK, és 2 "regeneráló" töltés után azóta is tartja magát elég jól.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
baboss #125417 üzenetére
Kerestem persu-t, h mit szól a választáshoz, de most azt mondta ne zavarjam, el van foglalva magával a kép láttán.
Faxa választás, én támogatom.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
baboss #125475 üzenetére
A vázpolírozás a legértelmetlenebb munka. Fél év múlva ugyanúgy matt lesz. Ha meg még nem is látszik.. : )
Futómű milyen? Első olaj, hátsó teló, csapágyazások, himbarendszer, stb?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
etnies #125741 üzenetére
A lopott motorral odakint mi történik? Nyilván gondolom más és más az elkövető réteg, de úgy általánosságban, mire lopják a motort? Bontás, vagy bizonyos módosítások után újraértékesítés? Mi a kinti tapasztalat?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Biztos olvastátok, h a minap egy motoros telibevert egy mentőt.
Itt a videó a balesetről.
Basszus, csóró KTM-es mennyivel verhette telibe? A kameraképen is csak suhanva látszik. Nyilván nem akarok fotelszakértőt játszani, de így videó alapján inkább közelített a 100-hoz, mint az 50-hez.
Kíváncsi leszek, h a mentőst előveszik-e. Nyilván ő ment át a pirosan, s persze rendben van h használt villogót (gyanítom szirénát is), de tudomásom szerint ilyen szituban ha piroson fog átmenni, mindenképpen a mentősnek meg kell bizonyosodnia, h megkapta-e a piros ellenére az elsőbbséget.
A videón látszik, h észleli a motort, mert felvillanik a féklámpája és próbál jobbra kanyarodni, de nyilván már késő.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Mela Kehes #125891 üzenetére
Egyik cimborámnak ilyen üvegszálból gyártott van az Intruder-én.
Szerintem piszok jól áll rajta. Mást nem is nagyon tudnék elképzelni rá.. egy klasszik Gici oldaldoboz nem ilyenre való.
Jah igaz, tudtam h Vitpilen a típus neve, de valamiért a KTM-hez csatoltam (bár ugye KTM is a Husqvarna, de ok.
)
_
A baleset kapcsán, amikor másodjára néztem, komolyan annyira megdöbbentő az egész, h a motoros mindenféle reakció nélkül rongyol bele.. egyszerűen szürreális. Mintha egy lezárt pályán, bábuval illusztrálnának egy ilyen erejű becsapódást.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Mela Kehes #125902 üzenetére
Intruder oldaldoboz.
Google elsőt találat: [link]"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
fattyu #126043 üzenetére
Kár. Pedig azt hittem kötünk üzletet. Az első sárvédő okozta vizuális rombolás miatt még úgyis alkudtam volna.
GSX-R milyen lett végül? Mikori, mekkora?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #126057 üzenetére
Jogos, simán benne van a pakliban, h ha akár 1 mm-t is elment, folyton ki fogja túrni a szimeringet.
Ezért is ér 1-et csupán.
fattyu
Na király, grat! K5-höz képest formailag az már nagy ugrás.
Lassan mindenki 2 motorral nyomja. Nincsittvásságkérem!
Off, múltkor a VFR-s cimborámmal beszélgettünk, szóba kerültek a motorjai. Elsőre ő sem tudta összeszámolni, de végül kijött a 11db."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #126161 üzenetére
Egyébként én is..
Egy 1250-es GS-re szívesen lecserélném, de amilyen gyűjtögető életmódot élek, nem tudom h megválnék-e
ettőlafoskikönyökölőVFR-től.Steven
Gyöngyházfehér-fekete kombó szerintem mérföldekkel ütősebb. A piros egyébként sem piros, hanem inkább ilyen meggybordó. Ez a szín kb a '90-es évek végén, 2000-es évek elején volt nagy divat az autóiparban.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Steven #126170 üzenetére
V4 Multistrada? 1 órája jött ki a cikk: A szelepvezető miatt komplett blokkot cserélnek a Multistrada V4-nél
Amúgy nyilván, a "presztízsérték" is be van építve az árába, viszont szerintem nem megkerülhetetlen az a megannyi technikai specifikáció, amitől GS a GS.bajnokpityu
Igen, ez valóban így van.. az első VF elég ganéj volt.
Faxa az a Triumph.
Az új Rocket 3-ra mocskosul hegyezném.Remélem egyszer összejön egy olyan.
Ferdzsoo
Igen, a GS világ kicsit olyan, mint a SUV-k.. megállja a helyét enyhébb terepen is.
Kösz.. egyébként szokható, uralható.
Kipörgésgátló van, nagy fasságot nehéz vele csinálni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Mire fogod használni? Mert egy WR és ez a 300-as CRF szerintem nem egy szint. Nem akarom degradálni ezt a CRF-et, de ezek számomra inkább ilyen városi futármotorok, mintsem komoly endurok.. szóval, külsejükben oké, h az, de a célközönség is 98%-ban aszfalton használja. A-B-be tökéletes, mert a kb 27 lóval, megfelelő alap szervizek mellett biztosan sokat elmegy a 300-as blokkja, megkockáztatom, h akár 60-70.000km-t is.
2 millió fölött szerintem találsz használtan (1-2 évesen) CRF450L-t. Kinyitott állapotában 45 ló körül van, 6-os váltó, komoly futómű, CRF450R váz, stb.. az tényleg dualsport gép."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Pocee #126461 üzenetére
Pocee, elég régóta nyomod az endurot, segíts, forgáspontokhoz / zsírzószemekhez milyen kenőanyagot használtok ti?
Elindultam először a grafitos zsír mentén - igazából eddig is azt nyomtam - aztán sidebyside-os csoportban írták a fiúk, h az az azért nem a legjobb, érdemes vízállóbb anyagot használni, mint pl hajózsírok (Motul Nautic Grease)
De más véleménye is érdekel a témában!
Köszi!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #126464 üzenetére
Nem tudom a mostani grafitos milyen.
Az egyik gépem első lengőkarjai forgáspontjainál nincs szimering. Ha lenne eleve kitolná a zsírzószemen keresztüli zsírzás. Tehát bőven megvan az esélye h 1 vizes nap után (patakátkelés, stb.) a víz bentebb juthat.
Rendben, hajózsírt elengedem, köszi.Közben utánakerestem, a Motul Tech Grease pl elvileg ilyenre kifejlesztett zsír, szóval bepróbálom azt.
Pocee
Köszi neked is! Igen, a sűrű szétszedés megoldás lehet, de sajna erre nincs időm. A fenti Motul nem drága, bepróbálom azzal.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #126659 üzenetére
Az ilyet a legtutibb gyújtáskapcsolóra kötni. Ott van kb a legnagyobb keresztmetszetű vezeték és lekapcsolt állapotában tuti nincs rajta energia. Bár a lámpára is kötheted, én is kötöttem már oda is, ha nem túl nagy fogyasztó abból se lehet gond.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
etnies #126155 üzenetére
Noh, a múltkori 1.2-es VFR hajtókarprobléma bekerült a típus csoportjába is, ott is elég alaposan át lett rágva, a minap egy srác talált egy ilyen cikket:
"HONDA UK is recalling 392 VFR1200F machines over metal shavings inside the engine, which could result in engine failure, the company has announced."
A cikk dátumából is látszik, h a motor megjelenésével egy idejű, így minden bizonnyal valamilyen gyártástechnológiai hiba eredménye lehet a blokkban maradt alu forgács.. Simán elképzelhető, h valamelyik robot fúrás után nem, vagy nem megfelelően távolította el bizonyos helyekről a sorját.
Szóval e szerint az első példányok lehettek érintettek (motorszerelős emberke is ilyen motorról postolt).
Tehát, ebből kiindulva nekem nem tűnik globális típushibának."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
BurgBurg #126669 üzenetére
Szia, te ki vagy?
Sorry, még nem láttalak itt. Ilyen géped van neked is?
Van esetleg konkrét forum elérhetőséged hozzá? Mert a konkrét visszahívást erről senki nem talál, csak a kardántengelyről szóltak a hírek annó is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #126671 üzenetére
Világos, én úgy értettem, h itthon. Tehát hazai forumokon, hazai Honda visszahívással kapcsolatos cikkek egyszerűen ezt a történést nem említették. Most is rákerestem, nincs semmi, csak a kardán visszahívást fújták itt. Sőt, néhányan felhívták a helyi Honda kereskedőjüket (holnap én is rácsörgök a Reál-ra), és még ott sem tudtak róla..
Mondjuk ebből következhet az is, h a "hibás széria" nem jutott Mo.-ra..?! Mert eddig 2 ilyernről tudok amivel itthon volt baj, mindkettő import motor volt. Fene tudja. Ami viszont biztos h csak a gyártás eleji modelleknél fordul elő. Facelift-nél még nem volt ilyen probléma.
Valamint ami még érdekesség lehet, h a DCT-nél az első példányoknál sem volt ilyen gond, mivel ott dupla olajszűrő van. Külön van egy filter az automata váltónál is.De jam, jogos felvetés ez is, a fémrészecske nyilván már vándorolhat a blokk bármely részében.
Noh mind1, igazából én nyugodt vagyok, az enyém a típus gyártásának utolsó darabjai közül való, hidegen semmit nem szoktam hajtani és azért igyekszem nem kizárólag nyomatékból motorozni vele."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, unokabátyám, aki most 42 úgy döntött h 2 kerékre ül.
Azzal kezdte (amire emlékszem én is nyilván), h az első és utolsó emléke a motorozásról úgy 30 éves. Amikor öregapánk Komárjával kivitte a garázskapu egyik szárnyát.Stílust tekintve kizárólag cruiser-ben gondolkodik. Első sorban újban. A Kawa Vulcan Custom 900-at nézte ki, tehát ez a fő csapásirány stílust tekintve. Az-az, klasszikus hátrahúzott kormány, előre tolt lábtartó, alacsony ülés, V2 és minél kevesebb króm, csicsa. Viszont, itthon nem találtunk róla semmit, nekem egyre gyanúsabb lett, h az ABS miatt és valóban, az nincs rajta, így itthon újonnan nem is elérhető. Jah és igen, szóval ABS-es kellene mindenképpen.
A Yamaha XV950-et találtam még én, abból van ABS-es, de az nem tetszik neki, cafe racer-t nem szeretne.
Mik a lehetőségek még ezen a piacon akár használtan is első sorban japán vonalon?
Azt a sor 2-es Honda 500-as és Kawa 650-es divatcruisert nem szeretné semmiképpen.
Kösz!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Mentolka #126735 üzenetére
Kösz nektek! Az Indian tetszik neki, viszont a Vulcan árához képest 2x annyi.
Próbáltam keresgélni én is, itthon VT 750 Shadow-ból csak öregebb példányok vannak, ABS nélkül. Viszont a német piacon találni 2015-ös, '16-os modellt is baráti áron márABS-szel. Tetszik is neki, szerintem az a 46 ló első motornak bőven elég lesz, szóval nagy eséllyel egy ilyen lesz kintről.
[link]"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Steven #126775 üzenetére
Mármint h érted? Arra célzol, h túl gyenge lehet, vagy valamiért neked nem volt szimpi? Vagy épp az ellenkezője?
Kiki18
Műszakilag biztosan remek gép, a srácnak is tetszik, az ára is jó és van ABS. Nem nagyon van más ilyen szerintem a fenti elvárások mentén.
Geresics
Amikor legelőször beszéltünk róla, rögtön feldobtam a labdát, h akkor már miért nem túra-enduro.. de stílusidegen neki.
Alapvetően 3 kis gyerek mellett az elmondása alapján neki arra kellene a motor, h jó időben alkalmanként akár egyedül, akár cimboráival (akik cruiser-eznek) leguruljon mondjuk Keszthelyig egy kávéra 90-nel.ath
Köszi az infokat!
Melyik évjárat volt nekik kb-ra? Mert az ABS-es modell előtt hátul dobfékes volt a VT 750: [link]
A 2015-os már e-h tárcsa."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
bacus #126783 üzenetére
Mármint úgy értettem, h a srác életfelfogásához, stílusához mérten a túra-enduro számára stílusidegen.
A zenei ízlése okán is cruiserre való, valamint nagyobb értéke van gitárokban, erősítőben, bakelitekben, lejátszókban, mint a tervezett motor vételára.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Steven #126785 üzenetére
Egyébként igen, jogos észrevétel. 999? De mé'? Most komolyan az? Szerintem az előtte lévő sorozatok mérföldekkel nagyobb kultgépek. 916, 996,998..
Nálam ha abszolút nem számítana a vételár, szerviz és egyebek, a garázs top5-öt így néz ki:
1.2 VFR
R1250GS
CRF 450L rendszámmal (de amúgy szeretem a DR-Z-t is..)
Ducati 916SPS
Triumph Rocket 3
Honda VFR750R RC30..bakker, bele se férnék az 5-be.
Asszem így kerek lenne a világ.bacus
A dolgok soha nem fekete-fehérek.
Értem amit mondasz, most már hasonlóan gondolkodom én is, sőt a hazai és az európai motorosok túlnyomó része, hisz évek óta a túra-endurok vezetik az eladásokat. Nem is kérdés, h motorok terén az a svájci bicska. Viszont az emberek jó része emocionális oldalról is nézi a kérdést. Ez olyan, mint a nőknél a magassarkú. Biztos qrva kényelmetlen, mégis létezik, hordják.
Tehát, ha valakinek megvan 1 adott kategóriához a vonzódása, kötődése, azt ültetheted bármire, nem szeretne mást. Főleg ez véleményem szerint akkor a legjellemzőbb, ha az embernek első nagy gépe lesz. Van egy (talán gyekkori?) kép a fejében, egy bakancslistás tárgy, egy emlék, ami alapján akár tudat alatt is kötődik a típushoz, kategóriához. Aztán persze ahogy telnek évek, gyűlnek a km-ek bőven van esély h az ember átül egy komfortosabb, még kényelmesebb, még több célra használható motorra.
De ugyanúgy felhozhatnám innen a topikból Somatomot és a Harley-t. Így az olvasottak (stílus, társaság, érdeklődési kör, stb.) alapján ő is tipikusan arra való fickó. Nem tudnám soha elképzelni frissen borotváltan, szoliból kijövet egy dobozokkal teli új túra BMW-n pl.Gixxer88
A GS az én fantáziámat is piszkálja. Már már annyi van belőle, h valamiért tuti qrva jó.
Lomha 8V
Köszi az infokat! Műanyag? Az kemény, meglepődtem.
csongi
A féket írta már más is fentebb, talán az ABS-es verzión csak javult... itthon én nem is látok olyat, csak az előzőket. Bár ha tényleg nagyon tré, betéttel is lehet "csalni" kicsit, de nem hinném, h neki erre nagy hangsúlyt kellene fektetnie a jövőben. Tényleg csak a gyök2-vel gurulásért szeretne motort.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
csongi #126800 üzenetére
Azért te is tudod h a közlekedésbiztonság nem csak rajtad múlik. Attól, h akár 40-nel, kint 80-nal gurulsz, még történhet bármi ami miatt vészfékezni kell. Egy kezdő motorosnál meg pláne számolni kell ezzel. Szóval, én mindenképpen ABS-es gépet javasoltam neki.
Steven
Pedig most raktak fel jó áron egy DCT-s, gyártás végi modellt, kis km-rel. Ennyiért tényleg megéri.Pocee
Mondod ezt egy RC213V-vel a lista élén...Annak a motornak az 50 millás árcédulája önmagában drágább érték, mint az általam felsorolt 6 motor egybevéve, pedig aztán egy RC30 és egy 916SPS se a népmotor árkategória.
Geresics
Terepre szerintem a 690 Enduro nem jó. Olyan "tohonya" az egész, meg 70 ló a mi francnak oda. Akkor már inkább valami EXC525 vagy ilyesmi. Vagy a lentebb írt WR. Szerintem az egy király gép, 8-10 lóval gyengébb amúgy, mint az YZF, más a karakterisztikájú a blokk, szóval az a fajta "üzemóraság" véleményem szerint nem olyan, mint az YZF-nél. Elég sokat elmennek a WR-ek.Jajj már, tudom h menő fikázni a GS-eseket, de azért na. Sokan ülnének arra..
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
Biqci #126846 üzenetére
Nem akarok nagyon belevauzni, de arra nem gondolatatok, h esetleg olyan full amatőr "ügyfelekre" pályázik a kamu shop, akik nem tudják mi az a refund? Vagy épp kapásból kártyával fizetnek.
persu
Rákerestem hahun, ezek még mindig szaréhugyé mennek itthon, 1,4-től már van 999. Szóval itthon még messze van az ikon árszinttől.
Fene tudja, elhiszem h specifikációk mentén jó gép, de valahogy az előtte lévő széria sokkal közelebb áll hozzám. Egy ilyen 998 és alatti gépet egyébként is szobornak szánnék.Aporpó, múltkor már eszembe jutott. Amikor kerested az R6 utódját, Ducati-t nem néztél?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
baboss #126870 üzenetére
A legkeményebb 10 éve 50.000ft-ért már korrekt állapotút kaptál. Amin kopott volt a gumi, és 2 nyomon járt, azt 30-ért odaadták.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
fattyu #126908 üzenetére
Íj, rendesen lepattintottad azt a 701-et.. így vissza kell vonnom a 1 milliós ajánlatom. 650? Tudod te is h korábban sérült "egyedi" motort nehéz eladni.
Privátban küldd a címed, a hétvégén nyélbe ütjük a dealt.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
fattyu #126926 üzenetére
..én hagytam volna gyárinak.
_
Na, azért csak van korrekt futású 1.2-es VFR. Ez egy 2010-es darab.
Azért ez majdnem 160.000km."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
bajnokpityu #127012 üzenetére
Nem is értem min csodálkozol.
Az utcai motor gumik 99,9%-a nem 6 fokos aszfaltra lett fejlesztve.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
etnies #127309 üzenetére
Ez tavalyi májusi eset... csak a nyomozás egyéb részleteit közölték most, 1 év után, de már ezt is lehozta kb minden más sajót 3 hete.. de hát az új index-től mir várunk.
Itt van részletesebben a story: [link]
Maga a cselekmény egyébként a legelítelndőbb mutatvány... Ennek a néhány baromnak úgy 100.000ft-ot sem ért a túravezetőjük élete. Mert nagyjából ennyi bírság lett volna, h védett területen motoroztak crossmotorokkal.. inkább cserbenhagyták szerencsétlent. Hihetetlen, tényleg."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
gergo5991 #127313 üzenetére
Kivagyok a pontatlan fogalmazástól.. főleg, h még a rendőrségi cikkek is "quad-ot" írnak a Polaris RZR 1000-re. Amikor az egy sidebyside / UTV, homokfutó ha nagyon mácshárul, mindenki számára érthető módon akarjuk leírni. Ugyanúgy vezeted, mint egy autót, annyi h automata (CVT, szíjas), de közel sem quad kategória. Sem a teljesítménye (a turbós 170-200 ló), sem a tömege (650kg), sem a mérete... (enyém 190 széles) és persze komfortosabb így 6 pontos övvel a testedet beszíjazva. Úgyhogy simán vezethette az idősebb fickó azt.
Egyébként a sajnálatos esettől függetlenül nagy fan faktorral bír, néhány necces szitut megéltünk vele már mi is, oldalára már borultunk, de tetejére még nem, viszont eddig mindenki arcára félelmet és mosolyt csalt, akit vittem vele.Mondjuk 120-szal a szántásban valszeg előtte senki nem ment még. A rém
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #127315 üzenetére
Banyek, autocorrect lejavította a funt fanra.
Utasként szerintem beszarósabb.
Somatom
Tóth Petiéket hívd fel, weekendcenter.hu, Dunaharasztiban vannak. Esetleg quadcentrum.hu-t, bár őket semennyire nem ismerem.
Egyébként észnél kell lenni, mert tényleg brutálisat tol a turbós, rögtön megjön az erő, ráadásul ebben nincs diffi hátul, így fixen hajt (4 kerékbe rakva is, mint egy totálisan lezárt terepváltó), úgy h gáz adásra és gáz elvételre is keresztbe áll."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Somatom #127316 üzenetére
Kedvcsinálónak két vidi
: [link] , [link]
blackrulz
Bizony, ezért döbbenet számomra, h a 3-4 enduros között 1 józaneszű nem volt, aki pofán vágta volna azt, amelyik elsőnek felveti a menekülés ötletét..
bacus
Biztosan vannak akik foglalkoznak bérbeadással, tboy által írt vad-quad is ezek szerint.
tboy93
Róluk nem hallottam még.
..mert gondolom 80 körül nem állt a két oldalsó kerékre."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Somatom #127329 üzenetére
Gyári konfigban arra a Can-Am Maverick X3 XRC hasonlít a legjobban. Ez az UTV-k csúcsa jelenleg.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #127381 üzenetére
Ne bassz... Komolyan mondom én ilyet még nem hallottam. Meddig járt ez elfektetett állapotában? Nem lehet h ennek már volt valami gondja korábban is?
Részvét."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!